• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 297
Page 297 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jan 26, 2018 11:28 pm
by Vilcins
Truba bij 76mm
Kādreiz bij sitads :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jan 26, 2018 11:49 pm
by Arnijs
Fimbar....Ne tikai. Ir arī FAE. Un jā - Walker un Bosal man vairs neasociējas ar kvalitāti. Ik pa laikam gadās ieķert kādu 90-to gadu oldtimer ražojumu - tur pavisam cits skats. Simons pa lielam ir tikai taisnie gabali. Līkumus Ape kādreiz pielasīja no smago klāsta.
Vilks... Jā - pelēkais ir dzīvs. Ir mainīts motors, bet tā - vēl itin dzīvelīgs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 9:30 am
by hofmaks
Apes simons arī bija baudīts. Sūds kas sūds- pēc pusgada jau bija rižiks visā diapazonā!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 1:08 pm
by Arnijs
hofmaks wrote: Sat Jan 27, 2018 9:30 am Apes simons arī bija baudīts. Sūds kas sūds- pēc pusgada jau bija rižiks visā diapazonā!
Ja nesūta ņeržu, tad protams, ka tā būs! Parastais izpildījums ir no melnā metāla ar galvanizētā alumīnija pārklājumu, kas būtu visnotaļ OK, kamēr nesastopas ar mūsu ziemās kaisīto. Bet savi 5 gadi nokalpo.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 5:58 pm
by Highlander
Fiksais jautajums par sedeklus apsildes pogam.
Vizuali ir vienadas feisliftam un pirmsfeisliftam. Kontakti ari vienadi sapas. Atskiras tikai kodi un...ta poga kas stradaja pirmsfeisliftam, nestrada uz feislifta. Kas tur atskiras?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 6:17 pm
by hofmaks
Vajadzētu strādāt!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 6:20 pm
by Highlander
hofmaks wrote: Sat Jan 27, 2018 6:17 pm Vajadzētu strādāt!
Pec logikas ja, vajadzetu. Ir poga, kura stradaja uz PreFL. Man uz FL vina nesilda. Nodomaju ka sedeklim vai kontaktiem kautkas. Iebazu cita FL, kura sedekli sildas. No PreFL poga nesildija. Tikko iebazam atpakal originalo no FL, uzreiz cept augsha saka to sedekli :)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 6:22 pm
by ZaZZ99
Nesen iegadatajam 9-5 pēc virzuļa maiņas tika saregulētas gāzes sprauslas. Nu pie drusku lielākas jaudas (apdzīsanas- nekas ļoti agresīvs) gāze atslēdzas. Tas būtu reduktors?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 6:23 pm
by Vilcins
Tas būtu pats gāzes regulējums, vai arī neatbilst gāzes komponentes jaudai.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 6:54 pm
by ZaZZ99
Aizvedu, uz AutoGaz, jo ieteica. Šie nerubīja LV vispār. Pasēdēja 15min mašīnā, pāris reizes uzgāzēja, pateica ka saregulēja, pateica, ka reduktoru jāmaina un piedāvājās samainīt. Man izskatījās pēc naudas kāšanas: atteicos. Tāpat sapiķoju 50einārus.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 7:57 pm
by Ainars
Autogaze.lv par reguleshanu man prasija 15eur.. tas gan bija vw markas auto. :mrgreen: tur visi normali latviski runaja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 27, 2018 8:26 pm
by Vilcins
Es ar pelēko bračkas Hirsch biju Deglava 60 arī samaksāju 15,un izbraucam arī satiksme līdz azuram un atpakal. Sareguleja cik nu komponentes atļauj, bet ir labi.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jan 28, 2018 10:10 am
by hofmaks
Jāiet uz gāzes kantori rukāt - 50 eināri 15min. Kruta

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Jan 28, 2018 5:35 pm
by maa
ZaZZ99 wrote: Sat Jan 27, 2018 6:54 pm Aizvedu, uz AutoGaz, jo ieteica. Šie nerubīja LV vispār. Pasēdēja 15min mašīnā, pāris reizes uzgāzēja, pateica ka saregulēja, pateica, ka reduktoru jāmaina un piedāvājās samainīt. Man izskatījās pēc naudas kāšanas: atteicos. Tāpat sapiķoju 50einārus.
Ja motortelpā neslēdza klāt papildus dačiku regulēšanai un nebraukāja, tad tevi smagi apčakarēja un neko jēdzīgu viņi tur nesaregulēja...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Feb 02, 2018 9:06 am
by Aigars
Labrīt! Varbūt kāds pieredzējušāks gāzinieks var pateikt, kas varētu būt par iemeslu tam, ka mašīna no rītiem sākusi ātrāk pārslēgties uz gāzi? Agrāk bija tā, ka bija jāpagaida, kad motors uzsilst līdz noteiktai temperatūrai un tad pārslēdzas uz gāzi, bet tagad ir sajūta, ka tas notiek daudz ātrāk - motoram vēl nevajadzētu būt uzsilušam, bet mašīna jau mēģina slēgties uz gāzi un visbiežāk arī uzreiz noslāpst... Biju jau pieradis, ka parasti no rītiem, pie pārslēgšanās noslāpst, bet iedarbini atkal un viss normāli. Tagad slāpst visu laiku...