• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 328
Page 328 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 22, 2019 2:13 pm
by rzmzr
Vajadzētu konkrētus ciparus, apgriezienu diapazonu, lai kaut ko varētu spriest.
Stock turbīna Vilkacim pūst sāk ~1.9-2, bet reāli jūtams cirtiens ir pie ~3.

Pirms motora celšanas ārā, mans auto uzvedās stipri dīvaini, t.i., līdz 3.5-4k apgriezieniem viņš vispār nesūda negāja, bet pēc 4k atvērās ar spēcīgu cirtienu. Ar to uzvedību galā tā arī netiku, un nebiju ieinteresēts, jo tajā laikā benzīna:eļļas patēriņš uz 100KM bija attiecībā 2:1 :mrgreen:

Turbīna vēl joprojām man ir tā pati, kas kopš eļļas rīšanas laikiem, bet brauc un iet viss kā vajag.

Lai pārliecinātos par "kopts un lolots" argumentu, iesaku sākotnēji pārbaudīt vienvirziena vārstus, un vakuuma trubiņas. Domāju, ka šajos mezglos arī atradīsi savu problēmu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 22, 2019 3:03 pm
by elmo
Pieredze rāda, ka tie vienvirziena vārsti jau jauni mēdz būt defektīvi.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 22, 2019 3:05 pm
by mrpinkeyes
Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Aug 22, 2019 4:03 pm
by rzmzr
Pie 180k vakuuma trubiņu un vienvirziena vārstu maiņa jau būtu jāiekļauj profilaktisko lietu sarakstā, kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs melo, un ir laiks to nomainīt. Kad tas sāk nemērīt, vismaz manā gadījumā, tas izpaudās līdzīgi tavam auto, tas palika sākotnēji neatsaucīgs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 23, 2019 12:30 pm
by eriks1531
mrpinkeyes wrote: Thu Aug 22, 2019 3:05 pm Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?
Ja pie 180k gatavojies mainīt ķēdi, tad zviedrs ir bijis turku izcelsmes :)
Ar savu 9-3 2.3t nobraucu no 120k līdz 360k un ķēdei palika pārim mm līdz mainīšanai.

Vakmtrubiņas gan rekomendēju nomainīt, pārsteigumu būs mazāk.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 23, 2019 2:08 pm
by martinnos
eriks1531 wrote: Fri Aug 23, 2019 12:30 pm Ar savu 9-3 2.3t
Kas tas par zvēru?
eriks1531 wrote: Fri Aug 23, 2019 12:30 pm līdz 360k
T.i. - ķēde izdzīvoja līdz 360k km?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 23, 2019 8:59 pm
by Highlander
Atgriezoties pie Navi/radio pulkstena temas. Maija, bija atgriezies pulkstenis atpakal uz ekrana, viss chikibriki, te menesi atpakal, nacas remontet generatoru. Protams, tika nemta klemmes nost un...pulkstenis atkal pazudis :doh: ka parejiem? Ar kadam metodem dabuts atpakal laiks uz ekrana? :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 12:58 pm
by Gunch*
Sveiki!

k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg

ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 2:55 pm
by hofmaks
Izņem 17to drošinātāju uz minūti un tad pamēğini!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 2:57 pm
by Gunch*
hofmaks wrote: Sat Aug 24, 2019 2:55 pm Izņem 17to drošinātāju uz minūti un tad pamēğini!
nav rezultata, jau meginaju

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 9:27 pm
by Mahmuds
Gunch* wrote: Sat Aug 24, 2019 12:58 pm Sveiki!

k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg

ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
Pamēģini pirms slāpēšanas pārslēgt uz benzīnu un uzgāzēt un tikai tad noslāpēt (uz benzīna).

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 10:15 pm
by saabmats
Pie vainas būs LPG reduktors,pa vakuma trubiņām noplust gāze ,sagāzē ieplűdnieku. Laižot klāt ir benzina un gazes maisijums un tapec nelec.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 10:33 pm
by Gunch*
Mahmuds-- visu so nedelu braukaju uz benziina,

saabmats- Hmmm ja tas tiesam ir no lpg reduktora ko tur dariit ?jamaina reduktors ?
bus japamegina aizskruvet gazes balonu ciet. lai tur netiek gaaze klaat nekaada gadijuma.
pats esi saskaries jeb ta ir zinama problema ? :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 24, 2019 11:52 pm
by saabmats
Nu man tā bija,gāzenieks fiksi atkoda.Nomainija reduktoram membrānu. Aizbrauc lai tev parbauda,varbut tev tas pats. Nu man vismaz leca,tikai bija jazàğe ilgāk.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Aug 25, 2019 12:09 am
by hofmaks
Braucot veselu nedēļu uz benzīna gāze nemaz nenonāk uz reduktoru - ja ņemt vērā noplūdi. Ar adaptācijām ar tad tā šaubīgi. Masas vadus esi tīrījis? Tie kas pie kolektora termostata pusē!?