elmo wrote:Tikai kaut kā ražots Polijā nevieš uzticību! PS: nesen pirku Cenu klubā Champion slotas ar visu Aerodinamisko spārnu par 6,50.Tik lēti vēl nekur nebiju redzējis.
Pirms pusotra gada tādas pirku Depo, un abas kopā maksāja 12 ar santīmiem:P Un kalpo vēl šodien. Labi kalpo šodien!
es Autostyle peerku abas champion pa 8Ls...
fiška taada ka taa kastite maksaa apm 40% no slotas cenas :D
a tur bez kastites tirgo un vel var paprasit atlaidi :blink:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
elmo wrote:Tikai kaut kā ražots Polijā nevieš uzticību! PS: nesen pirku Cenu klubā Champion slotas ar visu Aerodinamisko spārnu par 6,50.Tik lēti vēl nekur nebiju redzējis.
Pirms pusotra gada tādas pirku Depo, un abas kopā maksāja 12 ar santīmiem:P Un kalpo vēl šodien. Labi kalpo šodien!
es Autostyle peerku abas champion pa 8Ls...
fiška taada ka taa kastite maksaa apm 40% no slotas cenas :D
a tur bez kastites tirgo un vel var paprasit atlaidi :blink:
Es zinu kurš drošivien lētāk ir pircis.. bet jāpagaida:laugh: :laugh: :laugh:
elmo wrote:Tikai kaut kā ražots Polijā nevieš uzticību! PS: nesen pirku Cenu klubā Champion slotas ar visu Aerodinamisko spārnu par 6,50.Tik lēti vēl nekur nebiju redzējis.
Pirms pusotra gada tādas pirku Depo, un abas kopā maksāja 12 ar santīmiem:P Un kalpo vēl šodien. Labi kalpo šodien!
es Autostyle peerku abas champion pa 8Ls...
fiška taada ka taa kastite maksaa apm 40% no slotas cenas :D
a tur bez kastites tirgo un vel var paprasit atlaidi :blink:
Tad jau laikam tur japrasa pardevejam..jo uz stenda nekas nav piedavats B)
Visi šie līdz simtam ir pilnīgs fufels, īpaši jau mehāniskajām kārbām, jo tur vajag ne tikai mācēt mīcīt pedāli, bet arī slēgt ātrumu un galvenais sajūgu pareizi spaidīt, ko retais tikai māk izdarīt atbilstoši. Rezultātā 90% gadījumu automāts var izrādīties ņiprāks, jo tam problēmas ir tikai uzsākot.
Dēls man meklēja kādu lētāku lūzni ar kuru uz lekcijām un darbu braukt. Apskatījām vienu Opel Astra (1997.g. ja nemaldos). Sainieks ss.Lv bija ielicis sludinājumu, ka 2,o benzīnnieks, bet paceļot haubi, izrādījās 2,4 6V. Pamēģināju izbraukt. Ar tik trakulīgu auto vēl nebija nācies braukt. Sajūta, ka ar tādu tiešām var pacelties gaisā.
Nereklamēju Opeli, bet SAAB 2,3 nevarētu neko padarīt šamējam.
Labi, ka dēls nenopirka - bīstams.
Rezumē.Ja gribi strauju un ātru auto, tad tas nebūs SAABs, diemžēl.
Nav Opelim tādu motoru!
Ir OPEL ASTRA OPC versija, kas ir diezgan ņipra. Bet par 2,4 V6 motoru neesmu dzirdējis. Varbūt tas motors ir no kāda cita auto!?
Varbūt tas ir motors no vecās Calibra versijas 2,4 6V ar 172 Zs, vai arī 2,6 litru motors ar 182 Zs no Opel Omega.
elmo wrote:Nav Opelim tādu motoru!
Ir OPEL ASTRA OPC versija, kas ir diezgan ņipra. Bet par 2,4 V6 motoru neesmu dzirdējis. Varbūt tas motors ir no kāda cita auto!?
Varbūt tas ir motors no vecās Calibra versijas 2,4 6V ar 172 Zs, vai arī 2,6 litru motors ar 182 Zs no Opel Omega.
Nav 2,4 bet 2,5 V6 24V 168 ZS. Opel Vectra ap 1993.g.
2,4 bija Omegai bet tas bija 4 cilindru ar 123 ZS.
uculs wrote:Visi šie līdz simtam ir pilnīgs fufels, īpaši jau mehāniskajām kārbām, jo tur vajag ne tikai mācēt mīcīt pedāli, bet arī slēgt ātrumu un galvenais sajūgu pareizi spaidīt, ko retais tikai māk izdarīt atbilstoši. Rezultātā 90% gadījumu automāts var izrādīties ņiprāks, jo tam problēmas ir tikai uzsākot.
Neteiksim ka tas ir fufels ,bet tas ir tehniskie dati :laugh: :laugh: :laugh: Un protams ka tas atkarigs no autovaditaja prasmes utt. Katrai karbai ir savi plusi un minusi ;)
Jā, tas par to Astru man galīgi nogāja šķērsām:woohoo:
Bet to var norakstīt uz to, ka dažās dienās apskatīju un izmēģināju kādas 10 Astras un Vectras. Pareizs arī tautā teiciens, ka "vecums nenāk viens".
Tā tiešām bija Vectra ar 2,5 V6 (un automāts). Bet cēliens no vietas un paaātrinājusm bija baigais. Vainu laiku braucu ar pajaunu E320 3,2 dīzelis - tas jau likās spēcīgs, bet tā Vectra trakāka (jo, protams, vieglāka).
Sevisā, uz kuru aizdzinu uz fikso diagnostiku, teicās, ka Vectru ar šādu dzinēju nebija redzējuši (starp citu, saimnieks to gribēja pārdot kā 2,o un autiņam nebija nekādu papīru un tehniskajā pasē, tur kur motora tilpuns un jauda, bija tikai svītriņas!?).
Vēlāk no interneta izpīpēju, ka V6 ir ar 2,5 litriem ar 125kW (kļūdainu arī uzrādīju, ka 2,4) .
Esot arī: The model was developed in Germany by Opel Motorsport, with the V6 engine's power increased to 195 PS (143 kW).
Bet tommer savu SAABu (ejošu) nemainītu pret sērijas Opeli. Starp citu man ir 125kW SAABs 9-5.
savejais wrote:Jā, tas par to Astru man galīgi nogāja šķērsām:woohoo:
Bet to var norakstīt uz to, ka dažās dienās apskatīju un izmēģināju kādas 10 Astras un Vectras. Pareizs arī tautā teiciens, ka "vecums nenāk viens".
Tā tiešām bija Vectra ar 2,5 V6 (un automāts). Bet cēliens no vietas un paaātrinājusm bija baigais. Vainu laiku braucu ar pajaunu E320 3,2 dīzelis - tas jau likās spēcīgs, bet tā Vectra trakāka (jo, protams, vieglāka).
Sevisā, uz kuru aizdzinu uz fikso diagnostiku, teicās, ka Vectru ar šādu dzinēju nebija redzējuši (starp citu, saimnieks to gribēja pārdot kā 2,o un autiņam nebija nekādu papīru un tehniskajā pasē, tur kur motora tilpuns un jauda, bija tikai svītriņas!?).
Vēlāk no interneta izpīpēju, ka V6 ir ar 2,5 litriem ar 125kW (kļūdainu arī uzrādīju, ka 2,4) .
Esot arī: The model was developed in Germany by Opel Motorsport, with the V6 engine's power increased to 195 PS (143 kW).
Bet tommer savu SAABu (ejošu) nemainītu pret sērijas Opeli. Starp citu man ir 125kW SAABs 9-5.
Es reiz nomā paņēmu tādu par ko Tu runā.. Oi,oi, oi.. Gāja vnk nenormāli:blink: Gāja tikpat labi, vai pat labāk kā nu jau brāļa Passat ar 2.8 VR6:huh:
Vo, vo!
To Astru dēls nepaņēmu, jo bija parūsējis un paliels bendžas patēriņš. Bet labi vien ir, jo bīstams verķis jaunaiem puišiem.
Mans pirmais autiņš bija GAZ 69 (astoņvietīgais brezenta bobiks), kuram sovhozā ielika jaunu GAZ 24 volgas dzinēju - brīnums, ka nenositos - baigais uzrāviens bija, bet ātrāk par kādiem 120 km/h negāja (cik atceros, tad spidometra bultiņa par 110 km vairāk verādīja), jo bija tikai 3 ātrumi + atpakaļgaita un auto satāvēka no dzinēja, 4 riteņiem, rāmja un brezenta ar kapotu visam tam par virsu. No vietas līdz 100km ieliku ar rezervi visām inomarkām, kas Latvijā tad parādījās (1986-87.g.)