• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 194
Page 194 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 16, 2015 9:24 pm
by pr1
Arnijs wrote: Uz 9-5 šī tendence gan nav tik izteikti novērota.
Cik tad bieži iesakat mainīt kārbas eļļu mehānikai uz 9-5Aero? Vai ir veids kā pārbaudīt eļļas stāvokli?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 16, 2015 10:40 pm
by Arnijs
pr1 wrote:
Arnijs wrote: Uz 9-5 šī tendence gan nav tik izteikti novērota.
Cik tad bieži iesakat mainīt kārbas eļļu mehānikai uz 9-5Aero? Vai ir veids kā pārbaudīt eļļas stāvokli?
Pēc ieskatiem... Reizi 5 gados pa sliktu nenāks, bet nav obligāts pasākums. Svarīgāk ir, lai viņa tur būtu savā sākotnēji noteiktajā tilpumā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 12:28 pm
by OSC
Paldies par iepriekšējiem komentāriem un padomiem!
Šodien sanāca ziepes - Saabs noslāpa pirms krustojuma, rezultātā nevarēja pieškilt, starteris negrieza, instrumentu panelis strādāja, autiņš būtība pusmiris. Mēgināju pēc pāris minutēm un iedarbojās.

BET, vakar dabūju piekariņu - čipu biroja durvīm, kuru pieliku pie autoatslēgām. Tā kā čips darbojas uz RFID bāzes, vai tas varēja radīt konfliktu ar Saaba Imobilaizeru? Tas būtu principā loģisks izskaidrojums.. un ja tas izrādīsies patiesais iemesls.. labi, ka tas nenotika dzenot fūres uz šosejas :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 1:13 pm
by Jancis
Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 2:55 pm
by OSC
Jancis wrote:Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
1. Aizdzedze ON - Instrumentu panelis Deg, Errori nav, elektrība ir, lukturi deg.
2. Auto pielaišana - nekas nemainās, starteris negriež, ne skaņas, visas lampas deg. Pagāja pāris minūtes, kamēra sāka veidoties korķis un brīdi, kad sāku stumt, pamēgināju vēlreiz un autiņš aizgāja.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 4:53 pm
by Arnijs
OSC wrote:
Jancis wrote:Tiešām starteris negrieza vai grieza, bet motors neleca?
Ja otrais variants, tad 98%, ka kloķvārpstas stāvokļa devējs.
1. Aizdzedze ON - Instrumentu panelis Deg, Errori nav, elektrība ir, lukturi deg.
2. Auto pielaišana - nekas nemainās, starteris negriež, ne skaņas, visas lampas deg. Pagāja pāris minūtes, kamēra sāka veidoties korķis un brīdi, kad sāku stumt, pamēgināju vēlreiz un autiņš aizgāja.
Vai nu starteris, vai kontaktgrupa, vai nekontakts ķēdēs. Ja automāts - tad vēl var pieskaitīt selektoru.
Ja būtu immo kļūda, būtu paziņojums uz SID

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 5:59 pm
by Jancis
Vēl startera relejs.
Ja vari saklausīt startera releju noklikšķam, tad nekontakts (tajā skaitā lielais kontakts motortelpā pie "ugunssienas") vai starteris. Ja relejs neklikšķ, tad viss pārējais, ko jau arī Arnijs minēja (kontaktgrupa, selektors, nekontakts, relejs).
Tas par startera negriešanu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 6:25 pm
by elmo
OSC wrote:Paldies par iepriekšējiem komentāriem un padomiem!
Šodien sanāca ziepes - Saabs noslāpa pirms krustojuma, rezultātā nevarēja pieškilt, starteris negrieza, instrumentu panelis strādāja, autiņš būtība pusmiris. Mēgināju pēc pāris minutēm un iedarbojās.

BET, vakar dabūju piekariņu - čipu biroja durvīm, kuru pieliku pie autoatslēgām. Tā kā čips darbojas uz RFID bāzes, vai tas varēja radīt konfliktu ar Saaba Imobilaizeru? Tas būtu principā loģisks izskaidrojums.. un ja tas izrādīsies patiesais iemesls.. labi, ka tas nenotika dzenot fūres uz šosejas :mrgreen:
Tev noslāpa, kad kārbas selektors bija D pozīcijā?Ja mēģināji pielaist, kad selektors ir D pozīcijā, tad loģiski, ka starteris negrieza!Un tā kā tu auto stūmi, tad visticamāk ieliki N, un N pozīcijā var piešķilt bez bēdu, tāpat kā P. Pašam tā agrāk ir gadījies, bet tagad jau ir izstrādājies reflekss uzreiz likt N, ja noslāpst.
Tā kā es lieku 1 eur uz to, ka vainīga bija nepareiza selektora pozīcija!

Bet jebkurā gadījumā tev jātiek skaidrībā, kāpēc tomāts noslāpa!Man ir slāpis tikai braucot uz gāzes, kad kaut kas ir sagājis dēlī!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Dec 17, 2015 10:55 pm
by zinitis

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 23, 2015 8:27 am
by Henry
lai nepiedrazotu Elmo Vilkača topiku, jautājums šeit: kur vispār ir DYNO stendi Latvijā? kāds ir braucis uz tādu kādreiz?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 23, 2015 8:35 am
by Vilcins
Jelgava un Riga ciekurkalns.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 23, 2015 10:12 am
by Jecis
Cienījamie kolēģi!
Varbūt kādam pilnīgi nejauši garāžas vai citos dziļumos ir aizķēries šāds disks(skat. pielikumā) un nebūtu žēl no tā šķirties?
Būšu ļoti pateicīgs... Vajadzīgs ir tikai viens, bet ja nu kas, tad pārīti arī varētu paņemt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 23, 2015 11:11 am
by Brand
Problēma ar auksta pielaišanu B235R:

Tjipa startējot tā ka uzsit, bet uzreiz noslāpst. Gandrīz vienmēr pieliec ar otro mēģinājumu. Sajūta, ka degvielas uz to momentu nav (pirmo startēšanas piegājienu).

Kur varētu būt vaina? Zinu, ka Elmo bija tas pats. Ja kungi no arteh zina, kur vaina, tad labrpāt atdzītu arī savam šito gļuku novērst...

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Dec 23, 2015 12:32 pm
by Jancis
Droši vien, vārstiņš, kas neļauj degvielai aizplūst atpakaļ uz bāku, pie vainas. ArTeh noteikti to novērsīs.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Dec 26, 2015 7:01 pm
by bugaboo
Labvakar, varētu padalīties čipotu benzīna Saabu īpašnieki ar pieredzi...? Kurās iestādēs veikti uzlabojumi ? Interesē cik tas ir prātīgi un vai nenoved pie kādām tomāta vai turbīnas problēmām. :roll: Auto : 9-5 2.3T Aero 2006.g. Paldies!