Tad mēģini kārtot atgriezenisko līzingu t.i. no kāda vienkārši aizņemies naudu, nopērc auto, novērtē to par max iespējamo summu un dodies uz līzinga kompāniju un pats no sevis ņem auto līzingā. tad Līzinga devējs naudu ieskaitīs tev, bet tu to atdosi personai no kuras aizņēmies naudu, starpība paliks gāzes iekārtai.kassparss wrote:Auto novērtēt, protams, ka drīkst tikai viņu speciālists, un tas ir maksas pakalpojums, vaine?ZingZeng wrote:Atceries, ka svarīgs būs auto novērtējums, jo ja pārdevējs prasa 5K eur, bet auto novērtē tikai par 3K eur, tad līzingu dos no tiem 3. Savukart, ja novērtējums būs par teiksim 7K eur, tad iespejams, ka iztiksi bez pirmās iemaksas.
Vienīgi, kas man šajā piedāvājumā nepārāk patīk, ir tas, ka naudas summu viņi skaita pārdevēja kontā, nevar sabīdīt, ka dabūju par dažiem simtiem vairāk nekā prasa pārdevējs, lai piem. gāzes iekārtu uzstādītu
līzings
Re: līzings
Re: līzings
Lai būtu skaidrāks izstāstīšu uz sava piemēra.
Placī ir noskatīts SAAB, kas ievests no Itālijas ar nosacītu cenu 1000, bet Latvijā nav reģistrēts. Cena noradīta ar reģistrāciju.
Pārdevējs piekrīt auto pārdot atgriezeniskajā līzingā.
Līzinga kompānija piekrīt šim darījumam.
Pardevējs pats nokārto auto novērtēšanu par auto cenu 1200. Par novērtēšanu vienojamies viņām samaksāt pie auto saņemšanas.
Līzinga kompānija apstiprina vērtējumu un piekrīt darījumam un izsniedz pilnvaru auto reģistrācijai CSDD.
Pārdevējs man iedod visus Itālijas auto iegādes dokumentus uz mana vārda, es mašīnu piereģistrēju uz sevīm un uzreiz izmantojot līzinga devēja pilnvaru uz līzinga kompāniju t.i. notiek 2 reģistrācijas.
Zvanu līzinga kompānijai, ka esmu veicis reģistrāciju un viņi uzreiz pārskaita naudu, kuru es pēc tam skaidrā atdodu pārdevējam (auto cena - reģistrācija, ko esmu pats nomaksājis).
Pardevējs atdod man auto.
Uzvārās visi:
1) Līzinga kompānija ar % maksajumiem.
2) Es ar nedaudz paaugstināto vērtējumu, jo tādējādi parādās līdzekļi auto savešanai kārtībā.
3) Auto pārdevējs, kurši ir visus piečakarējis, jo viņa vārds nekur neparādās un viņs nav nomaksājis nevienu santīmu nodokļos.
Placī ir noskatīts SAAB, kas ievests no Itālijas ar nosacītu cenu 1000, bet Latvijā nav reģistrēts. Cena noradīta ar reģistrāciju.
Pārdevējs piekrīt auto pārdot atgriezeniskajā līzingā.
Līzinga kompānija piekrīt šim darījumam.
Pardevējs pats nokārto auto novērtēšanu par auto cenu 1200. Par novērtēšanu vienojamies viņām samaksāt pie auto saņemšanas.
Līzinga kompānija apstiprina vērtējumu un piekrīt darījumam un izsniedz pilnvaru auto reģistrācijai CSDD.
Pārdevējs man iedod visus Itālijas auto iegādes dokumentus uz mana vārda, es mašīnu piereģistrēju uz sevīm un uzreiz izmantojot līzinga devēja pilnvaru uz līzinga kompāniju t.i. notiek 2 reģistrācijas.
Zvanu līzinga kompānijai, ka esmu veicis reģistrāciju un viņi uzreiz pārskaita naudu, kuru es pēc tam skaidrā atdodu pārdevējam (auto cena - reģistrācija, ko esmu pats nomaksājis).
Pardevējs atdod man auto.
Uzvārās visi:
1) Līzinga kompānija ar % maksajumiem.
2) Es ar nedaudz paaugstināto vērtējumu, jo tādējādi parādās līdzekļi auto savešanai kārtībā.
3) Auto pārdevējs, kurši ir visus piečakarējis, jo viņa vārds nekur neparādās un viņs nav nomaksājis nevienu santīmu nodokļos.
Re: līzings
Nevajag teikt, ka tikai pārdevējs ar atgriezenisko līzingu čakarē valsti un ir vienīgais ieguvējs. Vienādā mērā to dara arī pircējs. Nodokļi netiek maksāti un ietaupa abi, jo ja pārdevējs parāk daudz parādīsies ar auto reģistrācijām, VID to ņems pie dziesmas, kas sadārdzinās viņa biznesu un attiecīgi mašīnu cenas. Tur zaudēs abi, jo mazāk pirks, bet kas pirks, tas vairāk maksās.
Re: līzings
Hmm..vajadzēs pačekot šito scenārijuZingZeng wrote:Lai būtu skaidrāks izstāstīšu uz sava piemēra.
Placī ir noskatīts SAAB, kas ievests no Itālijas ar nosacītu cenu 1000, bet Latvijā nav reģistrēts. Cena noradīta ar reģistrāciju.
Pārdevējs piekrīt auto pārdot atgriezeniskajā līzingā.
Līzinga kompānija piekrīt šim darījumam.
Pardevējs pats nokārto auto novērtēšanu par auto cenu 1200. Par novērtēšanu vienojamies viņām samaksāt pie auto saņemšanas.
Līzinga kompānija apstiprina vērtējumu un piekrīt darījumam un izsniedz pilnvaru auto reģistrācijai CSDD.
Pārdevējs man iedod visus Itālijas auto iegādes dokumentus uz mana vārda, es mašīnu piereģistrēju uz sevīm un uzreiz izmantojot līzinga devēja pilnvaru uz līzinga kompāniju t.i. notiek 2 reģistrācijas.
Zvanu līzinga kompānijai, ka esmu veicis reģistrāciju un viņi uzreiz pārskaita naudu, kuru es pēc tam skaidrā atdodu pārdevējam (auto cena - reģistrācija, ko esmu pats nomaksājis).
Pardevējs atdod man auto.
Uzvārās visi:
1) Līzinga kompānija ar % maksajumiem.
2) Es ar nedaudz paaugstināto vērtējumu, jo tādējādi parādās līdzekļi auto savešanai kārtībā.
3) Auto pārdevējs, kurši ir visus piečakarējis, jo viņa vārds nekur neparādās un viņs nav nomaksājis nevienu santīmu nodokļos.
Tik laikam ne visas līzinga kompānijas uz šo parakstās
Re: līzings
Nu nesāksim arī šito ekonomiku pētītuculs wrote:Nevajag teikt, ka tikai pārdevējs ar atgriezenisko līzingu čakarē valsti un ir vienīgais ieguvējs. Vienādā mērā to dara arī pircējs. Nodokļi netiek maksāti un ietaupa abi, jo ja pārdevējs parāk daudz parādīsies ar auto reģistrācijām, VID to ņems pie dziesmas, kas sadārdzinās viņa biznesu un attiecīgi mašīnu cenas. Tur zaudēs abi, jo mazāk pirks, bet kas pirks, tas vairāk maksās.
Ķipa rezultātā Latvija šobrīd arī ir tādā d****ā
Re: līzings
UniCredit Leasing 100% parakstās
Re: līzings
kassparss wrote:Nu nesāksim arī šito ekonomiku pētītuculs wrote:Nevajag teikt, ka tikai pārdevējs ar atgriezenisko līzingu čakarē valsti un ir vienīgais ieguvējs. Vienādā mērā to dara arī pircējs. Nodokļi netiek maksāti un ietaupa abi, jo ja pārdevējs parāk daudz parādīsies ar auto reģistrācijām, VID to ņems pie dziesmas, kas sadārdzinās viņa biznesu un attiecīgi mašīnu cenas. Tur zaudēs abi, jo mazāk pirks, bet kas pirks, tas vairāk maksās.
Ķipa rezultātā Latvija šobrīd arī ir tādā d****ā
Vienubrīd pagājušajā rudenī paklīda runas, ka mēģinās šo "caurumu" līzingā aiztaisīt, bet neesmu dzirdējis, ka kaut kas reāli būtu mainījies.
Re: līzings
Dirsā mēs esam ne tāpēc, šis ir tiekai viens no daudzajiem iemesliem un ne tas būtiskākais.kassparss wrote:Nu nesāksim arī šito ekonomiku pētītuculs wrote:Nevajag teikt, ka tikai pārdevējs ar atgriezenisko līzingu čakarē valsti un ir vienīgais ieguvējs. Vienādā mērā to dara arī pircējs. Nodokļi netiek maksāti un ietaupa abi, jo ja pārdevējs parāk daudz parādīsies ar auto reģistrācijām, VID to ņems pie dziesmas, kas sadārdzinās viņa biznesu un attiecīgi mašīnu cenas. Tur zaudēs abi, jo mazāk pirks, bet kas pirks, tas vairāk maksās.
Ķipa rezultātā Latvija šobrīd arī ir tādā d****ā
Un parakstās visas, vismaz daudzas, arī Swed, SEB, DnB utml.
Re: līzings
http://www.ptac.gov.lv/page/535&mode=print" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: līzings
ZingZeng atceries, ka atgriezeniskais līzings ir jāuzrāda ikgadējā ienākumu deklarācijā, ja tā summa pārsniedz 20 minimālās algas.
Ja nenorādīsi, riskē noraut sodu!
Tas no mans personiskās pieredzes ar Swedbank atgriezenisko līzingu!
Ja nenorādīsi, riskē noraut sodu!
Tas no mans personiskās pieredzes ar Swedbank atgriezenisko līzingu!
Re: līzings
Rekur nupat pamanīju, ka šis iekļaujas manos "parametros"
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3616" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3616" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: līzings
Nu un vēl par šo varētu domāt, ja dīzeli ņemu
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3567" onclick="window.open(this.href);return false;
Bet vispār par tiem rumbulas plačiem runājot..kāda pieredze?
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3567" onclick="window.open(this.href);return false;
Bet vispār par tiem rumbulas plačiem runājot..kāda pieredze?
Re: līzings
Šādiem auto tirgotājiem laikam patīk asas izjūtas, jo tādi agrāk vai vēlāk sagaida auditu no VID puses
Lai šāda shēma strādātu, visai darījumu ķēdei ir jābūt melnai - jau no auto iegādes brīža ārzemēs
Turklāt, VID nāk arī pie auto pircēja un prasa paskaidrojumus
Lai šāda shēma strādātu, visai darījumu ķēdei ir jābūt melnai - jau no auto iegādes brīža ārzemēs
Turklāt, VID nāk arī pie auto pircēja un prasa paskaidrojumus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: līzings
Eiroauto tev pats iedos līzinga kantora koordinātes, ar kuriem viņi sadarbojas! Paši uztaisīs BRC novērtējumu.kassparss wrote:Rekur nupat pamanīju, ka šis iekļaujas manos "parametros"
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3616" onclick="window.open(this.href);return false;
Pats savu pirmo SAABU ņēmu no viņiem!
Bet par to 9-3 ss gan vajadzētu rokas salauzt tam, kurš izdomāja pakaļējo bamperi sačakarēt ar gāzes uzpildes pipsi!
Re: līzings
Da labi, ko tur pārdzīvot. Tas auto tāpat ir parodija par saabu...elmo wrote:Eiroauto tev pats iedos līzinga kantora koordinātes, ar kuriem viņi sadarbojas! Paši uztaisīs BRC novērtējumu.kassparss wrote:Rekur nupat pamanīju, ka šis iekļaujas manos "parametros"
http://www.eiroauto.eu/autosalon/car/3616" onclick="window.open(this.href);return false;
Pats savu pirmo SAABU ņēmu no viņiem!
Bet par to 9-3 ss gan vajadzētu rokas salauzt tam, kurš izdomāja pakaļējo bamperi sačakarēt ar gāzes uzpildes pipsi!