Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Man gan grūti noskatīties kā cilvēks apzināti grib pirkt neturbo, pie kam 9k. :laugh:
Zini, ka pie vienādas braukšanas turbo pat varētu tērēt mazliet mazāk, jo kā jau teicu, turbo parasti aprīko ar garākām kārbām un visas darbības, jo īpaši uz šosejas, izveikt var ar daudz mazāku piepūli.
Bezturbo ar garo kārbu vēl nekad neesmu redzējis, pie kam tie visi vairumā ir vāji aprīkoti.
Jā, uzturēšanas izmaksas ilgtermiņā varētu būt lielākas, bet vienīgais uz ko tādu nopietnāku var iekrist - turbīna.
Manā izpratnē 9k detaļas un uzturēšana nav dārga, ja nopērk labu 9k, un ja nesākās visādas extra iegribas kā jaunas miglas, jauni pr. spārni (vaktē pie pirkšanas, lai būtu teicami), elkoņbalsti, Aero pakas utt. :)
Tai pašā laikā turbo sagādā daudz lielāku braukšanas prieku, mēdz būt labāk aprīkoti utt.
Varbūt 2.3lpt ar garo kārbu būtu pašā laikā, ja jutīsi, ka paliek pa švaku, visas iespējas uzlabot jaudas rādītājus, salīdzinoši vienkārši.
p.s. Ir zināms budžets?
Zini, ka pie vienādas braukšanas turbo pat varētu tērēt mazliet mazāk, jo kā jau teicu, turbo parasti aprīko ar garākām kārbām un visas darbības, jo īpaši uz šosejas, izveikt var ar daudz mazāku piepūli.
Bezturbo ar garo kārbu vēl nekad neesmu redzējis, pie kam tie visi vairumā ir vāji aprīkoti.
Jā, uzturēšanas izmaksas ilgtermiņā varētu būt lielākas, bet vienīgais uz ko tādu nopietnāku var iekrist - turbīna.
Manā izpratnē 9k detaļas un uzturēšana nav dārga, ja nopērk labu 9k, un ja nesākās visādas extra iegribas kā jaunas miglas, jauni pr. spārni (vaktē pie pirkšanas, lai būtu teicami), elkoņbalsti, Aero pakas utt. :)
Tai pašā laikā turbo sagādā daudz lielāku braukšanas prieku, mēdz būt labāk aprīkoti utt.
Varbūt 2.3lpt ar garo kārbu būtu pašā laikā, ja jutīsi, ka paliek pa švaku, visas iespējas uzlabot jaudas rādītājus, salīdzinoši vienkārši.
p.s. Ir zināms budžets?
Saab 900 Turbo '81
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
visi 3 mani sābi (2 900 og + 9-5 AERO) bija un ir dārgi braucamie.
Gan no degvielas ekonomijas gan no uzturēšanas viedokļa. Pieņemu, ka neliela vaina ir manī, jo katru sīkumu (ar kuru varētu arī braukt tālāk) cenšos novērst. Tā kā pašam rokas līkas, tad to daru pie meistariem.
Jā SAAB nav racionāla izvēle!
Gan no degvielas ekonomijas gan no uzturēšanas viedokļa. Pieņemu, ka neliela vaina ir manī, jo katru sīkumu (ar kuru varētu arī braukt tālāk) cenšos novērst. Tā kā pašam rokas līkas, tad to daru pie meistariem.
Jā SAAB nav racionāla izvēle!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
nekas nebus letaks ekspluatācijā kā 10gadigs japānis.andrejsb wrote:Mazdas pētīju sludinājumos, bet līdz skatīšanās nenonācu, uzpirkos uz tā tautas vāģa ekonimiskumu un izturībi (hahahahha)KoreFun wrote:323F.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Golf 3 ir neracionāla izvēle :) Protams tā ir mana pieredze, tas tomēr pirmais, un izskatās vienīgais
Par SAAB 9-5 ar ko braucu, nevaru sudzēties, priekš 9 gadus vecas mašības kalpo tīri labi un sagāda braukšanas prieku, var būt noveicās un izdevās nopirkt labā stāvoklī.
Par budžetu hvz., atkarīgs no piedāvājuma, gribētos uz gāzes, lai sanāktu ekomiska braukšana. Viens benžas ēdājs man jau ir :) Ja uz gāzes tad ir pofik, var būt arī ar automātu, un var būt neekomisks, tomēr gāzes cena pret benžas/soļāras cenu sanāk ļoti izdevīga! Redzēju piedāvājumos ļoti labu, bet bija jau stipri par vēlu, otrs tāds tik drīz neparādisies :(
Par SAAB 9-5 ar ko braucu, nevaru sudzēties, priekš 9 gadus vecas mašības kalpo tīri labi un sagāda braukšanas prieku, var būt noveicās un izdevās nopirkt labā stāvoklī.
Par budžetu hvz., atkarīgs no piedāvājuma, gribētos uz gāzes, lai sanāktu ekomiska braukšana. Viens benžas ēdājs man jau ir :) Ja uz gāzes tad ir pofik, var būt arī ar automātu, un var būt neekomisks, tomēr gāzes cena pret benžas/soļāras cenu sanāk ļoti izdevīga! Redzēju piedāvājumos ļoti labu, bet bija jau stipri par vēlu, otrs tāds tik drīz neparādisies :(
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
9-3 2.2TiD nekādīgi nebūs "lētāks" par 323F ;) Bija man 323F, turklāt, GT versijā :) Lai arī 9-3og 2.2TiD izmaksas, salīdzinot, ar 9-5 ir daudz zemākas, 323F izmaksas ir vēl vismaz puse no tām, ja ne vēl zemāk ;)
P.S. Ja paskatās, kas man iekš mana 9-3og 2.2TiD visvairāk ir izmaksājis šo piecu gadu laikā, tad tie ir skārdnieka/krāsotāja darbi, jo regulāri vai nu es pats vai kāds cits man viņu apskrāpē/sabuktē, turklāt, aizmugurējās arkās sāk ieperināties rūsa, ar kuru turpmāk regulāri būs jācīnās :dry:
P.S. Ja paskatās, kas man iekš mana 9-3og 2.2TiD visvairāk ir izmaksājis šo piecu gadu laikā, tad tie ir skārdnieka/krāsotāja darbi, jo regulāri vai nu es pats vai kāds cits man viņu apskrāpē/sabuktē, turklāt, aizmugurējās arkās sāk ieperināties rūsa, ar kuru turpmāk regulāri būs jācīnās :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Jā 323F bija riktīgs ļimonadņiks. Tai mašīnai vispār nekas nelūza, 2 gados iztērēju labi ja 300 LVL (tajā skaitā jaunas ziemas riepas uz R14):D.
Bet skaņas izolācija bija zem katras kritikas, varēja pat dzirdēt kā odi šķīst pret bamperi, kur nu vēl braukšana pa granteni, tāda sajūta, ka akmeņi bliež taisni pa pakaļu. :D
Bet skaņas izolācija bija zem katras kritikas, varēja pat dzirdēt kā odi šķīst pret bamperi, kur nu vēl braukšana pa granteni, tāda sajūta, ka akmeņi bliež taisni pa pakaļu. :D
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
A par kuru gadu 323f iet runa? Kura gada? Man liekas ka tie ir bijuši dažādi. Un kā tas auto uzvedas ziemā un sniegā? Vai nav pārāk zems? Ņemot vērā jaukos pagalmus pēdējās 2 ziemas, par to arī jāpadomā.
Bet par budžetu runājot - tas varētu būt +/- 1KLs.
A
By the way - būtu ļoti interesanti dzirdēt par 9-3 2.2 tid ekspluatācijas pieredzi. Kas vēl tika darīts, bez skārdnieku/krāsotāju darbiem. Tam tomēr atkrīt dažas sāpīgas lietas - ķēdes maiņa un DI kasete. Bet droši vien nāk klāt dīzeļiem raksturīgās problēmas ar palaišanu ziemā?lawyer wrote: P.S. Ja paskatās, kas man iekš mana 9-3og 2.2TiD visvairāk ir izmaksājis šo piecu gadu laikā, tad tie ir skārdnieka/krāsotāja darbi, jo regulāri vai nu es pats vai kāds cits man viņu apskrāpē/sabuktē, turklāt, aizmugurējās arkās sāk ieperināties rūsa, ar kuru turpmāk regulāri būs jācīnās :dry:
Bet par budžetu runājot - tas varētu būt +/- 1KLs.
A
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Par 323f, iepriekšējā darbā kolēģis brauca kādus 5 gadus. Mazs auto ar šaurām durvīm. Ja pat ielīst viņā var, tad aizmugurē vietas nav nevienam. Piekare ātri izgrab. Lukturi šauri un ātri aizmetas ciet ar sniegu, netīrumiem un dubļiem.
Viņam bija šāda:
http://avam-auto.ru/uploads/posts/2011- ... a_323f.jpg
Tirgoja prom ilgi un atdeva par smieklīgu naudu.
Tagad jau vairākus gadus brauc ar Volvo un negrib atcerēties Mazdas :)
Man sievai bija 626 2.0, un arī ar prieku atceros to dienu, kad atdevu lūžņos to auto. Plīsa viss pēc kārtas, ēda benzīnu 15~20L/100km, negāja. Paceļot kapotu viena mala bija par 10cm zemāk kā otra, bleķi kā konservbundžai.
Mazdas ir labi auto, kā saka mans kolēģis no Lietuvas, bet ar nosacījumu, kad 2 gadus pabrauc un ņem jaunu no salona. Viņš jau ilgus gadus braukā ar 6 Mazdu pieturoties pie šā principa.
Viņam bija šāda:
http://avam-auto.ru/uploads/posts/2011- ... a_323f.jpg
Tirgoja prom ilgi un atdeva par smieklīgu naudu.
Tagad jau vairākus gadus brauc ar Volvo un negrib atcerēties Mazdas :)
Man sievai bija 626 2.0, un arī ar prieku atceros to dienu, kad atdevu lūžņos to auto. Plīsa viss pēc kārtas, ēda benzīnu 15~20L/100km, negāja. Paceļot kapotu viena mala bija par 10cm zemāk kā otra, bleķi kā konservbundžai.
Mazdas ir labi auto, kā saka mans kolēģis no Lietuvas, bet ar nosacījumu, kad 2 gadus pabrauc un ņem jaunu no salona. Viņš jau ilgus gadus braukā ar 6 Mazdu pieturoties pie šā principa.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Runājot par lētu braukšanu ar SAABIEM, gribēju teikt, ka SAABS ar gāzi ir krietni lētāks ekspluatācijā.
No šī gada maija, līdz septembrim (pieci mēneši)gāzes plīts manā makā ir atstājusi liekus 762 latus.
Atrēķinot 550 par uzstādīšanu paliek lieki 212 LVL.
Gadā vidēji ietaupījums LVL 1000, bet ja pareizina ar pieciem gadiem, kurus auto ir manā rīcībā, es jau būtu iekrājis pietiekami daudz peso, lai nopirktu sev vilkati!:laugh:
No šī gada maija, līdz septembrim (pieci mēneši)gāzes plīts manā makā ir atstājusi liekus 762 latus.
Atrēķinot 550 par uzstādīšanu paliek lieki 212 LVL.
Gadā vidēji ietaupījums LVL 1000, bet ja pareizina ar pieciem gadiem, kurus auto ir manā rīcībā, es jau būtu iekrājis pietiekami daudz peso, lai nopirktu sev vilkati!:laugh:
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Par gāzi piekrītu, tāpēc arī skatos vai nu gāzi vai dīzeli. Vai mazmotoru. Jo tie 600-800KM tikai pa pilsētu tomēr sastāda ievērojamu ciparu, ja jābaro kaut kas kam garšo zupa kaut vai tas pats 2.3t!
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nez, abi gadījumi izklausās pēc vag braucēju nostāstiem par 9-5 vai vnk par Saab - neveiksmīgs sakritību kopums. Mana saskarsme ar mazdām ir bijusi tikai pozitīva vai tā ir 323, vai 626 un atstājusi uzticama auto tēlu, bez liekiem vijeboniem, izturīgu, viegli remontejamu un pieeju plašam rez. daļu klastam.andrisem wrote:Par 323f, iepriekšējā darbā kolēģis brauca kādus 5 gadus. Mazs auto ar šaurām durvīm. Ja pat ielīst viņā var, tad aizmugurē vietas nav nevienam. Piekare ātri izgrab. Lukturi šauri un ātri aizmetas ciet ar sniegu, netīrumiem un dubļiem.
Viņam bija šāda:
http://avam-auto.ru/uploads/posts/2011- ... a_323f.jpg
Tirgoja prom ilgi un atdeva par smieklīgu naudu.
Tagad jau vairākus gadus brauc ar Volvo un negrib atcerēties Mazdas :)
Man sievai bija 626 2.0, un arī ar prieku atceros to dienu, kad atdevu lūžņos to auto. Plīsa viss pēc kārtas, ēda benzīnu 15~20L/100km, negāja. Paceļot kapotu viena mala bija par 10cm zemāk kā otra, bleķi kā konservbundžai.
Mazdas ir labi auto, kā saka mans kolēģis no Lietuvas, bet ar nosacījumu, kad 2 gadus pabrauc un ņem jaunu no salona. Viņš jau ilgus gadus braukā ar 6 Mazdu pieturoties pie šā principa.
Skatītos japāņu virzienā, konkrētak civic vai accord.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
man kolēģis ar gandrīz 3 gadus brauc ar 323F, kurai nobraukums jau pāri 300k. Nekādus šausmu stāstus neesmu no viņa dzirdējis, dārgākais kas esot bijis ir visu amortizatoru maiņa. Skiet viņam ir 1.5 motors, pilsētā edot ap 8L, bet uz šosejas ap 7. It kā jau ar savu c900 uz šosejas varētu iekļauties 7 litros, bet nu pilsētā ir bijis arī 16 :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Par tēmu runājot - 99 ar karburatoru. Nopērkot salīdzinoši labu eksemplāru (pa tiem pašiem 1k Ls sanāk diezgan labi saglabāts, bet nerestaurēts) atliek vairs tikai liet degvielu. Ok, patēriņš nav ultra mazs, jauda gan. (Šoseja kādi 8l, pilsēta - 10 līdz 12, jauda - 100zs).
BET - tu iegūsti mašīnu, kurai ir izcili zemas ekspluatācijas izmaksas (sadalītāja vāciņš, rotors, bremžu manžetes, amotrizatoru buksītes, utt - tas viss iekļaujas mazos desmitos kopā skaitot) un liela uzticamība. Jā, daudzi ir teikuši un arī es tam varu piebiedroties, ka ar tādu mašīnu var braukt līdz pasaules malai un tālāk, jo, ja arī kaut kas notiksies, viss ir tik vienkārši uzbūvēts, ka nebūs problēmas salabot :)
No manas personīgās pieredzes. Es gan labprāt pamēģinātu VēDub golf II GTD, vajadzētu būt tikpat vienkāršam savā uzbūvē un netērē nefiga. Jā, man vairs nav svarīgs aspkets, ka "šitais sūds tak nefiga neiet, es tak ikdienā braucu kā šumahers un veicu nedrošas apdzīšanas uz šosejas" :D
p.s. mans subjektīvais viedoklis, 80% pārvietojos tikai pa Rīgu
BET - tu iegūsti mašīnu, kurai ir izcili zemas ekspluatācijas izmaksas (sadalītāja vāciņš, rotors, bremžu manžetes, amotrizatoru buksītes, utt - tas viss iekļaujas mazos desmitos kopā skaitot) un liela uzticamība. Jā, daudzi ir teikuši un arī es tam varu piebiedroties, ka ar tādu mašīnu var braukt līdz pasaules malai un tālāk, jo, ja arī kaut kas notiksies, viss ir tik vienkārši uzbūvēts, ka nebūs problēmas salabot :)
No manas personīgās pieredzes. Es gan labprāt pamēģinātu VēDub golf II GTD, vajadzētu būt tikpat vienkāršam savā uzbūvē un netērē nefiga. Jā, man vairs nav svarīgs aspkets, ka "šitais sūds tak nefiga neiet, es tak ikdienā braucu kā šumahers un veicu nedrošas apdzīšanas uz šosejas" :D
p.s. mans subjektīvais viedoklis, 80% pārvietojos tikai pa Rīgu
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Par 99 tajiem dzirdami pārāk daudz labu vārdu, ka tik tas nebūs tas auto uz ko es skatīšos ja pārdošu savu :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Jā civics varētu būs labs, vienīgais kas baida, ka viņš ir diezgan zems.
Par 99 pat neesmu domāji tajā virzienā, jo tas man liekas dizgan liela exotica un uz vietas tādu ir ļoti maz. Bet 10 l pilsētā mani apmierina, vairāk gan negribētos.
Varbūt uztaisīt downgrade un pārsēsties un Golf II :)
A
Par 99 pat neesmu domāji tajā virzienā, jo tas man liekas dizgan liela exotica un uz vietas tādu ir ļoti maz. Bet 10 l pilsētā mani apmierina, vairāk gan negribētos.
Varbūt uztaisīt downgrade un pārsēsties un Golf II :)
A
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008