Bagāžas nostiprināšanas tīkliņš

Post Reply
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Bagāžas nostiprināšanas tīkliņš

Post by elmo »

Interesē 1.gab. šāds tīkliņš priekš vilkača, ar visiem knibuļiem tīkliņa stiprināšanai augšpusē:
Image

Interesē 2.gab. lielie sieti bagāžnieka grīdai:
Image
Var būt arī neoriģinālie, bet tādi, kas pasē pēc izmēriem. Gribās piešnallēt zapaskas cīsiņus, lai tie līkumos nelidinās pa bagāžnieku un nelec gaisā, kad tiek sturmēti tramplīni un gulošie poļicaji!
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re: Bagāžas nostiprināšanas tīkliņš

Post by saule »

Grīdai šeit ir pieejams: http://www.pitstore.lv/lv/dazadi-pieder ... -tkls.html" onclick="window.open(this.href);return false; kvalitāti nezinu, man tāds nav.

Tik nesaprotu, kāpēc tās cīsiņš jvadā līdzi? Iemet kompresoru bagažniekā un miers, kopš saviem auto esmu ielicis gāzes iekārtas, rezerves rati stāv šķūnītī. Pirms pāris nedēļām, nākot no sīča futbola treniņa, pamanīju mīksto, ar kompresoru piepumpēju un aizbraucu uz riepuservisu, nav ne rokas jāsmērē, ne riteni jāmēģina atskrūvēt. Pat neatceros, kad pirms tam ir bijusi vajadzība pēc rezerves rata.

P.S. Lielākā daļa jauno auto tiek tirgoti tikai ar kompresoriem un bez rezerves ratiem. Rezerves rats parasti tiek piedāvāts kā pildaprīkojums maksā kādus 400 €.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Bagāžas nostiprināšanas tīkliņš

Post by elmo »

Es savā mūžā esmu 2 reiz mainījis ratus un bijis priecīgs par zapasku! Vienreiz riepa tika uzplēsta sānos, tur kompresors nelīdz!
Otrreiz bija griezums 3cm garumā starp protektora lamelēm. Tur ar bezjēdzīgi pumpēt!
Čoms aizpagājušo svētdien no igauņiem vilka treileri ar laivu, treilerim uzsprāga riepa kā kraviniekiem, nekas pāri nepalika!

Gadās visādi un man tā zapaska sniedz sirdsmieru!
Post Reply