• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 197
Page 197 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 9:51 pm
by bio
Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 10:02 pm
by Žipčiks
bio wrote:Neliels rāviens, tā ka viegli nošūpo auto ir normāli. Ja ir sitiens- tas vairs nav normāli!
Ir sitiens/ rāviens bet tikai kad liek Draivā....

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 10:33 pm
by elmo
Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas. :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 11:00 pm
by Žipčiks
elmo wrote:Visticamāk kārbas spilveni nodzīvojuši savu dzīvi un pienācis laiks tos nomainīt!
Vai nav tā, ka noparkojot auto uzkalniņā ar purnu uz leju tie sitieni ir vēl izteiktāki!?
Man tā vismaz bija uz Griffina. Un tā kā kārba jau kādu laiku bija ļurkājusies, tad bija norauts arī viens motora spilvens, jo visa tā slodze no norautā spilvena pārceļas uz vēl veselajiem, kas šādu slodzi ilgi nevar turēt un ar laiku padodas. :wink:
Hmm... tas ir variants.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 11:03 pm
by jankab
Žipčiks wrote:Hmm... tas ir variants.
Man vietējie visi saka, ka kārbai remonts jātaisa un jāmaina iekšas....
Kārbas šķidruma un spilvenu diagnostika pa priekšu :pray:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 11:14 pm
by elmo
Man arī visādi pašpasludināti meistari teica, ka kārba kirdohen! Bet Arteh nomainīja spilvenus un eļļu, un auto sāka braukt kā jauns! :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 11:22 pm
by Reinis_me
A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?

Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 20, 2016 11:37 pm
by Žipčiks
Reinis_me wrote:A cik apgriezieni minūtē tev tukšgaitā ir?

Vienkārši, ja viņu tur ir par daudz, tad arī var sanākt pamatīgs cirtiens.
Pie 1000 apgr./min vai drusku mazāk.
Visticamāk sazvanīšos ar ArTEH un pieteikšos uz vizīti, tikai liels gabals jāmizo :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 7:07 am
by bugaboo
Cilvēkiem kas ar šo nodrabojas sen noteikti būs profesionalaks skatijums uz tavu problemu, kā vietējam Fedjam. Ripini bien ciemos.. :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 7:56 am
by Žipčiks
Tad nu pagaidām liels paldies par to, ka padalījāties ar domām/ieteikumiem :)
Ja nu kas, nelikšu mieru :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 8:46 am
by Gac
Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 9:17 am
by OSC
Gac wrote:Pie viena vēl viens jautājiens par kārbām. Man ir ar lāpstiņām pie stūres. Vai ir iespējams ieprogrammēt, ka manuālajā režīmā automāts pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem pie mazākiem ātrumiem? Tobiš, šobrīd no 5. uz 4. pārslēdzas pie 80 (gribētos pie kādiem 65-70), no 4. uz 3. - nedaudz zem 60 (gribētos pie 40)? Vai tas varētu kādas nelāgas sekas atstāt?
Šis jautājums mani arī interesē un ja labi atceros tad precīzi rādījumi un iespējas bija sekojošas:

no 3 uz 4 var pārslēgties pie 55 Km/h (Pēc GPS)
no 4 uz 5 var pārslēgties pie 70 Km/h(pēc GPS)

Bija reiz vienā topicā saabcentral minēts, ka lai uzlabot pārslēgšanās reakciju ir bijuši update kas ietekmē:
1) "there have been some software updates that improve shifting related to response, but i'm not sure of which years/vins are affected. should be easy to find out by calling saab. haven't had anything done to mine and wouldn't change a thing."

2) I had the software update done to my 03. I asked for it at the three year scheduled maintenance after seeing it mentioned on one of the boards. The transmission is much more responsive now. I am now very impressed with the 5-speed auto.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 7:14 pm
by elmo
Nekad nebiju pievērsis uzmanību slēgšanai uz leju, mani besī ārā, ka nevar ielikt augstākā robā, ja apgriezieni nav virs 2k rpm. :mrgreen:
Un vispār, tas lāpstiņu režīms reāli iesūkā, manis pēc viņš varētu arī nebūt vispār!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 7:38 pm
by pr1
Ak, tomātu problēmas :D:mrgreen::twisted:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 21, 2016 8:01 pm
by elmo
Tomātam nav problēmas, problēmas ir tiem, kas grib ar tomātu braukt kā ar manuāli! :mrgreen:
Bet automātiskajā režīmā viņš strādā ļoti optimāli un nav nekādu problēmu cīnīties par labām vietām arī ziemas trasē!