WANTED: 9000/NG900
Re: WANTED: 9000/NG900
Tieši tā - tāpēc, ja auto ir, piemēram, bez skates un ar kaut kādiem sīkiem defektiem (bet tiešām sīkiem - vienkārši jāpieliek laiks, rokas, nedaudz finanses), kā arī, ja auto vairs esošajam saimniekam īsti nav nepieciešams, tad arī cena var būt itin draudzīga. Taču no laba 9000 Aero, kam viss savests tip top kārtībā, laikam par sviestmaizi neviens nešķirsies - izskatās joprojām sasodīti labi, neskatoties uz gadiem, braukt ir kaifs, ērts, dinamisks, nav pārlieku apetelīgs, sasodīti ietilpīgs. Vienīgais pamatojums tirgošanai varētu būt spēcīga vēlme pārsēsties uz ko jūtami svaigāku. Savukārt, tirgot par 1000 eiro, lai par 1500-2000 eiro nopirktu desmit gadus vecu 9-5 - manuprāt, neprāts!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: WANTED: 9000/NG900
Manuprāt, pirkt 9-5 par 1500-2000 Euro tiešām ir neprāts! Tur sanāk tikai riktīga lamata!edijs wrote:Savukārt, tirgot par 1000 eiro, lai par 1500-2000 eiro nopirktu desmit gadus vecu 9-5 - manuprāt, neprāts!
Kaut kas uz ko var skatīties, sākas no 3000 euro.
Re: WANTED: 9000/NG900
Nu nezinu, man tie 9000aero nekad nav likusies īpaši vērtīgi. Abus savējos pārdevu manuprāt par reālu tirgus summu tajā brīdī, jo zināju, ja mašīnai ir pircējs, tā ir jādod prom, jo nākošais tā arī var neparādīties.
Pārdodot savu pirmo airi pārsēdos uz piecgadīgu 9-3, bet otra vietā nāca vilkatis. Abos gadījumos nācās krietni pielikt klāt.
Katrā ziņā par eur1500 noteikti var dabūt pat divus NG900 vai pat tīri ok 9-3.
Pārdodot savu pirmo airi pārsēdos uz piecgadīgu 9-3, bet otra vietā nāca vilkatis. Abos gadījumos nācās krietni pielikt klāt.
Katrā ziņā par eur1500 noteikti var dabūt pat divus NG900 vai pat tīri ok 9-3.
Re: WANTED: 9000/NG900
Nu pag, bet vai tad tavējie bija tip top stāvoklī? Bez pamanāmām rūsas pazīmēm, ar labu motoru un mainītu ķēdi, labu kārbu, restaurētu vai vienkārši neizļurkātu turbīnu, priekš sava vecuma labi saglabātiem, neizsēdētiem beņķiem, utt.? Tiklīdz kaut kas no šī neatbilst, tā arī vērtība sarūk - jo sataisīt visas pozīcijas reizēm maksā vairāk par pašu auto.
Piemērs ar manu melno. Iegādāts par latiem 990. Tad ielikts pārlasīts motors ar mainītu ķēdi, laba kārba (vidējā, taču ar domu varbūt tomēr sataisīt arī garo), labs sajūgs, iepirkti labi priekšējie spārni, nomainīts salons uz labāk saglabātu, sēdinātas atsperes no speedpartiem, koņi, vietām pa kādai poli buksei (ir pilns komlekts, bet, šķiet, visas tomēr nelikšu - negribu pārlieku stingru), Forge blows (ok, vairāk vipendronam), sportiskāks gaisa filtrs no JR, 3" maptun downpipe, hirsch performance 3" izplūde, Maptun Stage 3 ECU (tika pirkts lietots no viena zviedra, nevis nokačāts un pašrocīgi ierakstīts), team dynamics diski.. Vārdu sakot - nav gluži n štukas sabāztas, taču iegādes vērtība ar uzviju pārsniegta.
Un es neskaitu katru sīkumu kā Gregers (viņš tak uz sešiem stabiem jau bija izmaksas sarakstījis!); tādi sīkie remonti, šķidrumi, riepas, utt. ir pašsaprotami izdevumi, ko nav jāskaita klāt pie auto vērtības, cerot to kādreiz dabūt atpakaļ.
Piemērs ar manu melno. Iegādāts par latiem 990. Tad ielikts pārlasīts motors ar mainītu ķēdi, laba kārba (vidējā, taču ar domu varbūt tomēr sataisīt arī garo), labs sajūgs, iepirkti labi priekšējie spārni, nomainīts salons uz labāk saglabātu, sēdinātas atsperes no speedpartiem, koņi, vietām pa kādai poli buksei (ir pilns komlekts, bet, šķiet, visas tomēr nelikšu - negribu pārlieku stingru), Forge blows (ok, vairāk vipendronam), sportiskāks gaisa filtrs no JR, 3" maptun downpipe, hirsch performance 3" izplūde, Maptun Stage 3 ECU (tika pirkts lietots no viena zviedra, nevis nokačāts un pašrocīgi ierakstīts), team dynamics diski.. Vārdu sakot - nav gluži n štukas sabāztas, taču iegādes vērtība ar uzviju pārsniegta.
Un es neskaitu katru sīkumu kā Gregers (viņš tak uz sešiem stabiem jau bija izmaksas sarakstījis!); tādi sīkie remonti, šķidrumi, riepas, utt. ir pašsaprotami izdevumi, ko nav jāskaita klāt pie auto vērtības, cerot to kādreiz dabūt atpakaļ.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: WANTED: 9000/NG900
nav AERO kārba!?
vairs nav interesanti!
vairs nav interesanti!
Re: WANTED: 9000/NG900
Godīgi sakot, man tā vidējā ir pat ļoti iepatikusies. Sanāk tāda spriganāka braukšana gan pilsētā, gan, īstenībā, arī ārpus tās. Vienīgais mīnuss ir necilvēcīgi īss pirmais robs, taču tālāk - viss kā pienākas! Piemēram, pilsētā ar garo kārbu reizēm, krustojumā nogriežoties, sanāk tā, ka otrā robā apgriezieni par augstu, trešā, savukārt, tik zemi, ka nekāda rāviena vēl nav. Ar īsāku kārbu tādu "problēmu" nav - jāštepselēt nedaudz biežāk, taču vieglāk notrāpīt pareizo ātrumu un momentālu cēlienu. Un arī uz šosejas pie civilizēties ātrumiem nav nekāda vaina - ar piekto robu paātrinās ka prieks, vajadzība spraust ceturtajā praktiski nerodas. Ar garo kārbu reizēm pat ar ceturto robu nav zibenīgs rāviens un prasās trešo robu. Un, lai ar garo kārbu turētu motoru "darba" apgriezienos, nākas regulāri pārsniegt ātrumu. Ar vidējo tad attiecīgi sanāk vairāk iegriezt, biežāk pabaudīt dobjo 3" hirsch izplūdes skaņu, taču tik būtiski atļauto ātrumu nepārsniegt.
Jā, un uz šosejas ir patīkami turēt motoru uz aptuveni 2.5k rpm, varbūt nedaudz augstāk, t.i. uz robežas, kad "turba sāk celt" - ar vidējo kārbu tas sanāk ap 105-110kmh, ar garo nedaudz virs 120kmh. Attiecīgi - ar vidējo kārbu retākas sarunas ar draudzīgajiem čaļiem dzeltenajās vestēs. Arī pie apdzīšanām ar garo sanāk pilnīgi nejauši "uzstiept" krietni vairāk, kā varbūt attiecīgajā situācijā vispār ir nepieciešams.
Tagad, pēdējo nedēļu braucot ar sievietes 9k un garo kārbu, es atkal jau sajūsminos par garās kārbas priekšrocībām. Priekš tādas plūdenas ikdienas pārvietošanās un garākiem gabaliem šī ir labākā izvēlē. Bet mans Black Jet jau netiek pozicionēts kā ikdienas auto! Tāpēc arī tur piedienas tāda biežāka robu slēgšana, augstāki apgriezieni, dobjāka skaņa no izpūtekļa, utt. Taču, ja šis būtu mans vienīgais auto - tad bez variantiem - ar garo kārbu. Ar diviem (un vairāk) auto saimniecībā ir forši tas, ka katru var turēt citā komplektācijā un no rīta izvēlēties pēc noskaņojuma, ar ko gribas braukt.
Jā, un uz šosejas ir patīkami turēt motoru uz aptuveni 2.5k rpm, varbūt nedaudz augstāk, t.i. uz robežas, kad "turba sāk celt" - ar vidējo kārbu tas sanāk ap 105-110kmh, ar garo nedaudz virs 120kmh. Attiecīgi - ar vidējo kārbu retākas sarunas ar draudzīgajiem čaļiem dzeltenajās vestēs. Arī pie apdzīšanām ar garo sanāk pilnīgi nejauši "uzstiept" krietni vairāk, kā varbūt attiecīgajā situācijā vispār ir nepieciešams.
Tagad, pēdējo nedēļu braucot ar sievietes 9k un garo kārbu, es atkal jau sajūsminos par garās kārbas priekšrocībām. Priekš tādas plūdenas ikdienas pārvietošanās un garākiem gabaliem šī ir labākā izvēlē. Bet mans Black Jet jau netiek pozicionēts kā ikdienas auto! Tāpēc arī tur piedienas tāda biežāka robu slēgšana, augstāki apgriezieni, dobjāka skaņa no izpūtekļa, utt. Taču, ja šis būtu mans vienīgais auto - tad bez variantiem - ar garo kārbu. Ar diviem (un vairāk) auto saimniecībā ir forši tas, ka katru var turēt citā komplektācijā un no rīta izvēlēties pēc noskaņojuma, ar ko gribas braukt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: WANTED: 9000/NG900
Vai šis nevarētu būt labs braucamais?
Ir sajūta ka labs, tāpat kā bija ar patreizējo Aero, ko atvedu no Tartu
http://eng.auto24.ee/used/807551" onclick="window.open(this.href);return false;
Ir sajūta ka labs, tāpat kā bija ar patreizējo Aero, ko atvedu no Tartu
http://eng.auto24.ee/used/807551" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: WANTED: 9000/NG900
Vizuāli jau liekas ok, galvenais, ka šis pārdevējs ir godīgs un ja kas nav tā uzreiz pateiks.
Re: WANTED: 9000/NG900
Es no 900tajiem maz saprotu, bet vai pasažiera durvīs ir jābūt bagāžbnieka atvēršanas pogai!?
Re: WANTED: 9000/NG900
Vai tad viņa tur ir?elmo wrote:Es no 900tajiem maz saprotu, bet vai pasažiera durvīs ir jābūt bagāžbnieka atvēršanas pogai!?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: WANTED: 9000/NG900
Nu labi, nav poga, bet plastmasas zatička! Šofera pusē tāda pati, tikai ar uzzīmētu mašīnas siluetu!Arnijs wrote:Vai tad viņa tur ir?elmo wrote:Es no 900tajiem maz saprotu, bet vai pasažiera durvīs ir jābūt bagāžbnieka atvēršanas pogai!?
Re: WANTED: 9000/NG900
Lūdzu, durvis bez zatičkas:
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: WANTED: 9000/NG900
UK durvis gan jau Man laikam arī ir tāds pats veidojums uz pasažiera durvīmelmo wrote:Lūdzu, durvis bez zatičkas:
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: WANTED: 9000/NG900
-> rockafella
Zinot 9k retumu šeit LV (Labu eksemplāru) es Tev ieteiktu skatīties pirmās paaudzes 9-3 Aero virzienā. Jā, tas būs + 1k EUR salīdzinbot ar 900T vai 9k, bet manuprāt tā ir skaistākā mašīna no tām, ko SAAB uzražojis pēc 93. gada...
Vislabāk jau 2001-2002. g (pēdējie gadi) kad nāca virsū Viggen uzlikas. 900NG manuprāt galīgi garām izvēle, vel tas troses sajūgs
9-3 og bija daudz smukāks un saabiskāks par 900 NG.
Re kur ir: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ehleg.html" onclick="window.open(this.href);return false; (tik nesaku, ka šis ir pārbaudīts un labs)
9k ir vērts vest no Vācijas, vai nu ilgi gaidīt kamēr kads uzpeld. Lietuvas konstruktorus pats nepirktu gan. Bez Aero, 9k labi nāca jubilejas modeļi (97.g.), tas pats Aero vien ir, tik ar normāliem beņķiem.
Lai veicas
Zinot 9k retumu šeit LV (Labu eksemplāru) es Tev ieteiktu skatīties pirmās paaudzes 9-3 Aero virzienā. Jā, tas būs + 1k EUR salīdzinbot ar 900T vai 9k, bet manuprāt tā ir skaistākā mašīna no tām, ko SAAB uzražojis pēc 93. gada...
Vislabāk jau 2001-2002. g (pēdējie gadi) kad nāca virsū Viggen uzlikas. 900NG manuprāt galīgi garām izvēle, vel tas troses sajūgs
9-3 og bija daudz smukāks un saabiskāks par 900 NG.
Re kur ir: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ehleg.html" onclick="window.open(this.href);return false; (tik nesaku, ka šis ir pārbaudīts un labs)
9k ir vērts vest no Vācijas, vai nu ilgi gaidīt kamēr kads uzpeld. Lietuvas konstruktorus pats nepirktu gan. Bez Aero, 9k labi nāca jubilejas modeļi (97.g.), tas pats Aero vien ir, tik ar normāliem beņķiem.
Lai veicas
Re: WANTED: 9000/NG900
Nu es tā neteiktu... Manam jubilejas modelim no rūpnīcas bija LPT - tikai 170zs.mrpinkeyes wrote:-> rockafella
Bez Aero, 9k labi nāca jubilejas modeļi (97.g.), tas pats Aero vien ir, tik ar normāliem beņķiem.