Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Jā, jā, nevajag...
Skaidrs, ka vajag! :evil:
Lielākā daļa no šitiem nevajag ir skauģi, pesimisti/skeptiķi vai tādi, kam tas traucē vai nedarbojas.
Vairums vienkārši lej!
Un neiet runa par pliku izcelšanos, lai arī tas ir gandrīz vienīgais iemesls kāpēc viņu liek, man pašam tā skaņa vnk. spēcīgi priecē ausis.
Skaidrs, ka vajag! :evil:
Lielākā daļa no šitiem nevajag ir skauģi, pesimisti/skeptiķi vai tādi, kam tas traucē vai nedarbojas.
Vairums vienkārši lej!
Un neiet runa par pliku izcelšanos, lai arī tas ir gandrīz vienīgais iemesls kāpēc viņu liek, man pašam tā skaņa vnk. spēcīgi priecē ausis.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Čupām, svilpītes izpūtējos, pārprogrammēts rupors, cik vien tālu fantāzija sniedzas. :laugh:Kaspars wrote:Nu skaidrīte :>
Alternatīvas? :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Viss kam ir T5.Kaspars wrote:Alternatīvas? :D
Varētu vēl Nissan Skyline pieminēt, Subaru visādus, varbūt arī Mazda RX7.. tikai tādu ar "kreiso" stūri nav;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Da labi, es jautāju kā uzlikt to līdzīgo tonīti bovam, nevis kādu auto atvilkt no japānas, lai viņu uzliktu :]
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ieraksti diskā to Pšsss skaņu un ieliec CD atskaņotājā! :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ja nemaldos, tad ja attiecīgi pārrakstīti softu, tad var arī uz T7 uzlikt Blow`u. Tikai kas par pšš būz automātam?;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kāds sakars ar skaudību....?:dry:Nils/carlorossi wrote:Jā, jā, nevajag...
Skaidrs, ka vajag! :evil:
Lielākā daļa no šitiem nevajag ir skauģi, pesimisti/skeptiķi vai tādi, kam tas traucē vai nedarbojas.
Vairums vienkārši lej!
Un neiet runa par pliku izcelšanos, lai arī tas ir gandrīz vienīgais iemesls kāpēc viņu liek, man pašam tā skaņa vnk. spēcīgi priecē ausis.
Ir jau šīs lietas gan izrunātas, gan mēģinātas dzīvē.
Bez gļukiem auto ar gaisa daudzuma mērītāju (Mass Air Flow sensors - MAF) iet nevar! Kādēļ - tādēļ, ka gaisa daudzuma mērītājs nomēra , ka dzinējā ieplūst gaiss daudzumā X un uz to balstoties ECU dod signālu iesmidzināt degvielu daudzumā Y lai sasniegtu ideālo gaisa / degvielas attiecību.
Oriģinālā izpildijumā;
Momentā, kad tiek atlaists gāzes pedālis rodas pārspediens un liekais gaiss tiek iepūsts atpakaļ ieplūdes sistēmā starp turbīnu un gaisa daudzuma mērītāju. Tādā veidā nomērītais gaiss nekur nepazūd un ECU var turpināt paļauties, ka dzinējam joprojām ir pieejams gaisa daudzums X un atkarībā no gāzes pedāļa stāvokļa tiek iesmidzināts degvielas daudzums Y.
Blow-off izpildijumā ar MAF;
Momentā, kad tiek atlaists gāzes pedālis rodas pārspediens un liekais gaiss tiek izpūsts atmosfērā. ECU nav nekādas informācijas par to, ka ieplūdes sistēmā vairs nav gaisa daudzums X, bet ir X-n.... Līdz ar to ECU turpina iesmidzināt degvielu balstoties uz nepareiziem datiem - dzinējs tiek "pārliets", t.i. - gaisa patiesbā ir mazāk, un degmaisijums paliek pārāk trekns. Kā tas ietekmē auto uzvedību, ceru,ka ir skaidrs.
Kad un kam var likt Blow-off;
Auto kuriem ir Manifold Absolute Pressure sensors - MAP, gaisa mērīšana notiek pilnīgi savādāk - ECU pastāvīgi nosaka pieejamo gaisa dauzumu vadoties pēc spiediena ieplūdes kolektorā. Tādēļ, ja rodas pārspiediens, lieko gaisu var droši pūst atmosfērā, jo kad tiks nospiests gāzes pedālis, ECU iesmidzinās degvielas daudzumu vadoties pēc tābrīža gaisa spiediena (daudzuma) kolektorā.
Ne MAF, ne MAP pats neko neregulē / nenosaka, pēc šo devēju informācijas ECU aprēķina nepieciešamo degvielas daudzumu. ECU regulē degvielas daudzumu vadoties pēc veselas virknes parametru, kā dzinēja temp, ieplūstošā gaisa temp, pieejamā gaisa daudzuma, akselerātora stāvokļa, detonācijas sensora.... tātad visu šo rādijumu dažādākās variācijas ietekmē ECU darbību - attiecīgi šiem rādijumiem (ienākošās infas) tiek padota degviela, pagriezta aizdedze (agrāk / vēlāk).
Jāņem vērā, ka "pa lielam" dzinējs strādā divos režīmos;
* Slēgtais loks - dzinējs strādā ar mazu slodzi (kruīzēšana - akselerātors (kā nu kuram auto)) ~ 25% (toyai kautkā tā bija). ECU neņem vērā MAF / MAP rādijumu - nepieciešamās degvielas daudzums tiek aprāķināts un koriģēts vadoties no zondes rādijuma.
* Atvērtais loks - dzinējs strādā ar lielu slodzi ( pedālis grīdā), ECU neņem vērā zondes rādiumu - degviela tiek padota vadoties pēc MAF / MAP rādijuma. Tātad dzinējā jau tā pat ieplūst pār pārēm trekns degmaisijums.
Maldīgs ir priekšstats, ka vel palielinot degvielas daudzumu auto ies labāk.... IR PRETĒJI - dzinējā jau tā tiek ieliets pārāk liels degvielas daudzums ideālam cēlienam - kādēļ, tādēļ, ka degviela arī veic "nosacītu" dzesēšanas funkciju. Pie tādas slodzes, pie ideālas degvielas attiecības / ideālas sadekšanas dramatiski ceļas temperatūra cilindros un caurums virzulī ir laika jautajums. Tādēļ palielinot degvielas daudzumu ražotāji sevi pasargā no "liesā".
Tātad - blowofs ietekmē tikai "pedālis grīdā" režīmu pirms turbīna ir spējīga sasniegt max spiedienu.... uz kuru pusi..... jau gandrīz pārlietu dzinēju pārlej vel vairāk. Ko tas dod - auto iet sliktāk (jebkurā gadijumā ne labāk).
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Piedāvājiet man 1-2 saaba emblēmas labā stāvoklī :)
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu labā stāvoklī viņa ir vienīgi jauna. Tāpat kā, nevienam arī disku centriņi lieki (bez diskiem) apkārt nemētājas.Kaspars wrote:Piedāvājiet man 1-2 saaba emblēmas labā stāvoklī :)
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.
Vai nu e-bay, vai Vikingi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Var pieiet tai lietai radoši un nokrāsot esošās emblēmas! Piemēram rīgas ielās braukā viens rozā piektās sērijas bavārietis, kam emblēmas pārkrāsotas pleiboja zaķīšu tematikā!Kaspars wrote:Piedāvājiet man 1-2 saaba emblēmas labā stāvoklī :)
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.
man pie mājas stāv viens trešās sērijas bavārietis, kam uz priekšējās bļembas ir pielodēts kaķis, akurāt kā tas, kas sēž uz melnā kaķa jumta kores vecrīgā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Zirņi, šķovēti kāposti...Kaspars wrote:Nu skaidrīte :>
Alternatīvas? :D
:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Iceman wrote:Uzfočē lūdzu tos eļļas dzeltenos nosēdumus. Tā var nebūt laba zīme. :unsure:
Nezkapec bildi nerada. :dry: Bet uzklikskinot redz.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Šķidrā veidā un benzobakā stingri 1:5:PNīgrais wrote:Zirņi, šķovēti kāposti...Kaspars wrote:Nu skaidrīte :>
Alternatīvas? :D
:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kādus, kur, pa cik un kādā stāvoklī dabūji? ;)Kaspars wrote:Piedāvājiet man 1-2 saaba emblēmas labā stāvoklī :)
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.