Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Klau, stāstiet man, interneta viedie prāti, kā "pareizi" atgaisot sajūgu 9000'šam? Iz savas pieredzes, lūgtum.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ar spiedienu bačokā, savādāk neizdevās.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
A vecā tipa klimas bloks vispār prot nepūst aukstu gaisu, kamēr motors nav uzsilis?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kā Tu to domā? Lai klima pūš karstu, neskatoties, ka nav to kur ņemt vai lai nepūš neko? Man 9k ar klimu bija sen un tas nebija vecais, lai arī ko Tu ar to domāKoreFun wrote:A vecā tipa klimas bloks vispār prot nepūst aukstu gaisu, kamēr motors nav uzsilis?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es arī tevi līdz galam nesaprotu. Bet vecā no jaunās ne ar ko neatšķiras darbībā, vismaz neesmu neko novērojis vairākus gadus braukājot ar vienu un otru.KoreFun wrote:A vecā tipa klimas bloks vispār prot nepūst aukstu gaisu, kamēr motors nav uzsilis?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
:D
No rīta piedarbinot autiņu, uzliekot pat 27 grādus, tāpat pūš aukstu gaisu. Jaunāki 9000 klimas bloki, nerunajot jau par 9-3 un citiem, neko nepūš, kamēr neuzsildisies. Vai veciem klimas bloki ir tāds pats algoritms, kurš man nestrādā, jeb vecie bloki neprot nepust aukstu gaisu, kamēr neuzsildisies motors?
No rīta piedarbinot autiņu, uzliekot pat 27 grādus, tāpat pūš aukstu gaisu. Jaunāki 9000 klimas bloki, nerunajot jau par 9-3 un citiem, neko nepūš, kamēr neuzsildisies. Vai veciem klimas bloki ir tāds pats algoritms, kurš man nestrādā, jeb vecie bloki neprot nepust aukstu gaisu, kamēr neuzsildisies motors?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paskaties manuālī bija rakstīts kautkas par klimas programmēšanu. Tur kautko varēja saprogrammēt, lai sākumā dara tā, nevis šitā, bet precīzi neatceros kas un kā. Esmu darījis, šķiet, vienreiz mūžā, iemeslu neatceros, bet pieļauju dēļ tā, lai piemēram pie starta neslēdz iekšā ACC.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu var iegaumēt temp un gaisa virzienu, ieslēdzot ACC, to es zinu. Kā arī kalibrēt un nodzēst no atmiņas, bet tas ir nevisai tas..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Oukei, spiediens bačokā.. Pat uztaisīju korķīti ar ventili. Bet ne vella, esmu turpat, kur biju pirms tam - t.i. sajūga pedālis pat negrasās palikt cietāks.
Vai tiešām vienā brīdī pa atgaisojamo caurumu nevajadzētu sākt tecēt šķidrumam? Netek ne pie pedāļa spaidīšanas, ne pūšot spiedienu bačokā - vienkārši sprauslā, it kā kaut kur pa vidu šķidrumam klāt piejauktu gaisu.
Vai tiešām vienā brīdī pa atgaisojamo caurumu nevajadzētu sākt tecēt šķidrumam? Netek ne pie pedāļa spaidīšanas, ne pūšot spiedienu bačokā - vienkārši sprauslā, it kā kaut kur pa vidu šķidrumam klāt piejauktu gaisu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
9K sajūgam ir tipiska vaina ar pedāļa kronšteinu. Man tas bija 2x, pedālis iegāja grīdā un viss augšā vairs nenāca.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet vai eļļa ir pietiekoši bačokā?Sajūga nodalijumā tā ieplūst tikai pie gandrīz pilna trauka.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jā, bačoks līdz lūpai, ar to problēmu nav. Bet tagad ir krietni lielāki sūdi.. Iedzeršu, nomierināšos, tad uzrakstīšu Hirša topikā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
edijs wrote:Jā, bačoks līdz lūpai, ar to problēmu nav. Bet tagad ir krietni lielāki sūdi.. Iedzeršu, nomierināšos, tad uzrakstīšu Hirša topikā.
Prozit,jeb kā zviedri saka skool! :laugh: :laugh: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kas varētu būt par problēmu - apgriezieni nekrītas pēc gāzes pedāļa atlaizšanas. Cik uzgāzē, tik paliek. Ja krītās, tad ļoooti lēni! Auto 9000, 2.3i, 1991.gada. Man sķiet, ka ar mehānisko droseli.
Japapēta google kāda izskatījās viena, kāda otra.
Japapēta google kāda izskatījās viena, kāda otra.
SAAB 9-3 2001. Kabrio
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja pareizi atceros, man thipa šāds dzinēja izpildījums :)
SAAB 9-3 2001. Kabrio