Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00311.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00312.sized.jpg)
Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00350.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00377.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00373.sized.jpg)
Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00429.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00428.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00430.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00431.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00432.sized.jpg)
Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00479.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00481.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00488-1.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00554-1.sized.jpg)
Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00496.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00555.sized.jpg)
Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00569.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00570.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00571.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00572.sized.jpg)
![Image](http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/9358/Saab/CAM00574.sized.jpg)
Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min