Saab 900 instrumentu panelis


alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by alnislacis »

Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.

Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.

Jau iepriekš Lūdzu! :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.

Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.

Jau iepriekš Lūdzu! :)
Paldies.

Mums ar Kore Fun par šito bija diskusija. Viņš teica, ka nevar, bet es kaut kur biju lasijis, ka var.

Apsveicu KoreFun- tagad varēsi neupurēt savu veco paneli treniņiem.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by KoreFun »

alnislacis wrote:
KurBads wrote:
alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.

Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.

Jau iepriekš Lūdzu! :)
Paldies.

Mums ar Kore Fun par šito bija diskusija. Viņš teica, ka nevar, bet es kaut kur biju lasijis, ka var.

Apsveicu KoreFun- tagad varēsi neupurēt savu veco paneli treniņiem.

_____________________________________

Runājot par es Tevi redzu..

Man mazais (50 k iedz.) Nīderlandes pierobežas miests ir bez maz vai nosēts ar 900og, kā nācās šodien secināt. It īpaši ar kabrioletiem.

šis tiek regulāri redzēts uz radara:
*pie mājām 900i ar Aero kitu
*3 min gājienā dzīvo 900S 'vert bez kita
*5 min gājienā pie manas skolas 900S 'vert bez kita zils un nobružāts- secinājums: studenti labāk ēd makaronus un brauc ar 900og nekā minas ar erenpreisu
*luksofors pie mājās- scrabee green (tā saucas, krbd?) 900S 'vert- skatījos tik sapņaini, ka palaidu garām savu "zaļo gaismu", labi, ka neviens neielika aizmugurē. un vispār es gāju ar kājām.
*20 min gājienā 900S ar Aero kitu
*vēl te pat kaimiņos ir viens 5d 8v Turbo, ar kuru brauc kundze, kas pirms 20 gadiem varēja būt šo auto iegādājusi jaunu
*un vēl kaimiņos ir 5d turbo pēc 87' gada sarkans
Ja trenējās, tad nevienmēr upurē;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Saab 900 instrumentu panelis

Post by mixeris »

Pārnest no Es tevi redzu offtopica.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by alnislacis »

Paldies.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by mixeris »

A pašam bija grūti ja?
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by lablaiks »

alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Esmu pārlieciņats , ka var mierīgi, kādreiz savam karburātorniekam nomainīju pulksteni pret tahometru, un viss strādāja, jo kas tad tur ir-> plastmasas kaste ar trīs ligzdām pulksteņiem, tik mainot pulksteņus paskaties kā ir ar aizmugures kontaktlīnijām, vai kā tās pareizi sauc ,ātrumā var kaut ko saplēst. Un vēl kas, neslinko, labāk noņem stūri un visu priekšējo paneli( 4 skrūves), tad visu var izdarīt daudz rūpīgāk un pamatīgāk. Pie reizes pārčekosi vai visas lampiņas strādā, var ielīmēt porolonus vietās kur plastmas pret plastmasu čirkst utt. Pusdiena paies ,bet pēc tam varēsi šo procedūru neatkārtot.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by mixeris »

Nu var sanākt ka ir jāatkārto, ja ne līdz galam un neprecīzi uzsprauž lielo instrumenta paneļa štekeri :)
Dēļ tā mēdz arī lampiņas nedegt.
Bet nu senāk biju iepraktizējies tiktāl, ka lauka apstākļos kādas pusstundas laikā varēju bez stūres nost ņemšanas noskrūvēt un saskrūvēt to ko vajadzēja :)
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by alnislacis »

lablaiks wrote:
alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.

Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?

Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?

Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Esmu pārlieciņats , ka var mierīgi, kādreiz savam karburātorniekam nomainīju pulksteni pret tahometru, un viss strādāja, jo kas tad tur ir-> plastmasas kaste ar trīs ligzdām pulksteņiem, tik mainot pulksteņus paskaties kā ir ar aizmugures kontaktlīnijām, vai kā tās pareizi sauc ,ātrumā var kaut ko saplēst. Un vēl kas, neslinko, labāk noņem stūri un visu priekšējo paneli( 4 skrūves), tad visu var izdarīt daudz rūpīgāk un pamatīgāk. Pie reizes pārčekosi vai visas lampiņas strādā, var ielīmēt porolonus vietās kur plastmas pret plastmasu čirkst utt. Pusdiena paies ,bet pēc tam varēsi šo procedūru neatkārtot.
Totad mēs ar KoreFun (viņš it īpaši) ņems vērā.
Bet šķiet, ka tur būs tiešām jāņem nost viss.. Iemesls: vakumcauruļu sistēma, panelis (mazais aiz stūres),facia, bet vēl..
Ir doma sataisīt vai nomainīt to režģi stūrei ("Eifeļa torni"), jo stūre mazliet staigā turp un atpakaļ. Kāds var no komentēt kā viņš mainās vai remontējās (teica, ka var iepresēt)? Bet nu viņa dēļ būs jāņem nost panelis.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by mixeris »

Alnislacis!
Vai tev mājās Haynes vai Bentley manuālis ir?
Galva domāt spēj?

Ja divi iepriekšējie izpildās, tad veram vaļā un skatamies kas tur un kā ir uzbūvēts.

Ja būs brīvkustība pašos kardāna krustiņos tad kustību novērst ir grūti.
Vēl var stiagāt šlicēs. Tur brīvkustību novērst var stingrāk pieskrūvējot.
Un vēl paliek gultņi. Nu tur tu vari mēģināt atrast jaunus gultņus un pārpresēt.
Un stūre praktiski visiem staigā mazliet turp un atpakaļ.

Un kā izskatās tad kāds jau tev ir kaut ko komentējis par to kā tas mainās :)

Un kādēļ tev dēļ vakuumcauruļu sistēmas ir jāņem panelis nost?
Noņem štekeri no regulatora un viss.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Ir doma sataisīt vai nomainīt to režģi stūrei ("Eifeļa torni"), jo stūre mazliet staigā turp un atpakaļ. Kāds var no komentēt kā viņš mainās vai remontējās (teica, ka var iepresēt)? Bet nu viņa dēļ būs jāņem nost panelis.
esmu mainījis zaļajam stūres kolonnas gultni (bija izteikta, noteikta gājiena (pāris mm) precīza sānu kustībā, kad stūri paviku uz augšu/leju, pa labi/pa kreisi). Nav pārāk viegli, bet izdarīt var. Bez jebkādas perese. Galvenais ir atrast pašu gultni (adatu gultnis) un piefiksēt ko un kur tu noskºuvē nost, lai pēc tam visur pareizi saliktu skrūves un atsperes. Plus, krūvēm noteikti jāuzliek Loctite fiksātors, lai neatskrūvējas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by mixeris »

Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by KurBads »

mixeris wrote:Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
Jup, tieši tā, es ar bidmēru noņēmu mērus saplīsušajam gultnim un pēc tiem Valmierā gulņu bodē atradu gandrīz tieši tādu, šķiet dziļumā/garumā varbūt bija +/- 1 mm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 instrumentu panelis

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
mixeris wrote:Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
Jup, tieši tā, es ar bidmēru noņēmu mērus saplīsušajam gultnim un pēc tiem Valmierā gulņu bodē atradu gandrīz tieši tādu, šķiet dziļumā/garumā varbūt bija +/- 1 mm.
To es esmu iemācījies- 0-ringi, gultņi, varbūt kāds blīvslēgs.. tie nav meklējami no Saab kataloga, bet pēc izmēra attiecīgos veikalos.

Neesmu pārliecināts par savām jaukšanas un salikšanas spējām, bet izskatās, ka ne ko darīt- uz veikalu pēc telts, toolbox'a un paklājiņa. Jautājums par ceturto lietu- ir radies priekšstats, ka Bently ir labāks kā Heynes. (nāksies vienu iepikt) Tā ir?

Image
tāda laikam būs darbnīca.
Post Reply