Braucot izslēdzas motors
Braucot izslēdzas motors
Man ir 900 2.0 se 1994. g. benzīns/gāze. Nu un brauciena laikā vnk. izslēdzas motors - t.i. izspežot sajūga pedāli (un tikai 5ajā pārnesuma). Moš kāds zin kas varētu būt par vainu un par kuru detaļu/ām būtu jāuztraucās?
Re:Braucot izslēdzas motors
Pie tam neaiztiekot gāzes pedāli? Tikai 5-jā, jeb ja uzslogot motoru lielāk tad arī slāpst? Tas ir braucot uzspiest diezgan stipri uz gāzes pedāļa, nu lai būtu lielāka slodze uz dzinēju, un tad izspiest sajūga pedāli, protams atlaižot arī gāzes pedāli.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Braucot izslēdzas motors
Neaiztiekot gāzes pedāli.. tikai 5. pārnesumā un tikai ilgstoši braucot:( Un es neteiktu ka pārslogoju dzinēju...
Re:Braucot izslēdzas motors
Man arī slāpa, bet pie citiem apstākļiem. Tāpēc nevaru palīdzēt:( Varu paredzēt - gāze. Nezinu kāpēc, bet SAABs ar gāzi, personīgi man, asociējās ar putnu krātiņā.:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Braucot izslēdzas motors
Piekrītu... bet manā gadījumā labāk SAABs ar gāzi nekā no Rīgas uz Tukumu ar riteni vālēt:) :)KoreFun wrote:Man arī slāpa, bet pie citiem apstākļiem. Tāpēc nevaru palīdzēt:( Varu paredzēt - gāze. Nezinu kāpēc, bet SAABs ar gāzi, personīgi man, asociējās ar putnu krātiņā.:huh:
Re:Braucot izslēdzas motors
Nu derētu tā kā precizēt - slāpst braucot ar gāzi vai benzīnu?
Par to sajūgu un gāzes pedāli tā arī nesapratu - izspiežot sajūga pedāli gāzes pedālis paliek iepriekšējā pozīcijā vai tiek atlaists? Nesaprotu to pedāļa "neaiztikšanu".
Motors ar turbīnu vai bez?
Par to sajūgu un gāzes pedāli tā arī nesapratu - izspiežot sajūga pedāli gāzes pedālis paliek iepriekšējā pozīcijā vai tiek atlaists? Nesaprotu to pedāļa "neaiztikšanu".
Motors ar turbīnu vai bez?
Re:Braucot izslēdzas motors
Braucot ar gāzi!! slāpst izspiežot un atlaižot sajūgu:dry:
Re:Braucot izslēdzas motors
Jādomā, ka pie vainas gāzes reduktors - moš parafīns jānolej, moš membrānas sakaltušas, moš regulācija nepieciešama.
Tā kā meklē kādu, kas nodarbojas ar autogāzēm.
Tā kā meklē kādu, kas nodarbojas ar autogāzēm.
Re:Braucot izslēdzas motors
Kad pēdējo reizi taisīji apkopi gāzes iekārtai!? Šķiet, ka tas jādara regulāri ik pēc 15 tūkstošiem kilometru.Brrrrrr wrote:Braucot ar gāzi!! slāpst izspiežot un atlaižot sajūgu:dry:
Re:Braucot izslēdzas motors
Puikas, atvainojos, ka iejaucos, bet ja ir laba gāzes iekārta, tad Saab nav ielikts krātiņā. Ok, jauda par 15% ir mazāka nekā ar benzīnu, bet velk jau nu ļoooti pieklājīgi (man ir 4 šprices, tātad katram cilindram). Bet ja ir pa īsu ar gāzi (viņš pats pārslēdz ja vajag vēl jaudu), tad vnk ieslēdzam benzīnu un lidojam =))
Runājot par tām gāzes apkopēm, kāds zin, cik tas maksā?
Runājot par tām gāzes apkopēm, kāds zin, cik tas maksā?
Re:Braucot izslēdzas motors
Atšķirībā no auto apkopēm, kur apkopju nepieciešamība ir daudzmaz prognozējama, LPG sistēmas apkopes ir absolūti neprognozējamas un to nepieciešamība ir atkarīga no gāzes kvalitātes un braucēja ieradumiem.
Piemēram, var 15 reizes mierīgi uztankoties un ne vainas, bet var gadīties, ka rodas nepieciešamība noliet parafīnu no reduktora un nomainīt filtru pēc vienas neveiksmīgas uzpildes.
Principā nekas cits kā parafīna noliešana, filtra nomaiņa un regulēšana tais apkopēs neietilpst(parasti viss reducējas uz parafīna noliešanu).
Šīs procedūrijas vēlams veikt ne retāk par elmo minētajiem km, ja vien LPG sistēmas darbībā nav problēmas.
Pilotam vispār tik vien jādara, ka jānolej parafīns un reizēm jānomaina filtrs - nekā tik sarežģīta, lai nespētu veikt pats.
Piemēram, var 15 reizes mierīgi uztankoties un ne vainas, bet var gadīties, ka rodas nepieciešamība noliet parafīnu no reduktora un nomainīt filtru pēc vienas neveiksmīgas uzpildes.
Principā nekas cits kā parafīna noliešana, filtra nomaiņa un regulēšana tais apkopēs neietilpst(parasti viss reducējas uz parafīna noliešanu).
Šīs procedūrijas vēlams veikt ne retāk par elmo minētajiem km, ja vien LPG sistēmas darbībā nav problēmas.
Pilotam vispār tik vien jādara, ka jānolej parafīns un reizēm jānomaina filtrs - nekā tik sarežģīta, lai nespētu veikt pats.
Re:Braucot izslēdzas motors
elmo wrote:
Kad pēdējo reizi taisīji apkopi gāzes iekārtai!? Šķiet, ka tas jādara regulāri ik pēc 15 tūkstošiem kilometru.[/quote]
Pagaidām apkopi netaisīju... knapi 1500 km nobraucu, bet pirms manis nezinu...:S
No kurienes parafīnu jānolej un kā pie filtra tikt??
Kad pēdējo reizi taisīji apkopi gāzes iekārtai!? Šķiet, ka tas jādara regulāri ik pēc 15 tūkstošiem kilometru.[/quote]
Pagaidām apkopi netaisīju... knapi 1500 km nobraucu, bet pirms manis nezinu...:S
No kurienes parafīnu jānolej un kā pie filtra tikt??
Re:Braucot izslēdzas motors
Vēl neredzēju, lai tā būtu:laugh: Visiem maniem paziņiem, vienmēr problēmas ar gāzi. Pērk mašīnu ar gāzi, tad braukā un priecājās cik lēti un labi. Kad sāk čakarēties tā gāze, tad domā "tūlīt pārslēgšu uz benzīnu un aiziet" Bet sanāk ka ar benzīnu vēl sliktāk, slāpst, neiedarbinās, neiet un t.t. Nu tas tā, tīri ko es redzēju ar savām acīm. Varbūt neveic tās apkopes, vai vēl kas, nezinu. Bet mans viedoklis ir šāds: Ja gāze autiņam būtu tik laba, ka daudzie runā, tad, man liekas, jau no rūpnīcas laistu modeļus, ar gāzes dzinējiem.:huh:737_pilot wrote:Bet ja ir pa īsu ar gāzi (viņš pats pārslēdz ja vajag vēl jaudu), tad vnk ieslēdzam benzīnu un lidojam =))
Plūss vēl tas balons bagāžniekā.. Pirmkārt vieta, otrkārt, ja nu kāds ieskries ritīgi pakaļā?:huh:
Vobšem esmu PRET gāzi:laugh: :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Braucot izslēdzas motors
Par to drošību: statistika - auto sprādziens ar gāzi aprīkotajiem nav bijis, ar benzīnu - vairumā. Bet nu tas ir principā tikai teorētiski.
Paldies Dievam, pagaidām iet labi, esmu apmierināts. Ir jauda un ekonomija.
Kā to parafīnu var noliet? Un kur iegādāties gāzes filtrus?
Paldies Dievam, pagaidām iet labi, esmu apmierināts. Ir jauda un ekonomija.
Kā to parafīnu var noliet? Un kur iegādāties gāzes filtrus?
Re:Braucot izslēdzas motors
Ekonomija acīmredzama.. par jaudu ar nav ko sūdzēties - zirgs turp, zirgs šurp...:laugh: