Bosch inžektori "zaļie giganti".
Bosch inžektori "zaļie giganti".
Pienācos laiks, kad vēlos pret 100 EUR šķirties no saviem mazlietotajiem "zaļajiem gigantiem" (Bosch 0280155968, 9202100), kuri der praktiski visiem SAAB dzinējiem ar nelielu pieprogrammēšanu. Ilgu laiku šie inžektori bija Maptun pamatizvēle dažādiem jaudas celšanas risinājumiem.
Salīdzinājumam:
Green Giants
42 lbs/hr, 450 cc/min @ 3 bar,
BOSCH brūnie inžektori (9-5 Aero)
34 lbs/hr, 350 cc/min @ 3 bar
Salīdzinājumam:
Green Giants
42 lbs/hr, 450 cc/min @ 3 bar,
BOSCH brūnie inžektori (9-5 Aero)
34 lbs/hr, 350 cc/min @ 3 bar
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Pastāsti man muļķim kas tā par uzšparekti? - Kaut kas līdzigs čiptuningam?
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Kā lai vienkāršāk pasaka - lai iegūtu + zs, vajag arī sadedzināt atbilstošu daudzumu degvielas un kad standarta inžektori vairs nespēj iepūst cilindros vajadzīgo daudzumu degvielas (lai reāli būtu, piemēram, tie 300+zs) talkā nāk Grippen piedāvātie inžektori ar paaugstinātu ražībuSmith wrote:Pastāsti man muļķim kas tā par uzšparekti? - Kaut kas līdzigs čiptuningam?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Tieši tā - tie ir ražīgāki inžektori, t.i. komponente augstākiem steidžiem. Ražīgums svarīgs pie augstajiem apgriezieniem un zirgspēkiem, kad korektai dzinēja darbībai nepieciešams lielāks degvielas daudzums. Maptun tos izmanto, piemēram, šādā komplektā: http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... storder=72" onclick="window.open(this.href);return false; Bet atsevišķi tā ir vienkārši kvalitatīva rezerves daļa (ar skatu uz nākotni jaudas ziņā).
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Gāzei laikam nederēs!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Gāziniekiem jau noderētu gan...dīzelim pilnīgi noteikti nē...elmo wrote:Gāzei laikam nederēs!
[ Post made via Android ]
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Tas nozīmē, ja man nav neviena steidža un domāju vairāk par stage 1 nelikt, tad nav jēgas no šīs detaļas.
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Domāju, ka lielas jēgas nav, ja vien neplāno celt jaudu stipri virs 300zs.
Ja nebūtu man tomāts, vēl varētu domāt!
[ Post made via Android ]
Ja nebūtu man tomāts, vēl varētu domāt!
[ Post made via Android ]
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Nū.. Ar standarta brūnajiem inžektoriem maksimālā jauda ar benzīnu ir 300 z.s. un tas jau ir uz pašas robežas ar liesu maisījumu (niknākie no Troļļiem..). Attiecīgi, ar bioetanolu standarta inžektori jau būs nepietiekami ražīgi virs 280 z.s.
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Paldies par interesi un diskusiju - sprauslas devušās pie jauna saimnieka, kur kombinācijā ar 3" downpipe un vēl dažiem citiem "dzelžiem" liks saimniekam sākumā izskatīties šādi un pēc tam šādi
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Un vēl pēc laiciņa
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Tu domā, iekš to DUS? Šis būs paralēli arī gāzenwāgens. Vai biobraucējs. Opcijas ir vairākas.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Nē, es domāju tāpēc, ka dēļ palielinātas jaudas ātrāk pienāk gals atsevišķām komponentēm.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
Vai ta' 300 zirg' i' jaud'? Bet vispār man ir aizdomas ka šis konkrētais SAAB īpašnieks pat priecāsies, ja parādīsies leģitīma vajadzība ielikt kaltos virzuļus un uzlikt lielāku pūtēju.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
Re: Bosch inžektori "zaļie giganti".
300zs jau tik tāds Ford Focus vien ir!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]