Pirkt - Nepirkt 9-5
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
ja ar apskati domā CSDD TA, tad ar to noteikti nepietiks... aizdzen uz diagnostiku pie vikingiem. ieraudzīsi tāmi, kas 100% pārsniegs mašīnas vērtību :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Uz mata tieši tā kā man. Visi teica, ka esmu galvu durvīs ievēris, detaļas un apkopes dārgas.Blaugrana wrote:Sveiki visiem,
Kaadu briitinu atpakal izdomaaju nopirkt SAAB 9-5, sakaraa ar to, ka sasitu savu Audiku A4! Ilgi mekleeju, un sakaraa ar to, ka naudas nav daudz atradu Saab 9-5 1997g. 2.0! Loti luudzu paliidziibu, vai var pieredzeejushie viiri paliidzeet... Pirkt - Nepirkt... Tieshi pirms pirkshanas brauksim uz apskati, vai ar to pietiks, vai tomeer dziit uz servisu, un ja vareetu kaadu ieteikt? Kaadas var uzreiz rasties probleemas ar sho mashiinu. Man visas pazinas saka nenem- detalas un apkopes briesmiigu daargas... Bet nu nevienam no viniem Saabs nav bijis!
Loti luudzu paliidziibu...
Paldies par sapratni.
Bet, tieši kā tavā situācija, nevienam no viņiem Saab nebija bijis un es pat sēdējis tādā nebiju pirms nopirkšanas, kur nu vēl braucis.
Bet vienu gan es ne reizes nedzirdēju, ka Saab būtu slikta mašīna un slikti ietu. :)
Un kā jau daudzi vietējie, noriskēju, nopirku un nenožēloju. :)
Ir man bijusi iespēja izskriet arī ar 2.0t 9-5 [paldies Vidvudam] un neteikšu, ka gāja slikti. :)
Un kā jau šeit minēja, diagnostika Vikingos tev ieviesīs skaidrāku bildi un nevajag nobīties no tās garās cedeles pēc pārbaudes un Vikingu cenām, daudz kas citur dabonams lētāk, nekā pie viņiem. ;)
Arī labu, uzticamu un ne tik dārgu servisu ieteiksim. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
nu pie 2K pirkšanas cenas nav nemaz tik grūti dabūt tādu tāmi... pietiek jau ar ķēdi, TB, klimatu lai būtu vairāk, bet tās ir vikingu cenas var lētāk daudz ko sataisīt...
nepažēlo pāris h un palasi 9-5 topikus. ejošākās problēmas gari un plaši apgremotas tāpat, kā remonta iespējas
diagnostika bija ap 40+ls
nepažēlo pāris h un palasi 9-5 topikus. ejošākās problēmas gari un plaši apgremotas tāpat, kā remonta iespējas
diagnostika bija ap 40+ls
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Noteikti diagnostiku!!! Tikai nenobijes no rezultata un izanalize;) B)
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
pa 2000 eur un ja nav papildus lidzekli sakumam, tad neperc.
tadaus textus par saab esi dzirdejis, jo parsvara ar pardod vinus pa letu naudu jo vini jau ir nojati un nekopti.
pa 2000eur saab 9-5 noteikti bus gana daudz lietas kur tev bus jaiegulda nauda un tu pievienosies tam pulkam, kas teiks ka saab ir slikts. ja vairak nevari atlauties tad es saku neperc 9-5.
tadaus textus par saab esi dzirdejis, jo parsvara ar pardod vinus pa letu naudu jo vini jau ir nojati un nekopti.
pa 2000eur saab 9-5 noteikti bus gana daudz lietas kur tev bus jaiegulda nauda un tu pievienosies tam pulkam, kas teiks ka saab ir slikts. ja vairak nevari atlauties tad es saku neperc 9-5.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Labāk 3x pārbaudīt pirms vienu reizi nopirkt auto!Tad neko nenožēlosi, jo zināsi, ko esi nopircis!Ja vēl mašīnai nāk līdzi vēsture, kas darīts, kas mainīts, tad arī cita lieta! Bet ja īpašnieks saka, ka 2 gadus braucis un nekas nav lūzis, tad tici man, drīz tur viss sāks birt! :)
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
9-5 pa 2000 un vēl 97 gada, tur ir ļoti jādomā vai vajag. Tad labāk 9000 par to pašu naudu. Tas būs lētāks remontos, vismaz teorētiski. Praktiski atkarīgs no mašīnas stāvokļa, kuru īsti pat diagnostika pateikt nevar. Jā, pa lielam tev tur izdrukās cedeli no kuras 1/3 varēs svītrot, jo nebūs steidzami vai ne tik traki ka izskatās, taču paliek lietas, kuras diagnostika nepateiks, bet var būt remontējamas jau ļoti drīz. Un 9-5 tās mazās ne visai dārgās vainas ir vairāķ nekā 9000, kas rezultātā gada, divu laikā var izvērsties vēl viena mašīnas cenā, ja ne vairāk. Bet var jau paveikties un viss būt labi. Personīgi es tik vecu 9-5 nepirktu nekad.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
97. gada 9-5 ir "jēla" mašīna no gļuku viedokļa, jo šis gads ir, kad sāka šo modeli ražot. 2000. gada modeļi jau drusku palaboti, bet vērā ņemami uzlabojumi nāk tikai sākot ar 02. gadu! Noteikti par tādu cenu auto būs nobraukts. Pievienojos teiktajam par 9000 tāda paša gada un arī cenu, bet tā jau būs adekvātāka nekā 9-5!
Noteikti uz diagnostiku Vikng motors!!! Tā daudz ko pateiks. Papēti viņu mājaslapu par izcenojumiem: http://www.saab.lv/serviss/:)
Noteikti uz diagnostiku Vikng motors!!! Tā daudz ko pateiks. Papēti viņu mājaslapu par izcenojumiem: http://www.saab.lv/serviss/:)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Atceros, kad es iekāpu 9-5, sajutos daudz savādāk, nekā 9k.
Viss tāds svaigāks, salons klusāks, modernāks, patīkami. Vienu brīdi pat apsvēru domu pārsēsties, ja nemaldos, 98.g 2.3lpt sedanā.
Labi, ka mani atrunāja un pats sapratu.
Ja man būs 9-5, tad, noteikti, aero un faceliftots wagons, ja ne, turēšos pie 9k.
9k aero, tomēr ir lētāks, lētāks arī uzturēšanā, salons plašāks, ērtāks un tā aura, tomēr ir savādāka.
Man daudz patīkamāk ir sēdēt 9k aero ar HOT turbo, visām extrām, kuru LV vairs nav palikuši nemaz tik daudz, nekā kaut kādā pusplikā 9-5 lpt versijā, kas redzami uz katra stūra. :)
Ar visu to, ka esmu nolādēts ar savām kārbu problēmām un grabošajiem saloniem. :laugh:
9-5 ir tāds lielākai tautu masai draudzīgāks auto, gan exterjēra, gan interjēra ziņā, nekā 9k. 9k ir jāpatīk, ar varu tagad cilvēkam neuzspiedīsi pārkāpt [kā mani paziņas saka], "kantainā" lidmašīnā ar veclaicīgu paneli. :laugh:
Viss tāds svaigāks, salons klusāks, modernāks, patīkami. Vienu brīdi pat apsvēru domu pārsēsties, ja nemaldos, 98.g 2.3lpt sedanā.
Labi, ka mani atrunāja un pats sapratu.
Ja man būs 9-5, tad, noteikti, aero un faceliftots wagons, ja ne, turēšos pie 9k.
9k aero, tomēr ir lētāks, lētāks arī uzturēšanā, salons plašāks, ērtāks un tā aura, tomēr ir savādāka.
Man daudz patīkamāk ir sēdēt 9k aero ar HOT turbo, visām extrām, kuru LV vairs nav palikuši nemaz tik daudz, nekā kaut kādā pusplikā 9-5 lpt versijā, kas redzami uz katra stūra. :)
Ar visu to, ka esmu nolādēts ar savām kārbu problēmām un grabošajiem saloniem. :laugh:
9-5 ir tāds lielākai tautu masai draudzīgāks auto, gan exterjēra, gan interjēra ziņā, nekā 9k. 9k ir jāpatīk, ar varu tagad cilvēkam neuzspiedīsi pārkāpt [kā mani paziņas saka], "kantainā" lidmašīnā ar veclaicīgu paneli. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Kantainā lidmašina ar veclaicīgo paneli ir daudz, daudz labaks auto par 9-5, žēl sievietem to ieskaidrot nevar :laugh:Nils/carlorossi wrote:Atceros, kad es iekāpu 9-5, sajutos daudz savādāk, nekā 9k.
Viss tāds svaigāks, salons klusāks, modernāks, patīkami. Vienu brīdi pat apsvēru domu pārsēsties, ja nemaldos, 98.g 2.3lpt sedanā.
Labi, ka mani atrunāja un pats sapratu.
Ja man būs 9-5, tad, noteikti, aero un faceliftots wagons, ja ne, turēšos pie 9k.
9k aero, tomēr ir lētāks, lētāks arī uzturēšanā, salons plašāks, ērtāks un tā aura, tomēr ir savādāka.
Man daudz patīkamāk ir sēdēt 9k aero ar HOT turbo, visām extrām, kuru LV vairs nav palikuši nemaz tik daudz, nekā kaut kādā pusplikā 9-5 lpt versijā, kas redzami uz katra stūra. :)
Ar visu to, ka esmu nolādēts ar savām kārbu problēmām un grabošajiem saloniem. :laugh:
9-5 ir tāds lielākai tautu masai draudzīgāks auto, gan exterjēra, gan interjēra ziņā, nekā 9k. 9k ir jāpatīk, ar varu tagad cilvēkam neuzspiedīsi pārkāpt [kā mani paziņas saka], "kantainā" lidmašīnā ar veclaicīgu paneli. :laugh:
Ne, 9-5 ir ļoti labs auto, bet 9k tomer kkas tads ko vardiem nevar aprakstīt.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
nepirkt. :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Varbūt nebiju uzmanīgs lasītājs, bet pirmo reizi dzirdu, ka Grēgers bez sava 9-5 grifa un virknes amerikas autobūves lepnumu, vēl kādu auto nosauc par labu, pie kam daudz labāku. :woohoo:Gregers wrote:Kantainā lidmašina ar veclaicīgo paneli ir daudz, daudz labaks auto par 9-5, žēl sievietem to ieskaidrot nevar :laugh:Nils/carlorossi wrote:Atceros, kad es iekāpu 9-5, sajutos daudz savādāk, nekā 9k.
Viss tāds svaigāks, salons klusāks, modernāks, patīkami. Vienu brīdi pat apsvēru domu pārsēsties, ja nemaldos, 98.g 2.3lpt sedanā.
Labi, ka mani atrunāja un pats sapratu.
Ja man būs 9-5, tad, noteikti, aero un faceliftots wagons, ja ne, turēšos pie 9k.
9k aero, tomēr ir lētāks, lētāks arī uzturēšanā, salons plašāks, ērtāks un tā aura, tomēr ir savādāka.
Man daudz patīkamāk ir sēdēt 9k aero ar HOT turbo, visām extrām, kuru LV vairs nav palikuši nemaz tik daudz, nekā kaut kādā pusplikā 9-5 lpt versijā, kas redzami uz katra stūra. :)
Ar visu to, ka esmu nolādēts ar savām kārbu problēmām un grabošajiem saloniem. :laugh:
9-5 ir tāds lielākai tautu masai draudzīgāks auto, gan exterjēra, gan interjēra ziņā, nekā 9k. 9k ir jāpatīk, ar varu tagad cilvēkam neuzspiedīsi pārkāpt [kā mani paziņas saka], "kantainā" lidmašīnā ar veclaicīgu paneli. :laugh:
Ne, 9-5 ir ļoti labs auto, bet 9k tomer kkas tads ko vardiem nevar aprakstīt.
p.s. es ākstos, tas nav nopietni. :laugh:
Saab 900 Turbo '81