SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas


Post Reply
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

Tātad, šad un tad bez iepriekš jūtamām pazīmēm nevar dabūt 5 robā, vai nu tas jādara ar spēku, vai nu vispār bez rezultāta, tiek izmēģināts visādi ,gan pārslēgts 4 ,gan 3 un tad atkal mēģināts 5jā , nekā.Un tad pēc kāda laika atkal pilnīgi bez problēmām viss notiek.Ir kādas idejas.Principā jau braukt var, bet kaut kā pēdējās nedēļas laikā šis simptoms sāk atkārtoties par daudz.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

Vēl...šīm parasti seko ,ka grūtāk ir ielikt atpakaļgaitā, bet to vismaz var izdarīt.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

Man arii lidziiga probleema, bet ar pirmo aatrumu. Reizeem iesledzaas normaali, reizeem ar nelielu speeku, un atpakaljgaitas robam ar dazhreiz jaapieliek speeku jo nevar liidz galam iesleegt. Ja neiesledzaas, tad paliidz otras robas iesleegshana un tad gan pirmais gan atpakaljgaitas aatrums iesleedzaas bez probleemaam.:S
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

bet variants ,ka vispār nevar ielikt robā??Jo skaidrs ,ka kārbas ir vecas un šad un tad kāds no ātrumiem slēdzas grūtāk ir pierasta lieta, jau 8 gadus braucu ar veciem sābiem un šad un tad kādam ir bijušas grūtības ielikt kādā no robiem, 99jam piemēram 1, un arī šad un tad atpakaļgaitā,bet tagad ir tā ,ka nevar ielikt vispār!! , bet vakarā piemēram varēs.Ja problēma ir patstāvīga to vieglāk risināt.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

mēģini noregulēt ātrumkloķa stāvokli, t.i., atlaid savienojumu pie ieejas kārbā un tad ievieto 6mm (piem., urbi) caurumā ātrumkloķa mehānisma (housing) priekšpusē ... varbūt problēma ir šeit.
Tāpat ir vērts apskatīt vai atpakaļgaitas lock-out netaisa problēmas, t.i., puļķis ātrumkloķa apakšā, kuru tu, liekot R, pacel uz augšu ...

Ceru, ka vaina ir kaut kur šeit, ja ne, tad ir sliktāk (jāskatās kārbā iekšā).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

ok,pamēģināšu,kaut gan domāju ,ka ātrumkloķa regulēšanā nebūs tā vaina,jo tad jau šis simptoms būtu patstāvīgi, bet manai kārbai tas "uznāk",bet par to atpakaļgaitas puļki paldies,kaut kā neaizdomājos.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by mixeris »

Nu ir tā, ka viens variants kā var mēģināt darīt ir atjūgt nost ātrumkloķi no kārbas, es domāju izņemt Pinu laukā no savienojuma un mēģināt ar roku pārslēgt grozot stieni un bīdot uz priekšu un atpakaļ. 5 ātrumam ieslēgšana citā ātrumā varētu arī nepalīdzēt, jo 5ātruma mezgls ir atsevišķā nodalījumā un dakšiņas kustība nav saistīta ne ar vienu citu dakšiņu.

Vēl pie vainas varētu būt kaut kāda problēma ar beigtu sinhronizātor gredzena atsperi, bet tas diez vai būs.
Es tev varētu uz izjauktas kārbas parādīt kur varētu būt problēma, bet tad tev jābrauc pie manis :D
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

būs jāaizbrauc pie Tevis, man ir pazudis tavs telefons, atsūti uz martins.lablaiks et jrrmv.lv
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

Gadaas dazhreiz (bet reti) ka vispaar nevar iesleegt. Tas klokjis uz puscelja apstajaas un talaak neiet, tad iesleedzu otro, tad pirmo. Atpakaljgaitam taas pats. Lock-out tam nevajadzeetu buut.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

Nu varbūt šeit tad turpināšu par kārbām un to garumu-īsumu. Apskatījos nr ,gan vecai kārbai ,gan patreizējai kura stāv virsu un pēc nr sanāk ,ka tagad man ir "garāka" kārba. Iepriekšējā kura bija "īsāka" man šķita daudz dinamiskāka un braukšana bija daudz `patīkamāka un arī vidējais patēriņš bija aptuveni par 1l uz simtu mazāks.
Varbūt tā sāls ir tajā apstāklī, ka "garās" kārbas priekšrocības ir tad, ja ir HOT ?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

Nu personīgi man, ar Turbo-pīli, kurai ir tā "garāka" kārba ir patīkamāk braukt, nekā bija ar īso.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by lablaiks »

Tu jau paguvi nomainīt arī kārbu savam 16vT ?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by Nauris_t16 »

lablaiks wrote: Varbūt tā sāls ir tajā apstāklī, ka "garās" kārbas priekšrocības ir tad, ja ir HOT ?
Iespējams, ka tā arī ir, jo ne jau bez iemesla SAABs lika īsākas kārbas uz vājākām mašīnām. Ar tavu pašreizējo kārbu tādā gadījumā vienīgā ekonomija varētu sanākt uz šosejas, konstanti braucot, jo apgriezieni attiecīgajā ātrumā braucot ir mazāki...

Man personīgi gribētos type8 zobratus, nevis 7 kā patreiz ir virsū... Tikai tad arī būtu vajadzīgs jaudīgāks motors :evil:
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
Iespējams, ka tā arī ir, jo ne jau bez iemesla SAABs lika īsākas kārbas uz vājākām mašīnām.
[/quote]

type 7 tika likti arī uz atseviškiem 16v inzektoriem (šķiet gan, ka US tirgum), tipa max ekonomiskais vāģis - mazjaudīgs motors plus garā kārba zemiem apgriezieniem ...

ziedoniz wrote:
Man personīgi gribētos type8 zobratus, nevis 7 kā patreiz ir virsū... [/quote]

Jāmēģina frēzēt. LV taču ir cehi, kur vīriņi taisa ne tādus vien dzelzīšus.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

lablaiks wrote:Tu jau paguvi nomainīt arī kārbu savam 16vT ?
Nē taču:laugh: Es gribēju teikt, ka tagad, ar garāko kārbu, ir patīkamāk braukt, nekā bija ar 900i 8V un īso kārbu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply