BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Šo darbu veica RIXCAR auto restaurācijas un krāsošanas uzņēmums, kurš iepriekš ir restaurējis tādus auto, kā BMW M6 E24, Ford Thunderbird, Studebaker Golder Hawk, kā arī citas Amerikas un Eiropas klasikas. Lai tos apskatītu, aplūkojiet RIXCAR Facebook lapu vai mājas lapu.
BMW darbnīcā ierodas neapskaužamā stāvoklī, taču mehāniski auto stāvoklis ir labs; iepriekšējais īpašnieks parūpējies par regulārām dzinēja un ritošās daļas apkopēm. Arī salona apdare un elektroniskais aprīkojums ir saglabājušies gandrīz nevainojamā stāvoklī. Visā visumā lielāko vilšanos rada tikai auto vizuālais stāvoklis, taču tas ir gatavs restaurācijai.
Auto skāruši rūsas defekti, visspēcīgāk bojāti sliekšņi un aizmugurējās riteņu arkas. Pārējai virsbūvei raksturīgi krāsas bojājumi un lūpoša laka.
Darbs sākas ar bojāto virsbūves paneļu remontu, kā piemēram priekšējais bamperis un motora pārsegs, kā arī noņemamo virsbūves daļu sagatavošanu krāsošanai, lai varētu atrāk ķerties klāt pie nopietnākiem uzdevumiem.
Sākas darbs pie izrūsējušajiem sliekšņiem un riteņu arkām. Bojātos paneļus noņem pa visam, un tie tiek aizvietoti ar lietotām detaļām labākā vizuālajā stāvoklī.
Jaunā arka ir vietā, nogruntēta un gatava krāsošanai.
Virsbūve tiek sagatavota krāsošanai. Tās krāsa tiks piemērota auto oriģinālkrāsojumam, lai pēc iespējas veiksmīgāk saglabātu autentiskumu.
Mašīna pacietīgi gaida krāsošanas kamerā, gaidot kad sāksies restaurācijas pēdējais cēliens.
Pigmenta kārta uzkrāsota, atlikusi lakošana.
Tiek piemērīti 18 collu MK Motorsports MK1 kaltie diski (ET20, 10J uz aizmugurējās ass). Kad pēc vairākkārtējiem eksperimentiem būs izvēlēta piemērotā krāsu kombinācija, diski tiks atjaunoti un pārkrāsoti.
Diski atbrīvoti no vecās krāsas un tiek sagatavoti svaigai pigmenta kārtai. Spieķi tiks krāsoti, plaukts - pulēts.
Diski ir pabeigti un gatavi ripošanai kopā ar riepām 235/40/R18 priekšā, 265/35/R18 aizmugurē.
Un šeit galaprodukts, mūsu BMW 530d, tikpat svaigs, cik tas bija pirms 14 gadiem, pirmo reizi izripojot pa rūpnīcas vārtiem.
Ja vēlies apskatīt citus interesantus projektus, apciemo mūsu Facebook lapu: https://www.facebook.com/Rixcar" onclick="window.open(this.href);return false;
vai mājaslapu http://www.rixcar.lv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakti, ja radušies jautājumi : Reinis@rixcar.lv
BMW darbnīcā ierodas neapskaužamā stāvoklī, taču mehāniski auto stāvoklis ir labs; iepriekšējais īpašnieks parūpējies par regulārām dzinēja un ritošās daļas apkopēm. Arī salona apdare un elektroniskais aprīkojums ir saglabājušies gandrīz nevainojamā stāvoklī. Visā visumā lielāko vilšanos rada tikai auto vizuālais stāvoklis, taču tas ir gatavs restaurācijai.
Auto skāruši rūsas defekti, visspēcīgāk bojāti sliekšņi un aizmugurējās riteņu arkas. Pārējai virsbūvei raksturīgi krāsas bojājumi un lūpoša laka.
Darbs sākas ar bojāto virsbūves paneļu remontu, kā piemēram priekšējais bamperis un motora pārsegs, kā arī noņemamo virsbūves daļu sagatavošanu krāsošanai, lai varētu atrāk ķerties klāt pie nopietnākiem uzdevumiem.
Sākas darbs pie izrūsējušajiem sliekšņiem un riteņu arkām. Bojātos paneļus noņem pa visam, un tie tiek aizvietoti ar lietotām detaļām labākā vizuālajā stāvoklī.
Jaunā arka ir vietā, nogruntēta un gatava krāsošanai.
Virsbūve tiek sagatavota krāsošanai. Tās krāsa tiks piemērota auto oriģinālkrāsojumam, lai pēc iespējas veiksmīgāk saglabātu autentiskumu.
Mašīna pacietīgi gaida krāsošanas kamerā, gaidot kad sāksies restaurācijas pēdējais cēliens.
Pigmenta kārta uzkrāsota, atlikusi lakošana.
Tiek piemērīti 18 collu MK Motorsports MK1 kaltie diski (ET20, 10J uz aizmugurējās ass). Kad pēc vairākkārtējiem eksperimentiem būs izvēlēta piemērotā krāsu kombinācija, diski tiks atjaunoti un pārkrāsoti.
Diski atbrīvoti no vecās krāsas un tiek sagatavoti svaigai pigmenta kārtai. Spieķi tiks krāsoti, plaukts - pulēts.
Diski ir pabeigti un gatavi ripošanai kopā ar riepām 235/40/R18 priekšā, 265/35/R18 aizmugurē.
Un šeit galaprodukts, mūsu BMW 530d, tikpat svaigs, cik tas bija pirms 14 gadiem, pirmo reizi izripojot pa rūpnīcas vārtiem.
Ja vēlies apskatīt citus interesantus projektus, apciemo mūsu Facebook lapu: https://www.facebook.com/Rixcar" onclick="window.open(this.href);return false;
vai mājaslapu http://www.rixcar.lv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakti, ja radušies jautājumi : Reinis@rixcar.lv
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Es saprastu, ja atjauno vērtīgu retro auto vai arī kādu ģimenes relikviju, bet iegrūst lielu naudu par izrūsējuša bembja restaurāciju...
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Dik, cilvēki ir dažādi...Tu taču nezini kāpēc tas tika darīts.
Iespējams labā tehniskā stāvokļa dēļ, kuru nopirkt iespēja bija ļoti lēti bēdīgā vizuālā dēļ...
Katrā ziņā, darbs ir paveikts lieliski!
Iespējams labā tehniskā stāvokļa dēļ, kuru nopirkt iespēja bija ļoti lēti bēdīgā vizuālā dēļ...
Katrā ziņā, darbs ir paveikts lieliski!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Nevar tik saprast, kāpēc diski jākrāso tad, kad riepas uzmontētas. Un bildē jau nu varēja ielikt disku bez roba.
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Katrs jau naudu tērē pēc saviem ieskatiem - kāds restaurē kaut kādu bembuku, kāds aplipina savu Saabu ar sifeliDiks wrote:Es saprastu, ja atjauno vērtīgu retro auto vai arī kādu ģimenes relikviju, bet iegrūst lielu naudu par izrūsējuša bembja restaurāciju...
Bet tāds nopietns jautājums autoram - pēc cik ilga laika spārna metinājuma šuvē parādīsies rūsa? Vai arī RIX garantē šādos gadījumos, ka neparādīsies, pirms klaņi izlīdīs?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Vairāk darba operācijas, līdz ar to dārgaks galaproduktssaule wrote:Nevar tik saprast, kāpēc diski jākrāso tad, kad riepas uzmontētas.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Raksts jau labs, tikai bez gala izmaksām tas nav diez ko interesants. Ne mirkli nešaubos, ka ar auto var izdarīt jebko, ja ir nauda, jautājums ir tikai - cik tas izmaksā?
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Huh, man salikās, ka visi mani auto ir perfektā stāvoklī, salīdzinot ar to, kas redzams šeit pirmajās bildēs. Tātad, ja šāds ir ceļams, tad jau man jābeidz kreņķēties par saviem smieklīgajiem rūsas pleķīšiem.
Bet īstenībā jā, man radās līdzīgs jautājums, kā Lawyer - cik ilgam laikam šis ir, ja brauc arī pa ziemu? Piemēram, biju dabūjis vienu tik tiešām labu priekšējo spārnu komplektu priekš 9k. Ārpuse perfekta, iekšpusē viegli apbrūnējis, cauruma neviena. Apstrādāju ar rūsas noņēmēju (vairākas reizes smērēju), visu nokasīju līdz metālam, spīdēja un laistījas, tik tiešām neviens vienīgs brūns pleķītis nepalika. Sagruntēju, flakonizēju, izskatījās kā jauni. Viena ziema - un faaaak, kas tad tas, atkal miniatūri burbulīši. Radās sajūta, ka, ja reiz kaut kas sācis rūsēt, tad kasi vai nekasi nost, krāso cik gribi, tāpat agri vai vēlu kaut kas izlīdīs. Tāpēc, skatoties bildes, kā tiek salāpīts šāds bēdīgs braucamais, neviļus rodas jautājums - vai ir arī kāda garantija, ka pēc vienas ziemas viss nav vienos burbuļos?
Šobrīd kā reiz vajadzētu izveikt nelielus krāsošanas darbus saviem braucamajiem. Melnajam jāuzliek svaigāki spārni, 900'tajam jāsakopj visas četras arkas. Ar šiem abiem pa lieliem sniegiem braukt nav plānots, taču tāpat negribētos veltīgi pārcensties ar rūsas apkarošanu un pēc laika atkal redzēt brīnumus. Black Jet's tak pagājušo ziemu reāli kādas trīs dienas dabūja izbaudīt kārtīgu sniegu un sāls žļurgu, maksimāli ātri tika notīrīts, utt., taču tāpat šur tur uzmetās pumpas. Protams, vietās, kur pirms tam jau kaut kas bija rūpīgi piepindzelēts.
Bet īstenībā jā, man radās līdzīgs jautājums, kā Lawyer - cik ilgam laikam šis ir, ja brauc arī pa ziemu? Piemēram, biju dabūjis vienu tik tiešām labu priekšējo spārnu komplektu priekš 9k. Ārpuse perfekta, iekšpusē viegli apbrūnējis, cauruma neviena. Apstrādāju ar rūsas noņēmēju (vairākas reizes smērēju), visu nokasīju līdz metālam, spīdēja un laistījas, tik tiešām neviens vienīgs brūns pleķītis nepalika. Sagruntēju, flakonizēju, izskatījās kā jauni. Viena ziema - un faaaak, kas tad tas, atkal miniatūri burbulīši. Radās sajūta, ka, ja reiz kaut kas sācis rūsēt, tad kasi vai nekasi nost, krāso cik gribi, tāpat agri vai vēlu kaut kas izlīdīs. Tāpēc, skatoties bildes, kā tiek salāpīts šāds bēdīgs braucamais, neviļus rodas jautājums - vai ir arī kāda garantija, ka pēc vienas ziemas viss nav vienos burbuļos?
Šobrīd kā reiz vajadzētu izveikt nelielus krāsošanas darbus saviem braucamajiem. Melnajam jāuzliek svaigāki spārni, 900'tajam jāsakopj visas četras arkas. Ar šiem abiem pa lieliem sniegiem braukt nav plānots, taču tāpat negribētos veltīgi pārcensties ar rūsas apkarošanu un pēc laika atkal redzēt brīnumus. Black Jet's tak pagājušo ziemu reāli kādas trīs dienas dabūja izbaudīt kārtīgu sniegu un sāls žļurgu, maksimāli ātri tika notīrīts, utt., taču tāpat šur tur uzmetās pumpas. Protams, vietās, kur pirms tam jau kaut kas bija rūpīgi piepindzelēts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Profiņi zinot "pareizās" gruntis un ķīmiju, kas jālieto, lai rezultāts būtu OK
Mans metinātājs teica, ka sataisīs manam traktoram tās arkas (caurumu nav) uz kādiem 3-4 gadiem, bez griešanas, vienkārši notīrot visu un iekonservējot
Mans metinātājs teica, ka sataisīs manam traktoram tās arkas (caurumu nav) uz kādiem 3-4 gadiem, bez griešanas, vienkārši notīrot visu un iekonservējot
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Tev ir taisnība, auto tika iegādāts salīdzinoši lēti, tehniski labā stāvoklī un ar labu komplektāciju.jankab wrote:Dik, cilvēki ir dažādi...Tu taču nezini kāpēc tas tika darīts.
Iespējams labā tehniskā stāvokļa dēļ, kuru nopirkt iespēja bija ļoti lēti bēdīgā vizuālā dēļ...
Katrā ziņā, darbs ir paveikts lieliski!
Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā
Bilde parāda disku pirms tas tika salabots, nopulēts un nokrāsots.saule wrote:Nevar tik saprast, kāpēc diski jākrāso tad, kad riepas uzmontētas. Un bildē jau nu varēja ielikt disku bez roba.