OBD2
OBD2
Vai kādam no cienījamiem lasītājiem nav pieredze ar SAAB OBDII savienošanu ar PC ? OBDII ir common interfeiss dzinēja vadības blokam (tas štekeris, kur servisā piesprauž TECH2 kompi ar ko skatās kļūdas, veic programmēšanu utml.) auto no kāda 1998 - 2005.g. Pēc 2005 visdrīzāk nāk CAN bus, kas arī principā ir laužams. OBDII->COM, OBDII->USB, OBDII->Bluetooth var nedārgi nopirkt vai uztaisīt. Jautājums ir par softiem, jo lielākā daļa redz un veic standarta funkcijas, bet es pieļauju, ka ir arī ražotāja specifiskās fīčas, kuru izmantošanai vajag tādus rīkus kā 3000 Ls vērtais TECH2.
Cik zinu, tad populārākais (?) softs ir VAG-COM, bet SAAB OBDII atbalsta ISO standartu. Cik ar šo var izdarīt ?
Projekta mērķis ir iespēja mierīgi pabrovzēt sava mīļākā SAAB parametrus un vajadzības gadījumā nonullēt kādu kļūdu vai nomainīt kādu parametru. Tagad katrs pats sev eletriķis !
G.
Cik zinu, tad populārākais (?) softs ir VAG-COM, bet SAAB OBDII atbalsta ISO standartu. Cik ar šo var izdarīt ?
Projekta mērķis ir iespēja mierīgi pabrovzēt sava mīļākā SAAB parametrus un vajadzības gadījumā nonullēt kādu kļūdu vai nomainīt kādu parametru. Tagad katrs pats sev eletriķis !
G.
Re:OBD2
Tik vien arī varēsi, kā pabrowzēt pa ECU parametriem un izdzēst kļūdas. Neko izmainīt ar standarta diagnostikas softiem neizdosies. Populārākais diagnostikas verķis priekš OBD2 ir ELM327 (atbalsta BUS/ CAN protokolus) Nu un pārējais jau atkarīgs - kāds softs uz PC un cik daudz visam tiec klāt.Girtas wrote:Vai kādam no cienījamiem lasītājiem nav pieredze ar SAAB OBDII savienošanu ar PC ?
Projekta mērķis ir iespēja mierīgi pabrovzēt sava mīļākā SAAB parametrus un vajadzības gadījumā nonullēt kādu kļūdu vai nomainīt kādu parametru. Tagad katrs pats sev eletriķis !
G.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:OBD2
sis nav istais! lets pakaldarinajums :)
labu laicinu atpakal aizsaku lidzigu topiku... Bet zem citu spechuku negribesanas vai kada cita iemesla pec tas apauga ar sunam...
cik es petiju tad Šis ir viens no sakarigakiem jo tam vel tiek attistits talak softs! Te
p.s. finansialu apstaklu del nesanaca pasutit... :( bet to kad sie softi neiet ar tiem sauktiem kloniem jeb emulatoriem zinu 100% no personigas pieredzes...
Re:OBD2
shaadu lietu, kas tevi interesee neatradiisi. Un ja dabuusi, tad tieshaam vareesi tikai lasiit un izdzeest kljuudas, bet reguleeshanu aizmirsti! Tapeec jau ir taads Maptun, Nordic, Chiptuning, kuri ir sertificeeti saab chipotaaji un programmas lai tiktu klaat ecu nemeetaajaas taapat vien kautkur un nav nopeerkamas
Re:OBD2
"sertificēts SAAB chipotājs" ir jebkurš saab čipotājs, kuram ir kautkāds, dajebkāds sertifikāts (piemēram ISO sertifikāts).
Savukārt "SAAB sertificēts čipotājs" ir tāds čipotājs, kuram sertifikātu izsniedzis pats SAAB.
Tā kā tieciet nu skaidrībā par kuriem sertifikātiem iet runa! :)
Savukārt "SAAB sertificēts čipotājs" ir tāds čipotājs, kuram sertifikātu izsniedzis pats SAAB.
Tā kā tieciet nu skaidrībā par kuriem sertifikātiem iet runa! :)
Re:OBD2
Nemācēšu pateikt par Maptun un Nordic, bet zinu ka chiptuning.lv ir plaša profila kantoris :) Jo cik zinu (varbūt kļūdos), tad BRABUS un LORINSER tūnē tikai Meršus, bet chiptuning jebko, ka tik nopelnīt, jo Latvijā jau nav daudz vienas markas tūnēt gribētāju.stefs wrote:shaadu lietu, kas tevi interesee neatradiisi. Un ja dabuusi, tad tieshaam vareesi tikai lasiit un izdzeest kljuudas, bet reguleeshanu aizmirsti! Tapeec jau ir taads Maptun, Nordic, Chiptuning, kuri ir sertificeeti saab chipotaaji un programmas lai tiktu klaat ecu nemeetaajaas taapat vien kautkur un nav nopeerkamas
Re:OBD2
Man gan liekas, ka jebkuram, kurš vēlas čipot kādas markas auto, ir jāvienojas ar šo ražotāju, ka tas sniedz attiecīgo info, lai tas vispār varētu notikt (softu un dzelžus ir nepieciešams nokonfigurēt tā, lai tie būtu savienojami un varētu apmainīties ar info) - un tas droši vien nav par brīvu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:OBD2
Tas nav gluži tā. Ir noteikti datu apmaiņas standarti un protokoli , kurus zin ne tikai ražotājs.lawyer wrote:Man gan liekas, ka jebkuram, kurš vēlas čipot kādas markas auto, ir jāvienojas ar šo ražotāju, ka tas sniedz attiecīgo info, lai tas vispār varētu notikt (softu un dzelžus ir nepieciešams nokonfigurēt tā, lai tie būtu savienojami un varētu apmainīties ar info) - un tas droši vien nav par brīvu ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:OBD2
To noteikti arī zina attiecīgā softa izstrādātājs, kuram ražotājs to softu ir pasūtījis (daļa varbūt izstrādā paši)... Vai dīleriem/servisiem un tuningotājiem ražotājs nenorīko izmantot konkrētu softu (pirkt konkrētu licenci), ja tie grib ņemties ar konkrēto marku? Vai arī vnk iedod kodu shēmas, protokolus un lai attiecīgais kantoris softu piemeklē pats...? Nesaprotu, kāda ražotājam būtu interese izplatīt šādu info vnk tāpat par brīvu... Bet citiem - softa izstrādātājiem ražotājs noteikti ir aizliedzis nodot šādu info trešajām personām...Arnijs wrote:Tas nav gluži tā. Ir noteikti datu apmaiņas standarti un protokoli , kurus zin ne tikai ražotājs.lawyer wrote:Man gan liekas, ka jebkuram, kurš vēlas čipot kādas markas auto, ir jāvienojas ar šo ražotāju, ka tas sniedz attiecīgo info, lai tas vispār varētu notikt (softu un dzelžus ir nepieciešams nokonfigurēt tā, lai tie būtu savienojami un varētu apmainīties ar info) - un tas droši vien nav par brīvu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever