Dzeki help janoperk auto
Re:Dzeki help janoperk auto
nee so http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Nezinu no kurienes jauda taada bet fakts ir fakts tehniskaa pasee (141 kW) nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Nezinu no kurienes jauda taada bet fakts ir fakts tehniskaa pasee (141 kW) nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Re:Dzeki help janoperk auto
Tak rakstīja,ka ar 4 durvīm.
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Ta jau ņem ciet!Sievai atdod saabu:P
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Ta jau ņem ciet!Sievai atdod saabu:P
Re:Dzeki help janoperk auto
nu saabs ir saabs- ir un buus mans favoriits:) ;)
Re:Dzeki help janoperk auto
vot, būsim precīzi un salīdzināsim ar Subaru :)viesturs wrote:nee so http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... bhbeb.html
Nezinu no kurienes jauda taada bet fakts ir fakts tehniskaa pasee (141 kW) nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
jo skaņas izolācija un komforts tomēr būs saab pusē ;)
BET, ne par to runa, apsveicu ar auto, laba izvēle, par tehnisko stāvokli utt, pats ar laiku redzēsi, bet pieļauju, ka pārbaudīji ;)
sievai derēs :)
Re:Dzeki help janoperk auto
Nu ķēde vismaz nebūs jāmaina!:laugh:
Re:Dzeki help janoperk auto
Ta jau laikam šis būs tas zvērēns
http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_corolla_ts.html
Edt.Komentos viedokļi dalās:)
http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_corolla_ts.html
Edt.Komentos viedokļi dalās:)
Re:Dzeki help janoperk auto
Nu ne gluži. Airis 0-100 manuprāt uzrauj par 2 sek ātrāk kā šitā Toya. Turklāt, piekāš zirgi, viņai grieze ir tikai 180Nm, turklāt maksimālo jaudu sasniedz pie 7800 RPM :woohoo:. Bet izvēle tiešām nav no sliktajām. Turklāt, manuprāt ir 6-pakāpju kārba, ne? Tas vismaz ļauj ar šitādu mazmotoru normāli pa šoseju pārvietoties, citādi, kā te Edijs jau minēja, braucot ar 5 robu pie 100 kmh ir 3000 RPM.viesturs wrote:nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dzeki help janoperk auto
Nu jaa pie tiem 7800 RPM kautkas atveraas tajaa auto jo gan skana gan spiediens ir iespaidiigs.:)envoy wrote:Nu ne gluži. Airis 0-100 manuprāt uzrauj par 2 sek ātrāk kā šitā Toya. Turklāt, piekāš zirgi, viņai grieze ir tikai 180Nm, turklāt maksimālo jaudu sasniedz pie 7800 RPM :woohoo:. Bet izvēle tiešām nav no sliktajām. Turklāt, manuprāt ir 6-pakāpju kārba, ne? Tas vismaz ļauj ar šitādu mazmotoru normāli pa šoseju pārvietoties, citādi, kā te Edijs jau minēja, braucot ar 5 robu pie 100 kmh ir 3000 RPM.viesturs wrote:nu es domaaju ka saabiem vins staav liidzaas tocna:) Tas fiilings peec 5000 apgriezieni ir burviigs kaa subaru;)
Re:Dzeki help janoperk auto
Cik uzzinaaju tiesi sajaa ir keede ,bet itkaa muuziiga;)
Re:Dzeki help janoperk auto
Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dzeki help janoperk auto
Piekriitu pa tiem apgriezieniem virs 7000 paliek zeel motoraNils wrote:Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Re:Dzeki help janoperk auto
Klientu autyoparkā ir vaitrāk nekā 100 mazlitrāžas autiņi tadēļ uzdošu pretjautājumu- kad Tu pēdējo reiz apkopi mazlitrāžas auto ražotu pēc 2007 :Pelmo wrote:Kad tu pēdējoreiz brauci ar mazlitrāžu kas ražota pēc 2007 gada!?
Žigulis neskaitās, tas tiešām rij vairāk par Griffu! :)
Parēķinot uz 5 gadiem nekāda ekonomija netika atklāta!
Ja pērk uz 2-3 gadi un tad nomaina pret citu protams ekonomija ir, bet visa ekonomija uz patēriņa rēķina ir vējā apkopju dēļ un uz 35% zaudētās vērtības pirmajos 2 gados!!! Jebkurā gadijumā- ekonomija slēpjās iekš maziem dīzeļiem un auto vecākiem par 3 gadiem!
Re:Dzeki help janoperk auto
7.2 pa pilsētu :blink:envoy wrote:Nagi niez ielikt -1.:angry:Gregers wrote:Ekonomisks benzīnnieks ir mīts! Nemēdz būt! Visi tērē ap 10 kaut tu nosities! Ja tērē mazāk tad apkope kompensē ieekonomēto ar uzviju!
Pēdējos 6 gados esmu braucis ar 2 mazlitrāžas (ne mazizmēra) auto. 2004 gada Peugeot 406 ar 1.8 nemotoru un vēlāk ar Škoda Octavia universāli ar 1.6 nemotoru. Pirmajai bidējais (arī veselu mēnesi trinoties tikai pa pilsētu) bija ~ 8.2 L/100 un mazāk, otrai ~ 7.2 L/100 un mazāk.
Būtu tie vēl arī mazauto, kas ir par kādiem 200kg vieglāki, rezultāti gan jau būtu vēl labāki.
Teicu jau vienreiz un atkārtošos - ar tādu auto jābrauc tā, kā tas ir paredzēts. Ja tas tev neder, tad tādu nevajag pirkt. (Ja tas ir darba auto, tad vispār jātur mute. Darba uto ir vislabākais - par to nesūdzās!) Nevis nopērk kaut kādu galīgo nemotoru, dzen kā nenormāls, sūdzas, ka neiet, un tad vēl aizved pie dīlera un sūkstās, ka kaut kas laikam ar to auto nav kārtībā, jo patēriņš neatbilst norādītajam.
'Cmon! Ja nevari pielāgot savu braukšanas stilu, tad nekāp tādā auto vispār iekšā!
Kā jau Elmo teica - tas nav žigulis :P
Vot gribētu to redzēt!
Esmu gatavs uzpildīt pilnu bāku pāris reizes tam kurš nodemonstrēs man vidējo patēriņu zem 9 autiņam ar benzīna nemotoru un massu virs 1200 kg!
Kāda šajā sarunā saistība ar žiguli? Viņš pat tuvu nav ekonomisks, tērē vasarā vismaz 4 litri vairāk par SAABu un uzturēšanā arī dārgāks- nevienu brīdi neuzskatiju, ka būs lēti uzturēt kārtībā 37 gadus vecu auto.
Par braukšanu arī nošāvi greizi- nav tāda jēdziena kā braukšanas stila pielāgošana autiņam, jo pilsētā ir jāiekļaujās satiksmē, bet pa šoseju visi braucam +/- vienādi
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dzeki help janoperk auto
Mīkstais :D:D:D Ja motors ar maināmām sadales fāzēm ir paredzēts griezties līdz 8-9k rpm, tad viņš arī ir jāgriež :evil: Tiesa stock 1,3 ir diezgan idiotiski tik tālu griezt, ātrāk jau dēļ tā viņa neies.Nils wrote:Tak vairums japāņu ir augsto apgriezienu dzinēji. Brālēns savu 1.3l Hondu arī griež līdz 7-8k rmp un tajā brīdī man to auto ir žēl, neesmu radis klausīties tik augstos apgriezienos.
Turbo to visu izdara daudz nepiespiestāk un vieglāk, pie kam daudzos gadījumos - efektīvāk.
No starta gan, visu cieņu, japāņi mani līdz simtam ir bāzuši kā mazu ezi, ok, 1.3i nav nekāds konkurents, bet no 1.6 Vtech Hondas gan es esmu smagi norāvies pārsimt metru distancē. Tas gan bija vīlēts 95.gada Civic ar 190hp, bet es viņu divsimt, trīssimt metros nespēju noķert. Pēc simta gan cita aina, jo šim sāk pazust spriganums, kad man tas tikai sāk parādīties.
Starpcitu, pie offtopika, drīz jātaisa nākošais dublis sābistu skriešanās pasākumam. :evil:
Bet Toyotas 2ZZ-GE, kas ir nu jau Viestura corollā ir manā skatījumā, viens no labākajiem toyotas atmosfērniekiem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine#2ZZ-GE
Bet pats labākais ir 4AGE motors, kas tika izstrādāts kopā ar Yamahu :woohoo: Ja vēl stock formā viņš nav diez ko aizraujošs, tad ar diezgan vienkāršām modifikācijām viņš aizgriezīsies līdz 10,000+rpm un radīs vairāk kā 100zs uz litru no 1,6 :woohoo:
http://www.youtube.com/watch?v=chI56Q761QE
Fantastiska skaņa :woohoo:
900aero clubsport #8
Re:Dzeki help janoperk auto
:blink: :blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible