Vissezonas riepas M+S
Vissezonas riepas M+S
Nekad tādas nav bijušas.
Pakomentējiet speciālisti kādi +/-
un kāpēc tādas ir piedāvājumā un cilvēki lieto?
Pakomentējiet speciālisti kādi +/-
un kāpēc tādas ir piedāvājumā un cilvēki lieto?
Re:Vissezonas riepas M+S
Man Ventiņos ziemā parasti (izņemot šo gadu) ir ap +4 un sniega ir tik cik iekšpagalmos, bet ceļus dūšīgi iesāla un brauc pa slapju piķi. Tad nu arī īpaši uz ziemenēm neiespringstu un uzlieku M+S vissezonenes. Pie tam par cik vasarā nebraucu sacīkšu režīmā, kā arī dažreiz sanāk pabraukt no asfalta nost - tad tās pašas M+S man ļoti labi noder arī vasarā.
Kaut kā tā B)
edit: vai šis jautājums kautkā tieši attiecas uz modeli 9-3 vai 9-5? :dry:
Kaut kā tā B)
edit: vai šis jautājums kautkā tieši attiecas uz modeli 9-3 vai 9-5? :dry:
BE CE DE
Re:Vissezonas riepas M+S
nee tas neattiecas uz konkreetu modeli, bet gan uz M+S riepām vispārīgi.
Nu un tās ir izmetamas pēc vienas vasaras-ziemas sezonas vai ir vēl ok? Tas protams var arī buut ļoti individuāli t.i. kā pats brauc :) Bet nu vidēji ?
Nu un tās ir izmetamas pēc vienas vasaras-ziemas sezonas vai ir vēl ok? Tas protams var arī buut ļoti individuāli t.i. kā pats brauc :) Bet nu vidēji ?
Re:Vissezonas riepas M+S
vnk skatos vispārīgas dabas jautājums palikts zem konkrētu modeļu topika ;)
Vispārīgi ir tā, ka pirmajā ziemas sezonā jaunas vissezonieces ziemai ir ok - vasarā tās nodeldē līdz kādiem 50% un pēc tam nākamajā ziemas sezonā ir švaki un labāk būtu mainīt uz citām riepām - attiecīgi tās pirmās pataupot nodzīšanai nākamai vasarai un svaigi iepirktās nobraukt pēc tam vēl otru ziemas sezonu - tad atkal vasarā nodzīt un ziemai jaunas utt utjpr. :)
Man šī pieredze ir ar lētā gala riepām - varbūt ar zolīdākām vissezoniecēm ir labāk/savādāk - nezinu.
Vispārīgi ir tā, ka pirmajā ziemas sezonā jaunas vissezonieces ziemai ir ok - vasarā tās nodeldē līdz kādiem 50% un pēc tam nākamajā ziemas sezonā ir švaki un labāk būtu mainīt uz citām riepām - attiecīgi tās pirmās pataupot nodzīšanai nākamai vasarai un svaigi iepirktās nobraukt pēc tam vēl otru ziemas sezonu - tad atkal vasarā nodzīt un ziemai jaunas utt utjpr. :)
Man šī pieredze ir ar lētā gala riepām - varbūt ar zolīdākām vissezoniecēm ir labāk/savādāk - nezinu.
BE CE DE
Re:Vissezonas riepas M+S
Ok, es ar M+S (un tikai tadam) braucu jau kops 2004.g., esmu nobraucis 2 Dunlop un 1 Marangoni riepu komplektu.
Man aprekins bija tads, 90% es braucu pa relativi labiem asfaltetiem celiem, kas ziema tiek +/- labi tiriti un neprasa vajadzibu braukt ar radzotam riepam.
Pirmais variants - 2 komplekti, viens ziemai, otrs vasarai, videji pie mana nobraukuma, katrs kalpotu kadas 3-4 sezonas. Ertibas labad butu vajadzigi 2 disku komplekti, jo katru reizi monteties nebutu prata darbs. Videji katrs komplekts man izmaksatu ~160Ls, tatad kopa 320 Ls, bet videja izmaksa vienam gadam butu ~80-107 Ls. 4.sezona riepa jau var sakt palikt kokaina.
Otrais variants - 1 M+S komplekts, braucams 2 gadus visas sezonas, komplekta cena ~160Ls, videja gada izmaksa 80Ls, vajadzigs tikai 1 disku komplekts un pa 2 gadiem gumija vel ir relativi svaiga, nenovecojusi.
M+S plusi: parejas sezonas, kad ir mainigi laika apstakli (sniegs, lietus) ir papildus drosiba, jo seviski velos rudenos. Labi turas uz slapjiem un/vai apsnigusiem celiem. Vismaz manejas riepas ir loti klusas. iespejamas gada izmaksas var but mazakas neka atsevisko komplektu gadijuma. Biezak var tikt pie jaunam riepam, tadejadi pastav biezaka iespeja braukt ar modernakam riepam, jo tehnologijas iet uz prieksu, ari M+S riepam.
M+S minusi: del mikstas gumijas tas atri dilst, jo seviski vasaras, otras ziemas beigas jau ir japiedoma pie brauksanas stila. Ziema sis riepas tomer nav tik labas ka istas ziemas riepas, bet mana gadijuma, kad jabrauc pa tiram sosejam ir ok. Vasara riepai ir nedaudz garaks bremzesanas cels. Atruma indekss parasti M+S riepam ir mazaks neka vasaras riepam, lai gan Latvija tapat ar 210 km/h braukt nekur nevar un nedrikst.
M+S riepas manuprat ir ideals risinajums pilsetniekiem, cilvekiem, kas dzivo tuvu pilsetam un parvietojas pamata pa sosejam ka ari cilvekiem, kas gada nobrauc lidz kadiem 32K km pa labiem un relativi labiem celiem.
Citos gadijumos tomer ieteiktu nemt katrai sezonai atbilstosas riepas.
Nu tas butu viss, isos vardos.
Man aprekins bija tads, 90% es braucu pa relativi labiem asfaltetiem celiem, kas ziema tiek +/- labi tiriti un neprasa vajadzibu braukt ar radzotam riepam.
Pirmais variants - 2 komplekti, viens ziemai, otrs vasarai, videji pie mana nobraukuma, katrs kalpotu kadas 3-4 sezonas. Ertibas labad butu vajadzigi 2 disku komplekti, jo katru reizi monteties nebutu prata darbs. Videji katrs komplekts man izmaksatu ~160Ls, tatad kopa 320 Ls, bet videja izmaksa vienam gadam butu ~80-107 Ls. 4.sezona riepa jau var sakt palikt kokaina.
Otrais variants - 1 M+S komplekts, braucams 2 gadus visas sezonas, komplekta cena ~160Ls, videja gada izmaksa 80Ls, vajadzigs tikai 1 disku komplekts un pa 2 gadiem gumija vel ir relativi svaiga, nenovecojusi.
M+S plusi: parejas sezonas, kad ir mainigi laika apstakli (sniegs, lietus) ir papildus drosiba, jo seviski velos rudenos. Labi turas uz slapjiem un/vai apsnigusiem celiem. Vismaz manejas riepas ir loti klusas. iespejamas gada izmaksas var but mazakas neka atsevisko komplektu gadijuma. Biezak var tikt pie jaunam riepam, tadejadi pastav biezaka iespeja braukt ar modernakam riepam, jo tehnologijas iet uz prieksu, ari M+S riepam.
M+S minusi: del mikstas gumijas tas atri dilst, jo seviski vasaras, otras ziemas beigas jau ir japiedoma pie brauksanas stila. Ziema sis riepas tomer nav tik labas ka istas ziemas riepas, bet mana gadijuma, kad jabrauc pa tiram sosejam ir ok. Vasara riepai ir nedaudz garaks bremzesanas cels. Atruma indekss parasti M+S riepam ir mazaks neka vasaras riepam, lai gan Latvija tapat ar 210 km/h braukt nekur nevar un nedrikst.
M+S riepas manuprat ir ideals risinajums pilsetniekiem, cilvekiem, kas dzivo tuvu pilsetam un parvietojas pamata pa sosejam ka ari cilvekiem, kas gada nobrauc lidz kadiem 32K km pa labiem un relativi labiem celiem.
Citos gadijumos tomer ieteiktu nemt katrai sezonai atbilstosas riepas.
Nu tas butu viss, isos vardos.
Re:Vissezonas riepas M+S
OK :) Labs apskats un daudz informācijas. Paldies!
Re:Vissezonas riepas M+S
tomēr saprotu, ka racionālāk m+s ir uzlikt pirms ziemas. Tad relatīvi ar tām var ilgāk nobraukt. Nekā tagad likt un nodzīt pa vasaru.
Re:Vissezonas riepas M+S
Tiesi ta, riepu maina notiek rudenos. Es vel lai tas vienmerigak nodiltu pie katras ellas mainas prieksejas riepas mainu vietam ar pakalejam.
Re:Vissezonas riepas M+S
A, vel viena lieta. M+S riepas parasti perku vasaras otraja puse, jo tad pec tam praktiski nav pieprasijums un cenas ir labakas neka nemot tas jau rudeni vai isi pirms 1.decembra, kad jau obligati ir jabut uzmontetam ziemenem.
Re:Vissezonas riepas M+S
Bet tad Mr., bus japaliek pie saviem 15" diskiem ... visa gada garuma, ja izvelesies M+S koncepciju ...:( Vai tas bus tas, ko velejies?SAAB_SG wrote:OK :) Labs apskats un daudz informācijas. Paldies!
Re:Vissezonas riepas M+S
es tagad īsti nesaprotu - marķējums M+S nozīmē vissezonas? :ohmy:
Laneks saka, ka ziemas riepas. CSDD ar M+S, M.S. un M&S saprot ziemas riepas! Arī Freibi!
Tas vissezonas joks slēpjās tajā, ka es ar ziemas riepām ar šādu marķējumu varu oficiāli piedalīties ceļu satiksmē arī vasaras sezonā?
eh, varbūt vnk esmu mazliet pārstrādājies.. :D:huh: :blush:
Laneks saka, ka ziemas riepas. CSDD ar M+S, M.S. un M&S saprot ziemas riepas! Arī Freibi!
Tas vissezonas joks slēpjās tajā, ka es ar ziemas riepām ar šādu marķējumu varu oficiāli piedalīties ceļu satiksmē arī vasaras sezonā?
eh, varbūt vnk esmu mazliet pārstrādājies.. :D:huh: :blush:
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:Vissezonas riepas M+S
Jā, M+S = Mud + Snow = Dubļi + Sniegs. Tas nozīmē, ka vari oficiāli piedalīties satiksmē arī ziemā. Vasaras sezonā ar ziemas riepām, cik zinu, braukt nav aizliegts, aizliegts ir braukt ar šipiem.JauDzin wrote:es tagad īsti nesaprotu - marķējums M+S nozīmē vissezonas? :ohmy:
Laneks saka, ka ziemas riepas. CSDD ar M+S, M.S. un M&S saprot ziemas riepas! Arī Freibi!
Tas vissezonas joks slēpjās tajā, ka es ar ziemas riepām ar šādu marķējumu varu oficiāli piedalīties ceļu satiksmē arī vasaras sezonā?
eh, varbūt vnk esmu mazliet pārstrādājies.. :D:huh: :blush:
Re:Vissezonas riepas M+S
Ziemas riepām papildus M+S ir arī sniegpārsliņas simbols ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vissezonas riepas M+S
lai vai kā - esmu pārliecināts "vasaras riepas vasarā - ziemas riepas ziemā" idejas pārstāvis.. :)
p.s. tas sniegpārsliņas marķējums var būt arī bez M+S marķējuma
p.s. tas sniegpārsliņas marķējums var būt arī bez M+S marķējuma
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:Vissezonas riepas M+S
Bija man 9-3 no Statiem, kuram bija Toyo Proxes ar M+S markejumu. Protektors izteikti sportisks un vasarigs.
Beigas izradijas, ka tas ir ziemas riepas Dienvidamerikas tirgum :woohoo:
Beigas izradijas, ka tas ir ziemas riepas Dienvidamerikas tirgum :woohoo: