Dzeki help janoperk auto

Post Reply
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by lawyer »

Piekrītu, kāda no tām Corollām ir ļoti laba izvēle, manuprāt :)

Es ceru, ka kādu dienu manā garāžā atkal stāvēs kaut kas ar augstapgriezienu dzinēju - par to man joprojām ir ļoti labas atmiņas no 323F GT :) Protams, braukt ar tādu ikdienā būs pa traku - ikdienai ir domāts maigs HOT :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Nīgrais »

Diez vai nu HOT būs īstais ikdienas aparāts. :unsure:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by lawyer »

Nīgrais wrote:Diez vai nu HOT būs īstais ikdienas aparāts. :unsure:
No ekonomiskā viedokļa noteikti ka ne, no komforta gan ;)

Protams, neņemot vērā tādus dinozaurus kā V12, V10 un V8 :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by elmo »

A kur palika V6 un V5!?:angry:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by KoreFun »

V4??:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by lawyer »

elmo wrote:A kur palika V6 un V5!?:angry:
Nu, V6 un R6 tik ātri droši vien vēl neizmirs, skrūvēs tiem virsū turbīnu, pēc kāda laika skrūvēs divas un tad... :dry:

Bet V4 dzīvos mūžīgi :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by GuntisG »

Ikdienai vislabākais ir LPT! Griezes moments lielāks, kā tāda paša tilpuma atmosfērniekam, patēriņš mazāks, toties nav tik jūtama turbobedre, kā HOT.;)
Kaut gan, katram jau savas subjektīvās vēlmes un vajadzības.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by KoreFun »

Ideālais ikdienas pakaļas pārvietojamais līdzeklis

Ēd maz, detaļas lētas. Viegla --> mazs ceļu nodoklis. Versija ar 1.6 16v pat paātrinās tīri pieklājīgi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by lawyer »

KoreFun wrote:Ideālais ikdienas pakaļas pārvietojamais līdzeklis

Ēd maz, detaļas lētas. Viegla --> mazs ceļu nodoklis. Versija ar 1.6 16v pat paātrinās tīri pieklājīgi.

1.8 16V DOHC bez katalizatora paātrinājās 8.5 sekundēs līdz 100 km/h - tas bija tas, ko es fiziski varēju izspiest, pēc papīriem bija 8.2 ;)

Salīdzinot ar Saabu, šim detaļas ir lētas, bet, salīdzinot ar Opel, vairs jau ne :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by elmo »

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Gregers »

User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Gregers »

Troll wrote:Ta jau laikam šis būs tas zvērēns

http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_corolla_ts.html

Edt.Komentos viedokļi dalās:)
Saprotu, ka bezjēdzīgi, bet nu tāpat...
Tātad tevis minētās koiota torolla vs Volvo S70 ( http://www...ars/volvo/s70/hfkgc.html )
Koiota+
gads priekš gadu mīlētājiem
līkrokainajiem ērtāk noparkot
letākas riepas un visdrīzāk par litru mazāk eļļas pie maiņas

Volvo+
Ērts
lieliski aprīkots
vienkāršs un drošs uz ceļā
ietilpīgāks
ilgmūžīgāks un uzticamāks
Drošs
Samērā zolīds(ļauj sievietei izskatīties pēc sievietes arī pie stūres)
Normāls salons kurš neuzdzen skumjas un depresiju

Koiota -
nestabils
nedrošs pret massā lielākiem auto(resp. pret 60-70% citu auto)
grabelīgs
apkaunojošs
nožēlojams salons, pretīgi sēdekļi

Volvo-
Mikroskopiski lielāks ceļa nodoklis
mikroskopiski dārgāka octa


Dzirdu divnieku karaļus no pēdējā sola brēcam par patēriņu un detaļu cenām- detaļas 1:1, bet dažas ejošākās pat lētākas ir Volvim+ detaļas retāk jāmaina.
Patēriņš tiešām būs kādi litrs, divi lielāks, bet ekonomiskāks būs volvo, jo cenu atšķirība ir 2k LVL, jeb 2,2 ar kapeikām tonnas degvielas(ja rēķina litru par 0,90 LVL), jeb neekonomiskāks naudas izteiksmē tas auto kļūs apmēram pēc 100k km+ iespēja nopirkt jau ar gāzes iekārtu vai par daļu no cenas atšķirības lielisku iekārtu uzstādīt.

Nu pie tādiem secinājumiem ja pakustinu pelēko vielu nonāku es.
Volvo izvēlējos kā piemēru, jo tas tiešām ir labs auto, bet protams vietā var likt arī citus sakarīgos auto.

Bet ja nu galīgi nekādi morālais neļāuj ielikt sievieti normālā auto tad labākaie varianti ir Elmo minētā Civica un šīs pāaudzes http://www...rs/opel/astra/bxkbd.html Opel Astra- patiešām ekonomiska gan patēriņa ziņā gan apkopēs, pašas apkopes klaji retas(pat eļļu ja izmanto Swepco vai Liqui moly var mainīt reizi pa 20k)
kā arī pietiekami ērts un labi turās uz ceļā.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by lawyer »

Nu, nu, Greger, bleķis tas viss ir ;) S70 uzticamībā ir tikpat tālu aiz Corollas kā no Zeme no Saules :D Un S70 priekšējās piekares remontu izmaksas ik gadu sastādīs laba Ēģiptes ceļojuma cenu ;) Protams, labāk jau ikdienā braukt ar S70, nevis Corollu, vienīgi, nevajag dzīvot ilūzijās - LV tas būs stipri dārgāk :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by vidvuds »

Gregers wrote:
Troll wrote:Ta jau laikam šis būs tas zvērēns

http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_corolla_ts.html

Edt.Komentos viedokļi dalās:)
Saprotu, ka bezjēdzīgi, bet nu tāpat...
Tātad tevis minētās koiota torolla vs Volvo S70 ( http://www...ars/volvo/s70/hfkgc.html )
Koiota+
gads priekš gadu mīlētājiem
līkrokainajiem ērtāk noparkot
letākas riepas un visdrīzāk par litru mazāk eļļas pie maiņas

Volvo+
Ērts
lieliski aprīkots
vienkāršs un drošs uz ceļā
ietilpīgāks
ilgmūžīgāks un uzticamāks
Drošs
Samērā zolīds(ļauj sievietei izskatīties pēc sievietes arī pie stūres)
Normāls salons kurš neuzdzen skumjas un depresiju

Koiota -
nestabils
nedrošs pret massā lielākiem auto(resp. pret 60-70% citu auto)
grabelīgs
apkaunojošs
nožēlojams salons, pretīgi sēdekļi

Volvo-
Mikroskopiski lielāks ceļa nodoklis
mikroskopiski dārgāka octa


Dzirdu divnieku karaļus no pēdējā sola brēcam par patēriņu un detaļu cenām- detaļas 1:1, bet dažas ejošākās pat lētākas ir Volvim+ detaļas retāk jāmaina.
Patēriņš tiešām būs kādi litrs, divi lielāks, bet ekonomiskāks būs volvo, jo cenu atšķirība ir 2k LVL, jeb 2,2 ar kapeikām tonnas degvielas(ja rēķina litru par 0,90 LVL), jeb neekonomiskāks naudas izteiksmē tas auto kļūs apmēram pēc 100k km+ iespēja nopirkt jau ar gāzes iekārtu vai par daļu no cenas atšķirības lielisku iekārtu uzstādīt.

Nu pie tādiem secinājumiem ja pakustinu pelēko vielu nonāku es.
Volvo izvēlējos kā piemēru, jo tas tiešām ir labs auto, bet protams vietā var likt arī citus sakarīgos auto.

Bet ja nu galīgi nekādi morālais neļāuj ielikt sievieti normālā auto tad labākaie varianti ir Elmo minētā Civica un šīs pāaudzes http://www...rs/opel/astra/bxkbd.html Opel Astra- patiešām ekonomiska gan patēriņa ziņā gan apkopēs, pašas apkopes klaji retas(pat eļļu ja izmanto Swepco vai Liqui moly var mainīt reizi pa 20k)
kā arī pietiekami ērts un labi turās uz ceļā.
tāda sajūta it ka pats būtu personīgi aizskarts ar to, ka kāds cits ir izvēlējies šo auto :D

Ir sevišķi man patīk argumenti aopkaunojošs, grabelīgs, divnieku karaļi, skumjas, depresija :D :D

Vēl gaidu kad izspēlēs kārti ar "klienta auto testējām"
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Gregers »

Un vel pasaki, ka korolā iekāpjot pārņem sajūsma un dzīvesprieks :P
Neteiksim, ka personīgi, bet vienmēr ir izsaucis dziļu neizpratni kādēļ vīriešu sabiedrībā pieņemts, ka sievietēm jābraukā ar visādiem atkritumu spaiņiem. Pēc loģikas spriežot ja jau pieļaujam, ka sieviete brauc sliktāk un viņai ir līkākas rokas tad tieši viņai ir jābrauc ar viegli vadāmu un jaudīgu auto, arī drošiba sievietei ir svarīga, jo mums viens zilums vairāk vai mazāk tas viens pīps, bet rēta skaistajā sievietess sejiņā...

Korolla ir nomāta- neko labu un pat apmierinošu nesaskatiju. Pagaidām vienīgās normālās mazmašīnas ir elmo minētā civica, iepriekš ieliktā astra un Ford Focus ST/RS, pārējo mērķis un pielietojums man paliek miglā tīts
Post Reply