Pečka
Pečka
Kāds var iedot kādu linku u.t.t., vai apstāstīt. Kā var noteikt vai visas klapes ir pareizā stāvoklī. Jo problēma ir tāda,ka uz logu pūš tika remdenu gaisu. Uz kājām un pa vidu ir o.k. Braucot īstenībā ir tizli ka tev pūšas vēss gaiss sejā. Salons arī sūdīgi uzsilst. Sanāk man darīt tā,uzregulēju plūsmu uz kājām un pa vidu. Tad jau salonā forši paliek silts. Kamēr nesnieg un nav jāatkausē priekšējais stikls tad jau var tā braukt. Varbūt kāds ir ārdijis pečkas . Klimata tests uzrāda nulle kļūdu. Auto 2002 gads,universālis 2.3t.
Re: Pečka
Pie lielākiem mīnusiem tāda sajūta var rasties,ka uz logu iet remdens gaiss. Saistīts tas ir ar loga temperatūru. Nu un protams lielu lomu spēlē arī izdrupušo blivejumu neesamība!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Pečka
te būs pārīts linki kur paskatīties:
http://dudes.berrydejager.com/9-5_acc-repair
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
pats gan arī varēji ieguglēt un to visu atrast
http://dudes.berrydejager.com/9-5_acc-repair
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
pats gan arī varēji ieguglēt un to visu atrast
Re: Pečka
Paskatijos beidzot tos linkus,bet tur ir problēma ar 8 un 11 kļūdu,bet man kļūdu nav. Vel šodien parādijās problēma braucot pa šosi pie 90 no paneļa apkšas sāka nākt auksts gaiss,pa lūkām nāk silts,bet zem paneļa pa pečkas lūkām arī nāk silts,bet pa paņeļa apakšējo vāku (tur ir 0BD) malām sāka nāk auksts gaiss,tākā kājas nosala. Nesaprotu tik pa kurieni var nākt tas aukstais gaiss. p.s. grīdā nav caurumi.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Pečka
Nu tad sanak ta laikam, kad taisi kalibraciju, tad taja momenta tie varsti pechkai nostajas pareizi. A kad brauc, tad nepareizi. Nu vai ari varbut tev kautkur vel nak klat paslaik saltais gaiss no aras. 08 kluda, tiesi ir saistita ar to gaisa novirzishanu uz kajam
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Pečka
Taisot kalibrāciju kļudu nav - uzrāda nulli. Un jocīgākais ir tas ka aukstais gaiss nesaprotami pa kurieni nāk iekšā un saldē kājas. Jo pa lūku kas silda kājas nāk silts gaiss. Braucot taistiju un tas aukstais gaiss nāk no pečkas puses.Tik nesaprotu pa kurieni,jo caurumu nav nekādu. Izskatās ka dabūšu raut paneli nost un tad pētīt pečkas darbību un visu lūku darbību. Paneli ir kāds ņēmis nost?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Pečka
Neturi sveci zem pura!
Kas bija par problemu? Lai uz prieksdienam zinatu
Kas bija par problemu? Lai uz prieksdienam zinatu
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Pečka
Salona recirkulācijas lūkas palika pusatvērtas jo salūzusi svira. Kļūdas neuzrādija ,jo motors no viena lidz otram galam nostrādā,tikai nevirina lūkas. Rezultātā aukstais āra gaiss plūda pa taisno uz kājām.
Re: Pečka
Nesaprotu,kāds sakars recirkulācijai ar aukstām kājām! Neloģiski sanāk
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Pečka
Nepaārdīsi nesapratīsi.hofmaks wrote:Nesaprotu,kāds sakars recirkulācijai ar aukstām kājām! Neloģiski sanāk
Vienkārši ir tā ,kad nav ieslēgta recirkulācija,lūkas uz salonu ir ciet,bet lúka uz āru ir vaļā. Ventilātors ir tiešā saskarsmē ar āra gaisu un āra gaiss tiek pūsts salonā uzsildīts caur pečku ziemā,bet vasarā atdzesēts caur kondišku. Tad kad iesledzam recirkulāciju,tad tās klapes atver vaļā lūku zem paneļa un aizbīda lūkas,kuras atrodas pie priekšējā loga (ventilātora) un āra gaiss netiek salonā.notiek tikai gaisa cirkulācija salonā. Bet tajā brīdī kad klape ir vidus stāvoklī tad ir pusatvērta āra un apakšējā salona lūka. Šinī stāvoklī ir tiešais kontakts ar āru (it kā logs bútu vaļā). Man šinī stāvoklī bija palikusi klape un tadēļ sala kājas braucot.
Re: Pečka
Atgriežamies pie tēmas pečka.
Kad jauzsilda salons viss pluss mīnuss liekas ir ok. Bet kad nostājas režīmā kad ir sasniegta ieregulētā temperatūra sākas brīnumi. Uz loga ir lielāka plūsma nekā uz kājām, uz loga pūš gandrīz aukstu , uz kājām siltu kā arī siltu pūš aizmugurē sēdošiem uz kājām un pa aizmugures vidus lūkām. No tās plusmas kas pūš uz loga ,liekas ka salonā ir caurvējš. Sējā nāk aukstas gaisa šaltis. It sevišķi riebīgi ir tad kad brauc tālākus attālumus. Kad uzliek ,lai pūš tikai pa vidus lūkām, tad atkal ir brīnumi, kad notiek sildīšana pa visām vidus lūkām pūš siltu,tad kad sasniedz ieregulēto temperatūru,tad ir fokusi, pa sānu abām lūkām pūš siltu-var teikt karstu, bet pa vidus lūkām aukstu Kad pamēģina tikai uz kājām tad pūš siltu un salons tiek pārsildīts,tad kad nomet temperatūru it kā sāk pūst aukstu,bet pēc tam atkal var just ka paliek silts. Esmu izložnājis visu it kā viss strādā,neko salauztu neredzu,kalibrēšanu veicu,kļūdu nav. Nav saprotams kur ir problēmu. Iepriekšējam SAAB biju ļoti apmierināts ar klimata darbību,uzliku vienu temmperatūru auto režīmā un viss. Bet šim regulē ko gribi komfortu nevaru dabūt. No tās pretīgās gaisa pūšanas plūsmas jau šogad vairākas reizes esmu atrāvis iesnas ar sāpošu kaklu. zb jau. Sieva blakus sēžot liek šalli ap kaklu ,lai nesapūš. Brr.
Kad jauzsilda salons viss pluss mīnuss liekas ir ok. Bet kad nostājas režīmā kad ir sasniegta ieregulētā temperatūra sākas brīnumi. Uz loga ir lielāka plūsma nekā uz kājām, uz loga pūš gandrīz aukstu , uz kājām siltu kā arī siltu pūš aizmugurē sēdošiem uz kājām un pa aizmugures vidus lūkām. No tās plusmas kas pūš uz loga ,liekas ka salonā ir caurvējš. Sējā nāk aukstas gaisa šaltis. It sevišķi riebīgi ir tad kad brauc tālākus attālumus. Kad uzliek ,lai pūš tikai pa vidus lūkām, tad atkal ir brīnumi, kad notiek sildīšana pa visām vidus lūkām pūš siltu,tad kad sasniedz ieregulēto temperatūru,tad ir fokusi, pa sānu abām lūkām pūš siltu-var teikt karstu, bet pa vidus lūkām aukstu Kad pamēģina tikai uz kājām tad pūš siltu un salons tiek pārsildīts,tad kad nomet temperatūru it kā sāk pūst aukstu,bet pēc tam atkal var just ka paliek silts. Esmu izložnājis visu it kā viss strādā,neko salauztu neredzu,kalibrēšanu veicu,kļūdu nav. Nav saprotams kur ir problēmu. Iepriekšējam SAAB biju ļoti apmierināts ar klimata darbību,uzliku vienu temmperatūru auto režīmā un viss. Bet šim regulē ko gribi komfortu nevaru dabūt. No tās pretīgās gaisa pūšanas plūsmas jau šogad vairākas reizes esmu atrāvis iesnas ar sāpošu kaklu. zb jau. Sieva blakus sēžot liek šalli ap kaklu ,lai nesapūš. Brr.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Pečka
Beidzot kads ir uzrakstijis to pashu ko man slinkums bija rakstit tadu penteri pasham identiska problema. Piem.-manualaja rezhima uzlieku 20gradus. Lai videji stipri push seja un uz kajam. Uzsilstot viss ir ok, bet pec kada laika, pa videjam lukam push vesu gaisu, kajam normalu, pa saniem siltu. Auto rezhima, vispar pa vidu nepush neko, tikai pa malam. Uz kajam pakalejiem pasazhieriem nepush gandriz vispar. Kalibracija kludas pa nullem. Saku domatz vai nu recirkulacijas varsts beigts. Varbut pechkas radiators. A varbut salona temp.sensors japatira?saabmats wrote:Atgriežamies pie tēmas pečka.
Kad jauzsilda salons viss pluss mīnuss liekas ir ok. Bet kad nostājas režīmā kad ir sasniegta ieregulētā temperatūra sākas brīnumi. Uz loga ir lielāka plūsma nekā uz kājām, uz loga pūš gandrīz aukstu , uz kājām siltu kā arī siltu pūš aizmugurē sēdošiem uz kājām un pa aizmugures vidus lūkām. No tās plusmas kas pūš uz loga ,liekas ka salonā ir caurvējš. Sējā nāk aukstas gaisa šaltis. It sevišķi riebīgi ir tad kad brauc tālākus attālumus. Kad uzliek ,lai pūš tikai pa vidus lūkām, tad atkal ir brīnumi, kad notiek sildīšana pa visām vidus lūkām pūš siltu,tad kad sasniedz ieregulēto temperatūru,tad ir fokusi, pa sānu abām lūkām pūš siltu-var teikt karstu, bet pa vidus lūkām aukstu Kad pamēģina tikai uz kājām tad pūš siltu un salons tiek pārsildīts,tad kad nomet temperatūru it kā sāk pūst aukstu,bet pēc tam atkal var just ka paliek silts. Esmu izložnājis visu it kā viss strādā,neko salauztu neredzu,kalibrēšanu veicu,kļūdu nav. Nav saprotams kur ir problēmu. Iepriekšējam SAAB biju ļoti apmierināts ar klimata darbību,uzliku vienu temmperatūru auto režīmā un viss. Bet šim regulē ko gribi komfortu nevaru dabūt. No tās pretīgās gaisa pūšanas plūsmas jau šogad vairākas reizes esmu atrāvis iesnas ar sāpošu kaklu. zb jau. Sieva blakus sēžot liek šalli ap kaklu ,lai nesapūš. Brr.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA