• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 337
Page 337 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 22, 2020 8:19 pm
by hofmaks
A man zilzobis un telefonu turu kabatā!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 24, 2020 12:21 pm
by JustReadInstructions
Labdien! Ir SAAB 9-5 2.3 turbo. 2002 gads.Eļļa zūd daudz ( ārā netek) Gadās kad iedarbina tad smird pēc plastmasas un noslāpst. Misfire un vispār nav nekas patīkams. :shock: Un gadās kad strādā normāli. Kļūdas tikai misfire. Esmu salasījies gudrības bet pats vairāk par sveču apskati un DIC maiņu nedarīšu. Pie kā vērsties Ventspilī ar šo? Padalieties lūdzu ar kontaktiem. :pray: Uz Rīgu diemžēl nevaru aizbraukt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 24, 2020 11:35 pm
by hofmaks
Gan jau gredzeniem beigas!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Jul 27, 2020 6:48 pm
by rzmzr
Piebalsoju Hofmakam.

Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.

Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.

Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.


Kap-remonts :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 28, 2020 11:27 pm
by JustReadInstructions
rzmzr wrote: Mon Jul 27, 2020 6:48 pm Piebalsoju Hofmakam.

Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.

Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.

Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.


Kap-remonts :mrgreen:

Blivsēgi mainīti 3 gadi atpakaļ.Tad arī dzinējs tika atzīts par labā stāvoklī esošu.
Eļļa ar filtru mainīta regulāri, un līmenis papildināts pēc vajadzības.5 gadi GM DEXOS un tagat Mobil.
Sveces,kasetes ir ok.(Saabperformance parts no Zviedrijas atsūtītas)

Katalizators ,kartera ventilācija, gredzeni varētu būt sačakarēti, šobrīd nav kontrole. Izpūtējs prasās uz nomaiņu.

Šodien paša spēkiem apmainīts degvielas filtrs, izrādās iepriekšējais vēl no Ulmaņlaikiem. :shock: (Degviela netika pietiekami ātri līdz dzinējam un tas arī iespējams bija iepriekš minēto problēmu cēlonis) Pagaidām strādā dzinējs klusāk.

Ja kap.remonts utml. tad kamdēļ auto var funkcionēt apmēram 99 procenti laikā ideāli?
Katru dienu tiek braukts un tikai šodien no rīta simptomi atkārtojās vienu reizi.
Kļūdu sistēmā nav.

Vēl citureizi iedarbinot slēdz radio iekšā pats vai disku uzliek. :shock:

Tātad vai kāds kompetents engineer Ventspilī uz viņu varētu paskatīties? Padalieties lūdzu ar kontaktiem. :pray:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 29, 2020 7:51 am
by hofmaks
Tur diezvai kāds būs,kas saprot saab elektroniku. Tikai Rīga,tikai Arteh!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 30, 2020 11:40 am
by lawyer
Vai arī YTC, vai Vilks :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 30, 2020 4:42 pm
by hofmaks
Vilks negrib redzēt saabus!!! :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 31, 2020 2:11 pm
by Vilcins
Tā jau gluži nav :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 03, 2020 12:39 pm
by madars
Vilcins wrote: Fri Jul 31, 2020 2:11 pm Tā jau gluži nav :mrgreen:
Jautajums par 9-5 aizmugurejo riteņu sagāzumu.Vias bukses samainītas,bet riteņi tapat uz aci pat liekas šķībi.Bijuši 2 gb.Saab 9-5 un abiem lidziga problema-īpaši kreisajam ritenim :D

Kāds ir mēginājis sūtīt un likt regulējamās atsaites?Ar TA nav problēmu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 03, 2020 8:38 pm
by intervall
Noregulēt savirzi neesi iedomājies?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 03, 2020 9:43 pm
by hofmaks
Ar aizmugures ratiem tā ir. Ir varianti - uzlikt jaunas atsperes,vai taisīt/pirkt šķērssviras ar sagāzuma regulāciju. Savam taisīju pats - topikā ir bildes- tehniskajā nebija iebildumu

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 04, 2020 12:24 pm
by JustReadInstructions
hofmaks wrote: Wed Jul 29, 2020 7:51 am Tur diezvai kāds būs,kas saprot saab elektroniku. Tikai Rīga,tikai Arteh!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!
Degvielas filtrs neko neatrisināja, izņemot sveces atklājās ka otrā cilindra svece aizlieta, nestrādā.DIC rezerves un jaunas sveces iekšā un otrā diena bez pārsteigumiem.NGK PFR6H-10 6290

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Aug 04, 2020 4:00 pm
by hofmaks
Nu tu gan pļūtī! Iepriekš rakstīji,ka sveces,kasetes ir ok- tip zviedru! Ar pirkstu debesīs nosaki ,ka ir ok!?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 31, 2020 4:44 pm
by madars
Sveiciens Sabistiem.

Paradijusies nejauka problema-silts nelec,ja pastāv kadu laiku.Piemeram brivdienas uz jūru aizbraucu viss ok-pēc 2h nāku atpakaļ auto vairs nelec.Noņemu klemmes,izvelku no bagāžnieka rezerves kaseti,piestartēju un laimīgs braucu mājās.Vēlak taisos uz veikalu pēc aliņa aizbraukt,bet hujaks-atkal tas pats.Kemēr nenoņem klemmes uz kādu laiku var griezt kamēr aķis sauss..Ar aukstu startu problēmu nav.Arī siltu uzreiz pēc noslapēsanas var normali piestarteet

2006 gada 2.0t.
Varbūt kads saskāries pirms sāku visu pec kartas mainit.

Arzemju forumos spriez itkā ka kkada mistiska softa probleema..Nu nez..