9-5, 2,3t vai 3.0
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
kapeec pedeja laikaa ir tik daudz bezjeedziigu topiku? nevar pamakleet informaaciju esošajos? tak bezgaliigi apspriests viss..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Šķiet ka bija tāds topiks:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
tak ZB 100reiz rakstiit vienu un to pašu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Kaut kas te ir
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... mitstart=0
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... mitstart=0
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Varētu domāt ka labi lietoti sābi ir katrā placī rindām vien, rindām vien:laugh:
Tak vispirms atrod vislabāk saglabājušos no Tevis nosauktajiem!
Tak vispirms atrod vislabāk saglabājušos no Tevis nosauktajiem!
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Laikam tā ir vēl viena nianse, ar ko SAAB atšķiras no citām markām:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
neesi ienācis riktīgi, operatīvie dienestu mazliet citur ;) , bez apvainojumiem, bet katrs kurš vēlas ko uzzināt uzksata ka viņa "sāpe" ir pati svarīgākā un par varītēm mēģina saņemt atbildes uz jautājumiem, tai vietā lai lietotu "meklētāju" un pameklētu jau izrunātas lietas un tad ja ir vēl kādi jautājumi, tad tos pajautāt;) .sandys wrote:sorry, vienkārši domāju operatīvu info saņemt!
2.3t- zemspiediena turbīna, artkarībā no gada arī "lopi"( 170-185)
Vājās vietas - turbīna, ķēde (obligāti pārbaudi pirms pirkšanas), tās ir tās lietas kuras vēl var diagnosticēt,vēl dzinēja kartera ventilācija līdz 2004 gadam, pārējas elektriskās lietas - DI, ABS, CPS, TB nav paredzami, tas pats 2.3T (augstspiediena)tikai turbīna ir ilgspēlējošāka,pārējas lietas izņemot kartera ventilāciju tāpat.
Patēriņš - viss ir stipri atkarīgs no lidošanas mākas/spējām, sākot ar 7,5 uz šosejas līdz 16 pa pilsētu (iespējams var arī vairāk :P )
3.0t - plusi (Nav ķēde- zobsiksna), nav dzirdēts par kartera ventilācijas problēmām.
mīnusi - divas DI kasetes, jo V6 dzinējs, nebūs tik dinamisks kā 2.3T.
Cik rij uz 100- gan jau kāds pateiks kam ir-man nav :)
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Atkārtošos kā jau daudzos topikos.
3.0 rij no 7,5 l uz šosejas līdz 19 l pilsētā.
Vidēji pilsēta sanāk 13-15 litri, šoseja 7.5-8.5.
3.0 rij no 7,5 l uz šosejas līdz 19 l pilsētā.
Vidēji pilsēta sanāk 13-15 litri, šoseja 7.5-8.5.
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Nezinu gan :unsure: , bet es nekad neesmu "sēņojis", bet nupat nobraukti divās nedēļas nobraukti 1800km, pa dažādiem ceļiem un neceļiem ar dažādiem ātrumiem un tt, vidējais pēc SID - 8,6L, bet reālais mazliet lielāks - 9,3L.1 3 wrote:es nesaprot, kā jūs var pabraukt pa šosej tā, lai ēd tik maz!? vai ta nezin, ka lidmašīnām pie pārāk maza ātruma draud avārija?? nokrišana?? es no garlaicības būtu nosirmojis... zem 9 neredzu nekad savu patēriņa rādītāju....
Re:9-5, 2,3t vai 3.0
Da apnicis jau ar policiju tiesāties! :)Tāpēc šoseja 110-120 km/h, pilsēta ne vairāk par 65 km/h. :D :D :D1 3 wrote:es nesaprot, kā jūs var pabraukt pa šosej tā, lai ēd tik maz!? vai ta nezin, ka lidmašīnām pie pārāk maza ātruma draud avārija?? nokrišana?? es no garlaicības būtu nosirmojis... zem 9 neredzu nekad savu patēriņa rādītāju....