Pērles

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Pērles

Post by Ainars »

kur var nopirkt tadu zilu hermētiķi? :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Pērles

Post by Arnijs »

Ainars wrote:kur var nopirkt tadu zilu hermētiķi? :D
Tas pat nebija hermētiķis. Vienkāršs "Depo" celtniecības silikons.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Pērles

Post by chippy »

33Ls - Depo silikons (2Ls)= Peļņa :D
Image
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērles

Post by Gregers »

Saabich wrote:
elmo wrote:
skirem wrote:ja nemaldos šim gadam nav arī 5 ātrumu tomāts
A kā labāk, pieci īsi, vai četri gari!? :laugh: :woohoo:
Es domāju katram daudzmas tehniskam cilvēkam ir skaidrs kura kārba labāk:laugh: 50gados arī mehāniskā bija ar trim pārnesumniemB)
Jebkuram DAUDZMAZ tehniskam cilvēkam ir skaidrs, ka jo vairak ātrumu, jo lielāki laika zudumi uz pārslēgšanos un ātrak kārba aizies pie dieviem! Mega super 82 pārnesumu kārbas ir tikai un vienīgi mārketings! ;)
Bet ja pa tēmu tad salīdzinot abas kārbas man pa pilsētu vairak patīk četriniece(vel labak bija sena dodža 3 pakapniece), jo neslēgajās un vienkāršāk paredzēt ko darīs. Pa šoseju atkal labāk pieciniece, jo zemāki apgriezieni pie 100 km/h. Ir braukts, gan ar 6 gan 7 pakāpju tūdiem un tie pa pilsētu mani personīgi tracina ar savu nepārtraukto slēgāšanos un pārlieki jūtīgo reaģēšanu uz pedāļa stāvokļa izmaiņām- kad gribu tikai piemest 5-7 km/h šī jau paspējusi pārlēkāt miljons ātrumiem kā rezultātā paātrinājums ieilgst un sanāk raustīts.
Četrinieces uzvedās kā mierīgs nosvērts cilvēks ar manuāli, bet piemēram BMW sešiniece man atgādināja braukšanu kad ātrumus slēdz blakussēdētājs
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pērles

Post by Nils »

Saab 900 Turbo '81
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Pērles

Post by envoy »

Spriežot pēc tām drausmīgi neglītajām restēm, tas laikam drīzāk būs Brabus edišn.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:Pērles

Post by jastr »

Gregers wrote:
Saabich wrote:
elmo wrote: A kā labāk, pieci īsi, vai četri gari!? :laugh: :woohoo:
Es domāju katram daudzmas tehniskam cilvēkam ir skaidrs kura kārba labāk:laugh: 50gados arī mehāniskā bija ar trim pārnesumniemB)
Jebkuram DAUDZMAZ tehniskam cilvēkam ir skaidrs, ka jo vairak ātrumu, jo lielāki laika zudumi uz pārslēgšanos un ātrak kārba aizies pie dieviem! Mega super 82 pārnesumu kārbas ir tikai un vienīgi mārketings! ;)
Bet ja pa tēmu tad salīdzinot abas kārbas man pa pilsētu vairak patīk četriniece(vel labak bija sena dodža 3 pakapniece), jo neslēgajās un vienkāršāk paredzēt ko darīs. Pa šoseju atkal labāk pieciniece, jo zemāki apgriezieni pie 100 km/h. Ir braukts, gan ar 6 gan 7 pakāpju tūdiem un tie pa pilsētu mani personīgi tracina ar savu nepārtraukto slēgāšanos un pārlieki jūtīgo reaģēšanu uz pedāļa stāvokļa izmaiņām- kad gribu tikai piemest 5-7 km/h šī jau paspējusi pārlēkāt miljons ātrumiem kā rezultātā paātrinājums ieilgst un sanāk raustīts.
Četrinieces uzvedās kā mierīgs nosvērts cilvēks ar manuāli, bet piemēram BMW sešiniece man atgādināja braukšanu kad ātrumus slēdz blakussēdētājs
Greger, šitā laba pērle, kur izraki? :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērles

Post by edijs »

:D

Man tieši bwm sešiniece šķiet ļoti ok, jo reāli sestais robs ieslēdzās tikai virs 80kmh, pilsētā lielākoties tikai līdz piektajam tiek un arī tikai brīdī, kad jau ripinies konstantā ātrumā uz 60kmh. Pie tam, ja vien es nekļūdos, vienmērīgi un lēni uzsākot braukšanu, tas tiek darīts jau uzreiz ar otro ātrumu un pirmajā iemet vien tad, ja stiprāk iemin grīdā. Attiecīgi - izpaliek viena papildus pārslēgšanās no īsā pirmā roba uz otro. Un, ja līdz nākamam krustam tālāk par 50kmh netiec, tad reāli viņš paspēj izslēgties tikai caur 2-3-4. Savukārt, uz šosejas, kad tiek likts lietā sestais robs - pie 100kmh stabili zem 2k rpm, uz kādiem 110-115kmh (120 uz spido) nedaudz pāri 2k. Nu ļoti patīkami, pēc ilgākas pabraukāšanas prasās saabam arī sestais robs un pat garā kārba šķiet nedaudz par īsu. :D Protams, man grūti spriest, kā ar šo pašu kārbu būtu ar benzīna motoru, jo tas traktors tomēr pie zemajiem apgriezieniem tāds ņiprāks. Katrā ziņā - šī sešiniece kārba ir mainījusi manu attieksmi pret automātiskajām kārbām.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pērles

Post by Gregers »

edijs wrote::D

Man tieši bwm sešiniece šķiet ļoti ok, jo reāli sestais robs ieslēdzās tikai virs 80kmh, pilsētā lielākoties tikai līdz piektajam tiek un arī tikai brīdī, kad jau ripinies konstantā ātrumā uz 60kmh. Pie tam, ja vien es nekļūdos, vienmērīgi un lēni uzsākot braukšanu, tas tiek darīts jau uzreiz ar otro ātrumu un pirmajā iemet vien tad, ja stiprāk iemin grīdā. Attiecīgi - izpaliek viena papildus pārslēgšanās no īsā pirmā roba uz otro. Un, ja līdz nākamam krustam tālāk par 50kmh netiec, tad reāli viņš paspēj izslēgties tikai caur 2-3-4. Savukārt, uz šosejas, kad tiek likts lietā sestais robs - pie 100kmh stabili zem 2k rpm, uz kādiem 110-115kmh (120 uz spido) nedaudz pāri 2k. Nu ļoti patīkami, pēc ilgākas pabraukāšanas prasās saabam arī sestais robs un pat garā kārba šķiet nedaudz par īsu. :D Protams, man grūti spriest, kā ar šo pašu kārbu būtu ar benzīna motoru, jo tas traktors tomēr pie zemajiem apgriezieniem tāds ņiprāks. Katrā ziņā - šī sešiniece kārba ir mainījusi manu attieksmi pret automātiskajām kārbām.
Apmainamies ar autiņiem uz kādu nedēļu un sapratīsi, ka normāla četriniece ir patīkamāka pilsetā.
Ar garo kārbu pie 100 km/h Tev vajadzētu būt ap 2100 rpm- kur ta vel garāku, dzinējs tak slāps gaitā :)

Nu lūk, pārlasi savu aprakstu- karba izmanto tikai 4 ātrumus ikdienā tātad atlikušie 1 un 5 ir tikai mārketings. Pā šoseju daudzātrumnieces ir ekonomiskākas, bet tur atkal ekonomiju apēd remonta izmaksas un atkal iznāk priekšplānā piemēram četriniece ar overdraivu kā 300m un Griffinam kuriem pie 100 km/h ir ap 2k rpm vai arī vecas labās piecinieces kuras man liekas pašas sabalansētākās.
BMW sešinieci parastajā režīmā toreiz palietoju pāris desmitus km un pārslēdzos uz sport, jo likās tāda pārāk neatsaucīga, moš ja pierod tad ir ok. BMW ir foršas manuālās kārbas, bet automāti rulle tikai Mercedes un cadillac.
Vispār ar kārbām ir jocīgi, mārketinga un ekoloģisko normu dēļ motori stradā aizvien šaurakā un šaurākā diapazonā kas spiež radīt vairāk un vairāk pārnesumus, kas atkal noved pie nepieciešamības tās kārbas sarežģīt, jeb savadāk izsakoties pērkam aizvien ekonomiskākus auto, bet maksājam par uzturēšanu aizvien dārgāk un dārgāk, bet prieka gūstam mazak un mazāk :huh:
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:Pērles

Post by Saabich »

bet patēriņš gan kā aero:cheer:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pērles

Post by Nils »

Pēdējais teikums nogāza no kātiem. :laugh:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/trans ... aflgo.html
Saab 900 Turbo '81
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Pērles

Post by Kudinsky »

User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Pērles

Post by Tunnel »

Par anekdoti nenosauksi, tāpēc liku pie pērlēm...

"Paralēlā parkošanās - kad tu noparkojies un tev ir pilnīgi paralēli, kur parkosies pārējie."
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Pērles

Post by Tunnel »

Nils wrote:Šeit būtu interesanti palasīties arī pirms pāris dienām apspriesto zelta fondu, t.i. kādi nu kuram bijuši pērļu vērti stāsti saistībā ar Saab ekspluatāciju.

Šodienas pērle ir ar mistisku ekonomijas iekārtu aprīkots 9-5 n/a: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... febox.html
:woohoo:
Radās vēlēšanās pajautāt cik bieži jāmaina starteris... ekonomijas nolūkos.

Ekonomijas iekārtā - ozons - braucam uz ozona ar starteri :D
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Pērles

Post by envoy »

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ggnfj.html
Divas lietas. Kāds gudrinieks izdomājis, ka SE nozīmē Swiss Edition un tagad bezmaz visi tā raksta (esot viena no 'pilnākajām' versijām). :laugh:
Un otra - ievērojam durvju rokturi salona bildē. Lai gan, ko es sajēdzu, varbūt Swiss Edition tā ir jābūt. :laugh:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Post Reply