SAAB 900
Re:SAAB 900
Kā jau pieklājās kārtīgam saabista es jau labu laiku apsveru smuka c900 Turbo iegādi
bet tā kā braukts ar šiem jaukajiem auto ir tika nelielus gabalus baidos pēc iegādes
pirkumu nožēlot.
Sakarā ar ko jautājums- vai kāds labs cilvēks kura īpašumā ir c900 Turbo labā stāvoklī man
savu auto varētu izīrēt uz pāris dienām? Apsolos to nelauzt un uz ceļa uzvesties maksimāli
saprātīgi kā arī protams pa nakti turēt stāvlaukumā.
Samaksas veids pēc paša izvēles- nauda, kaut kas no HiEnd par pašizmaksu utt
Būšu no visas sirds pateicīgs :-)
bet tā kā braukts ar šiem jaukajiem auto ir tika nelielus gabalus baidos pēc iegādes
pirkumu nožēlot.
Sakarā ar ko jautājums- vai kāds labs cilvēks kura īpašumā ir c900 Turbo labā stāvoklī man
savu auto varētu izīrēt uz pāris dienām? Apsolos to nelauzt un uz ceļa uzvesties maksimāli
saprātīgi kā arī protams pa nakti turēt stāvlaukumā.
Samaksas veids pēc paša izvēles- nauda, kaut kas no HiEnd par pašizmaksu utt
Būšu no visas sirds pateicīgs :-)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB 900
Ja atradīsi man virpotāju, kurš spēj izgatavot skrūves diskiem un puslīdz jēdzīgos ciparos, tad varēsi pāris dienas pavizināties ar eksludzīvo pirmā ražojuma gada flat front aero :DGregers wrote:Kā jau pieklājās kārtīgam saabista es jau labu laiku apsveru smuka c900 Turbo iegādi
bet tā kā braukts ar šiem jaukajiem auto ir tika nelielus gabalus baidos pēc iegādes
pirkumu nožēlot.
Sakarā ar ko jautājums- vai kāds labs cilvēks kura īpašumā ir c900 Turbo labā stāvoklī man
savu auto varētu izīrēt uz pāris dienām? Apsolos to nelauzt un uz ceļa uzvesties maksimāli
saprātīgi kā arī protams pa nakti turēt stāvlaukumā.
Samaksas veids pēc paša izvēles- nauda, kaut kas no HiEnd par pašizmaksu utt
Būšu no visas sirds pateicīgs :-)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:SAAB 900
Kādas tev prasības pret skrūvēm?
Man ir viena virpotā priekš Sonett diskiem ... varu mēģināt aprunāties par skrūvēm priekš c900. Bet kādu metālu tur īsti vajag, to gan nezinu ...
un vai tad c900 skrūves nevar nopirkt?
Man ir viena virpotā priekš Sonett diskiem ... varu mēģināt aprunāties par skrūvēm priekš c900. Bet kādu metālu tur īsti vajag, to gan nezinu ...
un vai tad c900 skrūves nevar nopirkt?
defektivais wrote:Ja atradīsi man virpotāju, kurš spēj izgatavot skrūves diskiem un puslīdz jēdzīgos ciparos, tad varēsi pāris dienas pavizināties ar eksludzīvo pirmā ražojuma gada flat front aero :DGregers wrote:Kā jau pieklājās kārtīgam saabista es jau labu laiku apsveru smuka c900 Turbo iegādi
bet tā kā braukts ar šiem jaukajiem auto ir tika nelielus gabalus baidos pēc iegādes
pirkumu nožēlot.
Sakarā ar ko jautājums- vai kāds labs cilvēks kura īpašumā ir c900 Turbo labā stāvoklī man
savu auto varētu izīrēt uz pāris dienām? Apsolos to nelauzt un uz ceļa uzvesties maksimāli
saprātīgi kā arī protams pa nakti turēt stāvlaukumā.
Samaksas veids pēc paša izvēles- nauda, kaut kas no HiEnd par pašizmaksu utt
Būšu no visas sirds pateicīgs :-)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB 900
prasības ir lai derētu 1:1 orģinālo vietā, bet būtu 10mm garākas. Jo uz pašreizejiem diskiem (GB ) sanāk, ka uzgrieznis stāv tikai uz pusvītnes.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:SAAB 900
Iedod man skrūves oriģinālu un būs darīts :-)defektivais wrote:prasības ir lai derētu 1:1 orģinālo vietā, bet būtu 10mm garākas. Jo uz pašreizejiem diskiem (GB ) sanāk, ka uzgrieznis stāv tikai uz pusvītnes.
Kondiķis ir vai es jau pārāk gubu razkatal :-D
Re:SAAB 900
virpotajs ir un esmu diezgan paarliecinaats, ka izvirpot var, bet Tev pasam jaaizdomaa un uz savu atbildiibu jaapienem leemums par materiaalu - diez vai tur tiek izmantots parast melnais terauds ...?defektivais wrote:prasības ir lai derētu 1:1 orģinālo vietā, bet būtu 10mm garākas. Jo uz pašreizejiem diskiem (GB ) sanāk, ka uzgrieznis stāv tikai uz pusvītnes.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900
Greger!!:woohoo: :woohoo: Kurš tad vēl kādu gadu atpakaļ par pīli kopumā (kur nu vēl to iegādi) neko labu teikt negribēja??:woohoo:
P.S, Cik zinu kondiķis tam eksemplāram ir... Kastē, bagāžniekā..:laugh: :laugh:
P.S, Cik zinu kondiķis tam eksemplāram ir... Kastē, bagāžniekā..:laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900
Par pīli ne, bet par pīļveidīgajiem 99 utt gan :-) kā arī par 900 bezturbo un tām visām citām savādajām sedan un četrdurvju versijām kuras mana nenobriedušā psihe nespēj uztvert adekvāti :-DKoreFun wrote:Greger!!:woohoo: :woohoo: Kurš tad vēl kādu gadu atpakaļ par pīli kopumā (kur nu vēl to iegādi) neko labu teikt negribēja??:woohoo:
P.S, Cik zinu kondiķis tam eksemplāram ir... Kastē, bagāžniekā..:laugh: :laugh:
Klau veči, bet šādu paskatu http://rides.eurotuner.com/ride/1207866 ... tos/1.html ir galīgi.neiespējami dabūt? Kiti, replikas vai kas cits? Saprotu, ka ralladega noteikti ir viens no tie auto kurus nepārdod pa labam
Re:SAAB 900
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900
Neredzu ar ko viņš vizuāli, no ārpuses, atšķiras no 900 T16S, kas ir tas pats c900 Aero.
Par to, ka Gregeram nepatika un lēnām sāk parādīties interese, tas mani nepārsteidz, tā ir daudziem. Un atkal jau galvā skan Normunda vecais zelta teikums par to, ka katram ir savs adaptācijas laiks. :)
Un Greger, tu būsi patīkami pārsteigts par to kā šis auto vadāmības ziņā atšķiras no 9k. Neiet runa par cietību, mīkstību utt, vnk. izbrauc un tev 9k pat ar Koni un Kilen šķitīs skumjš pie normālas ikdienas braukšanas. Ar nepacietību gaidu braucienu ar Gustava Red Evil II, kas solās būt vēl interesantāks.
Defektīvā Aero bija viens no
maniem lielākajiem favorītiem, jo man flat fronti vienmēr patikuši labāk, bet tagad, kad man kastē ir viss aero kits, lai to auto padarītu pēc skata tādu pašu kā defektīvajam, sāku šaubīties...
Defektīvā iespēju izmanto, tas ir viens no labākajiem c900 LV un neko labāku tu no forumiešiem gan jau, ka nedabūsi patestēt savā nodabā vairākas dienas. Šajā vietā man atkal nāk Mr.Ziedoņa vecais teikums par to, ka pārāk daudz laika, darba un dvēseles tajā ielikts, lai spētu noskatīties uz to kā cilvēks mēģina ar to auto saprasties. Kur nu vēl svešam.
Un pēdējo gadu T16 arī ir tas, kas tev būs vajadzīgs, varēsi izpausties ar Trioniciem utt, sāc meklēt un lai veicas. ;)
Par to, ka Gregeram nepatika un lēnām sāk parādīties interese, tas mani nepārsteidz, tā ir daudziem. Un atkal jau galvā skan Normunda vecais zelta teikums par to, ka katram ir savs adaptācijas laiks. :)
Un Greger, tu būsi patīkami pārsteigts par to kā šis auto vadāmības ziņā atšķiras no 9k. Neiet runa par cietību, mīkstību utt, vnk. izbrauc un tev 9k pat ar Koni un Kilen šķitīs skumjš pie normālas ikdienas braukšanas. Ar nepacietību gaidu braucienu ar Gustava Red Evil II, kas solās būt vēl interesantāks.
Defektīvā Aero bija viens no
maniem lielākajiem favorītiem, jo man flat fronti vienmēr patikuši labāk, bet tagad, kad man kastē ir viss aero kits, lai to auto padarītu pēc skata tādu pašu kā defektīvajam, sāku šaubīties...
Defektīvā iespēju izmanto, tas ir viens no labākajiem c900 LV un neko labāku tu no forumiešiem gan jau, ka nedabūsi patestēt savā nodabā vairākas dienas. Šajā vietā man atkal nāk Mr.Ziedoņa vecais teikums par to, ka pārāk daudz laika, darba un dvēseles tajā ielikts, lai spētu noskatīties uz to kā cilvēks mēģina ar to auto saprasties. Kur nu vēl svešam.
Un pēdējo gadu T16 arī ir tas, kas tev būs vajadzīgs, varēsi izpausties ar Trioniciem utt, sāc meklēt un lai veicas. ;)
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900
Un kāpēc gan ar pirmo gadu T16 nevar izpausties ar trionic? :P
Greger - tajā bildē ir parasts aero (spg), ar super aero diskiem un 205/45R16 riepām + jeņķu intrax atsperēm (-60mm, ja pareizi atceros). Mani kileni ir -25mm un es neesmu apmierināts, visu laiku spēlējos ar domu par fleksi. Lai gan jau šādā augstumā ir labāk ikdienā nebraukāt, vai nu sa*irsīsi mašīnu vai sajāsi satiksmes plūsmu visur, kur brauksi ;) Ai, tā nav neta diskusija, es varētu pusdienu palagus rakstīt, bet neņemšu šoreiz piemēru no edija :D:D:D
Greger - tajā bildē ir parasts aero (spg), ar super aero diskiem un 205/45R16 riepām + jeņķu intrax atsperēm (-60mm, ja pareizi atceros). Mani kileni ir -25mm un es neesmu apmierināts, visu laiku spēlējos ar domu par fleksi. Lai gan jau šādā augstumā ir labāk ikdienā nebraukāt, vai nu sa*irsīsi mašīnu vai sajāsi satiksmes plūsmu visur, kur brauksi ;) Ai, tā nav neta diskusija, es varētu pusdienu palagus rakstīt, bet neņemšu šoreiz piemēru no edija :D:D:D
900aero clubsport #8
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB 900
Mans sapņu auto ir sarkans 900 Aero!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=210827399
Šim gan nav ādas salons, bet nu skaistulis :)
Tā arī laikam paliks tikai sapnis :)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=210827399
Šim gan nav ādas salons, bet nu skaistulis :)
Tā arī laikam paliks tikai sapnis :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:SAAB 900
Pilnīgi nepareiza attieksme. :)Mr Pink Eyes wrote:Mans sapņu auto ir sarkans 900 Aero!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=210827399
Šim gan nav ādas salons, bet nu skaistulis :)
Tā arī laikam paliks tikai sapnis :)
Un ar tādu attieksmi arī nekas nebūs. Tev vajag noklausīties lekciju pie Gregera. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900
Sapņus var sataustīt!
Re:SAAB 900
Nil, lūdzu, tikai nesāc karināt visu pēc kārtas savai jaunai pīlei:unsure: Atstāj viņu oriģinālu, manuprāt vērtība tikai pieaugs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible