Dzeki help janoperk auto

Post Reply
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by viesturs »

nee so http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Nezinu no kurienes jauda taada bet fakts ir fakts tehniskaa pasee (141 kW) nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Troll »

Tak rakstīja,ka ar 4 durvīm.

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html

Ta jau ņem ciet!Sievai atdod saabu:P
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by viesturs »

nu saabs ir saabs- ir un buus mans favoriits:) ;)
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by vidvuds »

viesturs wrote:nee so http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Nezinu no kurienes jauda taada bet fakts ir fakts tehniskaa pasee (141 kW) nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
vot, būsim precīzi un salīdzināsim ar Subaru :)

jo skaņas izolācija un komforts tomēr būs saab pusē ;)

BET, ne par to runa, apsveicu ar auto, laba izvēle, par tehnisko stāvokli utt, pats ar laiku redzēsi, bet pieļauju, ka pārbaudīji ;)

sievai derēs :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by elmo »

Nu ķēde vismaz nebūs jāmaina!:laugh:
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Troll »

Ta jau laikam šis būs tas zvērēns

http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_corolla_ts.html

Edt.Komentos viedokļi dalās:)
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by envoy »

viesturs wrote:nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Nu ne gluži. Airis 0-100 manuprāt uzrauj par 2 sek ātrāk kā šitā Toya. Turklāt, piekāš zirgi, viņai grieze ir tikai 180Nm, turklāt maksimālo jaudu sasniedz pie 7800 RPM :woohoo:. Bet izvēle tiešām nav no sliktajām. Turklāt, manuprāt ir 6-pakāpju kārba, ne? Tas vismaz ļauj ar šitādu mazmotoru normāli pa šoseju pārvietoties, citādi, kā te Edijs jau minēja, braucot ar 5 robu pie 100 kmh ir 3000 RPM.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by viesturs »

envoy wrote:
viesturs wrote:nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Nu ne gluži. Airis 0-100 manuprāt uzrauj par 2 sek ātrāk kā šitā Toya. Turklāt, piekāš zirgi, viņai grieze ir tikai 180Nm, turklāt maksimālo jaudu sasniedz pie 7800 RPM :woohoo:. Bet izvēle tiešām nav no sliktajām. Turklāt, manuprāt ir 6-pakāpju kārba, ne? Tas vismaz ļauj ar šitādu mazmotoru normāli pa šoseju pārvietoties, citādi, kā te Edijs jau minēja, braucot ar 5 robu pie 100 kmh ir 3000 RPM.
Nu jaa pie tiem 7800 RPM kautkas atveraas tajaa auto jo gan skana gan spiediens ir iespaidiigs.:)
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by viesturs »

Cik uzzinaaju tiesi sajaa ir keede ,bet itkaa muuziiga;)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Nils »

Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Saab 900 Turbo '81
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by viesturs »

Nils wrote:Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Piekriitu pa tiem apgriezieniem virs 7000 paliek zeel motora
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Gregers »

elmo wrote:Kad tu pēdējoreiz brauci ar mazlitrāžu kas ražota pēc 2007 gada!?
Žigulis neskaitās, tas tiešām rij vairāk par Griffu! :)
Klientu autyoparkā ir vaitrāk nekā 100 mazlitrāžas autiņi tadēļ uzdošu pretjautājumu- kad Tu pēdējo reiz apkopi mazlitrāžas auto ražotu pēc 2007 :P
Parēķinot uz 5 gadiem nekāda ekonomija netika atklāta!
Ja pērk uz 2-3 gadi un tad nomaina pret citu protams ekonomija ir, bet visa ekonomija uz patēriņa rēķina ir vējā apkopju dēļ un uz 35% zaudētās vērtības pirmajos 2 gados!!! Jebkurā gadijumā- ekonomija slēpjās iekš maziem dīzeļiem un auto vecākiem par 3 gadiem!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Gregers »

envoy wrote:
Gregers wrote:Ekonomisks benzīnnieks ir mīts! Nemēdz būt! Visi tērē ap 10 kaut tu nosities! Ja tērē mazāk tad apkope kompensē ieekonomēto ar uzviju!
Nagi niez ielikt -1.:angry:
Pēdējos 6 gados esmu braucis ar 2 mazlitrāžas (ne mazizmēra) auto. 2004 gada Peugeot 406 ar 1.8 nemotoru un vēlāk ar Škoda Octavia universāli ar 1.6 nemotoru. Pirmajai bidējais (arī veselu mēnesi trinoties tikai pa pilsētu) bija ~ 8.2 L/100 un mazāk, otrai ~ 7.2 L/100 un mazāk.
Būtu tie vēl arī mazauto, kas ir par kādiem 200kg vieglāki, rezultāti gan jau būtu vēl labāki.
Teicu jau vienreiz un atkārtošos - ar tādu auto jābrauc tā, kā tas ir paredzēts. Ja tas tev neder, tad tādu nevajag pirkt. (Ja tas ir darba auto, tad vispār jātur mute. Darba uto ir vislabākais - par to nesūdzās!) Nevis nopērk kaut kādu galīgo nemotoru, dzen kā nenormāls, sūdzas, ka neiet, un tad vēl aizved pie dīlera un sūkstās, ka kaut kas laikam ar to auto nav kārtībā, jo patēriņš neatbilst norādītajam.
'Cmon! Ja nevari pielāgot savu braukšanas stilu, tad nekāp tādā auto vispār iekšā!
Kā jau Elmo teica - tas nav žigulis :P
7.2 pa pilsētu :blink:
Vot gribētu to redzēt!
Esmu gatavs uzpildīt pilnu bāku pāris reizes tam kurš nodemonstrēs man vidējo patēriņu zem 9 autiņam ar benzīna nemotoru un massu virs 1200 kg!

Kāda šajā sarunā saistība ar žiguli? Viņš pat tuvu nav ekonomisks, tērē vasarā vismaz 4 litri vairāk par SAABu un uzturēšanā arī dārgāks- nevienu brīdi neuzskatiju, ka būs lēti uzturēt kārtībā 37 gadus vecu auto.
Par braukšanu arī nošāvi greizi- nav tāda jēdziena kā braukšanas stila pielāgošana autiņam, jo pilsētā ir jāiekļaujās satiksmē, bet pa šoseju visi braucam +/- vienādi
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by Nauris_t16 »

Nils wrote:Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Mīkstais :D:D:D Ja motors ar maināmām sadales fāzēm ir paredzēts griezties līdz 8-9k rpm, tad viņš arī ir jāgriež :evil: Tiesa stock 1,3 ir diezgan idiotiski tik tālu griezt, ātrāk jau dēļ tā viņa neies.
Bet Toyotas 2ZZ-GE, kas ir nu jau Viestura corollā ir manā skatījumā, viens no labākajiem toyotas atmosfērniekiem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine#2ZZ-GE

Bet pats labākais ir 4AGE motors, kas tika izstrādāts kopā ar Yamahu :woohoo: Ja vēl stock formā viņš nav diez ko aizraujošs, tad ar diezgan vienkāršām modifikācijām viņš aizgriezīsies līdz 10,000+rpm un radīs vairāk kā 100zs uz litru no 1,6 :woohoo:

http://www.youtube.com/watch?v=chI56Q761QE

Fantastiska skaņa :woohoo:
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dzeki help janoperk auto

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=chI56Q761QE

Fantastiska skaņa :woohoo:
:blink: :blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply