Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
zaz.... 9-3 vinja naak tikai ar mob. telefonam paredzeeto izvadu (2001 -2002g) GPS tur
nav. Ar GPS naak jaunaakiem
nav. Ar GPS naak jaunaakiem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Bet man nav auto telefunkens.....:SArnijs wrote:zaz.... 9-3 vinja naak tikai ar mob. telefonam paredzeeto izvadu (2001 -2002g) GPS tur
nav. Ar GPS naak jaunaakiem
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nav obligaati buut! Vnk ir iebuuveetaa aareejaa antena ar iespeeju pievienot kabeli pie jebkura telefona tureetaaja.zaz wrote:Bet man nav auto telefunkens.....:SArnijs wrote:zaz.... 9-3 vinja naak tikai ar mob. telefonam paredzeeto izvadu (2001 -2002g) GPS tur
nav. Ar GPS naak jaunaakiem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ielūrēju te mazliet papīros, kas ka atnāca no Itālijas kopā ar auto. Atradu kautkadu manuāli "microsat". Ir kautkada saistība ar sim karti un signalizāciju, dzinēja bloķēšanu un vel lerumu lietam, kas diemžēl ir Italiāno .... Kāds kautko ir dzirdējis par tādu :dry:Arnijs wrote:Nav obligaati buut! Vnk ir iebuuveetaa aareejaa antena ar iespeeju pievienot kabeli pie jebkura telefona tureetaaja.zaz wrote:Bet man nav auto telefunkens.....:SArnijs wrote:zaz.... 9-3 vinja naak tikai ar mob. telefonam paredzeeto izvadu (2001 -2002g) GPS tur
nav. Ar GPS naak jaunaakiem
Neatstaj doma, ka tas ir saistīts ar to mistisko antenu uz jumta....
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Saistiiba vareetu buut tikai taada, ka PRINCIPAA to antenu ir iespeejams piesleegt tai uzpariktei, bet siga driizaak vareetu buut ar mobiilo darbinaams imobilaizers. Antena naak kaa OE apriikojums un vinjas ir 4 veidi. Saakot no butaforijas,tad 2 veidi mobilajam (Japaanai un citiem) un tad veel + ar ONSTAR GPS uztveereeju CA un US tirgum. Un ar Tavu atrasto itaalju manuaali tur nekaada sakara nebuus!zaz wrote:
Ielūrēju te mazliet papīros, kas ka atnāca no Itālijas kopā ar auto. Atradu kautkadu manuāli "microsat". Ir kautkada saistība ar sim karti un signalizāciju, dzinēja bloķēšanu un vel lerumu lietam, kas diemžēl ir Italiāno .... Kāds kautko ir dzirdējis par tādu :dry:
Neatstaj doma, ka tas ir saistīts ar to mistisko antenu uz jumta....
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu tad tā - pēc brauciena Jelgva - Rīga - Iecava - Jelgava, aķis tika izpumpēts pilnībā (tā, ka pēc noslāpēšanas pat lampiņas neiedegas). Tika pamērīts ko dod ģeņģers un iegūts sekojošais - ~2500 rpm - 12.4V, ieslēdzot tālos, miglinieus, logu apsildi - 11.7V. Tālāk sekoja zdimumakts ar ģenrātora noņemšanu ( gribētu paskatīties tam inženierim acīs, kas viņu tur ir noslēpis :) ). Noņēmu, oglītes 5 - 6 mm palikušas - tātad vina varētu būt iekš tām. Dabūšu regulātoru, tad sekos dzimumakts apgriestā secībā. :laugh:Arnijs wrote:Ar originaalo vajadzeetu pietikt! Ja vien nav 90Ah generators... Un pat ar to vajadzeetu pietikt. Buutiibaa benziinniekiem ar AC normaali naak 130 vai 140 Ah generators un nekas lielaaks tur netiek piedaavaats! Sareizinot ar voltaazu, ieguustaas tuvu pie 2 Kw jaudas, ar ko pietiek ar atliektiem galiem! Driizaak jau probleema buus citur! (samasojumi, regulators, AKB staavoklis un tmldz) Akjiitis muuzikas gadiijumaa , jo lielaax, jo labaak, jo vinjsh pilda arii savaa zinjaa kondensatora funkcijas un neljauj krasi svaarstiities spriegumam pie past. piikja spriegumiem.zaz wrote:Nu tad tā, varētu te apspriest jautājumus par 9-3.
Man ir jautājums sekojošs, saistībā ar bumboxa lielo strāvas patēriņu un to, ka izskatās, ka ģenerātors nespēj pielādēt profesoru aķīti mūzikas klausšanās laikā..... tas paliek tukšāks un tukšāks pat ja auto ir pie dzīvības - tiek rūcinās....
Vai ir kāda metode kā palielināt ģenerātora ražību un vai kāds var ko konkrētu ieteikt? Esmu dzirdējis, ka varot kautko ķīmiķot no dīzeļa..... bet ko un kā....?
9-3 Aero, 01g.
P.S. un kādēļ bendzīnekam vajag 75A/h aķīti?
P.S. Neticu, ka bumbox Tev noeed vairaak par puskilovatu...
P.S. Kas tajā regulātorā tik dārgs, ka Vikingā 120Ls maksā?!?! :blink: :blink: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :blink::blink:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu tad tā - pēc brauciena Jelgva - Rīga - Iecava - Jelgava, aķis tika izpumpēts pilnībā (tā, ka pēc noslāpēšanas pat lampiņas neiedegas). Tika pamērīts ko dod ģeņģers un iegūts sekojošais - ~2500 rpm - 12.4V, ieslēdzot tālos, miglinieus, logu apsildi - 11.7V. Tālāk sekoja zdimumakts ar ģenrātora noņemšanu ( gribētu paskatīties tam inženierim acīs, kas viņu tur ir noslēpis :) ). Noņēmu, oglītes 5 - 6 mm palikušas - tātad vina varētu būt iekš tām. Dabūšu regulātoru, tad sekos dzimumakts apgriestā secībā. :laugh:
P.S. Kas tajā regulātorā tik dārgs, ka Vikingā 120Ls maksā?!?!
Cik noprotu, tad tas dzimumakts ir tā riktīgi iepaticies... :laugh:
Negribu Tev noraut to prieku atkārtot šo jauko pasākumu vēl dažas reizes, bet es, ņemot vērā to, ka šāda veida dzimumakti jau N-gadus man vairs nesagādā baudu un 120Ls tomērt uzskatu par naudu, ņemtu ģeneratoru rociņās un stieptu pie kādiem profiem, lai notestē un izsniedz verdiktu, jo ne vienmēr pie visa vainīgs regulators.
Tur arī, iespējams, regulatora cena varētu tuvināties vesela saprāta pieņemamajām robežām.
;)
P.S. Kas tajā regulātorā tik dārgs, ka Vikingā 120Ls maksā?!?!
Cik noprotu, tad tas dzimumakts ir tā riktīgi iepaticies... :laugh:
Negribu Tev noraut to prieku atkārtot šo jauko pasākumu vēl dažas reizes, bet es, ņemot vērā to, ka šāda veida dzimumakti jau N-gadus man vairs nesagādā baudu un 120Ls tomērt uzskatu par naudu, ņemtu ģeneratoru rociņās un stieptu pie kādiem profiem, lai notestē un izsniedz verdiktu, jo ne vienmēr pie visa vainīgs regulators.
Tur arī, iespējams, regulatora cena varētu tuvināties vesela saprāta pieņemamajām robežām.
;)
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Atļaušos pareklamēt labu kantori, uz kuru es stieptu vajadzības gadījumā :
SIA BTC,
(Specializēts autoserviss, STARTERU un ĢENERATORU remonts) Riepnieku iela 6, Rīga, LV-1050
t: 67225635, 29482673
:)
SIA BTC,
(Specializēts autoserviss, STARTERU un ĢENERATORU remonts) Riepnieku iela 6, Rīga, LV-1050
t: 67225635, 29482673
:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Klau, par to akiisha probleemu. man tas pac, sabaazti visaadi pribambasi kas teeree daudz straavas.
1kaart NU PILNIIGI NAV JEEGAS NO LIELAAKA AKIISHA (vairaak ampeeru), JO originaalais generators taapat nespeej vinju pielaadeet. (uz sevis iztesteets)
2kaart vislabaakais variants mekleet jaudiigaaku generatoru
3kaart ir dzirdeets ka paartin originaalos generatorus, bet tas ir garaam, jo tad vinjiem nenormaalaa slodze un vinji riktiigi uzkarst un var nodegt ar liesmaam
4kaart audio kondensatori. 1 uz katru pastiprinaataaju, bet tas neko daudz nedos, tikai biku
5kaart visefektiivaak nopeerc jaunu ŽELEJNIEKU, jo iztur 100izlaades un pielaades, kaa arii njem aptuveni 10 vai 15 ampeeru mazaaku nekaa razotaajs paredzeejis, JO tad generators buus speejiigs vislaik vinju pielaadeet.(taa esmu ticis galaa ar straavas probleemu)
jakas drosi uzzvani - 26403461
ticu ka daudzi var nepiekrist 5tajam apgalvojumam, bet vai maz esat taa pameeginaajusi, ir paarbauldiits, straadaa
1kaart NU PILNIIGI NAV JEEGAS NO LIELAAKA AKIISHA (vairaak ampeeru), JO originaalais generators taapat nespeej vinju pielaadeet. (uz sevis iztesteets)
2kaart vislabaakais variants mekleet jaudiigaaku generatoru
3kaart ir dzirdeets ka paartin originaalos generatorus, bet tas ir garaam, jo tad vinjiem nenormaalaa slodze un vinji riktiigi uzkarst un var nodegt ar liesmaam
4kaart audio kondensatori. 1 uz katru pastiprinaataaju, bet tas neko daudz nedos, tikai biku
5kaart visefektiivaak nopeerc jaunu ŽELEJNIEKU, jo iztur 100izlaades un pielaades, kaa arii njem aptuveni 10 vai 15 ampeeru mazaaku nekaa razotaajs paredzeejis, JO tad generators buus speejiigs vislaik vinju pielaadeet.(taa esmu ticis galaa ar straavas probleemu)
jakas drosi uzzvani - 26403461
ticu ka daudzi var nepiekrist 5tajam apgalvojumam, bet vai maz esat taa pameeginaajusi, ir paarbauldiits, straadaa
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Piezīme:
Želejnieki arī atšķirās! Ir tādi kuri ir paredzēti dziļajai pilnai izlādei un viņiem nekas slikts praktiski nenotiekas, bet ir arī tādi kas to nemīl.
Liels želejnieku pluss ir augstāka starta strāva pie zemākam Ah rādītājiem ja salīdzina ar skābes aķīšiem.
Želejnieki arī atšķirās! Ir tādi kuri ir paredzēti dziļajai pilnai izlādei un viņiem nekas slikts praktiski nenotiekas, bet ir arī tādi kas to nemīl.
Liels želejnieku pluss ir augstāka starta strāva pie zemākam Ah rādītājiem ja salīdzina ar skābes aķīšiem.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies par ieteikumiem, rīt dabūšu jaunu regulātotu (120Ls/2), uzlikšu, notestēšu un ja būs pa īsu zvanīšu par to želejnieku
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tad beidzot ir atdzīvināts ģenerātors. Jau pirms manis bija ielikts neorģināls (mazāks) taisngriezis, kurš ieliekot bumboxu neizturēja.... Nu, kopa 130 Ls un ir jauns ģenerātors - gultņi, regulātors, taisngriezis.
Tagad tukšgaitā saslēdzot visu ko var saslēgt - 14,3V B)
Hammeram žetons par kantora ieteikšanu ;)
Tagad tukšgaitā saslēdzot visu ko var saslēgt - 14,3V B)
Hammeram žetons par kantora ieteikšanu ;)
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
:) Ņem par labu!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jautājums spečukiem;
Suloja trubiņa stūres pastiprinātājam - problēma novērsta, bet eļļas līmeni vajadzētu palielināt.... kāda eļļa tur īsti nāk? Atradu, ka 9-3 līdz 99g. nāk Pentosin CHF 11S, un no 2003 Pentosin CHF 202, bet pa vidu.... kas pa vidu starp 99 - 03 nāk? :ohmy: Man vajag priekš 01...:blush:
Suloja trubiņa stūres pastiprinātājam - problēma novērsta, bet eļļas līmeni vajadzētu palielināt.... kāda eļļa tur īsti nāk? Atradu, ka 9-3 līdz 99g. nāk Pentosin CHF 11S, un no 2003 Pentosin CHF 202, bet pa vidu.... kas pa vidu starp 99 - 03 nāk? :ohmy: Man vajag priekš 01...:blush:
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 41
- Joined: Fri Oct 16, 2009 2:52 pm
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Piekrītu ka darbinot jaudīgu "muzonu"! Aķis nomira dabīgā nāvē, ātrāk nekā tas būtu noticis mierīgos apstākļos!
Metaforā sakot: "dodot ručkā riepas arī ātri dilst!"
Metaforā sakot: "dodot ručkā riepas arī ātri dilst!"