SAAB salona remonts
SAAB salona remonts
Sveicināti, piloti!
Tikko iegādājos 2008. gada TTiD Aero SAAB ar gaišo ādas salonu, bet ir problēma. Nedarbojas vadītāja sēdekļa apsilde un vajadzētu pāršūt sēžamdaļu, kā arī restaurēt sēdeklim ārējo sānu, kas visvairāk tiek nosēdēts utt kraujot miesu iekšā un ārā.. Tā pati par sevi nebūtu problēma, taču it visur, kur esmu apjautājies, man atbild, ka neesot tāda materiāla utt. Moš kāds var ieteikt kādu, kas spētu pāršūt to beņķi?
P.S. Šodien biju Automix un par 200eur viņi bija gatavi to darīt. Es nebiju.
Tikko iegādājos 2008. gada TTiD Aero SAAB ar gaišo ādas salonu, bet ir problēma. Nedarbojas vadītāja sēdekļa apsilde un vajadzētu pāršūt sēžamdaļu, kā arī restaurēt sēdeklim ārējo sānu, kas visvairāk tiek nosēdēts utt kraujot miesu iekšā un ārā.. Tā pati par sevi nebūtu problēma, taču it visur, kur esmu apjautājies, man atbild, ka neesot tāda materiāla utt. Moš kāds var ieteikt kādu, kas spētu pāršūt to beņķi?
P.S. Šodien biju Automix un par 200eur viņi bija gatavi to darīt. Es nebiju.
Re: SAAB salona remonts
Nu es stūri šuju Auto mixā par 70 eur, tā kā par krēslu 200 ir normāla cena, jo ādas tur aiziet kudiš vairāk.
Ja tas par dārgu, tad brauc vien uz kādu Smart Fix vai Careclinic un prasi cik tur maksās sašpaktelēt un nokrāsot veco beņķi bez pāršūšanas.
Ja tas par dārgu, tad brauc vien uz kādu Smart Fix vai Careclinic un prasi cik tur maksās sašpaktelēt un nokrāsot veco beņķi bez pāršūšanas.
Re: SAAB salona remonts
Krāsošana ir pilnīgi garām un mani neviens nepārliecinās par pretējo, tas pats smartfix ir uztaisījis "lažas", ir konkrēti piemēri un pat tajās reizēs, kad viss ir sanācis baigi skaisti, ilgi tas pasākums nedzīvo. Nu neturās tā krāsa (plaisā, dilst, drūp), zinu, ka kādu laiku atpakaļ Valts slavēja kaut kādu kantori, kur onkulis krāso salonus un dod garantiju, labprāt redzētu kā šodien izskatās tas pārkrāsotais salons. Būsim atklāti, tas der uz pārdošanu vai sevis iepriecināšanu uz mēnesi, diviem un nav tās naudas vērts ilgtermiņā, jo man pēc nobrauktiem 10 000km pusotra mēneša laikā beņķi bija atkal jāved krāsot, beigās aizvedu automix, vēlreiz uz smartfix un kopā ņemot tie ļoti oriģināli atrisināja problēmu uz krietni ilgāku laiku, protams, tas izmaksāja mazliet vairāk, nekā sākumā biju plānojis, bet starpība tiešām bija to vērta, jo salons ekskluzīvs un vienkārši pāršūt, lai neatšķirtos tur bija bezcerīgi (individuāla krāsa, perforēta āda utt).
Pāršūšanai lielākā problēma ir tā, ka ne vienmēr izdosies piemeklēt tādas pašas krāsas un faktūras ādu, lai salons neizskatītos pēc dambretes galdiņa, bet jā, vismaz turēsies ilgi, ja ieliks kvalitatīvu materiālu.
Tā kā, ja automix par 200eur var to visu atrisināt kvalitatīvi, tas tiešām nav nekāds kosmiskais cipars. Šito es nekad neesmu sapratis - nav žēl samaksāt ~7000eur par mašīnu, bet žēl 200eur ieguldīt, lai tas sēdeklis neizskatītos pēc vecas pensionāres, pašam taču uz viņu katru dienu jāskatās. Ja žēl naudu, tad jāved krāsot (tavā gadījumā izmaksās ~pusi no automix cipara) un rezultātā pēc dažiem mēnešiem, kad pensionārei būs tonālais nobružājies, varēsi turpināt sēdēt tajā pašā vecajā beņķī vai atgriezties sākuma punktā un braukt uz automix, pie kam ņem vērā, ka automix par 200eur arī nostieps ādu zem pakaļas un uzpakos to sēžamvietas kreiso malu tā, ka tā izskatīsies kā jauna.
Protams, var jau meklēt lētākas alternatīvas, kur uzšūs šķības vīles, saburzīs ādu utt., automixā NEKAD tāda veida lažas nav bijušas.
Zemāk reāli piemēri:
1. Neuzpakota/uzpakota sēdekļa mala (pasākums automix izmaksās max līdz 50eur).
2. Neuzpakota/uzpakota sēdekļa mala un nostiepta āda zem pakaļas + pēc tam smartfixā perfekti piemklēta krāsa un nokrāsota atzveltnes kreisā mala, kopējās izmaksas max līdz 100eur.
Pāršūšanai lielākā problēma ir tā, ka ne vienmēr izdosies piemeklēt tādas pašas krāsas un faktūras ādu, lai salons neizskatītos pēc dambretes galdiņa, bet jā, vismaz turēsies ilgi, ja ieliks kvalitatīvu materiālu.
Tā kā, ja automix par 200eur var to visu atrisināt kvalitatīvi, tas tiešām nav nekāds kosmiskais cipars. Šito es nekad neesmu sapratis - nav žēl samaksāt ~7000eur par mašīnu, bet žēl 200eur ieguldīt, lai tas sēdeklis neizskatītos pēc vecas pensionāres, pašam taču uz viņu katru dienu jāskatās. Ja žēl naudu, tad jāved krāsot (tavā gadījumā izmaksās ~pusi no automix cipara) un rezultātā pēc dažiem mēnešiem, kad pensionārei būs tonālais nobružājies, varēsi turpināt sēdēt tajā pašā vecajā beņķī vai atgriezties sākuma punktā un braukt uz automix, pie kam ņem vērā, ka automix par 200eur arī nostieps ādu zem pakaļas un uzpakos to sēžamvietas kreiso malu tā, ka tā izskatīsies kā jauna.
Protams, var jau meklēt lētākas alternatīvas, kur uzšūs šķības vīles, saburzīs ādu utt., automixā NEKAD tāda veida lažas nav bijušas.
Zemāk reāli piemēri:
1. Neuzpakota/uzpakota sēdekļa mala (pasākums automix izmaksās max līdz 50eur).
2. Neuzpakota/uzpakota sēdekļa mala un nostiepta āda zem pakaļas + pēc tam smartfixā perfekti piemklēta krāsa un nokrāsota atzveltnes kreisā mala, kopējās izmaksas max līdz 100eur.
Re: SAAB salona remonts
Jā, es saprotu priekš vecas, 1000 euro vērtas lamatas žēlot tos 200 euro, lai izlabotu vienu no n vizuāliem defektiem (kā man ar 9k), bet ne jau itin svaigam un glaunam auto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB salona remonts
kāds bija tas oriģinālais risinājums?Nils wrote: beigās aizvedu automix, vēlreiz uz smartfix un kopā ņemot tie ļoti oriģināli atrisināja problēmu uz krietni ilgāku laiku, protams, tas izmaksāja mazliet vairāk, nekā sākumā biju plānojis, bet starpība tiešām bija to vērta, jo salons ekskluzīvs un vienkārši pāršūt, lai neatšķirtos tur bija bezcerīgi (individuāla krāsa, perforēta āda utt).
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB salona remonts
Henry wrote:kāds bija tas oriģinālais risinājums?Nils wrote: beigās aizvedu automix, vēlreiz uz smartfix un kopā ņemot tie ļoti oriģināli atrisināja problēmu uz krietni ilgāku laiku, protams, tas izmaksāja mazliet vairāk, nekā sākumā biju plānojis, bet starpība tiešām bija to vērta, jo salons ekskluzīvs un vienkārši pāršūt, lai neatšķirtos tur bija bezcerīgi (individuāla krāsa, perforēta āda utt).
Praktiski visu šofera sēdekļa padilušo sēžamdaļu pārnesa uz pasažiera pusi, savukārt pasažiera svaigo pārnesa uz šofera, proti, samainīja sēžamdaļas vietām. Rezultātā visvairāk nodilusī salona vieta (šofera sēdekļa kreisā mala) sanāca pasažiera puses iekšmalā pie centrālās konsoles. Loģiski, ka pasažieru sēdeklis un īpaši tā daļa, kura nekad nav bijusi remontēta un dilusi (pasažiera beņķa iekšmala), šofera pusē tagad dils vēl ilgi, a par cik pasažiera pusē cilvēku kustība parasti ir daudz mazāka - tur tik ātri nenodlis arī labi piekrāsota detaļa. Finālā šofera sēdeklis gandrīz kā no rūpnīcas (pie nosacījuma, ka pie vieniem darbiem sapilda beņķos arī jaunu porolonu), a pasažieru pusē ne tur īsti kāds skatās, ne tur kaut kas nodils pa mēnesi, diviem, jo visvairāk noslogotā detaļa tika pārnesta uz vismazāk noslogoto vietu, kura pat nedilst iekāpjot/izkāpjot, jo atrodas iekšmalā un viņas vienīgais uzdevums ir pieturēt pasažiera kreiso cisku.
Operācijas kopējais cipars man pat nesanāca 200eur (ar visu krāsošanu).
Ir dzirdēti līdzīgi risinājumi, kad par donoru tiek izmantots aizmugurējais sēdeklis, kuram pēc tam piemeklē max līdzīgu ādu ar ko aizvietot izņemto gabalu vai ideālā variantā vispār atrast citu beņķi, kuru graizīt, bet nu manā gadījumā tas bija pratiski nereāli. Ja salons ir kaut kādā standarta melnā krāsā, tad tur vispār nav problēmu izdomāt sakarīgu risinājumu, kas labi izskatīsies un ilgi kalpos, pie kam neizmantojot svešu materiālu priekšējos sēdekļos, kas parasti ir uzkrītoši un ne īpaši skaisti.
Saab 900 Turbo '81
Re: SAAB salona remonts
Rezultaataa ieguust nobrauktu angli jo izseedeets ir labais benkjis
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB salona remonts
Izsēdēts ir Tavs kreisais, man abi ir labie!Ainars wrote:Rezultaataa ieguust nobrauktu angli jo izseedeets ir labais benkjis
Re: SAAB salona remonts
t.i. labais ir labais no aizmugures un kreisais ir labais no priekšas?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB salona remonts
OK. Liels paldies visiem par komentāriem un padomiem. Laikam jau jāapklusina iekšējais žīds un jādodas uz Automix. Bet galvenā problēma jau bija tāda, ka pat visuvarenais Automix nespēja garantēt, ka būs tieši tāpat, kā oriģināls, jo viņiem neesot tādas ādas (ne toņa, ne faktūras). Esot ļoti līdzīga no Volvo XC90(laikam). Tāpēc es par tiem 200eur nebiju pārlaimīgs. Saprotiet paši, runājam par vienu štelli, bet finālā "nu atvaino, nesanāca..." Man šāds iznākums nav vajadazīgs 200gadus.
Labi, bet jautājums pēc būtības - vai kādam ir/kāds zin kuram ir priekšējais gaišās ādas beņķis ar darbojošos apsildi? Es pat būtu gatavs nopirkt tikai materiāla dēļ.. A ja nu noder vēl kādreiz.
Labi, bet jautājums pēc būtības - vai kādam ir/kāds zin kuram ir priekšējais gaišās ādas beņķis ar darbojošos apsildi? Es pat būtu gatavs nopirkt tikai materiāla dēļ.. A ja nu noder vēl kādreiz.
Re: SAAB salona remonts
Apzvani šortus, jo sēžamdaļa tev der no angļa! Muguras atzveltnei būs caurums, kur regulē stiegrojumu krēslam, bet to careclinic vai smartfix var aizlīmēt un piekrāsot.