Degvielas paterins...


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Degvielas paterins...

Post by Arnijs »

elmo wrote:
Vai tu formulā ieliki arī to, ka AERO ir vismaz par 70kg vieglāks un viņam ir par 2 podiem mazāk, kur kurināt zupu!?
Nav pat jāliek...
70kg masas starpība ir pajāt, turpretim uz diskiem pat 7kg (uz visiem 4) dos ievērojamu atšķirību, jo tā ir rotējošā masa (krietni grūtāk iekustināma) ar pavisam citiem fizikas likumiem, jo tur daļa no riteņa griežas atpakaļgaitā :mrgreen: Un 2 podi mazāk arī šeit nedarbojas. Grifinam ir krieni plūdenāka grieze pie apakšām, kas realizējas ātrākā paātrinājumā pie salīdzinoši mazāka degvielas patēriņa. (citiem vārdiem - ar Grifinu pilsētā mazāk jāspiež) Kad iebrauksies ar Aero, varēsi sasniegt kko līdzīgu. Šobrīd pieņemu, ka vienkārši par daudz spied pedāli, kamēr vēl nav sasniegts attiecīgais turbospiediens.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Degvielas paterins...

Post by lawyer »

Pie svara apm. 1550kg to 70kg (ne)esamība (- mazāk nekā 5% no svara) degvielas patēriņu diez ko nevar ietekmēt. Toties riepas ir par 15% platākas (tām varbūt arī vēl rites pretestība ir drausmīga - to mēs nezinām), neatsperotā masa ir vismaz par 25% (varbūt pat par 40-50% - jānosver tie 17" Aero diski) lielāka, un tie 260zs ir jāpabaro - jauda rodas sadedzinot degvielu. Kādēļ Tu vispār cerēji, ka aero vilkatis ar AT uz šādiem milzonīgiem diskiem (nav gadījumā J7.5 vai J8.0?) būs diži ekonomiskāks par Griffinu? MT - tā jau būtu pavisam cita lieta ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Degvielas paterins...

Post by edijs »

Heh, 15" pret 17" - kad es pagājušo gadu pēc ziemas 15'nieku uzliku 17'niekus, tad burtiski jutu, kā tas auto lēnīgāk iekustas. :) To gan var kompensēt ar ņiprāku steidžu un īsāku kārbu, taču fakts kā tāds paliek nemainīgs - tam auto ir jūtami grūtāk iekustēties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Degvielas paterins...

Post by chippy »

200Hp pret 278(?)Hp un gribēji patēriņu cik? :mrgreen:
Nekas, pastaipīsi ar airi krāniņu un mēneša laikā patēriņam vajadzētu samazināties. :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

Ja var ticēt Anroid SAAB tehnisko datu aplikācijai, tad Airim pilsētā ir jābūt par 2 litriem ekonomiskākam, nekā Griffinam. Šobrīd ir otrādāk un man sanāk, ka Airis rij par 4 litri vairāk kā vajadzētu, kamēr Griffins tērē par litru mazāk, kā tam ražotājs atvēlējis.

Nu labi, turpināšu eksperimentēt un pierakstīt patēriņa datus statistikai.
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Degvielas paterins...

Post by chippy »

Kāds Tev tagad patēriņš skaitļos?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

chippy wrote:200Hp pret 278(?)Hp un gribēji patēriņu cik? :mrgreen:
Nu 10-11 būtu ok! :twisted::mrgreen:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

chippy wrote:Kāds Tev tagad patēriņš skaitļos?
AIrim 17,9 uz simta griffinam 15,3.


Pat taisīju eksperimentu, iepildījus Džutas ielas lukoilā, pilnu balonu, nonullēju rādītājus un ar Griffinu nakts stundā, kad tukšas ielas līdz savai stāvvietai aizbraucu ar 9,2 litru patēriņu.
Ar Airi to pašu ceļu veicu pie 11,2 litru patēriņa arī pa nakti.
Last edited by elmo on Mon Mar 25, 2013 9:08 pm, edited 1 time in total.
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Degvielas paterins...

Post by chippy »

elmo wrote:
chippy wrote:Kāds Tev tagad patēriņš skaitļos?
AIrim 17,9 uz simta griffinam 15,3.
Tad jau viss kārtībā. Jebkurš kurš pasēdēs braucošā autiņā Tev blakus pateiks tieši to pašu ko Es. Vienīgais nesaprotu, kā Tavā stilā Griffinam tik mazs patēriņš var būt!? :mrgreen:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

Man ir ekonomiskas braukšanas sertifikāts no DBS! :mrgreen:

Pirmā mācība ko apgūst- nebremzēt! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Degvielas paterins...

Post by Arnijs »

elmo wrote:Man ir ekonomiskas braukšanas sertifikāts no DBS! :mrgreen:

Pirmā mācība ko apgūst- nebremzēt! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Usjo! Kolodkas Tev nemainīsim! par ietaupīto kāpostu varēsi ieliet gāzi! :mrgreen:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Degvielas paterins...

Post by KoreFun »

Tak nespied no starta puspedāli un būs Tev - 2 litri:D Cieni Airi, gaidi kamēr iegriezīsies! :lol::lol:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

Arnijs wrote:
elmo wrote:Man ir ekonomiskas braukšanas sertifikāts no DBS! :mrgreen:

Pirmā mācība ko apgūst- nebremzēt! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Usjo! Kolodkas Tev nemainīsim! par ietaupīto kāpostu varēsi ieliet gāzi! :mrgreen:


Textar kolodkas, kuras mainījāt Griffinam nogāja pāri par 50k, bet pirms DBS kolodkas bija jāmaina ik pa 20-30k.
Last edited by elmo on Tue Mar 26, 2013 11:39 am, edited 2 times in total.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Degvielas paterins...

Post by andrejsb »

Droši vien ka tie 78 jaunie kumeļi arī grib dzert.

Bet vispār interesanti, ka ar vecu auto un veco 4robu automātu rezultāts it labāks.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Degvielas paterins...

Post by elmo »

4 robu tomātam ir garāki robi kā 5 pakāpju automātam, līdz ar to, pilsētā tas ir pluss. 5nieks visu laiku muļļājas pa robiem un viņam patīk turēt zemākos robos, tāpēc no akmens tilta nevar ripināties, jo šis maita visu laiku slēdz zemākus robus un bremzē ar ātrumiem, kamēr 4nieks smuki un plūdeni ripo. Mēģināju braukāt manuāli štepselējot robus, bet tas maita nemaz neļauj ielikt robā, ja viņš uzskata, ka šis robs nav piemērots. Piemēram, es ielieku trešajā, bet šis pats izdomā, ka piemērotāks ir 2rais un iepūt.

Kā jau Ārnijs minēja Griffinam ir ļoti labas apakšas un atliek vien knapi pieskarties gāzes pedālim, kā autiņš raujas uz priekšu. Vilkatim nospiežot tādā pašā pozīcijā gāzes pedāli viņš pat nesāk kustēties un tad sanāk kā Korefun saka, izspiest pedāli vismaz līdz pusei, lai tas auto sāk braukt.

Griffinam, lai brauktu ekonomiski bija strauji jāuzņem ātrums un tad jālauj ripināties.
Izskatās, ka ar Aero ir jādara pilnīgi pretēji, jāpaātrinās lēnām un plūdeni, neatlaižot gāzes pedāli kad gribās ripināties, lai tomāts uzreiz nemet zemākā robā.
Post Reply