• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 131
Page 131 of 138

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 15, 2020 9:59 am
by difers
Serdenis izlec- radio izslēdzas.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 15, 2020 6:37 pm
by difers
Arnijs wrote: Wed Oct 14, 2020 11:42 pm
difers wrote: Wed Oct 14, 2020 7:27 pm Vajadzīga neliela palīdzība. Saab 9-3og 2,0t 99g Pēkšņi pārstāja darboties orģinālā pults (banāns). Pirmais ko izdariju- nomainiju bateriju. Esošajā bija 2,9V. Izmeiģināju visas sihronizācijas kas aprakstītas atrodamajos avotos. Centrālā atslēga no slēdža mašīnā darbojas- bagažnieks no pogas durvīs darbojas. Problēmu saasina fakts ka durvju atslēgas nedarbojas un ir tikai viena pults. Ieteikumi, komentāri, risinājumi?
Slēdzenes serdenis "izlec"? Nav ieķēries?
Ko tādos gadijumos var darīt? Var nomainīt pulti un bloku no citas mašīnas, vai tas ir piesaistīts vēl kautkur?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 16, 2020 10:19 pm
by Arnijs
Var mēģināt pieprogrammēt vēl vienu pulti un paskatīties, kas notiek. (Parādīsies pults vai uztveršanas defekts)

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 17, 2020 4:03 pm
by difers
Arnijs wrote: Fri Oct 16, 2020 10:19 pm Var mēģināt pieprogrammēt vēl vienu pulti un paskatīties, kas notiek. (Parādīsies pults vai uztveršanas defekts)
Pulti var pieprogrammēt jebkuru? Lietotu no cita auto?
Ar Bosch KTS var pieprogrammēt?
Kādam ir pieejama tāda pults?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 17, 2020 8:39 pm
by Arnijs
difers wrote: Sat Oct 17, 2020 4:03 pm
Arnijs wrote: Fri Oct 16, 2020 10:19 pm Var mēģināt pieprogrammēt vēl vienu pulti un paskatīties, kas notiek. (Parādīsies pults vai uztveršanas defekts)
Pulti var pieprogrammēt jebkuru? Lietotu no cita auto?
Ar Bosch KTS var pieprogrammēt?
Kādam ir pieejama tāda pults?
Ir gan lieka pults, gan pieprogrammēšanas iespējas.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 18, 2020 8:59 pm
by difers
Arnijs wrote: Sat Oct 17, 2020 8:39 pm
difers wrote: Sat Oct 17, 2020 4:03 pm
Arnijs wrote: Fri Oct 16, 2020 10:19 pm Var mēģināt pieprogrammēt vēl vienu pulti un paskatīties, kas notiek. (Parādīsies pults vai uztveršanas defekts)
Pulti var pieprogrammēt jebkuru? Lietotu no cita auto?
Ar Bosch KTS var pieprogrammēt?
Kādam ir pieejama tāda pults?
Ir gan lieka pults, gan pieprogrammēšanas iespējas.
Aptuvenās izmaksas gribētos zināt. Jo pa 20 eur varu ielikt citu pulti ar vadības bloku tikai centrālo lai vada un viss.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 18, 2020 9:42 pm
by hofmaks
Var būt vnk piezvanīsi Arnim un uzjautāsi?!

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 26, 2020 6:55 pm
by difers
Paldies visiem kas palīdzēja ar laipnajām atbildēm. Ļoti atsaucīgs forums.
P.S. Saabu var atslēgt un aizslēgt ar distances vadību.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 05, 2020 7:21 pm
by Doicis
Doicis wrote: Wed Oct 14, 2020 8:44 pm
Milicis wrote: Sat Oct 10, 2020 12:45 pm Es teiktu, ka degvielas filtra apsilde nestrādā.
Paldies Pilot! :D Vainenieks bija, savienojums bākas labajā pusē, kurš īsti nesavienoja + vadu. :lol:
Tomēr īsti vaina nav savienojumā. Nomanīju R4 releju,(drošinātājs vesels), kļūda tāpat ir P1180 -Relay diesel preheater; circuit open
Iepriekš kad pie kompa tiku arī bija kļūda par kvēlsvecēm P0380. Nomainīju visas kvēlsveces. Domāju ka, tas atrisinās P0380, bet nekā.
Brīnumus ieraudziju izmērot voltus kas iet uz kvēlsvecēm, uz ON(nepiešķilts) 1.16v, piešķiltam no 3v lidz 13,50v lēkā visu laiku. izdomāju pielikt veco kvēlsveci, protams, silda visu laiku(piešķiltam). P0380 -Glow control unit; open circuit un P0380 Glow control Unit Feedback Circuit. Kvēlsveču relejs jamaina? Kādi ieteikumi?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 05, 2020 8:38 pm
by Milicis
Cik zinu, tad aukstam dzinējam kvēlsveces vēl kādu laiku silda, lai palīdzētu degkamerā sasniegt vēlamo temperatūru. Tas ilgst, līdz dzinējs sasniedz noteiktu temperatūru. Un tas notiek tieši kā tu rakstīji - pa vienai, divām svecēm mainot tās vietām, lai pārāk nenoslogotu elektrosistēmu. Jāskatās, ko dara kvēlsveču vadība.

Par filtra apsildi nemācēšu komentēt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 06, 2020 8:57 am
by intervall
Pilnīgi iespējams, ka relejs. Man Alfai arī pārus gadus atpakaļ bij tā. Nomainīju kvēlsveces, bet vaininieks izrādījās kvēlsveču vadības bloks.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 06, 2020 8:56 pm
by Doicis
Nomainīšu to releju, bet pagaidām amputēšu veco releju. Pietiek viņam dzīvot savu dzīvi. :lol:

Gribētu tikt skaidrībā arī ar degvielas filtra apsildi P1180.
Ņēmu talkā multimetru. R4 86pins un 30pins nāk no aķa, ir 12,7v.

R4 87pins aiziet uz filtra apsildi, pie filtra atvienoju savienojumu, pieliku multimetru tur, ielaidu 87pinā 12,7v, iznāca 10,35v. Masa tur ok.

R4 85pins nāk no vadības bloka, ON un piešķiltam 85pinā 2.35v.

Hvz uz kuru pusi meklēt vainu!? :?

Viņš nevarētu būt saistīts ar kvēlsveču releju?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 09, 2020 4:55 pm
by ZZ_ZingZeng
Vai kādam no jums ir gadījies dzīvē redzēt dzeltenu 9-3 kupejnieku ar 3 durvīm 1998-2002 gada izlaiduma, tā kā SAAB reklāmā?
Kabri esmu redzejis, bet kupeju nē.
Manuprāt skaistākais no vecās paaudzes 9-3.
Liekas, ka Viggen bija tieši dzeltens, bet tos esmu redzējis dzeltenus tikai ar 5 durvīm.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 09, 2020 5:07 pm
by elmo
ZZ_ZingZeng wrote: Mon Nov 09, 2020 4:55 pm Vai kādam no jums ir gadījies dzīvē redzēt dzeltenu 9-3 kupejnieku ar 3 durvīm 1998-2002 gada izlaiduma, tā kā SAAB reklāmā?
Kabri esmu redzejis, bet kupeju nē.
Manuprāt skaistākais no vecās paaudzes 9-3.
Liekas, ka Viggen bija tieši dzeltens, bet tos esmu redzējis dzeltenus tikai ar 5 durvīm.
Vienu esmu redzējis Spānijā un vēl vienu Itālijā.
Krāsa bija saulē pabalējusi un galīgi neizskatījās kā reklāmā! :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 10, 2020 1:08 pm
by ZZ_ZingZeng
Jāpulē, jāpulē ... :lol: