Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tam nebūtu sakara ar līkumiem un filtrs ir labs.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Zebina tacu etica: Sakartojiet degvielas uztverejus un problemas pazudis!
Es taa ari izdariju.
Es taa ari izdariju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Daþâdi jautâjumi par 900 (2.daïa)
Zebina tacu etica: Sakartojiet degvielas uztverejus un problemas pazudis!
Es taa ari izdariju.
Es taa ari izdariju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Daþâdi jautâjumi par 900 (2.daïa)
Wow, kas tie par glukiem?
Vakar ierakstiiju normali postu, bet soriit tas paarverties.
Jaabuut: Arnijs tacu teica ...
Vakar ierakstiiju normali postu, bet soriit tas paarverties.
Jaabuut: Arnijs tacu teica ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ko tu pīpē!? :-)
Padalies! :laugh:
Padalies! :laugh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Man ir baigās aizdomas, ka Kurbads ir bliezis no telefona, iepriekš tā arī bija bijis, ne?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
jā, no smārtfona.
Par slāpšanu līkumos - manā gadījumā tajā "sēnē", kas savieno uztvērēju ar pašu sūkni, bija ieplīsis caurums, kas acīmredzot garos kreisajos līkumos un pie pustukšas, tukšas bākas, vienkārši pacēlās virs degvielas līmeņa un ļāva sūknis ieraut gaisu ...
ar DIY metodēm aizdarīju to caurumu, bet principā meklēju šādu "sēni" labā stāvoklī.
Par slāpšanu līkumos - manā gadījumā tajā "sēnē", kas savieno uztvērēju ar pašu sūkni, bija ieplīsis caurums, kas acīmredzot garos kreisajos līkumos un pie pustukšas, tukšas bākas, vienkārši pacēlās virs degvielas līmeņa un ļāva sūknis ieraut gaisu ...
ar DIY metodēm aizdarīju to caurumu, bet principā meklēju šādu "sēni" labā stāvoklī.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kas varētu būt pie vainas c900, ja manuālās kārbas pārslēdzējs nenostājas pa vidu starp 3 un 4 pārnesumu neitrālā stāvoklī? Kā noliek, tā stāv.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ir vaļā savilcējskava starp kloķa pievadu un kārbu.andrisem wrote:Kas varētu būt pie vainas c900, ja manuālās kārbas pārslēdzējs nenostājas pa vidu starp 3 un 4 pārnesumu neitrālā stāvoklī? Kā noliek, tā stāv.
Attiecīgi - arī pārnesumiem nevajadzētu slēgties.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ātrumi slēdzas +- normāli.
Ja savilcējskavu domā detaļu ar kodu 4279634, tad tā ir pie Tevis servisā mainīta jauna pirms pāris nedēļām.
Ja savilcējskavu domā detaļu ar kodu 4279634, tad tā ir pie Tevis servisā mainīta jauna pirms pāris nedēļām.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tad līdz galam nesaprotu Tavu formulējumu "kā noliek, tā stāv". Tas notiek tikai uz vienas ass, vai jebkurā virzienā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pa labi pa kreisi neitrālajā pozīcijā, kur noliek, tur paliek. Nav tā, ka palaiž kloķi vaļā, tad nostājas pa vidu.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja pareizi atceros (bet varu arī kļūdīties), tad problēma būs meklējama kārbā, mehānisma atsperītēs, kas pagriež bīdstieni vidusstāvoklī.andrisem wrote:Pa labi pa kreisi neitrālajā pozīcijā, kur noliek, tur paliek. Nav tā, ka palaiž kloķi vaļā, tad nostājas pa vidu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mainīta kārba?
Vecā tipa kārbām kloķa centrēšanas mehānisms ir salonā un viņš ir pašvaks - tieši tik ļoti, ka sen jau vairs neko necentrā.
Jaunajām kārbām tas mehānisms ir pašā kārbā un atšķirība ir graujoša, kā citā mašīnā.
Rezumē? Vai nu kā Arnijs teica, ka izdilis mehānisms kārbā, vai nu noguris mehānisms salonā (skatoties pēc ražošanas gada) vai nu jaunās kārbas vietā ielikta vecā parauga un tev tā mehānisma vispār nav.
Vecā tipa kārbām kloķa centrēšanas mehānisms ir salonā un viņš ir pašvaks - tieši tik ļoti, ka sen jau vairs neko necentrā.
Jaunajām kārbām tas mehānisms ir pašā kārbā un atšķirība ir graujoša, kā citā mašīnā.
Rezumē? Vai nu kā Arnijs teica, ka izdilis mehānisms kārbā, vai nu noguris mehānisms salonā (skatoties pēc ražošanas gada) vai nu jaunās kārbas vietā ielikta vecā parauga un tev tā mehānisma vispār nav.
900aero clubsport #8