Saab 9-5 Aero
Re:Saab 9-5 Aero
Rīgā jau nav nekāda saldā dzīve ar Saab remontiem, bet ārpus Rīgas vienkārši kašmars. Problēmas jau sākas detaļu sagādes līmenī, kur visi kā viens atbild mūsu katalogos tādu detaļu nav, kompī ar neko atrast nevar!:laugh: Taisni vai bail braukt kaut kur tālāk prom no Rīgas!:laugh:
-
- Jauniņais
- Posts: 2
- Joined: Mon Feb 21, 2011 2:55 pm
Re:Saab 9-5 Aero
kads var palidzet man atrast kadu vietu latvija kur es varu iegadaties labus spoilerus, body kit prieks Saab 9-5 Aeiro;)
Re:Saab 9-5 Aero
meklee pa šrotiem.
sliekšņi 50-80ls, luupa 50-100ls
sliekšņi 50-80ls, luupa 50-100ls
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab 9-5 Aero
Vēl var pasūtīt iekš ķekavas Pimp my SAAB angāra..Ainars wrote:meklee pa šrotiem.
sliekšņi 50-80ls, luupa 50-100ls
Re:Saab 9-5 Aero
nevar, nerunaa muļķības ;)chippy wrote:Vēl var pasūtīt iekš ķekavas Pimp my SAAB angāra..Ainars wrote:meklee pa šrotiem.
sliekšņi 50-80ls, luupa 50-100ls
var ieksh bodykit.lv, bet es neieteiktu ņemt. luupa vel ok, bet sliekšņi ir pārāk specifiski uzstādāmi
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab 9-5 Aero
Sveiki. Sorry ja ne tur rakstu (jauns lietotājs).
Skatos uz Saab 9-5 2.3T ;-) par gadiem un paaudzēm nezinu kuri, bet interesē ap 2001 gada.
Par reālo auto apkopi, eksplutāciju, problēmām un motoriem nekā nezinu.
Vai varat palīdzēt, apgaismot uz ko būtu jāpievērš lielāka uzmanība, kāds benzīnmotors labāk, kādi resursi un kas ir vājie punkti. Patēriņš reālais nevis cik sludinājumos pārspīlētie ekonomiskie rādījumi.
Ceru uz godīgu un reālām atbildēm ;-)
Skatos uz Saab 9-5 2.3T ;-) par gadiem un paaudzēm nezinu kuri, bet interesē ap 2001 gada.
Par reālo auto apkopi, eksplutāciju, problēmām un motoriem nekā nezinu.
Vai varat palīdzēt, apgaismot uz ko būtu jāpievērš lielāka uzmanība, kāds benzīnmotors labāk, kādi resursi un kas ir vājie punkti. Patēriņš reālais nevis cik sludinājumos pārspīlētie ekonomiskie rādījumi.
Ceru uz godīgu un reālām atbildēm ;-)
Re:Saab 9-5 Aero
Tad labāk skaties uz feislifta modeli pēc 2002 gada, tam būs novērstas pirmās paaudzes modeļu bērna slimības. Aero šķiet ir visjaudīgākais un tai pat laikā arī ekonomiskākais, ar labāku vadāmību.
No 2004.gada jau nāk citi SID displeji, kuriem nepazūd pikseļi!
Nu un protams pirms pirkšanas svarīga diagnostika, lai nenopirktu nojātu kaķi maisā, jo tāda eksemplāra savešana kārtībā var izmaksāt 3x dārgāk par auto sākotnējās iegādes izmaksām.
Dārgākās pozīcijas manā ieskatā ir ķēdes maiņa un DI kasetes.
Ja pats tagad pirktu, tad noteikti AERO un noteikti dzītu uz diagnostiku, nomērīt ķēdes izstiepumu.
Par patēriņmiem runājot, cik cilvēku tik viedokļi, kaut cik objektīvu bildi vari iegūt šeit:
www.spritmonitor.de
Lai veicas.
No 2004.gada jau nāk citi SID displeji, kuriem nepazūd pikseļi!
Nu un protams pirms pirkšanas svarīga diagnostika, lai nenopirktu nojātu kaķi maisā, jo tāda eksemplāra savešana kārtībā var izmaksāt 3x dārgāk par auto sākotnējās iegādes izmaksām.
Dārgākās pozīcijas manā ieskatā ir ķēdes maiņa un DI kasetes.
Ja pats tagad pirktu, tad noteikti AERO un noteikti dzītu uz diagnostiku, nomērīt ķēdes izstiepumu.
Par patēriņmiem runājot, cik cilvēku tik viedokļi, kaut cik objektīvu bildi vari iegūt šeit:
www.spritmonitor.de
Lai veicas.
Re:Saab 9-5 Aero
SAAB 2.0 un 2.3 vispār ir viens un tas pats dzinējs ar niansēm. Vēl ir 3.0 un kaut kādi dīzeļi. Tā kā izturībā tur neatšķiras, galvenais kādā stāvoklī nopirksi. 2.3 varētu būt ieteicams no jaudas vedokļa, kuras vienmēr ir par maz. Man gan nav Aero, bet 2.3t ar automātu, nu no 9-16 iekļaujas, atkarībā no maršruta un sezonas. 2001 ir vecais, bet gada beigās ja nāca jaunie modeļi. Lielas atšķirības nav. Jebkurā gadījumā bez slimībām, kuras var atrast '98 un '99.
Re:Saab 9-5 Aero
Kā minējāt dārgāko pozīciju ķēdes maiņu un DI kasetes. Kas tās par DI kasetēm?
Kāds ir ķēžu maiņas izcenojums? Pēc cik liela nobraukuma jāmaina ķēde?
Piekares izturība un vājie punkti?
Acīs iekrita šis - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... blfck.html
Vai cena ir atbilsotša šim? Kāds ir vispār vidējās cenas 2001 gada?
Kāds ir ķēžu maiņas izcenojums? Pēc cik liela nobraukuma jāmaina ķēde?
Piekares izturība un vājie punkti?
Acīs iekrita šis - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... blfck.html
Vai cena ir atbilsotša šim? Kāds ir vispār vidējās cenas 2001 gada?
Re:Saab 9-5 Aero
Direct Ignition cassette
Ķēdes maiņa ~500 Ls, varbūt vairāk. Atkarīgs arī, kur maina.
Ja pērkamajam auto ir nomainīta, vai nomainīsi pats, tad bēdu nezināsi. Potenciālais nobraukums atkarīgs no braukšanas stila un maršruta. Pa pilsētu, loģiski, ķēde nobeidzas ātrāk. Kādus 150k jau nu noteikti novilks un gan jau vēl vairāk.
Neesmu eksperts, bet piekarei pa lielam izteikti vājo punktu nav. Vājais punkts ir LV ceļi!
Cena SAABiem viennozīmīgi nav atbilstoša par tik labu auto. :) Bet tādas nu tās cenas ir.
Bet, kā jau te tika minēts, viss atkarīgs no stāvokļa - jādzen uz diagnostiku un jāskatās, vai nebūs tik pat vēl jāiegulda, lai varētu droši pārvietoties.
Edit: Konkrētajā gadījumā gan mani 1-kārt interesētu, kas tai mašīnai uz paneļa ar flomīti uzķēzīts. :D
Ķēdes maiņa ~500 Ls, varbūt vairāk. Atkarīgs arī, kur maina.
Ja pērkamajam auto ir nomainīta, vai nomainīsi pats, tad bēdu nezināsi. Potenciālais nobraukums atkarīgs no braukšanas stila un maršruta. Pa pilsētu, loģiski, ķēde nobeidzas ātrāk. Kādus 150k jau nu noteikti novilks un gan jau vēl vairāk.
Neesmu eksperts, bet piekarei pa lielam izteikti vājo punktu nav. Vājais punkts ir LV ceļi!
Cena SAABiem viennozīmīgi nav atbilstoša par tik labu auto. :) Bet tādas nu tās cenas ir.
Bet, kā jau te tika minēts, viss atkarīgs no stāvokļa - jādzen uz diagnostiku un jāskatās, vai nebūs tik pat vēl jāiegulda, lai varētu droši pārvietoties.
Edit: Konkrētajā gadījumā gan mani 1-kārt interesētu, kas tai mašīnai uz paneļa ar flomīti uzķēzīts. :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Saab 9-5 Aero
Hmmm, kas tad īsti ir novērsts ar feislifta modeli 2001.gada nogalē? :huh: Vienīgais, kas nāk prātā, ir kartera ventilācija :dry:
Ķēdes maiņa apm. LVL 500 (atkarīgs no tā, vai nav kas jāpieķer pa ceļam). Maiņas nepieciešamība ir atkarīga no tās izstiepuma, nevis nobraukuma, tā stiepjas vairāk, ja mīcās pa pilsētu, mazāk - ja brauc pamatā garus gabalus. Pie diagnostikas jānomēra noteikti. ;)
DI (direct ignition) kasete mēdz ik pa laikam nokūpēt, jauna maksā tagad jau stipri virs LVL 200, tās mūžu saīsinot neatbilstošu sveču lietošana vai to laicīga nemainīšana (parasti maina pie katras eļļas maiņas - 10k km).
Par piekari neviens baigi nesūdzas, bet, ja tā ir nojāta, tad savešana kārtībā var izmaksāt vairākus simtus.
Bet ir vēl šis tas nepatīkams:
- Elektroniska drosele (throttle body) - mēdz nobeigties, var mēģināt remontēt, bet jauna maksājot laikam tuvu LVL 400
- Gaisa masas mērītājs - mēdz nobeigties, jauns oriģinālais laikam bija virs LVL 200 (aftermarket vispār ir pieejams? nezinu)
Man personīgi būtu bail skatīties uz 9-5 par šādu cenu, ja nu vienīgi auto ir ar zināmu vēsturi/servisa grāmatu :silly:
Nesen tirgojās pāris zināmi auto - paskaties tirgus sadaļā ;)
Ķēdes maiņa apm. LVL 500 (atkarīgs no tā, vai nav kas jāpieķer pa ceļam). Maiņas nepieciešamība ir atkarīga no tās izstiepuma, nevis nobraukuma, tā stiepjas vairāk, ja mīcās pa pilsētu, mazāk - ja brauc pamatā garus gabalus. Pie diagnostikas jānomēra noteikti. ;)
DI (direct ignition) kasete mēdz ik pa laikam nokūpēt, jauna maksā tagad jau stipri virs LVL 200, tās mūžu saīsinot neatbilstošu sveču lietošana vai to laicīga nemainīšana (parasti maina pie katras eļļas maiņas - 10k km).
Par piekari neviens baigi nesūdzas, bet, ja tā ir nojāta, tad savešana kārtībā var izmaksāt vairākus simtus.
Bet ir vēl šis tas nepatīkams:
- Elektroniska drosele (throttle body) - mēdz nobeigties, var mēģināt remontēt, bet jauna maksājot laikam tuvu LVL 400
- Gaisa masas mērītājs - mēdz nobeigties, jauns oriģinālais laikam bija virs LVL 200 (aftermarket vispār ir pieejams? nezinu)
Man personīgi būtu bail skatīties uz 9-5 par šādu cenu, ja nu vienīgi auto ir ar zināmu vēsturi/servisa grāmatu :silly:
Nesen tirgojās pāris zināmi auto - paskaties tirgus sadaļā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab 9-5 Aero
Nu, lawyer, Tu māki iedvesmot cilvēku pirkumam! :))))
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab 9-5 Aero
Ierēķini vēl tikpat savešanai kārtībā un būs auto pa pirmo. Es par sludinājumā minēto. Nu nevar limuzīns maksāt kā 3ais golfs un būt pilnīgā tehniskā kārtībā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Saab 9-5 Aero
Kjeedes mainja 500ls... Hahahaa kur?
Man sanaca 2reiz dargak jo tika mainiiti daudz elementi par un ap motoru. Neliks tak atpakalj uz beigtaam padushkaam vai balstraamja bukseem. Ellju un tosolu ari veco apakalj nelies.
Man sanaca 2reiz dargak jo tika mainiiti daudz elementi par un ap motoru. Neliks tak atpakalj uz beigtaam padushkaam vai balstraamja bukseem. Ellju un tosolu ari veco apakalj nelies.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...