• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 19
Page 19 of 345

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 09, 2011 10:20 pm
by elmo
Tiko pamanīju uz viena sava paziņas 9-5 pēcpuses bļambu "Hirsh Ruckstuhl". Tas ir aļa tas pasts kas Hirsh Performance, jeb tikai kādi Hirsh dizaina elementi? Vārdu sakot vai tāds Hirsh Ruckstuhl ir kaut kas niknāks par parastu 9-5, jeb tam tikai no vācu valodas tulkojot ir krutāki pakaļējie beņķi no Hirša!? :D

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 09, 2011 11:21 pm
by jastr
elmo wrote:Tiko pamanīju uz viena sava paziņas 9-5 pēcpuses bļambu "Hirsh Ruckstuhl". Tas ir aļa tas pasts kas Hirsh Performance, jeb tikai kādi Hirsh dizaina elementi? Vārdu sakot vai tāds Hirsh Ruckstuhl ir kaut kas niknāks par parastu 9-5, jeb tam tikai no vācu valodas tulkojot ir krutāki pakaļējie beņķi no Hirša!? :D
Elmo, nu googlee tak :P http://www.hirsch-ruckstuhl.ch/

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 09, 2011 11:40 pm
by elmo
Nu un tik tālu es saprotu, ka tas ir šveiciešu dīleris! A tālāk!? A kas zem haubes 2000 gada 9-5, viss tas pats kas parastam 2,3 litru 9-5, jeb tomēr kaut kas vairāk!?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jun 18, 2011 6:01 pm
by Zoom

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Jun 20, 2011 9:00 am
by Pan Shtitz
Sedana pakaļējā plauktā iemeties kaut kāds grabeklis. Gribētos brīvdienās paārdīt vaļā un tikt skaidrībā.
Kāda ir plaukta jaukšanas secība un ar ko sākt? Kas vispār tur var grabēt (lai nolādēti tēvzemes gludie lielceļi)? Skaļruņi?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jun 22, 2011 11:17 pm
by alpins
Jautājums speciālistam :ohmy: Vai šāda atzīmju nobīde (apmēram 1mm)varētu ietekmēt motora nevienmērigu gaitu brīvgaitā ,tjipa burbuļošanu ? Servisā saka , ka jums ir ķēde par vienu robu nepareizi uzlikta , bet ja pārlikšu par robu ,tad būs ohoho nobīde !? , saka ka citas vainas neesot :( Var būt Arnijs varētu ko pakomentēt šajā lietā ? Vispār braucu uz servisu kondišku pārbaudīt , un izrādās trubas valcējums atnācis vaļā, var būt var kāds ieteikt ,kur pārvalcēt to , jo jauna maksājot ap 100 ls :ohmy: ImageImage

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jun 22, 2011 11:24 pm
by fimbars
Nu nebus pie vainas ta kede..Kadu ellu tu lej?Uz priekseja vaka izskatas baigais piedegums..

Bet vispar man ir mezsaimnieka izglitiba.:lol:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 1:40 am
by Arnijs
Izskatās, ka izplūde varētu būt par 1 zobu par agru (vai ieplūde par vēlu, jo AMP es neredzu :D). (ja abas fotkas ir vienlaicīgi) Nestabilai tukšgaitai tas, protams, ka var būt par iemeslu. Par piedegumu. Viņš neglābjami rodas, jo turbomotoru temperatūra + benzīna sadegšanas galaprodukti ir tas,ko nemīl pat visaugstākās kvalitātes eļļas.
Par trubu - vari mēģināt Hansaflex, tikai vēlams sēdināt uz laba hermētiķa.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:02 am
by alpins
Bet ja pārliek par vienu robu ,tad vispār būs garām :( AMP ir domāts kloķenes stāvokļa punkts ? p.s. abas bildes vienlaicīgi. Par to hermētiķi ,tas ir domāts pie sūkņa, kad likšu atpakaļ? Un paldies par atbildi ;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:57 am
by KoreFun
Ja tieši valcējums ir nost, tad ņem līdzīgu trubu (ar tādu pašu diametru un valcējumu) un vnk pārmetinito galu uz savu trubu.
Man kkādi trubu valcēti gali vēl palika pēc trubu remonta, bet nezinu cik ilig glabāsies..

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 10:20 am
by Arnijs
alpins wrote:Bet ja pārliek par vienu robu ,tad vispār būs garām :( AMP ir domāts kloķenes stāvokļa punkts ? p.s. abas bildes vienlaicīgi. Par to hermētiķi ,tas ir domāts pie sūkņa, kad likšu atpakaļ? Un paldies par atbildi ;)
Bet Tev metkas stāv nesinhroni! Tātad - viena zoba kļūda tur starpā ir! Tikai uz kuru pusi...
jā AMP- augšējais maiņas punkts
Hermētiķis domāts starp trubu un gumiju pie valcēšanas. Ļoti bieži ir bijis, ka pēc valcēšanas ir noplūde, bet auto figņām viņi garantiju nedod.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 10:41 am
by fimbars
Nobide par zobu vajadzetu but vairak.Intereses pec velak uzmetisu aci ka tas izskatas daba,man stav viens eksperimentalais dzinejs.:)
Par piedegumu-ir jaukti turbo motori kuri stradajusi tiesam ekstremalos apstaklos,bet ar kvalitativu ellu un piedeguma nav.

Un ja ir ta zoba kluda,tad ta ir izpludei,ieplude piespriegojoties mazliet kedei bus vieta.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 10:55 am
by Arnijs
fimbars wrote: Par piedegumu-ir jaukti turbo motori kuri stradajusi tiesam ekstremalos apstaklos,bet ar kvalitativu ellu un piedeguma nav.
bet tie noteikti nebija SAAB motori ;) ne tikai eļļā ir sāls, bet arī motora ventilācijā un atsevišķu detaļu temperatūrā.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 11:08 am
by fimbars
9000 motori ar Mobil 5W40 bija bez piedeguma.Ford Cosworth un Evo ari ar Mobil 5W50 un Castrol 10W60.
Labi aizlaidisu pamest aci uz tiem zobiem.:laugh:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 23, 2011 12:27 pm
by Arnijs
fimbars wrote:9000 motori ar Mobil 5W40 bija bez piedeguma.Ford Cosworth un Evo ari ar Mobil 5W50 un Castrol 10W60.
Labi aizlaidisu pamest aci uz tiem zobiem.:laugh:
:D Labi - precizēšu. Tie nebija B2x5 motori...
Pie kam - atmosfēriskie ar tām pašām eļļām izskatās kā izlaizīti.
Runājot par eļļām - man daudz vairāk izsaka visi šie API SJ/SL/SM/CF; ACEA A3/B3/B4;GM-LL-B-025, nekā brends + viskozitāte