Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris


Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De



Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita





Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild




Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas


Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo





Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min