saab 99 celsana
saab 99 celsana
esmu dabujis saab 99 1969 gada razojums ar hrometiem buferiem un veco paneli.tas eksemrlars kas metaajaas grobinjaa.saaab entjuzasti bija jau ieprieks vinju ieverojusi.nu taa esmu jau vinu izaardijis,salons ir izcelts un tagad pilna sparaa iet metinasana.kad buus laika ieliksu bildes.sapujis bija konkreeti.bagaznieka griidu izgriezu pilniba aaraa,nebija pat veerts laapiit.taapat arii spaarnu stuuri pie bagaznieka.amartizatoru stiprinajumi arii jau luuzt ieksaa salonaa kaa rii vis tas ritenu aizsargs.slieksni liidz burviim arii piniigi beigti.durviim apaksas un stuuri pilniibaa beigti un prieksa spaarnam stuurii pie durviim arii nav.kaa arii ir loti liels caurums ,taads ka var galvu iebaazt prieksaa zem bufera kar kaarbai taads izvirzijums uz aaruu.taalaak salons,itkaa vis ir bet apsivkas sapeleejusas un benkji saulee sadegusi,kaa pieskaraas audumam taa druup kopaa,bet taa pat doma visu ar aadu apvilkt.motors kaadaa staavoklii nezinu,veel neesmu pielaidis.itkaa esot pirms 15 gadiem nolikts ejoš.1.7 karburators ar zilu vaarsta vaaku.
Re:saab 99 celsana
Mjā... No Grobiņas līdz Liepājas Metalurgam nav tālu. Neapvainojies, bet pēc apraksta šo auto nav vērts celt. Es savāktu visu, kas var noderēt un meklētu auto ar +/- labu virsbūvi, jo - lai šito restaurētu (un tāpat nekas autentisks tur nesanāks), viņam būtu jābūt desmit eksemplāriem pasaulē.
Viņš nebūs ielikto pūļu un naudas vērts. Ja nu vienīgi entuziasms iet pāri malām, tad kā izejmateriāls mācību treniņprocesam.
Viņš nebūs ielikto pūļu un naudas vērts. Ja nu vienīgi entuziasms iet pāri malām, tad kā izejmateriāls mācību treniņprocesam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:saab 99 celsana
taa kaa pats esmu metinatajs tad ruusa man nesagaadaa nekaadas probleemas,tas pat sagaadaa baudu tikt vaalaa no bruunaa veeza.un tad jau paarejais kaa visparastaakaa auto sagatavosana kraasosanai,un salona jau arii vareesu peec savas patikas izveersties nevis atsaat orginalu tikai tapeec ka ir saglabaajies
Re:saab 99 celsana
Hmmm, bet tādā gadījumā - ja Tu to sataisīsi pēc sava prāta, tam vērtība būs tikai Tavā skatījumā - diez vai Tu varēsi to kādam pēc tam pārdot, tādēļ labāk padomā vēlreiz, vai ir vērts celt to lūzni ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 99 celsana
Oooo...klasisks mietpilsonis ierunājās- tas ka cilvēks visu būvēs pēc sava prāta galvenokārt nozīmē to, ka viņam tas vairak patiks nevis, ka kāaaadreiz iespēeeejams būs grūtak nopārdot!lawyer wrote:Hmmm, bet tādā gadījumā - ja Tu to sataisīsi pēc sava prāta, tam vērtība būs tikai Tavā skatījumā - diez vai Tu varēsi to kādam pēc tam pārdot, tādēļ labāk padomā vēlreiz, vai ir vērts celt to lūzni ;)
Vienmēr ir izbrīnijuši cilvēki kuri pērk auto atskatoties uz pēcāku pārdošanu! Kādēļ tad vispār jāpērk :) PNekad neizdarīt pa savam prātam lai tik iepriecinātu nākamo īpašnieku :laugh:
Kgan protams arī jāpiebilst, ka arī man liekas samērā traki tik nomirušu auto celt! No otras puses, ja jau visu so veic ar parastiem žiguļiem tad kādēļ neizdarīt ar paretu SAAB!
Novēlu īpašniekam lai pacietība un finanses nepietrūkst, bet gaumes slieksnis lai paliek nepārkāpts!
Ļoti, ļoti ceru pacientu ieraudzīt tehniski lieliskā stāvoklī :)
Re:saab 99 celsana
malacis!
Galvenais neaizmirti iemst pa kādai bildei, lai var sekot līdzi procesam arī vizuāli, kas to visu padara daudz interesantāku!;)
Galvenais neaizmirti iemst pa kādai bildei, lai var sekot līdzi procesam arī vizuāli, kas to visu padara daudz interesantāku!;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:saab 99 celsana
Manuprāt, tieši pirmo gadu 99 jau ir sasnieguši tādu raritātes pakāpi, ka ir vērts celt, ja vispār redz no kura stūra metināt :)
p.s. paredzu problēmas ar oriģinālo triumph 1,7 motoru - detaļu pieejamība līdzinās nullei.
p.s. paredzu problēmas ar oriģinālo triumph 1,7 motoru - detaļu pieejamība līdzinās nullei.
900aero clubsport #8
Re:saab 99 celsana
metinasanaa jau lidz pusei esu ticis,durvis savedu kaartiibaa ,pakalas sparni jau ir sametinaati,un pa briivdienaam bagaznieks buus arii pabeikts,taa kaa palicis nav daudz ko metinaat,un tad tik saaksies lielaa sliipeesana spaktelesana un putinasanaas.man arii liekas ka sis modelis ir pelnijis lai vinju uzcel ,veel jo vairaak ka man dikti patiik hromeetie buferi un tas retro panelis.pirms 5 gadiem uzceelu moskvich 407 58 gada,un tas bija veel vairaak sapuvis.ja godiigi tad latvijaa neesu redzeejis nevienu 99 saab ar hrometajiem buferiem.njaa tas motors jau buus cits staasts kad piekersos vinjam un cereesim ka ar laimiigaam beigaam.pieduura arii tas ka uz hrometajiem ritena kalpakiem ir smuki saab uzraksti ar lidmasiinas logo un tas pats arii uz brizgavikiem ,kuri pat diivainaa kaartaa ir saglabajusies.salonaa arii ir hrometas slieksnu uzlikas.baakas vaacins pat ir hromeets ar vaacinu atsleegas caurumam lai nepieput.loti ceru ka pa briivdienaam bildes ieliksu,jo pie datora pieseezoties juutos kaa lauķis jo daudz kas nesanaak un nemaaku.varbuut kaads var ieteikt kur var dabuut resti pakalas logam ,nu taadas kaa ziguliem kaadreiz bija
Re:saab 99 celsana
Slikti esi skatījies, ka neesi redzējis :)
Re:saab 99 celsana
man bija izdevība izbraukt vien dažus km pa naksnīgām Briseles ielām ar tieši `69.g. 99.to ar to triumph motoru, karbuli, freewheel`u (brīvrumbu) ... mmm, labais. Tā mašīna likās tik stingra (lai arī `69.g.), savākta, paredzama, viegli vadāma, stūre griezās tik viegli pat bez pastiprinātāja, brīvrumba, durvju atversanas rokturi super ergonimiskā pozīcijā etc.ziedoniz wrote:Manuprāt, tieši pirmo gadu 99 jau ir sasnieguši tādu raritātes pakāpi, ka ir vērts celt, ja vispār redz no kura stūra metināt :)
p.s. paredzu problēmas ar oriģinālo triumph 1,7 motoru - detaļu pieejamība līdzinās nullei.
reste logam ... jau uz c900 to dabūt ir samērā liels mission impossible, bet pirmo gadu 99.tajam varētu būt vēl grūtāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:saab 99 celsana
Pakaļējie stikli visiem vienādi, reste derēs no jebkura gada 99 :)
Jā, ir 99 LV ar hroma bamperiem, bet nu tie ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.
Man arī patīk tas triumph motors, šķita krietni dzīvelīgāks par visiem B201 karburatoriem, ar ko esmu braucis, tiesa, es braucu ar 1,85litru no Tamperes uz Rīgu. Cēliens uz šosejas kā tādam stg1 96 V4, tiesa, tas 99 pats par sevi bija konča :)
Jā, ir 99 LV ar hroma bamperiem, bet nu tie ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.
Man arī patīk tas triumph motors, šķita krietni dzīvelīgāks par visiem B201 karburatoriem, ar ko esmu braucis, tiesa, es braucu ar 1,85litru no Tamperes uz Rīgu. Cēliens uz šosejas kā tādam stg1 96 V4, tiesa, tas 99 pats par sevi bija konča :)
900aero clubsport #8
Re:saab 99 celsana
ja nav noslēpums - kurā Latvijas malā notiek šī 99.tā celšana?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:saab 99 celsana
tieši dzinējam detaļas dabūt var , tikai jāmeklē iekš UK pie Triumph speciālistiem B) ( lēti tas nav :( )Manā skatījumā grūtāk ir ar pārējo - ritošā , bremzes , kārba , sajūgs utt , jo tas viss ir jāmeklē no Saaba , pie kam no 99. līdz aptuveni 74.gada modeļiem B)
Lai veicās :)
Lai veicās :)
Re:saab 99 celsana
atrodos liepaajaa.un ja vis izdosies tad ceru ka nakamvasar vareetu jau kadam saab pasakumam piebiedroties