• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 64
Page 64 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 25, 2016 2:37 pm
by Archibalts
MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero :), tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 28, 2016 1:00 pm
by Kabrio
vai 900NG OE maģis ar kaseti der 9-3OG OE maģa vietā?
Pēc ziemas stāvvēšanas konstatēju, ka atkal CD neiet.. :( domāju, ka jāliek tik kasete un tad caur telefonu, jo CD tāpat vairs nav, kur ierakstīt.. :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 01, 2016 9:25 am
by MarisJ
Archibalts wrote:
MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero :), tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...
Jā, nevarēju ierasties, liekas ka padevu par to zinju?. Jebkrua gadijuma problema paliek aktuala.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 12:22 pm
by melnis1990
Saab 9-3 2.02 benzīns/gāze. No rītiem aukstu darbinot pielec ļoti labi. Pēc noslāpēšanas darbinot uzreiz lec arī labi. Bet ja pastāv kādu laiku 20 min un uz augšu baigi ilgi jāgriež kamēr pielec. Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 1:03 pm
by martinnos
melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 2:00 pm
by tranquillo
martinnos wrote:
melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?
Es pieļauju, ka ar gāzi arī ir iespējams piedarbināt. Šis mani labi izručīja, kad Kauņā nomira benzīna sūknis...

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 3:32 pm
by Arnijs
Es domāju, ka cilvēks to ir domājis, ka brauc ikdienā uz gāzes, vai arī pārslēdzot un pabraukājot TIKAI uz benzīna.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 10:58 pm
by Mahmuds
martinnos wrote:
melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?
Vasarā diezgan viegli var piedarbināt uz gāzes. Es 4 dienas visu Sarema salu izbraukāju un 1/2 Igaunijas ar beigtu benzīna sūkni!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 07, 2016 6:44 pm
by tranquillo
Pie cik lielas dzesēšanas šķidruma temperatūras būtu jāieslēdzas ventilatoram? Cik zinu ir divi ātrumi, tāpēc jautājums pie cik lielām t abi ieslēdzas. Man ,šķiet, ir palicis tikai ātrākais režīms, ieslēdzas pie 99/100 grādiem

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 07, 2016 10:54 pm
by KoreFun
2001.gadam:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 07, 2016 11:17 pm
by Reinis_me
Ok, turpināsim par piekabes āķiem... Tātad - universālim un sedadam tas ir it kā vienāds, un ir jau pienācis. Poļu uzņēmuma Auto HAK ražojums - kārtīgs dzelzis ar visiem sertifikātiem. :mrgreen: Tuvāko nedēļu laikā stellēšu augšā.

Tālākais jautājums - vadi. Kāds ir risks viņus vienojot pa taisno - var parādīties kaut kādas kļūdas un/vai izsisti drošinātāji?

Skaidrs, ka civilizēti tas notiek caur SAAB oriģinālo bloku ar numuru 12803356, bet nu viņš ir, teiksim tā, neadekvāti padārgs.

Ir visādi aftermarket varianti, kurus pagaidām atrodu tikai ārzemju internetā un pie tam nebūt ne milzu skaitā. Principā, ja viņš maksā vairāk par padsmit EUR, sanāk izdevīgāk pašam tur kaut ko uzlodēt no relejiem vai tamlīdzīgi.

Viedokļi? :twisted:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 08, 2016 9:35 am
by tranquillo
KoreFun wrote:2001.gadam:
Paldies! :dance:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 08, 2016 3:15 pm
by tranquillo
Sveiciens!
Lieta sekojoša: 9-3 OG nevar ielikt piektajā ātrumā (sit atpakaļ). Visi pārējie slēdzās smuki. Kāds tam varētu būt iemesls?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 08, 2016 3:33 pm
by Silver
Vispār nevar, vai dažreiz sanāk?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 08, 2016 3:42 pm
by pr1
te izdomāja cupholderi priekš 9-3og
http://www.saabplanet.com/3d-print-proj ... -og-900ng/