Gustava: Saab 900i sedan

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by lawyer »

Nīgrais wrote:Motora vienmērīgai darbībai tukšgaitas apgriezienos nav ne mazākā sakara ar vārstu skaitu!
Protams 1000rpm ir padaudz, bet arī tas nebūt nenozīmē, ka ir lielāks patēriņš, ja Jūs saprotat, ko es ar to gribu teikt.
:)
Paldies, ka izkliedējāt manu maldību, skolotāj :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by Nīgrais »

lawyer wrote: Paldies, ka izkliedējāt manu maldību, skolotāj :)
Paldies ir par daudz, pietiks ar Litru. :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by lawyer »

Šodien bija sarunāts uzmaukt kārtīgas ziemenes šamējam (šobrīd stāv virsū vissezonu nekādās), bet pie joda - slēdzu to vaļā, atslēdzas tikai šofera durvis - nestrādā CA, paskatos salona apgaismojumu - nekā, pagriežot aizdedzi pilnīgi nekādas reakcijas... AKB tukšs?! :huh:

It kā neko ieslēgtu netiku atstājis... ja nu vienīgi salona apgaismojumu, kaut gan neticu - būtu to pamanījis, garāžā izslēdzot gaismu :dry:

Tagad jautājums - kā bija pareizi jāpiepīpē? :blush: + pie + un - no donora jāliek mironim pie virsbūves? Vai kā? :huh: Sorry, no elektrības neko nejēdzu :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Šodien bija sarunāts uzmaukt kārtīgas ziemenes šamējam (šobrīd stāv virsū vissezonu nekādās), bet pie joda - slēdzu to vaļā, atslēdzas tikai šofera durvis - nestrādā CA, paskatos salona apgaismojumu - nekā, pagriežot aizdedzi pilnīgi nekādas reakcijas... AKB tukšs?! :huh:

It kā neko ieslēgtu netiku atstājis... ja nu vienīgi salona apgaismojumu, kaut gan neticu - būtu to pamanījis, garāžā izslēdzot gaismu :dry:

Tagad jautājums - kā bija pareizi jāpiepīpē? :blush: + pie + un - no donora jāliek mironim pie virsbūves? Vai kā? :huh: Sorry, no elektrības neko nejēdzu :blush:
Ja pareizi atceros, + pie + un - pie 900 motora izcelšanas kronšteina, pie motora galvas, blakus benzīnsūknim.

Cik ilgi tev viņš nostāvēja?
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by KoreFun »

Visu mūžu piepīpēju liekot abus vadus uz aķi.
Vienīgi labāk tomēr paladēt mirušo aķi, tad atvienot vadus un mēģināt pielaist, nevis pielaist ar pieslēgto strāvas avotu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Lawyer: Saab 900 sedan

Post by Yukki »

lawyer wrote: Tagad jautājums - kā bija pareizi jāpiepīpē? :blush: + pie + un - no donora jāliek mironim pie virsbūves? Vai kā? :huh: Sorry, no elektrības neko nejēdzu :blush:
Nu Tu dod! Tev vieglāk bija atnākt līdz datoram un iepostēt jautājumu, nekā pazvanīt dajebkuram un sen jau rūcināt apkārt?
Atbilde ir jā! Būtu pielicis "-" pie akumulatora, arī nekas ļauns nenotiktu, pat ja gudrimeļi par to sāktu strīdētos, - ja vien piepīpējamie vadi ir labi (vada resnums+ klemmes), tad gan jau pieleks Tavs bērītis šādā vai citādā veidā! Un vispār, sen jau būtu ievilcis, Tāpēc tak Tev 2 SAABi + gandrīzsieva ir domātu:D :evil:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: Saab 900 sedan

Post by lawyer »

Yukki, nebija man laika no rīta čakarēties, vajadzēja vēl skriet uz mājām pēc traktora atslēgām un aiziet uz darbu! :P

KoreFun, ziedoniz, paldies par padomiem - centīšos tos drīz vien likt lietā! :)

P.S. Svētdien vakarā pēdējo reizi braucām...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by Nīgrais »

No tehniskā viedokļa ir pilnīgs PO kā liek vadus.
No drošības viedokļa - nedrīkst pieļaut dzirksteļošanu tiešā aķa tuvumā. Lādejoties aķis izdala ūdeņradi un apkārt viņam veidojas sprādzienbīstams mākonis. Ja pēc auto pielecināšanas ņem nost piepīpētājus tiešā aķa tuvumā, mēs starp piepīpētāju vada spaili un aķa klemmi vai masu dabonam dzirksteli, kas potenciāli var aizdedzināt šo maisījumu. Rezultats var būt bēdīgs - dabūt ģīmī aķa saturu un uzlaist debesīs pašu aķi.
Ir redzēts.
;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by KoreFun »

Značit vispirms jāņem nost nost no avota?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Značit vispirms jāņem nost nost no avota?
Nē - no strauta! :D
P.S. Uzlaist gaisā vari abus, jo jebkurš skābes AKB izdala sprādzienbīstamas gāzes. No teorijas (-) jāliek pēc iespējas tuvāk starterim kkur uz motora (kronšteini, motora izcelšanas stiprinājums un tmldz) (-) pievieno pēdējo un atvieno pirmo
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by Nils »

Visu savu mūžu esmu pīpējis kā neizglītots lauķis, pa tiešo no viena un otra aķa ņemot gan +, gan -. Un es esmu savus un citu dzelžus pīpējis tik daudzas reizes, ka lawyer vēl visā atlikušajā dzīvē tik daudz nenopīpēs. :laugh:
Un nekad, nekas nav noticis, galvenais, lai labi vadi. Ar švakiem vadiem gan visādi brīnumi redzēti.
Saab 900 Turbo '81
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by Nīgrais »

Nil, Tu liels puika - vari darīt kā gribi. Mūsu, veco dogmātiķu, pienākums ir pabrīdināt.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by KoreFun »

Bet kāpēc jāvieno massu pēc iespējas tuvāk starterim, ja normāli (bez papildus strāvas avota) autiņš tāpat ņem strāvu no aķa?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by gustavs »

Nils wrote:Visu savu mūžu esmu pīpējis kā neizglītots lauķis, pa tiešo no viena un otra aķa ņemot gan +, gan -. Un es esmu savus un citu dzelžus pīpējis tik daudzas reizes, ka lawyer vēl visā atlikušajā dzīvē tik daudz nenopīpēs. :laugh:
Un nekad, nekas nav noticis, galvenais, lai labi vadi. Ar švakiem vadiem gan visādi brīnumi redzēti.
Un ņemot nost vadus ir arī ne reizi vien, ar kādu no klemēm uzšauta dzirkstele, dēl roku tizluma un nevērības :woohoo: . Šausmas gobu ielā.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Gustava: Saab 900i sedan

Post by lawyer »

Visu izdarīju kā mācījāt - sātana degvielas iznīcinātājs padalījās ar savu spēku ar c900 un atgrieza tajā dzīvību :)

c900 tika pie lietota Gislaved NordFrost 3 komplekta pa sakarīgu ciparu un sakarīgu protektora atlikumu :) Kaut kā žēl bija naudas gādāt komplektu ar jaunām ziemenēm :dry:

P.S. Kad iedarbināju c900, redzēju, ka aizmugurējā loga apsildes poga ir palikusi ieslēgta - šī apsilde taču nedarbojas, kad izņem atslēgu no aizdedzes vai kā? :huh: Citas pogas no rīta jau spaidīju, tādēļ pēc tam nevarēju vairs atcerēties, kādā pozīcijā tās bija, kad atnācu :blush:

Edit: Tagad es zinu, kas ir motora pacelšanas kronšteins un kur tas atrodas :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply