c900 `89 kabrio
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
c900 `89 kabrio
Tā kā projektu sadaļa palikusi tāda pavisam švaka, tad mēģināšu ko darīt lietas labā.
Parametri: 16v turbo ar interkūleri, krēma krāsas ādas salons, nobraukums 160k un TA nav ieta kopš 2005 gada.
Tātad šā gada janvārī šķirstot visiem zināmo sludinājumu portālu uzdūros uz necilā stilā noformētu sludinājumu - bilde ar netīra auto priekšgalu un daudz jautrības sološu aprakstu "detaļās vai vesels, dokumentu nav, bet ja gribas tad var dabūt arī tos". Cena ar bija salīdzinoši zema priekš šāda auto. Saprotams, ka ziņkārībā nelika mieru un nācās vien doties skatīties, kas tur īsti tiek pārdots.
Tā nu braucu lūkoties uz kādu Jaunmārupes angāru teritoriju. Kur tika konstatēts, ka braucamais ir tīri žirgtā paskatās, vismaz bez tipiskajām rūsas vietām, vien manāms rūsas caurums bagāžniekā, kas likās tiks cauri ar nelielu metināšanas iejaukšanos (par to vēlāk.. ). Vēl no acīm redzamiem defektiem bija jumta apšuvums, izirušas priekšējo sēdekļu šuves, saplaisājis panelis, šausmīgi netīrs salons un izpuvis izpūtējs.
Motors strādāja labi, ātrumkārba savu funkciju pildīja, bremzes bremzēja un jumta mehānisms darbojās.
Tālāk noskaidrojās, ka pārdevējs nav īpašnieks un tik attālināti zināja, kurš ir patiesais saimnieks - kontakt informāciju norādīja ar kāju t.i, "skaties draugos tādu un tādu ar iesauku lapsiņa" Nu tā arī pirms pirkšanas sazinājos ar " lapsiņu". Dāma gan bija manāmi pārsteigta, ka viņas 10 gadus pazudušais auto ir uzradies pie kādas viņai nezināmas personas, kas vēl to vēlas pārdot. Bet beigās tomēr teica, ka viņai neesot mantiska rakstura jūtas pret šo auto, un vēl mazāka ir vēlme to remontēt. Vienojāmies, ka vārēs nokārto dokumentu pusi (process gan ievilkās un prasīja pulka nervu šūnu, bet tomēr izdevās visu sakārtot).
Tā nu izsverot visus plusus un mīnusos galu galā nolēmu, ka jāpērk nost un nākamajā darba dienā jau biju klāt ar evakuatoru un pa taisno nogādāju pie virsbūves darbu darītājiem.
Uz doto brīdi ir izdarīts:
Sametināta bagāžnieka grīda un nokrāsoti abi aizmugurējie spārni jo rūsa bija arī zem arku līstēm.
Sakopts aizmugurējais tilts - smilšots, krāsots un nomainītas visas beigtās bukses.
Sapirktas gandrīz visas apkopei nepieciešamās rezerves daļas - sveces, filtri utt, pasūtīts izpūtējs.
Nomainīti diski uz 16" aero.
Tuvākajā laikā plānots:
Iziet skati un braukt
Tālākā nākotnē plānots
Salona sakopšana
Jumta pāršūšana
Atvainojos par bilžu zemo kvalitāti un to trūkumu, vairāk sabildēšu, kad tikšu pie normāla foto aparāta.
p.s. aiz gara laika ebay izzvejoju arī stereo iekārtas svarīgāko elementu
Parametri: 16v turbo ar interkūleri, krēma krāsas ādas salons, nobraukums 160k un TA nav ieta kopš 2005 gada.
Tātad šā gada janvārī šķirstot visiem zināmo sludinājumu portālu uzdūros uz necilā stilā noformētu sludinājumu - bilde ar netīra auto priekšgalu un daudz jautrības sološu aprakstu "detaļās vai vesels, dokumentu nav, bet ja gribas tad var dabūt arī tos". Cena ar bija salīdzinoši zema priekš šāda auto. Saprotams, ka ziņkārībā nelika mieru un nācās vien doties skatīties, kas tur īsti tiek pārdots.
Tā nu braucu lūkoties uz kādu Jaunmārupes angāru teritoriju. Kur tika konstatēts, ka braucamais ir tīri žirgtā paskatās, vismaz bez tipiskajām rūsas vietām, vien manāms rūsas caurums bagāžniekā, kas likās tiks cauri ar nelielu metināšanas iejaukšanos (par to vēlāk.. ). Vēl no acīm redzamiem defektiem bija jumta apšuvums, izirušas priekšējo sēdekļu šuves, saplaisājis panelis, šausmīgi netīrs salons un izpuvis izpūtējs.
Motors strādāja labi, ātrumkārba savu funkciju pildīja, bremzes bremzēja un jumta mehānisms darbojās.
Tālāk noskaidrojās, ka pārdevējs nav īpašnieks un tik attālināti zināja, kurš ir patiesais saimnieks - kontakt informāciju norādīja ar kāju t.i, "skaties draugos tādu un tādu ar iesauku lapsiņa" Nu tā arī pirms pirkšanas sazinājos ar " lapsiņu". Dāma gan bija manāmi pārsteigta, ka viņas 10 gadus pazudušais auto ir uzradies pie kādas viņai nezināmas personas, kas vēl to vēlas pārdot. Bet beigās tomēr teica, ka viņai neesot mantiska rakstura jūtas pret šo auto, un vēl mazāka ir vēlme to remontēt. Vienojāmies, ka vārēs nokārto dokumentu pusi (process gan ievilkās un prasīja pulka nervu šūnu, bet tomēr izdevās visu sakārtot).
Tā nu izsverot visus plusus un mīnusos galu galā nolēmu, ka jāpērk nost un nākamajā darba dienā jau biju klāt ar evakuatoru un pa taisno nogādāju pie virsbūves darbu darītājiem.
Uz doto brīdi ir izdarīts:
Sametināta bagāžnieka grīda un nokrāsoti abi aizmugurējie spārni jo rūsa bija arī zem arku līstēm.
Sakopts aizmugurējais tilts - smilšots, krāsots un nomainītas visas beigtās bukses.
Sapirktas gandrīz visas apkopei nepieciešamās rezerves daļas - sveces, filtri utt, pasūtīts izpūtējs.
Nomainīti diski uz 16" aero.
Tuvākajā laikā plānots:
Iziet skati un braukt
Tālākā nākotnē plānots
Salona sakopšana
Jumta pāršūšana
Atvainojos par bilžu zemo kvalitāti un to trūkumu, vairāk sabildēšu, kad tikšu pie normāla foto aparāta.
p.s. aiz gara laika ebay izzvejoju arī stereo iekārtas svarīgāko elementu
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re: c900 `89 kabrio
Laps!!!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
Apsveicu ar paseno pirkumu!
Tie Aero16 ir no Jelgavas? Kas ssā vēl nesen bija pa 100e?
Uzreiz iesaku pāriet no tiem baloniem, kas tev tur ir, uz 195/55R16, būs labs kompromiss starp ikdienas braukšanu un arku saglabāšanu Plus vēl paskaties, vai ir abas atsitējgumijas aizmugurējam tiltam - zem tām arī vēl var palikt mazus distancerus, lai neķeras arkās tik traki, bet braukt visu laiku uz atsitējiem arī nav lieta.
Un gan jau, ka zini, bet kabri labāk nesēdināt, ne pie mums, viņš vienkārši pārlūzīs. Drastiska starpība braukšanā, starp kabri un cietjumtu 900ajiem.
Tie Aero16 ir no Jelgavas? Kas ssā vēl nesen bija pa 100e?
Uzreiz iesaku pāriet no tiem baloniem, kas tev tur ir, uz 195/55R16, būs labs kompromiss starp ikdienas braukšanu un arku saglabāšanu Plus vēl paskaties, vai ir abas atsitējgumijas aizmugurējam tiltam - zem tām arī vēl var palikt mazus distancerus, lai neķeras arkās tik traki, bet braukt visu laiku uz atsitējiem arī nav lieta.
Un gan jau, ka zini, bet kabri labāk nesēdināt, ne pie mums, viņš vienkārši pārlūzīs. Drastiska starpība braukšanā, starp kabri un cietjumtu 900ajiem.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Paldies!
Šie aero tika iepirkti no Edija krājumiem ar visām riepām, tās gan uz nākamo sezonu tiešām domāju mainīt nost, šogad tā pat nesanāks pārāk daudz braukt. Sēdināt nav plānots un koni ar netiks likti virsū. Doma ir iespēju robežās turēties pie standarta.
Šie aero tika iepirkti no Edija krājumiem ar visām riepām, tās gan uz nākamo sezonu tiešām domāju mainīt nost, šogad tā pat nesanāks pārāk daudz braukt. Sēdināt nav plānots un koni ar netiks likti virsū. Doma ir iespēju robežās turēties pie standarta.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Prieks skatīties!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: c900 `89 kabrio
Sveix,
Priex lasiit. Ja veelies, tad labpraat atdoshu shaadas taadas seedeklju aadas ljerpatas. ("Arizona tan" - mandomaat beeshaas). Ir arii maktens 9000 roku balsts taadaa pasha kraasaa - laps priexjeejiem seedekljiem.
Audio verkjis stiliigs. Tik kur Tu tagad godiigas audio kasetes samekleesi? Maajaas deku raxtiishanai ar vajadzees
Priex lasiit. Ja veelies, tad labpraat atdoshu shaadas taadas seedeklju aadas ljerpatas. ("Arizona tan" - mandomaat beeshaas). Ir arii maktens 9000 roku balsts taadaa pasha kraasaa - laps priexjeejiem seedekljiem.
Audio verkjis stiliigs. Tik kur Tu tagad godiigas audio kasetes samekleesi? Maajaas deku raxtiishanai ar vajadzees
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Ādas gabali ir pieņemāmā stāvoklī, vienīgi izirušu pa vīlēm un nepieciešama nopietna tīrīšana, bet paldies par piedāvājumu.ifka wrote:Sveix,
Priex lasiit. Ja veelies, tad labpraat atdoshu shaadas taadas seedeklju aadas ljerpatas. ("Arizona tan" - mandomaat beeshaas). Ir arii maktens 9000 roku balsts taadaa pasha kraasaa - laps priexjeejiem seedekljiem.
Audio verkjis stiliigs. Tik kur Tu tagad godiigas audio kasetes samekleesi? Maajaas deku raxtiishanai ar vajadzees
Kasetes tiešām deficīts, varbūt ebay var ko saganīt, vienīgi, tad vajadzēs arī kasešu turētāju
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Pašlaik ir salikts kopā un šodien tika nogādāts pie ArTEH. Lūkos kāpēc nevar pielaist un skatīsies kādi vēl pārsteigumi šim auto ir padomā. Tomēr izkrišana no aprites uz 10 gadiem nevar būt sekām.
jā turbo uzraksti ir nepareizi pielīmēti
jā turbo uzraksti ir nepareizi pielīmēti
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Neliela apkopīte:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Labs skaitlis noteikti galā saskrēja par šo visu pasākumu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Sanāca tuvu iegādes cenai, bet nu не будем о грустном..lawyer wrote:Labs skaitlis noteikti galā saskrēja par šo visu pasākumu
Katrā ziņā vēl neesmu pārkāpis paredzēto budžetu. Tiesa gan vēl daudzas lietas jāsadara kā jumta pāršūšana, salona sakopšana, bamperu pārkrāsošana un vēl neskaitāmi sīkumi. Bet nu to visu pa ziemu vai nākamajā pavasarī, pagaidām projekts tiek iesaldēts.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
Visu cieņu, bet nezināju, ka kabrioletiem ir atsevišķas eļļas reduktorā un kārbā
Re: c900 `89 kabrio
Bet ja kārba automāts...Nauris_t16 wrote:Visu cieņu, bet nezināju, ka kabrioletiem ir atsevišķas eļļas reduktorā un kārbā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Skate izieta, ar klasiskajiem vieniniekiem:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Grūtākais bija tikt līdz pašai skatei jo kamēr stāvēju rindā beidzās gan benzīns gan arī aķis. Nācas vieglā sprintā šo visi sagādāt. Sanāca tāds pamatīgs krīzes menedžments un izklaide pārējiem rindā stāvētājiem.
Kopumā nobraukti pirmie 60km, jāatzīst, ka ir ļoti patīkami pēc 3 gadu pārtraukuma sēdēt pie c900 stūres, pogas kloķi un sēdēkļi aizved bezrūpīgā pagātnē
AT gan ir neciešama, uz šosejas apgriezieni debesīs un slēdzas ar pēc kaut kāda neizprotama algoritma. Nākotnē tiks izskatīta pāriešana uz MT. Vēl šķiet, ka iepriekšējais T16 bija manāmi jaudīgāks, bet iespējams, ka pie vainas ir 9-5, kas izlutinājis ar saviem parametriem.
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Grūtākais bija tikt līdz pašai skatei jo kamēr stāvēju rindā beidzās gan benzīns gan arī aķis. Nācas vieglā sprintā šo visi sagādāt. Sanāca tāds pamatīgs krīzes menedžments un izklaide pārējiem rindā stāvētājiem.
Kopumā nobraukti pirmie 60km, jāatzīst, ka ir ļoti patīkami pēc 3 gadu pārtraukuma sēdēt pie c900 stūres, pogas kloķi un sēdēkļi aizved bezrūpīgā pagātnē
AT gan ir neciešama, uz šosejas apgriezieni debesīs un slēdzas ar pēc kaut kāda neizprotama algoritma. Nākotnē tiks izskatīta pāriešana uz MT. Vēl šķiet, ka iepriekšējais T16 bija manāmi jaudīgāks, bet iespējams, ka pie vainas ir 9-5, kas izlutinājis ar saviem parametriem.
Last edited by defektivais on Tue Oct 13, 2015 9:41 am, edited 1 time in total.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84