Jautajums profiniem :)
Re:Jautajums profiniem :)
Ja šīm paziņām nav bijis 9k vai SAAB kā tāds, tad noteikti neklausies viņos!
Re:Jautajums profiniem :)
Viss atkarīgs no tā, kādu 9000 tu pērc.:laugh:
Kādā stāvoklī ir konkrētais 9000.
A par to, kādu 9000 komplektāciju vislabāk izvēlēties, lai stāsta tie, kas ikdienā brauc ar 9000.
Bet pirms pirkt, vai mainīties, savu 9000 labāk aizdzen pie Arnija uz dignostiku, lai neiesmērē tev sū..u uz piļķīša spīdīgā iepakojumā!;)
Kādā stāvoklī ir konkrētais 9000.
A par to, kādu 9000 komplektāciju vislabāk izvēlēties, lai stāsta tie, kas ikdienā brauc ar 9000.
Bet pirms pirkt, vai mainīties, savu 9000 labāk aizdzen pie Arnija uz dignostiku, lai neiesmērē tev sū..u uz piļķīša spīdīgā iepakojumā!;)
Re:Jautajums profiniem :)
9000 -oshie ir galig labas mashinas! eertas, izturiigas, rez. daljas salidzinoshi leetas (sevishkji ja gali zviedrijaa un var Biltemaa pa taisno sapirkt visu ko vajag!). Iesaku turbo, viennoziimiigi! :woohoo: zhel tikai ka netika uzrazhoti ar klasisko vai pilnpiedzinju :S 9k!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Jautajums profiniem :)
Ka jums šitais http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gojxn.html
Izbraucot it ka bija OK,tikai galigi nevelk tads lens,liels gliemezis;) :laugh: Ka domajiet gadu iztures ...es ceru ka ja jo pirmdien jau parrakstam un bus darba zirdziņš,bet kas zin varbut savdesim viņu kartiba un bus smuks darba zirdziņs,jo tagad viņš vizuali točna nav pievelcigs:dry: :)
Bet topica autoram japerk šis te;)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fjbon.html
Izskatas labs....menesi atpakaļ ss.lv tirgojas ļoti smuki 9000 AEro modeļi bet tagad neka nav:dry:
Izbraucot it ka bija OK,tikai galigi nevelk tads lens,liels gliemezis;) :laugh: Ka domajiet gadu iztures ...es ceru ka ja jo pirmdien jau parrakstam un bus darba zirdziņš,bet kas zin varbut savdesim viņu kartiba un bus smuks darba zirdziņs,jo tagad viņš vizuali točna nav pievelcigs:dry: :)
Bet topica autoram japerk šis te;)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fjbon.html
Izskatas labs....menesi atpakaļ ss.lv tirgojas ļoti smuki 9000 AEro modeļi bet tagad neka nav:dry:
Re:Jautajums profiniem :)
Vinereiz jau tika tēma cilāta. Projektā bija AWD 9k ar 275bhp. Kapēc netika palaists uz konveijera? Tapēc,ka redz Audi bija tirgū jau ar savu quattro. B*a :evil: :pinch:... i labāk par to nedomāt.Walcha wrote:9000 -oshie ir galig labas mashinas! eertas, izturiigas, rez. daljas salidzinoshi leetas (sevishkji ja gali zviedrijaa un var Biltemaa pa taisno sapirkt visu ko vajag!). Iesaku turbo, viennoziimiigi! :woohoo: zhel tikai ka netika uzrazhoti ar klasisko vai pilnpiedzinju :S 9k!
Būtu gatavs ziedot savu auto rwd perbūvei. Sponsor atsaucies jel :laugh: :laugh: :laugh: .
Re:Jautajums profiniem :)
Offtop: Eu nu! A vēl, kāpēc neražoja dīzeļus? Kāpēc neražoja ar kāpurķēdēm, lai mežā brauktu? Kāpēc to, kāpēc šito!? Bļin, tādi kādi viņi ir tādi ir. Gribi AWD tad pērc modeli kuram ir AWD, nevis nopērc Belarusu un čīksti- žēl tikai ka neražoja mašīnas..Gustavs wrote:Vinereiz jau tika tēma cilāta. Projektā bija AWD 9k ar 275bhp. Kapēc netika palaists uz konveijera? Tapēc,ka redz Audi bija tirgū jau ar savu quattro. B*a :evil: :pinch:... i labāk par to nedomāt.Walcha wrote:9000 -oshie ir galig labas mashinas! eertas, izturiigas, rez. daljas salidzinoshi leetas (sevishkji ja gali zviedrijaa un var Biltemaa pa taisno sapirkt visu ko vajag!). Iesaku turbo, viennoziimiigi! :woohoo: zhel tikai ka netika uzrazhoti ar klasisko vai pilnpiedzinju :S 9k!
Būtu gatavs ziedot savu auto rwd perbūvei. Sponsor atsaucies jel :laugh: :laugh: :laugh: .
Re:Jautajums profiniem :)
Beidz jel smīdināt, chippy - skarbais :laugh: :laugh: :laugh:
Re:Jautajums profiniem :)
Nu, ja esi izlemis par 9000, tad mans domu gajiens bija sads.hpboy wrote:Doma butu mainit Saab 9000 masina liekas laba arta un smuka bet ir viens bet
Visi pazinas megina atrunat kip nenem nobruks bus sudi u.t.t.
elektronikas un motori neturot daudz tere u.t.t.
Tapec ludzu jusu palidzibu un jusu domu par to ka tur isti ir..!!! :P
Thx jau ieprieks :unsure:
Janem ka minimums no 1995.g. modela (tads, kam pagriezienlukturi ir balti un logu pacelaju pogas vairs nav plakanas).Sedani saku uzreiz, nekotejas, tatad izvele ir CS, CSE, aero. Tad es skatijos, kads 9000 motors butu visekonomiskakais. Automati atkrita uzreiz. Tatad jaizvelas ar manualo karbu, bet kadu motoru ? Atbilde 2.3HOT, tiesi tads kads ir aero komplektacija. Sis luk ari ir SAAB nezinataju vislielakais bubulis, ko vini nezinadami stasta par SAABiem. SAAB 9000aero ar visniknako motoru starp 9000 ir taja pasa laika ari ekonomiskakais, man videji sanak patreiz 8.2 litri uz 100km, bet paterins ir indivisuala lieta, ko nosaka daudz faktori.
Tagad atgriezisimies pie komplektacijam. Ja esi nolemis kadreiz masiniti ari pardot, tad visvieglak bus to izdarit, ja busi iegadajies aero, vel labs risinajums varetu but 97.g. jubilejas modelis vai 98.g. gada modelis, jo tas bija pedejais 9000 saime.
Tagad nedaudz par ekspluatacijas izdevumiem.
Pats galvenais pirms noskatita auto iegades NOTEIKTI atradi to Vikingiem vai Arnijam, ta tu izvairisies no daudz nepatiksanam nakotne. Nem vera ari to, ka reali 9000 piedavujums ir loti ierobezots un tiesam labas masinas tirgu paradas reti. No pieredzes gribu teikt, ka pat izveloties labu masinu, rekinies ka tuvakajos 2 menesos pec iegades ieliksi taja lidz 1000 Ls. Turpmak gada ekspluatacijas izmaksas varetu svarstities ap kadiem 400 Ls. Ja bus pienacis laiks remontet karbu, mainit motora kedi vai remontet/mainit turbinu, tad gada auto uzturesanas izmaksas var dubultoties vai triskarsoties. So 3 mezglu remonta riskus var samazinat parbaudot auto pirms iegades. BET viss parejais ka jau jebkuram auto, nekas ipasi savadaks nav.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Jautajums profiniem :)
Šo var likt kā sticky! :)ZingZeng wrote:Nu, ja esi izlemis par 9000, tad mans domu gajiens bija sads.hpboy wrote:Doma butu mainit Saab 9000 masina liekas laba arta un smuka bet ir viens bet
Visi pazinas megina atrunat kip nenem nobruks bus sudi u.t.t.
elektronikas un motori neturot daudz tere u.t.t.
Tapec ludzu jusu palidzibu un jusu domu par to ka tur isti ir..!!! :P
Thx jau ieprieks :unsure:
Janem ka minimums no 1995.g. modela (tads, kam pagriezienlukturi ir balti un logu pacelaju pogas vairs nav plakanas).Sedani saku uzreiz, nekotejas, tatad izvele ir CS, CSE, aero. Tad es skatijos, kads 9000 motors butu visekonomiskakais. Automati atkrita uzreiz. Tatad jaizvelas ar manualo karbu, bet kadu motoru ? Atbilde 2.3HOT, tiesi tads kads ir aero komplektacija. Sis luk ari ir SAAB nezinataju vislielakais bubulis, ko vini nezinadami stasta par SAABiem. SAAB 9000aero ar visniknako motoru starp 9000 ir taja pasa laika ari ekonomiskakais, man videji sanak patreiz 8.2 litri uz 100km, bet paterins ir indivisuala lieta, ko nosaka daudz faktori.
Tagad atgriezisimies pie komplektacijam. Ja esi nolemis kadreiz masiniti ari pardot, tad visvieglak bus to izdarit, ja busi iegadajies aero, vel labs risinajums varetu but 97.g. jubilejas modelis vai 98.g. gada modelis, jo tas bija pedejais 9000 saime.
Tagad nedaudz par ekspluatacijas izdevumiem.
Pats galvenais pirms noskatita auto iegades NOTEIKTI atradi to Vikingiem vai Arnijam, ta tu izvairisies no daudz nepatiksanam nakotne. Nem vera ari to, ka reali 9000 piedavujums ir loti ierobezots un tiesam labas masinas tirgu paradas reti. No pieredzes gribu teikt, ka pat izveloties labu masinu, rekinies ka tuvakajos 2 menesos pec iegades ieliksi taja lidz 1000 Ls. Turpmak gada ekspluatacijas izmaksas varetu svarstities ap kadiem 400 Ls. Ja bus pienacis laiks remontet karbu, mainit motora kedi vai remontet/mainit turbinu, tad gada auto uzturesanas izmaksas var dubultoties vai triskarsoties. So 3 mezglu remonta riskus var samazinat parbaudot auto pirms iegades. BET viss parejais ka jau jebkuram auto, nekas ipasi savadaks nav.
Re:Jautajums profiniem :)
njā ... laimīgu bumerošanu! Kārtējais SAAB dārgās ekspluatācijas mīta upuris.hpboy wrote:ZingZeng wrote:Nu, ja esi izlemis par 9000, tad mans domu gajiens bija sads.hpboy wrote:Doma butu mainit Saab 9000 masina liekas laba arta un smuka bet ir viens bet
Visi pazinas megina atrunat kip nenem nobruks bus sudi u.t.t.
elektronikas un motori neturot daudz tere u.t.t.
Tapec ludzu jusu palidzibu un jusu domu par to ka tur isti ir..!!! :P
Thx jau ieprieks :unsure:
Janem ka minimums no 1995.g. modela (tads, kam pagriezienlukturi ir balti un logu pacelaju pogas vairs nav plakanas).Sedani saku uzreiz, nekotejas, tatad izvele ir CS, CSE, aero. Tad es skatijos, kads 9000 motors butu visekonomiskakais. Automati atkrita uzreiz. Tatad jaizvelas ar manualo karbu, bet kadu motoru ? Atbilde 2.3HOT, tiesi tads kads ir aero komplektacija. Sis luk ari ir SAAB nezinataju vislielakais bubulis, ko vini nezinadami stasta par SAABiem. SAAB 9000aero ar visniknako motoru starp 9000 ir taja pasa laika ari ekonomiskakais, man videji sanak patreiz 8.2 litri uz 100km, bet paterins ir indivisuala lieta, ko nosaka daudz faktori.
Tagad atgriezisimies pie komplektacijam. Ja esi nolemis kadreiz masiniti ari pardot, tad visvieglak bus to izdarit, ja busi iegadajies aero, vel labs risinajums varetu but 97.g. jubilejas modelis vai 98.g. gada modelis, jo tas bija pedejais 9000 saime.
Tagad nedaudz par ekspluatacijas izdevumiem.
Pats galvenais pirms noskatita auto iegades NOTEIKTI atradi to Vikingiem vai Arnijam, ta tu izvairisies no daudz nepatiksanam nakotne. Nem vera ari to, ka reali 9000 piedavujums ir loti ierobezots un tiesam labas masinas tirgu paradas reti. No pieredzes gribu teikt, ka pat izveloties labu masinu, rekinies ka tuvakajos 2 menesos pec iegades ieliksi taja lidz 1000 Ls. Turpmak gada ekspluatacijas izmaksas varetu svarstities ap kadiem 400 Ls. Ja bus pienacis laiks remontet karbu, mainit motora kedi vai remontet/mainit turbinu, tad gada auto uzturesanas izmaksas var dubultoties vai triskarsoties. So 3 mezglu remonta riskus var samazinat parbaudot auto pirms iegades. BET viss parejais ka jau jebkuram auto, nekas ipasi savadaks nav.
Nu ja tu mani loti iepriecinaji :S
It ipasi man patika tas draudzigas krizes cenas - znacit cilveki nekludijas ka stastija par Saab uzturesanu :dry:
Nu nekas mistisos vien ar savu bumer talak, vai jagaida ka pie mums valdis labaki laiki :woohoo:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Jautajums profiniem :)
[quote="SAABaeroist"]Ka jums šitais http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gojxn.html
Izbraucot it ka bija OK,tikai galigi nevelk tads lens,liels gliemezis;) :laugh: Ka domajiet gadu iztures ...es ceru ka ja jo pirmdien jau parrakstam un bus darba zirdziņš,bet kas zin varbut savdesim viņu kartiba un bus smuks darba zirdziņs,jo tagad viņš vizuali točna nav pievelcigs:dry: :)
Redzi cik noderīga infa ir SAAB forums!!! Nemaz nezināju, ka māsa pārdod savu 9000! Tad jau saprotu, ka SAABaeorist ir iegādājis šo eksemplāru. Ja tā, tad apsveicu ar pirkumu - izskatās nošmurcis, bet tehniskā kārtībā visu laiku tika uzturēts labi.
Izbraucot it ka bija OK,tikai galigi nevelk tads lens,liels gliemezis;) :laugh: Ka domajiet gadu iztures ...es ceru ka ja jo pirmdien jau parrakstam un bus darba zirdziņš,bet kas zin varbut savdesim viņu kartiba un bus smuks darba zirdziņs,jo tagad viņš vizuali točna nav pievelcigs:dry: :)
Redzi cik noderīga infa ir SAAB forums!!! Nemaz nezināju, ka māsa pārdod savu 9000! Tad jau saprotu, ka SAABaeorist ir iegādājis šo eksemplāru. Ja tā, tad apsveicu ar pirkumu - izskatās nošmurcis, bet tehniskā kārtībā visu laiku tika uzturēts labi.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Jautajums profiniem :)
Pirmajai rindkopai pilnībā piekritīšu, otrajai gan ne...ZingZeng wrote:Nu, ja esi izlemis par 9000, tad mans domu gajiens bija sads.hpboy wrote:Doma butu mainit Saab 9000 masina liekas laba arta un smuka bet ir viens bet
Visi pazinas megina atrunat kip nenem nobruks bus sudi u.t.t.
elektronikas un motori neturot daudz tere u.t.t.
Tapec ludzu jusu palidzibu un jusu domu par to ka tur isti ir..!!! :P
Thx jau ieprieks :unsure:
Janem ka minimums no 1995.g. modela (tads, kam pagriezienlukturi ir balti un logu pacelaju pogas vairs nav plakanas).Sedani saku uzreiz, nekotejas, tatad izvele ir CS, CSE, aero. Tad es skatijos, kads 9000 motors butu visekonomiskakais. Automati atkrita uzreiz. Tatad jaizvelas ar manualo karbu, bet kadu motoru ? Atbilde 2.3HOT, tiesi tads kads ir aero komplektacija. Sis luk ari ir SAAB nezinataju vislielakais bubulis, ko vini nezinadami stasta par SAABiem. SAAB 9000aero ar visniknako motoru starp 9000 ir taja pasa laika ari ekonomiskakais, man videji sanak patreiz 8.2 litri uz 100km, bet paterins ir indivisuala lieta, ko nosaka daudz faktori.
Tagad atgriezisimies pie komplektacijam. Ja esi nolemis kadreiz masiniti ari pardot, tad visvieglak bus to izdarit, ja busi iegadajies aero, vel labs risinajums varetu but 97.g. jubilejas modelis vai 98.g. gada modelis, jo tas bija pedejais 9000 saime.
Tagad nedaudz par ekspluatacijas izdevumiem.
Pats galvenais pirms noskatita auto iegades NOTEIKTI atradi to Vikingiem vai Arnijam, ta tu izvairisies no daudz nepatiksanam nakotne. Nem vera ari to, ka reali 9000 piedavujums ir loti ierobezots un tiesam labas masinas tirgu paradas reti. No pieredzes gribu teikt, ka pat izveloties labu masinu, rekinies ka tuvakajos 2 menesos pec iegades ieliksi taja lidz 1000 Ls. Turpmak gada ekspluatacijas izmaksas varetu svarstities ap kadiem 400 Ls. Ja bus pienacis laiks remontet karbu, mainit motora kedi vai remontet/mainit turbinu, tad gada auto uzturesanas izmaksas var dubultoties vai triskarsoties. So 3 mezglu remonta riskus var samazinat parbaudot auto pirms iegades. BET viss parejais ka jau jebkuram auto, nekas ipasi savadaks nav.
Ja mēs runātu par 9-5 es piekristu, bet runa iet par 9k.
Nav tik traki kā mālē, ar visu kārbas maiņu es pirmajos mēnešos negrūdu iekšā ne 1000, ne 500ls, pat ziedu laikos.
Protams, ja būtu pārlasījis visu hadeni [kas nebija nepieciešams], mainījis kārbu, ķēdi, labojis visus vizuālos defektiņus, ielidojis uz turbīnu un DI, varbūt ko tādu varētu salasīt, bet tur jābūt totālam neveksminiekam. :laugh:
Arī uz Vikingiem nedzinu un tas tāpat ļoti būtiski nebūtu ietekmējis manu rīcību, jo puslīdz normāli 9k aero pārdošanā parādās tik reti, ka jāņem ciet pirmais nenodzītais, kas parādās. Uz sīkumiem var pievērt acis.
Sarkanajam sākumā lati 200 aizgāja par kārbu, pārējais sīkumi, vienreiz ģeņģera oglītes, tad pa kādai buksei un citiem sīkumiem.
Ar daudz ko man izlīdzēja foruma biedri par draudzīgām cenam un padomiem, kaut ko laika gaitā pats esmu iemācījies un par katru sīkāko sūdu uz servisu nav jādzen.
Ar pašreizējo zaļo stipri līdzīgi, pāris simti aizgāja par kārbu un pa sīkumiem turpmāk.
Protams visu laiku viņš man nav ideālā stāvoklī un visu laiku kaut kas ir procesā, kā piem. pašlaik, velku jaunus griestus un cīnos ar citiem sīkumiem. :laugh:
Lielākās izmaksas noteikti sastādītu ķēdes maiņa, kārbas remonts vai maiņa, turbīna, DI kasete... bet tās nav lietas, kas brūk katru dienu. DI gan man ir bail piesaukt, jo man par laimi tas ir gājis secen.
Mani principā pēc divu gadu lietošanas nopietni uztrauc tikai divas lietas, aero kārba un rūsa. Pārējais uz kopējā fona ir mazsvarīgs.
Protams, noteikti aizdzen pie Ārnija, jo es abas mašīnas esmu pircis uz savu galvu un emociju pamata kā rezultātā esmu nomainījis divas kārbas. Ar to jābūt uzmanīgam, jo mēs jau visas labās pa lielam esam nobraukuši.
Tpu, tpu, tpu, bet tagad ir uzlikta laba un par problēmām manīt neliek un domāju, ka ies labu laiku.
Šoreiz gan, ja kas būs, vnk. jātaisa remonts, jo apšaubu, ka izdosies atrast lietotu aero kārbu, kas vel nav nojāta.
Hadene arī ne ar ko nav īpaši dārgāka par kaut kāda BMW ritošo.
Īstenībā es tikko esmu atkūlies no darba, ir mazliet besis un ja esi no Rīgas, droši varam sarunāt kādu kafijas krūzi pusdienslaikā Spices teritorijā un es pastastīšu savu pieredzi divu gadu laikā ar diviem Saab 9000 Aero, ar visām izmaksām, kas man bijušas, biežāk novērotajām problēmām utt.
Gan jau finālā varēs sarunāt mazu pasēdēšanu aero beņķos un pabaudīt to par ko šajā mašīnā fano.
p.s. Domāju, ja pušiem uznāks iedvesma, Gustavs/Edijs mūs lieliski papildinās. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Jautajums profiniem :)
hpboy wrote:ZingZeng wrote:Nu ja tu mani loti iepriecinaji :Shpboy wrote:
It ipasi man patika tas draudzigas krizes cenas - znacit cilveki nekludijas ka stastija par Saab uzturesanu :dry:
Nu nekas mistisos vien ar savu bumer talak, vai jagaida ka pie mums valdis labaki laiki :woohoo:
A ko tad tu domāji, ne pa velti SAAB taču sauc par juristu un zobārstu braucamo! :woohoo: :laugh:
Un vai tavam BMW ir tāds uzrāviens kā 9000 AERO !?;) Adrenalīns, ko tev sniegs 9000 ais ir baigā manta, un kā tu pats saproti, par kaifu ir jāmaksā! :woohoo: