• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 285
Page 285 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Nov 12, 2017 12:52 pm
by HforU
tomaats wrote: Sat Nov 11, 2017 11:42 pm Vai šeit ir kāds , kas izbrauc pie klientiem uz diagnostiku? Ir aizdomas par hidrotransformātoru, auto nav braucams , atrodas Lielvārdē. Un vēl vai hidrotransformātori visiem ir vienādi? Benzīnniekiem un dīzeļiem.

Auto ir 9-5 2004.gada 2.2tid. :think:

PS Panelī deg oranžs zobrats :shock:
Es jau sāktu ar kārbas eļļas līmeņa nočekošanu...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Nov 12, 2017 12:58 pm
by Arnijs
Daudz prātīgāk ir auto evakuēt uz servisu, kur kaut ko saprot. Pagalmā var tikai nolasīt kļūdu, kas visticamāk rezultēsies ar vajadzību ņemt nost kārbu. Un nav uzreiz jāvaino hidrotransformators. Vēl var būt neskaitāmi citi iemesli.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Nov 12, 2017 1:35 pm
by tomaats
Līmenis kārbā ir. Es jau iepriekš šajā topikā biju izklāstījis problēmu. Toreiz nevienam pat nebija variantu. Ar servisiem slikta pieredze. Tas pats arteh uz kuru braucu , kad jau sākās problēmas ar kārbu. Pie sitieniem kārbā vainoja egr vārstu. Braucot mājās tajā reizē auto nojuka pavisam un nu mētājās jau kādus 3men.

Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Nov 12, 2017 2:52 pm
by Arnijs
tomaats wrote: Sun Nov 12, 2017 1:35 pm Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.
Un kā Tu to iedomājies noskaidrot? Diagnostika caur OBD ir tikai elektroniski fiksētu kļūdu nolasīšana, kurai nav nekādas saiknes ar mehāniskiem bojājumiem, kā vien - ja šāds mehānisks bojājums neizraisa kāda elektroniski vadāma bloka loģisku kļūdu. Tāpat, visticamākais, nāksies ņemt nost kārbu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 15, 2017 10:11 am
by janis.m
Varbūt kāds ir saskāries vai zinātājs pateiks kas par vainu,
Saab 9-5 2.2 tid 2003g manuāl. Grūti pat paskaidrot problēmu bet nu ceru sapratīsiet,
Problēmas ir ar apgriezieniem, piem. dod mizā ar 5ātrumu apgriezieni nedabīgi ātri uzlec no 2.1-3.1 vai 2.5-3.5 tad takā uz kādu brīdi apstājas un tad ceļ tālāk vai tajā brīdī kad uzlec rpm atlaižot gāzi momentā nokrīt un tad tālāk lēnām slīd uz leju.
Ir arī bijis tā ka dodot gāzi vienmērīgi, apgriezieni kāpj, tad nokrīt par kādiem 0.7 un tad kāp tālāk, principā sajūta takā automāts robus pārslēgtu.
kādas idejas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 15, 2017 10:15 am
by Milicis
Sajūgs slīd. Jāmaina.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 15, 2017 10:53 am
by janis.m
Milicis wrote: Wed Nov 15, 2017 10:15 am Sajūgs slīd. Jāmaina.
Paldies, loģiski domājot tā arī būs, nebiju saskāries ar tādām problēmām,
Pēc katalogā piedāvā divu diametrus, kā lai zina kuru man vaig nenoņemot,
Cik par šādu darbu prasa ?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 15, 2017 11:37 am
by KoreFun
Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 15, 2017 4:50 pm
by Arnijs
janis.m wrote: Wed Nov 15, 2017 10:53 am
Milicis wrote: Wed Nov 15, 2017 10:15 am Sajūgs slīd. Jāmaina.
Paldies, loģiski domājot tā arī būs, nebiju saskāries ar tādām problēmām,
Pēc katalogā piedāvā divu diametrus, kā lai zina kuru man vaig nenoņemot,
Cik par šādu darbu prasa ?
Sajūgam būs tikai viens variants. Divi ir benzīnniekiem (Aero/neAero)
Sajūga komplekts kopā ar darbu varētu grozīties ap 300-400eur (Kā kur)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 16, 2017 6:05 pm
by janis.m
KoreFun wrote: Wed Nov 15, 2017 11:37 am Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
būs jau laikam tuvāk grīdai, un piektajam ātrumam ir krakšķīts ja nav sajūgs pašā grīdā. ar pirmajiem ātrumiem neliekas tik traki.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Nov 16, 2017 10:05 pm
by Arnijs
janis.m wrote: Thu Nov 16, 2017 6:05 pm
KoreFun wrote: Wed Nov 15, 2017 11:37 am Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
būs jau laikam tuvāk grīdai, un piektajam ātrumam ir krakšķīts ja nav sajūgs pašā grīdā. ar pirmajiem ātrumiem neliekas tik traki.
Nu tad ir vienkārši fizisks sajūga diska nodilums. Jāmaina un viss.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 17, 2017 3:06 pm
by Janis95
Probleema - kondicionieris nepuush silto gaisu. Pluusma ir, bet tikai auksta-veesa. Tosols liimenii. Kaadi ieteikumi majas apstaakljos? Jeb tikai uz servisu...?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 17, 2017 4:28 pm
by Highlander
Janis95 wrote: Fri Nov 17, 2017 3:06 pm Probleema - kondicionieris nepuush silto gaisu. Pluusma ir, bet tikai auksta-veesa. Tosols liimenii. Kaadi ieteikumi majas apstaakljos? Jeb tikai uz servisu...?
Ehh...cik var malt vienu un to pashu???
1) kalibraciju/diagnostiku uztaisiji ACC???
Off+auto podzinas kopa.
2) cik un kadas kludas tur rada?
3) raksti te, tad talak var meklet vainigo. Savadak tur ir miljoniem iemeslu tam visam.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 17, 2017 8:28 pm
by skirem
iemesls 99% gadījumu ir viens :wink::lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Nov 17, 2017 9:12 pm
by Janis95
Jaa, atvainojiet. Es vnk no telefona rakstu (kompis nav pieejams) un telefonaa gruutaaak aatri atrast diskusijaas sho noteikti jau apspriesto jautaajumu.

Veicu mineeto darbiibu - Auto un Off pogas reizee.

Paraaraas 0. Kas vairs nepazuud, arii izsledzot un iesledzot aizdedzi vairakas reizes. Kaut kas shais mirklos uz 1-2 sekundeem saak puust un uzreiz apstajas. Aaraa no shii rezhiima arii kaut kaa netiku, lai ko spaidiitu.