• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 80
Page 80 of 345

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jun 02, 2012 1:26 pm
by SAABaeroist
Vakar uzliku atpakaļ savas vecas NGK. un savi DI ,pagaidam nekadas kļudas nav ,bet nu jaskatas kas notiks pec paris dienam.Un ja atkal uzmet tad ko talak jaskatas.Gazes sistema nav pie vainas jo izsledzot auto tas darbojas uz benzina un kad no rita vai pec kadam 20 min to piešķil tad ari metas ta kļuda.


OTRAIS JAUTAJUMS

Gļuko parking sensori ,izpaužas ta ka ta strada ta sak visu laiku pikstet,tika viss parbaudits un visi vadi ir ok ka ari visi sensori darbojas un nav nekadu svešķermeņi vai defektu.
Vai varetu but ta ka pats bloks čakarejas un ja tads ir tad kur viņš atrodas?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 07, 2012 7:42 pm
by raivizz
Kas varetu but par iemeslu (2.3t Aero) turbo datčiks aiziet lidz sarkanajai iedalai, bet sarkanaja iekša īsti neiet, liekas ka turbo spiediens ir pa mazu, citiem novērots ka iet gandrīz līdz galam, kā arī celiens arī nav parāk labs.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Jun 08, 2012 12:38 am
by KoreFun
Stock autiņam bultiņai nemaz arī nav jāiet sarkanā zonā.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jun 13, 2012 10:19 pm
by platinum
Sveiki!
Kas varētu būt pa ģēlu, ka ar signalizāciju un centrālo aizslēdzas tikai blakusēdētāja durvis. Šofera un aizmugurējās abas neaizslēdzas?

Kur meklēt vainu?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 12:50 pm
by rzv
NELEC!

SAAB 9-5 2.3LPT, aut 2001.
Vienvārdsakot auto nelec.
Starteris negriež.
Benzīna sūknis strādā (ir skaņa).
Ieliekot automātu N-pozīcijā arī nekas nenotiek, tātad nav pie vainas automātkārbas kontaktu grupa.
Novērojums: šķiet, ka pie vainas ir karstums, t.i., atverot kapotu, motortelpa pavēdinās un pēc 10-15 minūtēm auto lec kak ņivčom ņebivalo :)

Apskatīju zem kapota relejus. Tur nav startera relejs.
Salonā vadītāja pusē drošinātājus pārbaudīju. Visi it kā veseli.
Kur meklēt startera releju? Moš tas pie vainas.
Ir aizdomas uz auksto lodējumu...
Kas vēl varētu būt? Pats dzinēja vadības bloks? Kur tāds "dzīvo"?

Šī problēma jau kādu gadu mani vajā... starteri it kā pārlasīja un uz neilgu brīdi pazuda šis niķis...

Ir kādam kādi ieteikumi kur, ko meklēt?
Varbūt kāds zin, kur var dabūt 9-5 startera elektrisko shēmu?

Esmu nelielā izmisumā :) Jau otro dienu pēc kārtas viens un tas pats. Tik bieži nebija bijis.
Paldies!

PS
Protams uz servisu braukšu, bet ko man tur atradīs, ja auto tai brīdī leks kā bitīte?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 12:54 pm
by andrisem
Iespējams, ka automātiskās kārbas neitrālās pozīcijas slēdzis taisa jokus.
Ganjau Zinitis Tev palīdzēs.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 1:11 pm
by Arnijs
platinum wrote: Kur meklēt vainu?
Durvīs.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 1:16 pm
by aleksis
Pagriežot atslēgu solenoīda klikšķis ir dzirdams? Pats solenoīds (precīzi nepateikšu) drošvien atrodas uz startera. Spriegums uz akumlātora kontaktiem mainās, kad pagriež atslēgu? Der arī apskatīties kādā stāvoklī ir kontakti uz startera, solenoīda un zemējums.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 1:21 pm
by Arnijs
rvz...
Relejs ir zem vadītāja kājām kopējā blokā (tālākais vidējā rindā.) Un paskaties, vai startējot ir strāva uz drošinātāju (Nr 30 sānu blokā) Ja nav strāvas, tad varētu būt arī aizdedzes kontaktgrupa pie vainas

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 2:26 pm
by rzv
Startera relejs atrasts = vesels :)
Pamērījām spriegumu... izskatās, ka nenāk spriegums uz startera releju. Padevām pa taisno spriegumu no aķīša uz releja spoli un motors pieleca! Secinājums: problēmā visticamāk ķēdes posmā atslēga-relejs. Tagad auto aizdzīts līdz Ventspils Autofavorītam, cerībā, ka tiks klāt atslēgas kontaktgrupai un apskatīs, kas tur notiekās.

Turpināšu informēt ;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 2:41 pm
by Arnijs
rzv wrote:Startera relejs atrasts = vesels :)
Pamērījām spriegumu... izskatās, ka nenāk spriegums uz startera releju. Padevām pa taisno spriegumu no aķīša uz releja spoli un motors pieleca! Secinājums: problēmā visticamāk ķēdes posmā atslēga-relejs. Tagad auto aizdzīts līdz Ventspils Autofavorītam, cerībā, ka tiks klāt atslēgas kontaktgrupai un apskatīs, kas tur notiekās.

Turpināšu informēt ;)
bet uz drošinātāju strāva bija??? Ja bija, tad vainīgs tomēr būs pozīcijas slēdzis. (Tas nekas, ja nelec ne P ne N. Ja augšējais slīdkontakts būs nobeidzies, tad ir pilnīgi vienalga, kurā pozīcijā stāv slēdzis - starteris tāpat nedarbosies)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 3:14 pm
by rzv
Arnij,

Nē, uz drošinātāju nepamērījām. Nodevu šo info AF džekiem, lai pamēra.

Droši vien muļķīgs jautājums ;)
Vai ar "pozīcijas slēdzi" tu domāji automāta ātrumkloķi, ja?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 3:43 pm
by Arnijs
rzv wrote: Vai ar "pozīcijas slēdzi" tu domāji automāta ātrumkloķi, ja?
Ar ātrumkloķi viņš vadās, bet fiziski atrodas uz kārbas.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 10:14 pm
by rzv
Uz 30. drošinātāju spriegums pienāk. Izskatās, ka vainīgs tomēr būs automāta pozīcijas slēdzis. :(

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Jun 14, 2012 10:29 pm
by Arnijs
rzv wrote:Uz 30. drošinātāju spriegums pienāk. Izskatās, ka vainīgs tomēr būs automāta pozīcijas slēdzis. :(
Šo-n runājām paraptuvenajām cenām
Vikingos būs 186Ls