• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 180
Page 180 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2015 4:59 pm
by Arnijs
Ja eļļas spiediena nav vispār, tad diez vai pie vainas 100% būs sūknis. Nedomāju, ka ar to būtu jāsāk.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2015 6:08 pm
by Brand
ar ko tad vajadzētu sākt?

sietu karterī?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2015 7:22 pm
by Vilcins
busi iepircis saabu ar beigtam salem.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 15, 2015 10:04 pm
by Arnijs
Brand wrote:ar ko tad vajadzētu sākt?

sietu karterī?
Ar kartera noņemšanu. Un tad jau varēsi ievērtēt situāciju.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 16, 2015 6:00 pm
by Brand
Vilcins wrote:busi iepircis saabu ar beigtam salem.
nu pa 350 € īpaši nepārdzīvošu, ja arī tā.
Arnijs wrote: Ar kartera noņemšanu. Un tad jau varēsi ievērtēt situāciju.
sāku ņemt nost karteri.

kā lai atskrūvē skrūves, kas ir kārbas pusē? ne muciņu ne ar parasto atslēgu netieku klāt... :?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 16, 2015 6:41 pm
by elmo
Tak šitā vajag veikt dzinēja demnontāžas darbus:
https://www.youtube.com/watch?v=ragz656WwbA

Amatieris! :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 16, 2015 7:14 pm
by jankab
elmo wrote:Tak šitā vajag veikt dzinēja demnontāžas darbus:
https://www.youtube.com/watch?v=ragz656WwbA

Amatieris! :mrgreen:
Pie kartera skrūvēm toč piekļūtu viegli :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 17, 2015 11:14 am
by maa
Nesen arī cīnijos ar pazudušu eļļas spiedienu. Pie vainas bija kartera siets kurš bija pilns ar gružiem un eļļas filtrs kurš arī laikam mazos gružus bija saēdies. Eļļas spiediens atgriezās un kompensātori uzreiz apklusa.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 17, 2015 11:18 am
by maa
Ja noņem spararata aizsargu ar muciņām vajadzētu tikt klāt

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 17, 2015 9:50 pm
by KoreFun
Ja ir kā B204, tad tieši tā, noņem spararata vāciņu un garā muciņa uz 13. Labāk uz 1/2".

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 23, 2015 9:18 pm
by elmo
Man te tādas filozofiskas pārdomas uznāca par 9-5 četrcilindru motoriem! Kāpēc tas draņķis brauc kā viņam ienāk prātā!? Vienu dienu veras lopā, bet citu dienu bez acīm redzama iemesla brauc tā it kā būtu pamatīga aizdusa!Un cik noprotu, es neesmu tāds vienīgais!Šodien par laimi Vilkacim kaut kas pavērās un šis skrien tā it kā būtu steroīdus sarijies, bet vēl pāris dienas atpakaļ atsaucība uz gāzes pedāli bija nu galīgi nekāda!
Vot ar V6 opeļmotoru nekad šitādi mēsli nebija bijuši, ja to izdevās pierūcināt, tad viņš vienkārši gāja, bet četrcilindrīgais uzvedas kā tāda cimperlīga princese uz zirņa!Ta jestrs, kā sprauns kumeļš, ta atkal kritiskās dienas, kad bez maz vai liec tu viņu labāk mierā! :twisted:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 23, 2015 9:39 pm
by Henry
vot man arī tas pats... man likās, ka tā ir tikai manam saabam... izrādās, ka nē... es arī brīžiem pat bikses gandrīz pielieku no rāviena, bet brīžiem (it īpaši tad, kad kādam ne-saab dīzeļmotoram uz štrāses jāparāda, kur ir viņa vieta) saabs ir nu ļoooti gurdens... tā it kā ārā būtu +30°C

un vēl es novēroju, ka labāks rāviens un pedāļa atsaucība ir tad, kad motors vēl nav uzsilis līdz darba temperatūrai... elmo, Tavējam arī ir tāpat?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 23, 2015 9:54 pm
by elmo
Aukstu parasti cenšos nespīdzināt! :mrgreen: Bet ir bijis arī uz šosejas, kā tu saki, kad ej uz apdzīšanu un tas Saabs negrib apdzīt!
Bet jau pēc kāda laiciņa braucot atpakaļ, šim uznāk lielā luste visus apdzīt un nav ne mazākās pazīmes no gurdenuma!
Smags raksturs tam Saabam. :mrgreen:


Bet tev jau tagad vajadzētu iet lopā, nu vismaz kādu laiciņu pēc čipošanas! Pēc tam, kad pieradīs, tad gan vairs neies! :lol::lol::lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 23, 2015 10:09 pm
by Henry
juuu, mans tagad riktīgi raujas uz priekšu pēc nočipošanas...

aukstu es arī protams nespīdzinu... bet aukstam dzinējam pietiek nedaudz iespiest gāzes pedāli un jūtu visus ņūtonmetrus griezei... bet kad beidzot uzsilst un drīkst "mizot" tad gāzes pedālim nu galīgi nav atsaucība...

ko pārējie saka par šo? kādi novērojumi? kādas idejas risinājumam?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 23, 2015 10:12 pm
by jankab
Zinu, ka man ir 9-3 ar B207, bet man ir absolūti tas pats...
Citreiz cēliens ir tik skaists no pašām apakšām, liekas atsaucība ir momentāna...citreiz ir sajūta, kad iespiežu pedāli, tad tik pēc pus sekundes saprot, ka ir mainījusies pozīcija un sāk kāpināt apgriezienus... citreiz ir vienkārši sajūta, ka apgriezieni kāpj, bet cēliena nav...

2 dienas braucu un priecājos par atsaucību, 3. robs smuki cēla jau no 30km/h....šodien atkal gausīgs...

P.S. Henry, ja Tev ir tomāts, tad iespējams jāpamaina tomātsula, jo pie temperatūras vairs nepilda funkcijas uz 100%...