9k dūmo:(
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
9k dūmo:(
Labvakar!
Šodien devos uz skati ar lielām cerībām beidzot to arī iziet, aber nekā Neizgāju tāpēc, ka iebraucot boksā mans 9k sāka pamatīgi dūmot par ko arī norāvos 2.. Jāsaka, ka pirms tam ar gāzi praktiski nebraucu. Lietoju to tikai šodien (svaigi pēc iekārtas apkopes).
- Auto - 9000 CSE 94. gada 2,3 t benzīns/gāze (1. paaudze.
- Turbīna mainīta Vikingos pirms 15k.
- Ķēde mainīta turpat pirms 50k.
- Dūmi ir zilganpelēki.
- Jaudas zudums nav novērots (iet tāpat lopā:) )
- Arī turbīna strādā kā ierasts.
Lūdzu palīdziet ar padomu - kas varētu būt pie vainas!
P.S. Atbraucot mājās (~50 km) vairs neviena dūmiņa:blink:
Šodien devos uz skati ar lielām cerībām beidzot to arī iziet, aber nekā Neizgāju tāpēc, ka iebraucot boksā mans 9k sāka pamatīgi dūmot par ko arī norāvos 2.. Jāsaka, ka pirms tam ar gāzi praktiski nebraucu. Lietoju to tikai šodien (svaigi pēc iekārtas apkopes).
- Auto - 9000 CSE 94. gada 2,3 t benzīns/gāze (1. paaudze.
- Turbīna mainīta Vikingos pirms 15k.
- Ķēde mainīta turpat pirms 50k.
- Dūmi ir zilganpelēki.
- Jaudas zudums nav novērots (iet tāpat lopā:) )
- Arī turbīna strādā kā ierasts.
Lūdzu palīdziet ar padomu - kas varētu būt pie vainas!
P.S. Atbraucot mājās (~50 km) vairs neviena dūmiņa:blink:
Re:9k dūmo:(
Nu ja pirms tam pabrauci ar gazi,iespejams var vainot to...
Vel ieceko kartera ventilacijas varstina stavokli,kas nak no varsta vaka uz iepludes kolektoru,iespejams,ka tas laiz gaisu abos virzienos un sapumpe spiedienu karteri.
Vel ieceko kartera ventilacijas varstina stavokli,kas nak no varsta vaka uz iepludes kolektoru,iespejams,ka tas laiz gaisu abos virzienos un sapumpe spiedienu karteri.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
Nu man itkā teica, ka nevajag iekš Statoil pildīt... būtībā man domāt, ka tas tā varētu būt, jo tā dūmošana nevis tāda konstanta, bet viļņveidīga - riktīgi dūmi nogriežas, miers, nodūmo, miers.. ar kkādu 10 sek. intervālu. Bija vēl arī doma, par to, ka kartera ventilācija varētu būt aizaugusi...
Viens čoms jau sabiedēja, ka turbīna ir sākusi sulot...
Viens čoms jau sabiedēja, ka turbīna ir sākusi sulot...
Re:9k dūmo:(
Šitā man bija ar manējo tagadējo, kad tikko nopirku. :) Pērkot nekādu dūmu, nekādu aizdomīgu skaņu, viss absolūtā kārtībā. Tad trīs dienas kārtīgi pabraukāju un pēkšņi pārādījās šitie dūmi. Dažu stundu laikā sāka dūmot tā, ka visa iela aiz manis bija miglā. Nu, un man pie vainas bija sabeigta galva. Un galvas blīve principā arī. Kārtīgi nepētīju, nometu to motoru sētas malā un liku veco motoru iekšā.
Un vispār - manī neklausīties, es neesmu speciālists. :D Citi te zinošāki.
Un vispār - manī neklausīties, es neesmu speciālists. :D Citi te zinošāki.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:9k dūmo:(
Kad pēdējo reizi eļļu un eļļas filtru esi mainījis? :) Kaut gan, ja tas būtu pie vainas tad arī nebūtu iespējams tie dūmi periodiski..Funluvinbadass wrote:Labvakar!
Šodien devos uz skati ar lielām cerībām beidzot to arī iziet, aber nekā :( Neizgāju tāpēc, ka iebraucot boksā mans 9k sāka pamatīgi dūmot par ko arī norāvos 2.. Jāsaka, ka pirms tam ar gāzi praktiski nebraucu. Lietoju to tikai šodien (svaigi pēc iekārtas apkopes).
- Auto - 9000 CSE 94. gada 2,3 t benzīns/gāze (1. paaudze.
- Turbīna mainīta Vikingos pirms 15k.
- Ķēde mainīta turpat pirms 50k.
- Dūmi ir zilganpelēki.
- Jaudas zudums nav novērots (iet tāpat lopā:) )
- Arī turbīna strādā kā ierasts.
Lūdzu palīdziet ar padomu - kas varētu būt pie vainas!
P.S. Atbraucot mājās (~50 km) vairs neviena dūmiņa:blink:
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
eļļu/filtru mainu regulāri ar 1k rezervi parasti + pie viena arī sveces. Pēdējā maiņa bija pirms 2,5 k
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
:laugh:
Re:9k dūmo:(
Varbūt gāzes iekārta neveido pareizo proporciju degamaisījumam ar gaisu:unsure: Tā dūmošana sākas tikai kad pārslēdzies uz gāzi? Cik Tev bija CO% pēc TA datiem? Kas vēl es nezinu, moš katalizators beigts, varbūt tiešām kartera ventilācija. Tev ir tā atgāzu analizatora izdruka? Ja vari nosauc rezultātus!
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
Nu tipa vakar biju uz apkopi - visu saregulēja. Šodien CSDD bija tā:
CO - 1,2
HCM - 256
CO2 - 5,4
CO - 1,2
HCM - 256
CO2 - 5,4
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
būtībā jā, dūmošana sākās kad biju ar gāzi nomizojis apmēram 40km.. atpakaļ arī braucu ar gāzi, aber dūmošana mistiskā kārtā izbeidzās....:blink:
Re:9k dūmo:(
CO un CO2 nav īpaši ok laikam man tā šķiet:unsure: Nevaru to uz 100% apgalvot!Funluvinbadass wrote:Nu tipa vakar biju uz apkopi - visu saregulēja. Šodien CSDD bija tā:
CO - 1,2
HCM - 256
CO2 - 5,4
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
Cik zinu, tad CO augšējā robeža ir 1,5, HCM - 1200, CO2 - 9 (laikam)... nu hvz... tūlīt došos līksmoties ar kartera ventilāciju :laugh: Pēc tam mazliet piegriezīšu degmaisījuma "treknumu" :)LINIS wrote:CO un CO2 nav īpaši ok laikam man tā šķiet:unsure: Nevaru to uz 100% apgalvot!Funluvinbadass wrote:Nu tipa vakar biju uz apkopi - visu saregulēja. Šodien CSDD bija tā:
CO - 1,2
HCM - 256
CO2 - 5,4
Re:9k dūmo:(
Vai tuksgaita neizmainijas kad motors saka kupet?
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 82
- Joined: Thu Jul 31, 2008 9:16 am
- Location: Rîga
Re:9k dūmo:(
Tātad:
- iztīrīju kartera ventilācijas trubas (kas arī principā nebija aizaugušas)
- arī vārstiņš strādā kā nākas
- paķīķerēju arī iekš turbīnas - sausa no iekšpuses un ārpuses.
Aber, dūmošana sākās tikai tad, kad motors ir uzsilis līdz normālai darba temperatūrai un tiek lietota gāze. Pārslēdzos uz bendžu - dūmošana pēc ~ 10 sek. izbeidzas. Turklāt, pēc testa brauciena (30 km) konstatēju, ka ir nokrities tosola līmenis. Izložņāju visas maliņas - sūci nekur neatradu, eļļā arī nav nekas nonācis. Attiecīgi sazvanīju savu gāzes kantori. Verdikts - reduktorā ir plaisa, pa kuru tosols līdz ar gāzi nonāk ieplūdes kolektorā. Tur arī dūmi:( 1dien 13:00 dodos pasākumu mainīt. Tad arī ziņošu par rezultātiem.
- iztīrīju kartera ventilācijas trubas (kas arī principā nebija aizaugušas)
- arī vārstiņš strādā kā nākas
- paķīķerēju arī iekš turbīnas - sausa no iekšpuses un ārpuses.
Aber, dūmošana sākās tikai tad, kad motors ir uzsilis līdz normālai darba temperatūrai un tiek lietota gāze. Pārslēdzos uz bendžu - dūmošana pēc ~ 10 sek. izbeidzas. Turklāt, pēc testa brauciena (30 km) konstatēju, ka ir nokrities tosola līmenis. Izložņāju visas maliņas - sūci nekur neatradu, eļļā arī nav nekas nonācis. Attiecīgi sazvanīju savu gāzes kantori. Verdikts - reduktorā ir plaisa, pa kuru tosols līdz ar gāzi nonāk ieplūdes kolektorā. Tur arī dūmi:( 1dien 13:00 dodos pasākumu mainīt. Tad arī ziņošu par rezultātiem.
Re:9k dūmo:(
Nu ko lai saka.... Gāze..:P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible