problemas ar 9k


kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

problemas ar 9k

Post by kakucis »

Sveiki.
Vajag kādu ideju. 9k, 1991gads, 200Hp ar TCS. Nesen sagādāts, gadus 2 puvis zem klajas debess un atdzīvināts, viss gāja tk kārba bij jāmaina(manuālā), kas tika arī veiksmīgi izdarīts. Pāris dienas prieku... Šad tad kautkur uz pāris sekundēm aizrijās, pazuda jauda, bet kopumā ok. Kamēr pirms pāris dienām kā aizrijās tā arī palika, pielaist var, strādā tad uz 2 tad 3 cilindriem reizēm ir pat visi bet pārsvarā 1 min laikā noslāpst, apgriezienu augšā neceļ... Panelī deg TCS, Check Engine nedeg... Suknis nomainīts, DI arī , viss bez izmaiņām....
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:problemas ar 9k

Post by Arnijs »

kakucis wrote:Sveiki.
Vajag kādu ideju. 9k, 1991gads, 200Hp ar TCS. Nesen sagādāts, gadus 2 puvis zem klajas debess un atdzīvināts, viss gāja tk kārba bij jāmaina(manuālā), kas tika arī veiksmīgi izdarīts. Pāris dienas prieku... Šad tad kautkur uz pāris sekundēm aizrijās, pazuda jauda, bet kopumā ok. Kamēr pirms pāris dienām kā aizrijās tā arī palika, pielaist var, strādā tad uz 2 tad 3 cilindriem reizēm ir pat visi bet pārsvarā 1 min laikā noslāpst, apgriezienu augšā neceļ... Panelī deg TCS, Check Engine nedeg... Suknis nomainīts, DI arī , viss bez izmaiņām....
Vari meeginat skatiities gaisa masas meeriitaaja, vai arii gaisa trubu virzienaa. Kaa arii - veelams paarbaudiit degvielas spiedienu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:problemas ar 9k

Post by zinitis »

kakucis wrote:Sveiki.
Vajag kādu ideju. 9k, 1991gads, 200Hp ar TCS. Nesen sagādāts, gadus 2 puvis zem klajas debess un atdzīvināts, viss gāja tk kārba bij jāmaina(manuālā), kas tika arī veiksmīgi izdarīts. Pāris dienas prieku... Šad tad kautkur uz pāris sekundēm aizrijās, pazuda jauda, bet kopumā ok. Kamēr pirms pāris dienām kā aizrijās tā arī palika, pielaist var, strādā tad uz 2 tad 3 cilindriem reizēm ir pat visi bet pārsvarā 1 min laikā noslāpst, apgriezienu augšā neceļ... Panelī deg TCS, Check Engine nedeg... Suknis nomainīts, DI arī , viss bez izmaiņām....
Sākumā sved kārtībā TCS,un tad sāc meklēt vainu kkur tālāk!
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

Ar sūkni un spiedienu viss ir ok, A ko tam TCS lai izdara? Diagnostika nespīd (170km Rīga...), nojaukt? iztīrīt??
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:problemas ar 9k

Post by edijs »

Mjā, reizēm es priecājos, ka dzīvoju Rīgā un varu pēc vajadzības ātri tikt uz kvalificētu servisu. :) Ok, vairs gluži Rīgā nedzīvoju, bet nu vismaz Pierīgā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

Interesantākais ka pēc motora izcelšanas un kārbas maiņas saliekot visu apakaļ vairākas dienas viss bij ok, tā ka kautko nepareizi no vakumiem utt itkā nevarēja salikt. Pirms jaukšanās TCS reizēm dega bet gāja viss Ok.....
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:problemas ar 9k

Post by zinitis »

kakucis wrote:Ar sūkni un spiedienu viss ir ok, A ko tam TCS lai izdara? Diagnostika nespīd (170km Rīga...), nojaukt? iztīrīt??
Nu netā palīdzēt būs neiespējami,vainas tur ar būt vairākas(domāju TCS)
Bet šī sistēma jāsaved kārtībā jo regulē gaisa padevi motorā.
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

neliels urrāa, beidzot rūc, bet.. Šausmigi nestabila tukšgaita, pāri ~1500apg.min labs, nospiežot grīdā šauj izpūtējā....
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:problemas ar 9k

Post by edijs »

Tad kamēr rūc, dudini uz Rīgu. :) Kompis tevi jau gaida! :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

Rakšanas darbi turpinās. Atradu pa dažādiem forumiem par TCS Control Valve un TCS Safety-Bleeder Valve . Itkā normāli jābūt strap galiem ~350om pretestībai. Viens ir ok (TCS Safety-Bleeder Valve) ar otru gan ir problēmas
1. Pretestības naf
2. pūšās cauri pa visiem trijiem galiem, pa caurumu pabakstīju vārsts ieleca atpakaļ vietā, noslēdzās, uz srtāvu protams nereaģē.

Varbūt kāds zin ko pateikt vairāk par tiem omiem utt.??
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:problemas ar 9k

Post by zinitis »

kakucis wrote:Rakšanas darbi turpinās. Atradu pa dažādiem forumiem par TCS Control Valve un TCS Safety-Bleeder Valve . Itkā normāli jābūt strap galiem ~350om pretestībai. Viens ir ok (TCS Safety-Bleeder Valve) ar otru gan ir problēmas
1. Pretestības naf
2. pūšās cauri pa visiem trijiem galiem, pa caurumu pabakstīju vārsts ieleca atpakaļ vietā, noslēdzās, uz srtāvu protams nereaģē.

Varbūt kāds zin ko pateikt vairāk par tiem omiem utt.??
Ja doma to varstu,kas ir auto labaja puse pie akvarija sienas,un ar vak.trubinu savienots ar TB,tad vina pretestibai jabut~30om.
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

Zinitis wrote:
kakucis wrote:Rakšanas darbi turpinās. Atradu pa dažādiem forumiem par TCS Control Valve un TCS Safety-Bleeder Valve . Itkā normāli jābūt strap galiem ~350om pretestībai. Viens ir ok (TCS Safety-Bleeder Valve) ar otru gan ir problēmas
1. Pretestības naf
2. pūšās cauri pa visiem trijiem galiem, pa caurumu pabakstīju vārsts ieleca atpakaļ vietā, noslēdzās, uz srtāvu protams nereaģē.

Varbūt kāds zin ko pateikt vairāk par tiem omiem utt.??
Ja doma to varstu,kas ir auto labaja puse pie akvarija sienas,un ar vak.trubinu savienots ar TB,tad vina pretestibai jabut~30om.
Tur jau taa problēma ka viņš nereaģe vispār. jautājums vai tas varbūt arī galvenais vaininieks. Kaut kur maniju ka viņš ir domāts kruizam, kas arī nestradā.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:problemas ar 9k

Post by zinitis »

Ja auto ir aprikots ar TCS,tad kruizs ir integrets sai sistema...
Ja nestrada TCS,neies ari cruizs.
Ja varsts ir beigts,tas var but par iemeslu sim problemam.
Kad mainisi varstu,nesajauc trubinas vietam,var loti dargi sanakt...
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:problemas ar 9k

Post by kakucis »

Hmm, a ko ta var sabeigt? Tīri intereses pēc, patīk pašam ielīst lācītim vēderā;)un gan jau mans ilgais ceļš kāpās zem motora vāka vēl kādu laiku turpināsies...
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:problemas ar 9k

Post by zinitis »

kakucis wrote:Hmm, a ko ta var sabeigt? Tīri intereses pēc, patīk pašam ielīst lācītim vēderā;)un gan jau mans ilgais ceļš kāpās zem motora vāka vēl kādu laiku turpināsies...
Nu to es redzeju tikai 1u reizi,bet malaci bij saslegusi varstu,vakuuma varstu un trubinas,ta,kad sak darboties turbina un iepludes kolektora rodas spiediens,tas tika iepusts ieks TB un uzspridzinata membrana ieks TB:woohoo:
Post Reply