Saab 9k griesti
Saab 9k griesti
Saabam 9k griestu audums atnacis valaa un karaajas :( vai kaads vel ir saskaaries ar shaadu prombleemu ? un kaadi vareetu iespeejamie varianti sho probleemu risinaat ?
Re:Saab 9k griesti
ar šādu problēmu ir saskārušies VISI SAAB īpašnieki pie noteikuma, ka auto ir vecāks par ~ 15 gadiem :)ripo wrote:Saabam 9k griestu audums atnacis valaa un karaajas :( vai kaads vel ir saskaaries ar shaadu prombleemu ? un kaadi vareetu iespeejamie varianti sho probleemu risinaat ?
No trim 900 OG, ko esmu ieguvis savā īpašumā, diviem griesti bija atlīmējušies un karājās man uz galvas. Trešajam problēma nav, jo nav tādu griestu - kabriolets :)
Risinājums - pārlīmēt mīksto apšuvuma materiālu. Jāņem nost griestu pamatnē, jānokasa visas vecās atliekas un porolona/līmes paliekas, jāpiegriež materiāls, jāzieķē līme un jālīmē klāt.
Ja interesē smalkāk, prasi - esmu pārlīmējis 2 griestus ar labiem rezultātiem (900 OG gan).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 9k griesti
man ir tieši tāda pati problēma.. :( vienīgi, ja salonā gaiss uzsilst un nav tik mitrs, audums glīti pievelkas atpakaļ.. :P
kādu laiku atpakaļ skatijos wheeler dealers iekš Discovery chanel un tur vīreļi teica, ka labākais variants esot griestu maiņa - nomainot tos pret griestiem kuri ir nevis tādi kā orģinālie (vates kārta un pielīmēts audums pa virsu), bet gan viengabalainie(cietie, kuriem ir tas uzpūstais putveidīgais materiāls). bet tas manuprāt nebūt nevarētu būt lēti. un es tādus neesmu nekur redzējis piedāvājumā.. :(
taču noteikti ka ir kāda tautas metode ar līmi, bet netīkas ekspermentēt, lai nav tā, ka nokrīt viss :D tad labāk lai 5min viņi tur karājas.. :D
kādu laiku atpakaļ skatijos wheeler dealers iekš Discovery chanel un tur vīreļi teica, ka labākais variants esot griestu maiņa - nomainot tos pret griestiem kuri ir nevis tādi kā orģinālie (vates kārta un pielīmēts audums pa virsu), bet gan viengabalainie(cietie, kuriem ir tas uzpūstais putveidīgais materiāls). bet tas manuprāt nebūt nevarētu būt lēti. un es tādus neesmu nekur redzējis piedāvājumā.. :(
taču noteikti ka ir kāda tautas metode ar līmi, bet netīkas ekspermentēt, lai nav tā, ka nokrīt viss :D tad labāk lai 5min viņi tur karājas.. :D
Re:Saab 9k griesti
KurBads wrote:
Ja interesē smalkāk, prasi - esmu pārlīmējis 2 griestus ar labiem rezultātiem (900 OG gan).
mani tomēr ieinteresēja līmēt griestus pašam :blush: jo iespēju robežās cenšos visu darīt pats, ja vien Tu varētu pateikt, kādu līmi izmantoji, vai vismaz kādu vajadzētu lietot un kas būtu jāņem vērā izvēloties audumu.. :) varbūt ir kādas lietas, kam būtu īpaši jāpiegriež vērība, jo pēc pieredzes zinu, ka gandrīz katru lietu darot izdodas atklāt, ka darot nedaudz savādāk ir iespējams izglābt daudz klipšus, vai kaut ko tamlīdzīgu :P
tākā samts nedaudz ir atlipis arī no durvju paneļiem un aizmugures loga stoiku apšuvuma, varētu pie reizes pieķert arī tos.. :P
Re:Saab 9k griesti
es līmēju ar PVA, bet vietās, kur vajadzēja audumu iespiest/pielimet stingrāk, biju nopircis kontaktlīmi aerosolā, tipa "Moment".olalaa2 wrote:KurBads wrote:
Ja interesē smalkāk, prasi - esmu pārlīmējis 2 griestus ar labiem rezultātiem (900 OG gan).
mani tomēr ieinteresēja līmēt griestus pašam :blush: jo iespēju robežās cenšos visu darīt pats, ja vien Tu varētu pateikt, kādu līmi izmantoji, vai vismaz kādu vajadzētu lietot un kas būtu jāņem vērā izvēloties audumu.. :) varbūt ir kādas lietas, kam būtu īpaši jāpiegriež vērība, jo pēc pieredzes zinu, ka gandrīz katru lietu darot izdodas atklāt, ka darot nedaudz savādāk ir iespējams izglābt daudz klipšus, vai kaut ko tamlīdzīgu :P
tākā samts nedaudz ir atlipis arī no durvju paneļiem un aizmugures loga stoiku apšuvuma, varētu pie reizes pieķert arī tos.. :P
Materiāl uieguvu audumu veikalā uz Miera ielas pretim dzemdību namam, bij tur pāri gadu atpakaļ tāds ūķītis un tajā atradu tieši šo pūkaino materiālu uz plāna porolona pamata
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 9k griesti
Paldies par informāciju! kad beidzot pienāks solītie +15 grādi, vajadzētu pamēģināt - tomēr vasarā negribas pūst salonā gaisu ar temperatūru sevišķi virs 23 grāddiem tikai tādēļ, lai audums nekarājas.. :D