Velosipēdu topiks
Re: Velosipēdu topiks
nav pirmais posms. koridors gan kads 7.vai 8. buus
pirms tam braucu ar 6kg smagaaku un ne tik smalku.. shim viens parsledzejs ir mana ex velo cenaa...
braukšanas zinjaa atšķirība ir milzīga
pirms tam braucu ar 6kg smagaaku un ne tik smalku.. shim viens parsledzejs ir mana ex velo cenaa...
braukšanas zinjaa atšķirība ir milzīga
Re: Velosipēdu topiks
Kādus 4 gadus atpakaļ šķita interesanti, ka modē bija nākuši MTB velo, ar ko brauca pat mājsaimnieces, pēkšņi nomainot savus "sieviešniekus", pret MTB ar vīriešu rāmi, 27 ātrumiem un rūcošām neripojošām traktora riepām.
Tagad ir interesanti vērot, ka mode ir atkal mainījusies par 180 grādiem un masveidā tauta pārvietojas ar viengaņģa velo ar gludām riepām un max maz aprīkojuma (nav dubļusargu, bremžu, groziņu etc), bet viss spīd, laistās, baltas riepas, rokturīši, eklektika.
Šādus kaimiņš būvē, saskrienot ~Ls 120, krievu laika šosejas velo rāmis, pārējais pārsvarā mūsdienu, šis gan nav smukākais ekzemplārs, citiem miziņas plānas, tautiski raksti sazīmēti etc.
Pārsteidza, ka ripo ļoti viegli, nezinu tik, cik ērti ar tādu uz bodi braukt, jo pieradums izmantot ātrumus man saglabājies jau no bērnības. Bet radās plaņčiks kautko tādu sievišķīgu uzcept pašam, rāmisman ir, tik jāstrūklo
Tagad ir interesanti vērot, ka mode ir atkal mainījusies par 180 grādiem un masveidā tauta pārvietojas ar viengaņģa velo ar gludām riepām un max maz aprīkojuma (nav dubļusargu, bremžu, groziņu etc), bet viss spīd, laistās, baltas riepas, rokturīši, eklektika.
Šādus kaimiņš būvē, saskrienot ~Ls 120, krievu laika šosejas velo rāmis, pārējais pārsvarā mūsdienu, šis gan nav smukākais ekzemplārs, citiem miziņas plānas, tautiski raksti sazīmēti etc.
Pārsteidza, ka ripo ļoti viegli, nezinu tik, cik ērti ar tādu uz bodi braukt, jo pieradums izmantot ātrumus man saglabājies jau no bērnības. Bet radās plaņčiks kautko tādu sievišķīgu uzcept pašam, rāmisman ir, tik jāstrūklo
Re: Velosipēdu topiks
Tautā saukti arī par "fiksīšiem". Tikai tiem nav bremžu (ne rokas, ne kājas) un mīties var gan uz priekšu, gan atpakaļ. Apstāšanās opcijas minimālas - ja ir laicīgi pamanīts šķērslis, var samazināt ātrumu un apbraukt. Ja vajag strauji, tad jākrīt gar zemi.
Re: Velosipēdu topiks
Nav tik traki, es arī agrāk dzīvoju tādās ilūzijās un nelielās bailēs, kad kāds man ar tādu uztesīs virsū, līdz man apskaidroja, ka tagad arī klasiskos fiksīšus aprīko ar bremzēm un iespēju rumbu sabloķēt vai vajadzības gadījumā atbloķēt. Pēdējās darbojas kā parasti - min uz atpakaļu vai nemin, ir tikai tirkšķis. Lielākā daļa uz ielām ir kā reizi šie normālie, tie, kas frīki, ir mazākumā, kā jau visos laikos ir bijis, ka ielās ir dīvaiņi - gan velo, gan kājām, gan auto braucējienvoy wrote:Tautā saukti arī par "fiksīšiem". Tikai tiem nav bremžu (ne rokas, ne kājas) un mīties var gan uz priekšu, gan atpakaļ. Apstāšanās opcijas minimālas - ja ir laicīgi pamanīts šķērslis, var samazināt ātrumu un apbraukt. Ja vajag strauji, tad jākrīt gar zemi.
Re: Velosipēdu topiks
Man ar' neliek mieru tāda doma. Laukos stāv start šossē uz kā izvērsties, bet nevaru pieķerties un vēl vienu ritenu vajag kā zaķim stopsignālu. Bet ir jau divi, fiksītis va singlespeed. Fiksītis uz cieto, kā trekā, savukārt singlam ir normāla brīvrumba, vai pat rumba ar bremzi iekšā. Ā, vēl ir opcija uzspieķot rumbu kur vienā pusē ir brīvrumba, otrā zobrats pa tiešo. No tā, kā stāv rats, ir iespēja vai fiksītis vai singlespeed.
Re: Velosipēdu topiks
Hehe, velo sezona beidzās ar lauztu dakšu:
P.s. paralēli nopietni meklēju velo inomarku turpmākajam mūžam! Universālu, vieglu un labu! Gribēju jau ieziepēties uz vieglu cyclocross velo, bet tomēr tas pirkumiņš man nav pa kabatai un arī vajadzībām, atliek kautkāds kalnu velo, lai varu vienreiz gadā braukt piedzīvojumu sacensībās un pa veloceliņu uz bodi. ZZK aptaustīju 29 collu Specialized, bet līdz 500Ls tie sver vairāk kā mans SAABs, savukārt, man tīkamā svarā tie maksā vairāk kā mans SAABs
Ir kāds spečuks, kas man šo pirkumiņu var palīdzēt noorganizēt?
Man der jauns vai lietots, bet sezonas beigās gribētos cenu redzēt tuvāk Ls 300 un tuvāk 10kg dzīvsvaram ar bagāžnieku (man patīk sportisks komforts). Manā galvā tas līdz šim zīmējās sekojoši: viegls rāmis (saprotu, ka dārgi, OK par svaru esmu gatavs maksāt), parastās bremzes (jo sver mazāk, bremzē tikpat labi, maksā mazāk), parastā dakša (sver būtiski mazāk, nav kam salūzt un LV līdz šim esmu izticis bez amortizatora (sievas velo ir parasts kalnu velo), pārslēdzēji -nekosmosa klase (slēdzas pietiekoši labi, lai neskrietu maksāt kosmosu) un stūre ar radziņiem sānos (lai roku var nolikt arī citā pozīcijā), riepas (tādas, kas labi ripo pa asfaltu, bet pa retam var ieklīst arī purvā). Velo par Ls 3000 es drošvien mācētu nopirkt arī pats, bet tad man būtu jāpārdod abi auto un vēl bišķi jāpakrāj, tāds spartisms neder, tāpēc es kā vienmēr neesmu vieglākais klients, to es apzinos
Nu, bet velo ir izturējis neskaitāmu tonnāžu alus/vīna uc labumu (priekšas groziņā), vienu frontālo iekš moskviča (ne es), daudz daudz km pa LV asfalta paliekām, granti un mežu, 3 piedzīvojumu sacensības ar 15kg sīci uz pakaļas un vispār, tas velo ir mans draugs, kopš bērna kājas, vot! Tāpēc arī mirīt nost'i netaisās, ir ļāvies pierunāties uz spīzdīgu dakšu un modernu stūres lenti senpadomju izolentes krāsā un dzīvos vēl saules mūžu! P.s. paralēli nopietni meklēju velo inomarku turpmākajam mūžam! Universālu, vieglu un labu! Gribēju jau ieziepēties uz vieglu cyclocross velo, bet tomēr tas pirkumiņš man nav pa kabatai un arī vajadzībām, atliek kautkāds kalnu velo, lai varu vienreiz gadā braukt piedzīvojumu sacensībās un pa veloceliņu uz bodi. ZZK aptaustīju 29 collu Specialized, bet līdz 500Ls tie sver vairāk kā mans SAABs, savukārt, man tīkamā svarā tie maksā vairāk kā mans SAABs
Ir kāds spečuks, kas man šo pirkumiņu var palīdzēt noorganizēt?
Man der jauns vai lietots, bet sezonas beigās gribētos cenu redzēt tuvāk Ls 300 un tuvāk 10kg dzīvsvaram ar bagāžnieku (man patīk sportisks komforts). Manā galvā tas līdz šim zīmējās sekojoši: viegls rāmis (saprotu, ka dārgi, OK par svaru esmu gatavs maksāt), parastās bremzes (jo sver mazāk, bremzē tikpat labi, maksā mazāk), parastā dakša (sver būtiski mazāk, nav kam salūzt un LV līdz šim esmu izticis bez amortizatora (sievas velo ir parasts kalnu velo), pārslēdzēji -nekosmosa klase (slēdzas pietiekoši labi, lai neskrietu maksāt kosmosu) un stūre ar radziņiem sānos (lai roku var nolikt arī citā pozīcijā), riepas (tādas, kas labi ripo pa asfaltu, bet pa retam var ieklīst arī purvā). Velo par Ls 3000 es drošvien mācētu nopirkt arī pats, bet tad man būtu jāpārdod abi auto un vēl bišķi jāpakrāj, tāds spartisms neder, tāpēc es kā vienmēr neesmu vieglākais klients, to es apzinos
Re: Velosipēdu topiks
iemet aci XC.lv
tur ik pa laikam šis tas labs parādās
29" pa 300 un zem 14kg nemaz vari nesapņot
tur ik pa laikam šis tas labs parādās
29" pa 300 un zem 14kg nemaz vari nesapņot
Re: Velosipēdu topiks
Labi, šodien Gandrā izsēdējos visa veida: 26"MTB, 28"tūrisma, 29" un 33"Cyclocross, pēdējais bija zem 10kg, labs', bet laikam jau nāksies palikt pie standarta 26", jo smagi tie kalnu verķi, bet jau vienu lietotu Meridu it kā aizrunāju 11kg, tik jādabū redzēt un pabraukt. Starp citu nosvēru savu veco labo tūristiņu -15kg ar abiem bagāžniekiem un groziņu.
Re: Velosipēdu topiks
Tiko kā no Amsterdam, nu moins, kādam laikam pietiks to veļļuku, viņus redzēt vairs negribu! Cerams, ka to sērgu pie mums neievazās!