c900 `89 kabrio
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, jāmeklē bagāžnieka grīdā! P.S.defektivais wrote: ↑Wed Apr 03, 2019 6:38 pm Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?
Izmērs zināms?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
Wurth, Trigers, utt.defektivais wrote: ↑Wed Apr 03, 2019 6:38 pm Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Skate izieta, bet skaņa gan tagad nāk tikai no motortelpas Ja kādām vajag, tad šo plug and play droši var aizņemties.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Problēmas šim auto nesnauž
Tagad sākuši raustīties apgriezieni un pazūd jauda pēc pāris km braukšanas jau ar uzsilušo motoru. Līdz tam nekādas anomālijas netiek novērotas, pat braucot pie šādas pat temperatūras un virs atļautā.
Tā vien šķiet, ka līdz šis izlīda kopā ar slito laiku. Hola devējs, vai sākt ar ko citu? Uz normālu servisu Rīgā bail braukt jo aizdomas, ka palikšu uz ceļa.
Vēl jautājums - vai ir iespējams kaut kur atsevišķi iegādāties jaunu hola devēja konektoru, jo pašreizējais ir izlūzis no korpusa un jau otro reizi līmēts iekšā ar epoksīdu, bet jūtu, ka nebūs uz ilgu laiku.
Tagad sākuši raustīties apgriezieni un pazūd jauda pēc pāris km braukšanas jau ar uzsilušo motoru. Līdz tam nekādas anomālijas netiek novērotas, pat braucot pie šādas pat temperatūras un virs atļautā.
Tā vien šķiet, ka līdz šis izlīda kopā ar slito laiku. Hola devējs, vai sākt ar ko citu? Uz normālu servisu Rīgā bail braukt jo aizdomas, ka palikšu uz ceļa.
Vēl jautājums - vai ir iespējams kaut kur atsevišķi iegādāties jaunu hola devēja konektoru, jo pašreizējais ir izlūzis no korpusa un jau otro reizi līmēts iekšā ar epoksīdu, bet jūtu, ka nebūs uz ilgu laiku.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Incanti, ka pirms kāda laika, balstoties uz sevis iedomātu Volvo 700 sērijas pieredzi pirms 20+ gadiem, domāju, ka Hola devējs šamam sēž sadalītāja korpusā. Nezinu, kā ir patiesībā, bet EPC rāda sekojošu:
Tas, kas iekš sadalītāja ir kkas cits (arī svarīgs ), bet ne, iespējams, CPS :0
Ja raustas, tad, visticamāk degvielas sistēmas komponenti. Elektrība, prātoju, vai nu ir vai nav (on/off).
Tas, kas iekš sadalītāja ir kkas cits (arī svarīgs ), bet ne, iespējams, CPS :0
Ja raustas, tad, visticamāk degvielas sistēmas komponenti. Elektrība, prātoju, vai nu ir vai nav (on/off).
Re: c900 `89 kabrio
CE nedeg? Manam bija problēma ar temperatūras sensoru, simptomi līdzīgi, nomainīju un problēma pazuda! Vēl vajag kārtīgi cm pēc cm iziet cauri visām vaakuma caurulītēm, blīvslēgiem un to savienojumiem, plaisas var būt visneiedomajākās vietās.
SAAB og900S Aero Convertible
Re: c900 `89 kabrio
kas ir domāts ar nosaukumu ''temperaturas sensors" , kur tāds atrodās ?
Re: c900 `89 kabrio
Man ar radās jautājums - kam te temperatūra tiek mērīta? Āra temperatūra šķiet netiek mērīta nevienam c900 Dzinēja eļļai? Arī nav it kā, tur tikai spiedienu mēra. Dzesēšanas šķidrumam? Jā, bet kāds tam sakars ar šo problēmu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
Dzeses šķidruma devējs, pieregulē degmaisījumu attiecīgi pēc motora temperatūras. Divi kontakti, tukšgaitā sildam mašīnu un čekojam pretestības, salīdzinot ar manuāli. Bet, cik atceros, šis baigi neietekmēja motora darbību.
Turbo hols ir sadalītājā, N/A tas atrodas uz škivoka. Šis var taisīt gļukus un, ja pareizi atceros, atsevišķi nemainas, štekeri nomainīt arī tik viegli nevarēja. Es ieteiktu pameklēt citu turbo sadalītāju, tiem gan ir divu tipu štekeri - ovāls un taisnstūra. Vadi ir ekranēti vadu kūlī, nepateikšu, vai štekeri drīkst pārlodēt. Gan jau, ka drīkst. Man sadalītāja vairs nav neviena, pēc T5 es visu izpārdevu. Pie reizes ieteiktu uztaisīt vacuum capsule mod - nedaudz pielocīt vakuma kapsulas kājiņu, lai panāktu 10* regulāciju ar kapsulu. Ja nemaldos, pareizā shēma bija panākt ~10* BTDC pie 1bar turbo spiediena. Man līdz ar to bija 21*BTDC tukšgaitā, nevis oem 16*BTDC un tas super pamatīgi izmainīja atsaucību un asumu. Tiesa, tas viss tika regulēts ar lielāku IC un tikai un vienīgi E98.
Vēl viena lieta, ko vērts pārbaudīt ir lambda, bet simptomus neatceros.
Un trešais, protams, ir AMM, kas man taisīja vislielākos gļukus, man gan tas izpaudās kā random fuel cut, bez nekādām sakarībām. AMM gan var nopirkt jaunus, nesen skatījos, cipars, protams, ir tik iepriecinošs, ka es vienkārši uzliku T5.5
Pamatā ir 3 lietas, ko skatīties - hols, lambda un AMM. Lh2.2 mēdz vēl būt sūdīgi ECU, Lh2.4 nekas tāds nav dzirdēts. Un 95% ir pārbaudāmi ar multimetru un oem manuāli. Ja nav, atsūti meilu - nošērošu.
Turbo hols ir sadalītājā, N/A tas atrodas uz škivoka. Šis var taisīt gļukus un, ja pareizi atceros, atsevišķi nemainas, štekeri nomainīt arī tik viegli nevarēja. Es ieteiktu pameklēt citu turbo sadalītāju, tiem gan ir divu tipu štekeri - ovāls un taisnstūra. Vadi ir ekranēti vadu kūlī, nepateikšu, vai štekeri drīkst pārlodēt. Gan jau, ka drīkst. Man sadalītāja vairs nav neviena, pēc T5 es visu izpārdevu. Pie reizes ieteiktu uztaisīt vacuum capsule mod - nedaudz pielocīt vakuma kapsulas kājiņu, lai panāktu 10* regulāciju ar kapsulu. Ja nemaldos, pareizā shēma bija panākt ~10* BTDC pie 1bar turbo spiediena. Man līdz ar to bija 21*BTDC tukšgaitā, nevis oem 16*BTDC un tas super pamatīgi izmainīja atsaucību un asumu. Tiesa, tas viss tika regulēts ar lielāku IC un tikai un vienīgi E98.
Vēl viena lieta, ko vērts pārbaudīt ir lambda, bet simptomus neatceros.
Un trešais, protams, ir AMM, kas man taisīja vislielākos gļukus, man gan tas izpaudās kā random fuel cut, bez nekādām sakarībām. AMM gan var nopirkt jaunus, nesen skatījos, cipars, protams, ir tik iepriecinošs, ka es vienkārši uzliku T5.5
Pamatā ir 3 lietas, ko skatīties - hols, lambda un AMM. Lh2.2 mēdz vēl būt sūdīgi ECU, Lh2.4 nekas tāds nav dzirdēts. Un 95% ir pārbaudāmi ar multimetru un oem manuāli. Ja nav, atsūti meilu - nošērošu.
900aero clubsport #8
Re: c900 `89 kabrio
Es mainīju šo ENGINE TEMPERATURE SENSOR SAAB 900 (LUCAS INJ), man gan ir 1993 gada mašīna. Uzsilstot dzinējam reizēm arī CE parādījās! Dabā tas izpaudās ar tukšgaitas apgriezienu straujām izmaiņām, līdz dzinēja noslāpšanai un manāmam jaudas kritumam.
SAAB og900S Aero Convertible
Re: c900 `89 kabrio
tad laikam esi domājis dzeses škidruma temperatūras devēju ?
Tā Tev ir Lucas sistēma , bet tam 89. auto ir Bosch
Tā Tev ir Lucas sistēma , bet tam 89. auto ir Bosch
Re: c900 `89 kabrio
Tas sensors maksaja ap 10 eiro, pirku Artehā! Elementāra nomaiņa, cik skatījos arī Bosh sistēmai iet tāds pats, protams ir vērts papētīt, pirms pirkšanas.
- Attachments
-
- Izskatās tāds!
- Picture 3.png (69.36 KiB) Viewed 6179 times
SAAB og900S Aero Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Raustīšanās izskatās, ka bija dēļ hola plasmasas spraudņa atlūzām, kas bija sabiruši sadalītājā.
Vakar pieķēros salikt atpakaļ bagāžnieka apšuvumus un pie sastāvdaļām atradu šādu izstrādājumu, ir kāda nojausma, kur šis nāk?
Vakar pieķēros salikt atpakaļ bagāžnieka apšuvumus un pie sastāvdaļām atradu šādu izstrādājumu, ir kāda nojausma, kur šis nāk?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84