• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 99
Page 99 of 345

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 04, 2012 8:21 am
by elmo
zinitis wrote:
chippy wrote:
elmo wrote:Vajag no korķa koka,vai kādu vannas korķi iemudrīt vietā!:laugh:
Vai eļļas tausta slaukāmo lupatu iestumt.:laugh:
P.s. Es savam speciāli nolauzu lai netraucē, jo motoras pārsegu veru vaļā tikai loga šķidruma uzpildei. Par divām darbībām- atvērt, aizvērt, mazāk:laugh:
Izurb kapotā caurumu(pretī bačoka rīklei),un atkritīs vēl pāris liekas darbības... :laugh: :laugh: :laugh:
Vēl vajag iestrādāt tādu platāku trekterīti, lai savāc lietus ūdeni, tad vispār nevajadzēs ne kapotu virināt, ne arī kaut ko liet iekšā, viss notiks automātiski.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 04, 2012 9:25 am
by KoreFun

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 06, 2012 8:47 pm
by ambulacets
Kas pie vainas varētu būt, ka ar lielu plīsumu pārplīsa motora dzesēšanas sistēmas gumijas šļauka? Motors uzkarsis nebija, normāla darba temperatūra. Laime nelaimē, tas notika pie servisa /kravenieku/ vārtiem, kuri sestdienas vēla vakarā vēl rosījās cilvēki.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 06, 2012 9:24 pm
by fimbars
Vecums.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 06, 2012 10:45 pm
by alpins
fimbars wrote:Vecums.
+1, veca šļauka . Man ar kādi pieci gadi atpakaļ ,ziemā -25 grādos pārsprāga ,balts tvaika mākonis pa gaisu , biju šokā :ohmy:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 08, 2012 8:18 am
by Nils
Image

Kāds var lūdzu palīdzēt sadabūt šīs detaļas? Māsīca Austrālijā nopirka Saab un šīs esot beigtas, problēmas ar klimu. Servisā teikuši, lai paši meklē...

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 08, 2012 9:35 am
by envoy
Nezinu, kas tas dzeltenais par pipuku, bet to balto var nopirkt Vikingos. Nav gan no lētajiem, cik atceros. Vai tik nebija ap 16 Ls.

Problēma: http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 08, 2012 11:39 am
by Iceman
16 Ls vēl ir lēti. Es reiz sūtīju no ASV pa daudz lielākiem cipariem. Dzeltenais varētu būt kāda atlieka no asītes, uz kuras uzmauc to balto. Ja tas tā ir, tad sūdi lieli, jo asīte nāk ārā no klimas bloka un mainīt ir jau ļoti sarežģīti.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 08, 2012 2:11 pm
by Iceman
DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 08, 2012 2:55 pm
by Arnijs
Iceman wrote:DI kasetes apakšā plaisa. Hermetizēt (silikonizēt) vai neaiztikt?
Korpuss ir maināms (var pārlikt no citas (nodegušas) kasetes.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 09, 2012 1:31 pm
by Iceman
Skaidrs. Ja tik drīz nesanāk braukt uz Rīgu? Aiztikt vai neaiztikt? Ārā mitrais laiks kāreiz sācies. :unsure:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 09, 2012 3:04 pm
by Nīgrais
Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 09, 2012 6:38 pm
by Arnijs
Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 09, 2012 7:14 pm
by Nīgrais
Arnijs wrote:
Nīgrais wrote:Aiz plastmasas tāpat viss hermētiski aizliets ar epox. Es nesatrauktos nemaz.
Aiz plastmasas ta jā (elektroniskā daļa), bet pašas sveču micītes nav pasargātas. Plaisa pati par sevi ļaunumu nenodarīs, ja vien tur nenokļūs mitrums vai eļļas.
No kā jāsargā micītes, kuras pašas sargā drāti no mitruma? :dry:
Tas ir tipa - lai nenodilst grīda klājam tepiķi un lai nenodilst tepiķis klājam avīzi? :laugh:
Eļļa ir izolators, no tās visp nav ko baidīties. ;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 14, 2012 10:28 pm
by rompe
rompe wrote:
envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.

Mana SAABam bija noslīdējis zobratiņš no paša motoriņa nost par kaut kādiem pāris milimetriem un tādēļ nekalibrējās acc, bet manā gadījumā no sazobes nāca gurkstoša skaņa (lielais zobrats (klapīte) aizgriests līdz galam, bet motorītis turpina griesties, sazobe nav pietiekama (lai izturētu griezes momentu pie kāda acc saprot, ka klape ir gala stāvoklī) un mazais zobrat(liekas ka misiņa)(nav misiņa ir (iespējasms) tērauda) maļ lielo(plastmasas).
Atkal gurkstoša skaņa no klapītes soļu motora, pēc acc kalibrācijas 08 kļūda, noņēmu klapītes virinātāju (motorītis + kārba), atskrūvēju motorīti:
Bojājums - motorīša rotors ir noslīdējis pa assi! un ass turas tikai statora vienā gālā, līdz ar to motorīša zobrata sazobe ar nākamo zobratu ir nepietiekama, vienkārši apskatot zobratus, tā malas nav nomaltas!
Risinājums - ar skrūvjspīļu palīdzību uzspiedu rotoru savā vietā!!
Salieku kopā, kalibrācija bez kļūdām un gurkstēšana pazudusi.

Kādēļ rotors pārvietojas pa savu assi?!?