Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Saule, vai sodien Jurmala tas biji tu ar balto kabri ?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu ne tak! :) Palasi iepriekšējo postu, pagaidām velku vadus.ZingZeng wrote:Saule, vai sodien Jurmala tas biji tu ar balto kabri ?
P.S. Krāsa afigenna smuka sanāca - Baltā pērle.
SAAB un SUBARU
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kādi releji interesē?
Edit: http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1990&vin=
Tas varbūt palīdzēs. Tas ir 90-tam gadam, bet var izvēlēties jebkuru.
Edit: http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1990&vin=
Tas varbūt palīdzēs. Tas ir 90-tam gadam, bet var izvēlēties jebkuru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Prasi konkrēti, kas interesē.saule wrote:Kur vēl bez Haynes manuāļa varētu meklēt 900 OG vadu shēmu? Nevis principiālo, bet to, kā vadi saliekas kuzovā. Ir pāris neskaidrības ar dažu releju stiprinājumu vietām. Kkā piemirsies, kur un kā viņi stiprinājās...
Man šķiet, ka Bentley manuālī vietām ir arī ilustrācijas ar elektrisko komponenšu izvietojumu.
Un kad beidzot būs projekta topiks noslēpumainajama cabrim, kas pie apvāršņa figurēja vēl iauto.lv laikos?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
labvakar.
Izskataas, ka noklaajies motors, kas aizver elektrisko luuku.
Vai tas vareetu buut tas, kas atrodas bagazniekaa?
Varbuut kaadam ir bijis liidziigi? remonteejams? Vai jaameklee labaak uzreiz cits? :blink:
paldies, ja speesiet atbildeetB)
auto: 900 '87
Izskataas, ka noklaajies motors, kas aizver elektrisko luuku.
Vai tas vareetu buut tas, kas atrodas bagazniekaa?
Varbuut kaadam ir bijis liidziigi? remonteejams? Vai jaameklee labaak uzreiz cits? :blink:
paldies, ja speesiet atbildeetB)
auto: 900 '87
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā -lūkas motors tiešām atrodas bagāžniekā. Bet - kā zini, ka tieši motors pie vainas? varbūt troses vai pats mehānisms :dry:Luciferz wrote:labvakar.
Izskataas, ka noklaajies motors, kas aizver elektrisko luuku.
Vai tas vareetu buut tas, kas atrodas bagazniekaa?
Varbuut kaadam ir bijis liidziigi? remonteejams? Vai jaameklee labaak uzreiz cits? :blink:
paldies, ja speesiet atbildeetB)
auto: 900 '87
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
jaa, vareetu buut.
Motors griezas, bet skanja jociiga un luuka nekust:)
Ir kaads specs, kuru varat ieteikt? AIzvestu, paraadiitu.
:)
Motors griezas, bet skanja jociiga un luuka nekust:)
Ir kaads specs, kuru varat ieteikt? AIzvestu, paraadiitu.
:)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
paskaties, vai nav vienkārši atskrūvējies motora "vāciņš" un nomukusi tā gumija, kas pārvada griešanos no motora uz trosēm. Vismaz es tā tiku ar savu problēmu galā.Luciferz wrote:jaa, vareetu buut.
Motors griezas, bet skanja jociiga un luuka nekust:)
Ir kaads specs, kuru varat ieteikt? AIzvestu, paraadiitu.
:)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
ok, liels paldies par padomu.
Vakaraa jaameegina:)
Vakaraa jaameegina:)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tipiskaks variants varetu but, ka ir pajucis tas gumijas klucis, kas zem motorija vacina, kura stiprinas metala caulites un kas palidz to visu padarisanu kustinat..
Es savulaik to izgriezu no biezas gumijas un viss stradaja pa pirmo.
Es savulaik to izgriezu no biezas gumijas un viss stradaja pa pirmo.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Klau, laiku pa laikam kads mekle shemas elektriskas prieksh c900.
Zinu, ka Defektivajam, Marim un mosh vel kadam ir pilns c900 pdf manualis ar shemam un visu parejo.
Protams, to ir nenormali pretlikumigi publicet autortekstu. Bet vai registretiem lietotajiem nevaretu tomer but pieejama tada sadala ka el. biblioteka? Tur ari varetu vakt un publicet materialus.
Vai ari variants B. Ja kads zin, kur var ta nopublicet pdf krajumus, ka pieejami visiem- varu meginat tur augsupladet. Tad Saulem, Luciferam u.c. nebutu jajauta.
Zinu, ka Defektivajam, Marim un mosh vel kadam ir pilns c900 pdf manualis ar shemam un visu parejo.
Protams, to ir nenormali pretlikumigi publicet autortekstu. Bet vai registretiem lietotajiem nevaretu tomer but pieejama tada sadala ka el. biblioteka? Tur ari varetu vakt un publicet materialus.
Vai ari variants B. Ja kads zin, kur var ta nopublicet pdf krajumus, ka pieejami visiem- varu meginat tur augsupladet. Tad Saulem, Luciferam u.c. nebutu jajauta.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā ka manam auto motora spilveni ir tādi pavisam saguruši, tad sāku pētīt iespējamos risinājumus.
Skatoties partsforsaabs ir divi varianti OME pa ~100 mārciņas/gab un aftermarket (viss ticamāk, ka scantech) pa 17 mārciņām/gab. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šiem scantech motora spilveniem, vai arī labāk no viņiem turēties pa gabalu? Vai arī ir kāds trešais variants?
Skatoties partsforsaabs ir divi varianti OME pa ~100 mārciņas/gab un aftermarket (viss ticamāk, ka scantech) pa 17 mārciņām/gab. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šiem scantech motora spilveniem, vai arī labāk no viņiem turēties pa gabalu? Vai arī ir kāds trešais variants?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900
runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
tas ir normāli. Jo iespējams, ka viņiem detaļas nav noliktavā un viņi gaida pasūtījumu. Aizraksti epastu un uzzināsi visu sīkāk.Luciferz wrote:runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
Bet vispār man patīk saab foruma "biedriskums" katrs kaut ko pa kluso pasūta, nevis sametas pa vairākiem un izdala sūtīšanas izmaksas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Mandomāt, ka, ja tu atturies no hidrauliskajiem, tad nevajadzētu būt lielām problēmām. Lai gan zinu, ka tehniskie eksperti mani, iespējams, palabosdefektivais wrote:Tā ka manam auto motora spilveni ir tādi pavisam saguruši, tad sāku pētīt iespējamos risinājumus.
Skatoties partsforsaabs ir divi varianti OME pa ~100 mārciņas/gab un aftermarket (viss ticamāk, ka scantech) pa 17 mārciņām/gab. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šiem scantech motora spilveniem, vai arī labāk no viņiem turēties pa gabalu? Vai arī ir kāds trešais variants?
900aero clubsport #8