8v turbo motors
8v turbo motors
Kādam ir pārdošanā 8 vārstu turbo motors! ???
Last edited by uldiinii on Sun Mar 27, 2016 1:54 am, edited 1 time in total.
Re: v8 turbo motors
Tad tev kuru vajag, V8 dzineju ar turbinam?
Vai 4 cilindru ar 8 varstiem, un turbinu?
Vai 4 cilindru ar 8 varstiem, un turbinu?
Re: v8 turbo motors
Njā, es arī, izlasot topika virsrakstu pabrīnījos - kādēļ gan Saab forumā kāds meklē 8 cilindru dzinēju, turklāt vēl ar turbo
P.S. uldiini, V8 apzīmējums nozīmē cilindru izvietojumu un to skaitu, bet 8V nozīmē kopējo cilindru vārstu skaitu
P.P.S. Tas ir diezgan liels retums - 8v turbo... 16v turbo jau ir ļoti grūti atrast, bet 8v turbo ir vecāki un tagad jau daudz retāki. Visticamāk jāmeklē SE vai FIN - tie, kuri ir LV, ir iekš labām bundžām, cik nu esmu redzējis, tādēļ arī nebūs pārdošanā Bet kādēļ vispār tāda vajadzība?
P.S. uldiini, V8 apzīmējums nozīmē cilindru izvietojumu un to skaitu, bet 8V nozīmē kopējo cilindru vārstu skaitu
P.P.S. Tas ir diezgan liels retums - 8v turbo... 16v turbo jau ir ļoti grūti atrast, bet 8v turbo ir vecāki un tagad jau daudz retāki. Visticamāk jāmeklē SE vai FIN - tie, kuri ir LV, ir iekš labām bundžām, cik nu esmu redzējis, tādēļ arī nebūs pārdošanā Bet kādēļ vispār tāda vajadzība?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: v8 turbo motors
Man ir 8v turbo motors . Jautājums vēl ir tāds vai turbo no neturbo motoriem atšķiras tikai ar ieplūdes kolektoru un kārbu un vadības bloku vai ir kaut kas vēl! Jo man pagaidām liekas ka var pašu motoru ielikt no neturbo un apkarināt ar visu pārējo!
Last edited by uldiinii on Sat Apr 23, 2016 10:09 pm, edited 1 time in total.
Re: 8v turbo motors
Tu ceri atrast pārlasītu motoru, ko hops hops vienkārši ieswapot? Nē, nu gadās brīnumi.. Ja tāpat plāno likt uz galda un pārjaukt, tad vari to sākt darīt ar esošo motoru. Ko zin, varbūt tur nav tik liela bēda. Neatjauksi, neuzzināsi. Atceros, reiz braucu vienu 2.3T motoru no 9k skatīties. Tobrīd vēl bija iekš auto, pierūcināms. Paklausījos, nospriedu, ka nav vērts, sprauslā un rīstās, arī odometrā redzamie laikam 400k nešķita vilinoši. Tad to pašu motoru ieķēra Arnijs. Atjauca un secināja, ka viss čotka, tikai kārtīgi tīrīšanas darbi vajadzīgi. Mācība - nenoraksti motoru priekšlaikus, pirms esi tam ielīdis vēderā.
Turbo un neturbo motors atšķiras.
Turbo un neturbo motors atšķiras.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 8v turbo motors
Ja gribi ar to auto darīt kaut ko ilgtermiņā, tad viennozīmīgi jāver vaļā un jāskatās
Bet citu dzinēju jau vienmēr var ieķert rezerves daļām
Bet citu dzinēju jau vienmēr var ieķert rezerves daļām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 8v turbo motors
Cits izplūdes kolektors, citi izplūdes vārsti, citi virzuļi (ko nevar vairs nopirkt ), blokā vieta detonācijas devējam un eļļas atplūdei no turbīnas. Cits vārstu vāks, ar eļļas ieliešanas korķi. Varbūt arī cita sadalene, par T8 tik smalki nezinu.
Ieplūdes kolektoram vajadzētu būt vienādam uz k-jet motoriem. Ja kaut kas ir nepieciešams no B201, man ir pāris motori izjaukti, tiesa, neviena turbo.
Galvenais, meklējot B201 motoru, ir nenokļudīties ar gadiem, no 1985.gada? mainās startera novietojums. Un vēl šis tas līdz ar to, nav neizdarāms pasākums, bet visu diezgan sarežģī.
Es teiktu, ka jātaisa tas pats. Galvenais, ir izdomāt par virzuļiem. Vai arī atstāt tos pašus un gilzēt bloku.
Ja nu kas, tad tiešām, man ir vairākas galvas, bloks, entie klaņu komplekti, utt.
Bet apkarināt atmosfēru ar turbo pričendāļiem - pārāk augsta kompresijas pakāpe sanāks un k-jet ar apc pavisam noteikti ar to netiks galā, labākajā gaadījumā nebūs jaudas, sliktākajā izdegs virzulis dēļ detonācijas. Ar trionic 5.5 vadību jau var mēģināt saregulēt augstas kompresijas pakāpes turbo motoru.
Ieplūdes kolektoram vajadzētu būt vienādam uz k-jet motoriem. Ja kaut kas ir nepieciešams no B201, man ir pāris motori izjaukti, tiesa, neviena turbo.
Galvenais, meklējot B201 motoru, ir nenokļudīties ar gadiem, no 1985.gada? mainās startera novietojums. Un vēl šis tas līdz ar to, nav neizdarāms pasākums, bet visu diezgan sarežģī.
Es teiktu, ka jātaisa tas pats. Galvenais, ir izdomāt par virzuļiem. Vai arī atstāt tos pašus un gilzēt bloku.
Ja nu kas, tad tiešām, man ir vairākas galvas, bloks, entie klaņu komplekti, utt.
Bet apkarināt atmosfēru ar turbo pričendāļiem - pārāk augsta kompresijas pakāpe sanāks un k-jet ar apc pavisam noteikti ar to netiks galā, labākajā gaadījumā nebūs jaudas, sliktākajā izdegs virzulis dēļ detonācijas. Ar trionic 5.5 vadību jau var mēģināt saregulēt augstas kompresijas pakāpes turbo motoru.